Ik voel me ook extreem lui, maar ik vond het de beste oplossingquote:Op maandag 13 januari 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan voel ik me zo extreem lui.Ik wacht tot twi thuis is, dan maak ik eten en dan ga ik na het eten gewoon lekker slapen.
Dan moet je er ook niet hier over beginnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Inderdaad, maar de rest heeft weinig te maken met de gesprekken die wij al gevoerd hebben.
Roti. Eigenlijk is dat het enige wat twi wel eens kookt. Maar nu probeer ik het gewoon.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me ook extreem lui, maar ik vond het de beste oplossing
0 zin om op te staan of iets te doen vandaag.
Wat ga je maken voor twitje?
*klikt terug naar vorig deel van de SEX SC*quote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet hier over beginnen.
Ik noemde niks explicietquote:Op maandag 13 januari 2014 13:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*klikt terug naar vorig deel van de SEX SC*
Had wel verwacht dat Twi vis zou maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Roti. Eigenlijk is dat het enige wat twi wel eens kookt. Maar nu probeer ik het gewoon.
Tata's are like kringverjaardag.quote:
tata's are like,quote:Op maandag 13 januari 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat Twi vis zou maken.
[..]
Tata's are like kringverjaardag.
Als ik vis moet bakken, dan roep ik hem wel altijd.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had wel verwacht dat Twi vis zou maken.
Jij bent een tata.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen tataquote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
tata's are like,
gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els gefeliciteerd met els
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent een tata.Ze is maar een halve tata.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent een tata.Oke. Waarom tata? Overigens een halve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ai, weer een mythe aan scherven!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik vis moet bakken, dan roep ik hem wel altijd.Niet mijn specialiteit. Behalve dan kibbeling.
Maar eigenlijk weet hij het ook niet echt.
Geen idee en waarom de helft?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Waarom tata? Overigens een halve.
Ben je Duits?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
lekker hoor... vooral met wat mayo en saté
Ik rij Duits, maar dat is weer iets anders.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Half Duits dan? Dat je tata's met saus lust.
In reepjes, gefrituurde tata's of gewoon gekookt?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
lekker hoor... vooral met wat mayo en saté
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, ik weet niet of het Faxie zijn type is.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet geprobeerd om mij te hosselen.
Ik durf nietquote:Op maandag 13 januari 2014 13:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wooow dan zal je wel heeel erg lelijk zijn.
Hehe, je hebt wel eens een foto van haar gezien. Weet alleen niet meer wat je toen zei.quote:
Dat eerste als ik kiezen magquote:Op maandag 13 januari 2014 14:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In reepjes, gefrituurde tata's of gewoon gekookt?
Owquote:Op maandag 13 januari 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, je hebt wel eens een foto van haar gezien. Weet alleen niet meer wat je toen zei.
Sinds wanneer ben jij zo kieskeurig?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien ben je wel lelijk
Misschien ook niet, maar ik ben voorlopig voorzichtig
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo kieskeurig?
Mannen zijn anders.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:35 schreef Buurpoes het volgende:
Poe, wat zijn jullie allemaal aardig naar faxie toe..
Ja, dat is waar. Maar faxie moet het op dit punt wel erg vaak ontgelden. Man, ik klink als een doos...quote:Op maandag 13 januari 2014 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen zijn anders.
Mannen kunnen zo naar elkaar doen zonder dat ze het menen.
Vrouwen zeggen dat ze elkaar aardig vinden en achter hun rug om gaan ze dan lopen haten.
Bij mannen is het andersom.
Faxie vindt dat vaak wel mooi.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar faxie moet het op dit punt wel erg vaak ontgelden. Man, ik klink als een doos...
Kun je nagaan hoeveel we van Faxie houden.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar faxie moet het op dit punt wel erg vaak ontgelden. Man, ik klink als een doos...
Sinds weet ik veel wat boeit het?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo kieskeurig?
Wat is dat?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef Myraela het volgende:
Altijd zo leuk als je geen mailtje krijgt als je een prijsvraag hebt gewonnen. Zit er ineens totaal onverwacht een clutch bij de post.
Ik absorbeer die negatieve energie en zet het om in pure awesomenessquote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij wordt gewoon rijk van prijsvragen invullen en praten over kokenquote:
Ik hoop het.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wordt gewoon rijk van prijsvragen invullen en praten over koken
Bij mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Graag, waar kan ik mij aanmelden?
Het UWV.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Graag, waar kan ik mij aanmelden?
Goede deal.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Elke week moet je hier een mondeling komen afleggen en een beetje schoonmaken.
Ook onder het randje schoonmaken toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is een vraag die bij het mondeling langskomt.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook onder het randje schoonmaken toch?
Die voorwaarden gelden thuis ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en nu moet je wel werken.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die voorwaarden gelden thuis ook.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die voorwaarden gelden thuis ook.
Datquote:
Als ik zou stoppen en het hele huishouden zou doen, inclusief de gehele opvoeding van uk zou dat geloof ik ook geaccepteerd worden...quote:
Waarom zou je je dan aan willen melden?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als ik zou stoppen en het hele huishouden zou doen, inclusief de gehele opvoeding van uk zou dat geloof ik ook geaccepteerd worden...
Omdat ik juist geen zin heb in hele huishouden plus hele opvoeding uk.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou je je dan aan willen melden?
Nou danquote:Op maandag 13 januari 2014 15:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Omdat ik juist geen zin heb in hele huishouden plus hele opvoeding uk.
Faxie is een prima gast hoor maar op dit punt doen we niks anders dan de waarheid sprekenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Leugens!quote:Op maandag 13 januari 2014 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Faxie is een prima gast hoor maar op dit punt doen we niks anders dan de waarheid spreken
Nouja m'n auto is toch ook wel een beetje m'n hobbyquote:Op maandag 13 januari 2014 15:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
mannen met hobbies anders dan auto's
*wah wah wah waahhhhhh*quote:Op maandag 13 januari 2014 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja m'n auto is toch ook wel een beetje m'n hobby
Maakt niet uit. Pizza-ovens zijn geweldig.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:13 schreef fietsie het volgende:
Hmz kun je een pizza-oven een hobby noemen? Of is het een verslaving?
Ga toch fietsen man.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:13 schreef fietsie het volgende:
geen van beide.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:13 schreef fietsie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |