Dictator?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:03 schreef Buurpoes het volgende:
Rolklem!! Totale dictator die je er bent!! Ga je poes beuken ofzo!
Is het nou al gelukt?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:03 schreef Buurpoes het volgende:
Rolklem!! Totale dictator die je er bent!! Ga je poes beuken ofzo!
Vanmorgen nog gehadquote:
Eigen schuld.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:04 schreef Buurpoes het volgende:
Godver, pijn in mijn buik van het lachen...
Beter dan van narigheid.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:04 schreef Buurpoes het volgende:
Godver, pijn in mijn buik van het lachen...
quote:
Veel plezier !quote:
Dit keer vond ik het grappig vanwege de context.quote:
Morgen ff kijken of ik eerder weg kan danquote:Op zondag 12 januari 2014 21:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Kwart over 3 ben ik klaar op school in ieder geval
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Morgen ff kijken of ik eerder weg kan danik app je
Faxie.aviquote:Op zondag 12 januari 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit keer vond ik het grappig vanwege de context.
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 januari 2014 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
Slapenwant lange nacht is voorspelbaar lang gok ik
![]()
Truste
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een filmpje van jou lachende, paars wordende hoofd.
Ik moest gniffelen toen ik het weer voor me zag.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een filmpje van jou lachende, paars wordende hoofd.
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen toen ik het weer voor me zag.
Ze zijn nog zo schattig als ze klein zijn hequote:Op zondag 12 januari 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had een ''awwwwww'' momentje.
Inb4 piemelgrap.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn nog zo schattig als ze klein zijn he
Draken.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn nog zo schattig als ze klein zijn he
Haha, leugens!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, vuigaard
Weltrusten Faxman.quote:
Valt inderdaad wel mee volgens mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een stuk minder dan dat de meeste denken...
Ik zie het.quote:
Sterkte.quote:
Ah.quote:
Best irritant welquote:
Hij heeft je nachtrust ruw verstoord door zijn Koninklijke lid er even bruut in te hangen?quote:Op maandag 13 januari 2014 08:13 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh. Buurkater had blijkbaar andere plannen
Nee, dat was mijn plan. Hij wou slapen. Grrr.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij heeft je nachtrust ruw verstoord door zijn Koninklijke lid er even bruut in te hangen?
Lefgozer!quote:Op maandag 13 januari 2014 08:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn plan. Hij wou slapen. Grrr.
Posten?quote:
Dat is altijd afwachten he. Misschien ben ik vandaag wel vet ongezellig.quote:
Dan doe ik ongezellig meequote:Op maandag 13 januari 2014 09:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is altijd afwachten he. Misschien ben ik vandaag wel vet ongezellig.
Ongezellig FTWquote:
Gezellige mensenquote:
Heb je een stom weekend gehad?quote:Op maandag 13 januari 2014 09:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Gezellige mensen
Zo onorigineel ook. Walgelijk.
Ja gelukkig wel.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Kusjekroelseks wil ik alleen met een vrouw
Ben nog aan het bijkomenquote:Op maandag 13 januari 2014 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ah jullie hebben gebatst ja?
Gezellig
Je kan nog wel normaal zitten?quote:Op maandag 13 januari 2014 09:24 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nu lekker op m'n bureaustoeltje bijkomen
Gewoon een ontzettende rotnacht gehad. Alweer. Slaap zo slecht de laatste tijd. Snap er geen kut van.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon een ontzettende rotnacht gehad. Alweer. Slaap zo slecht de laatste tijd. Snap er geen kut van.
[..]
Gewoon een ontzettende rotnacht gehad. Alweer. Slaap zo slecht de laatste tijd. Snap er geen kut van.
Nou, inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Irritant, en verder vooral doodvermoeiend
Hier ook
[..]
Is ie 12?quote:Op maandag 13 januari 2014 09:32 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en een paar leuke 'marks' in m'n nek.. gelukkig ben ik m'n sjaal niet vergeten
Bye beebquote:Op maandag 13 januari 2014 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kroeltje
Ik krijg visite, ga ik daar even tegenaan janken
Ik vroeg me even af wie deze UI isquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vroeg me even af wie deze UI isMoet echt leren op namen te gaan letten IPV avatars
Onverklaarbaar wakker. Om het uur. En slaap zo licht dat het lijkt alsof ik niet slaap.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je last van (terugkerende) dromen? of onverklaarbaar wakker steeds?
Nope. Geen tv of andere bron van licht/geluid in mn slaapkamer.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:41 schreef hugecooll het volgende:
Slaap je met je tv (of andere bron van licht en/of geluid) aan?
Veel lawaai buiten de deur?quote:Op maandag 13 januari 2014 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onverklaarbaar wakker. Om het uur. En slaap zo licht dat het lijkt alsof ik niet slaap.
Wij zoeken nog opvulling voor tussen 19.00 en 20.00quote:Op maandag 13 januari 2014 09:45 schreef hugecooll het volgende:
Dan zit je waarschijnlijk ergens mee
mvg dr. hugecooll
Nope. Alleen 2 katten die bij me liggen te spinnen. Dat is slechts ontspannend.quote:
Ik heb nog zopiclon, oxazepam en diazepam voor je. Beste effect wanneer je ze achterover slaat met een glaasje strohrum of nog beter, Rakiaquote:Op maandag 13 januari 2014 09:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nope. Alleen 2 katten die bij me liggen te spinnen. Dat is slechts ontspannend.
Al jaren.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:45 schreef hugecooll het volgende:
Dan zit je waarschijnlijk ergens mee
mvg dr. hugecooll
In beginsel voel ik mij hiertoe wel bereid, al kan het uitblijven van een gepaste financiële vergoeding hier een negatieve invloed op hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij zoeken nog opvulling voor tussen 19.00 en 20.00
Zie je een eigen programma zitten?
Commerciële groeten,
J. de Mol
Ik gebruik al wiet om in slaap te komen. Gefaald dus.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb nog zopiclon, oxazepam en diazepam voor je. Beste effect wanneer je ze achterover slaat met een glaasje strohrum of nog beter, Rakia
gr. Staatsdealer van het Tarnovaanse Oblast,
Dven
Zo onverklaarbaar is het dus nietquote:Op maandag 13 januari 2014 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik gebruik al wiet om in slaap te komen. Gefaald dus.
Jawel. Want ik slaap al jaren heerlijk op wiet. En nu al een paar nachten ineens niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo onverklaarbaar is het dus niet
Wiet is slecht voor je slaap. Je valt er wel van in slaap maar daar is alles mee gezegd. Net als alcohol en de meeste barbituraten en benzodiazepinen.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik gebruik al wiet om in slaap te komen. Gefaald dus.
Misschien overdag dus wat meer uitvoeren, zodat je niet kunstmatig in slaap valt en je lichaam ook daadwerkelijk behoefte heeft aan slaap.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Want ik slaap al jaren heerlijk op wiet. En nu al een paar nachten ineens niet.
Verschilt per persoon. Ik slaap op wiet op aanraden van de HA en dat gaat al jaren goed.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Wiet is slecht voor je slaap. Je valt er wel van in slaap maar daar is alles mee gezegd. Net als alcohol en de meeste barbituraten en benzodiazepinen.
Gebruik je iets, gebruik dan af en toe zopiclon omdat dat één der weinige drugs is die je slaapritme niet verzieken.
Gr. Dr. Dani
Ik ben godverdomme de Rabobank niet!quote:Op maandag 13 januari 2014 09:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In beginsel voel ik mij hiertoe wel bereid, al kan het uitblijven van een gepaste financiële vergoeding hier een negatieve invloed op hebben.
Met vriendelijke groet,
dr. hugecooll
Wat meer uitvoeren zegtiequote:Op maandag 13 januari 2014 09:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Misschien overdag dus wat meer uitvoeren, zodat je niet kunstmatig in slaap valt en je lichaam ook daadwerkelijk behoefte heeft aan slaap.
Wiet heeft op ieder brein hetzelfde effect en derhalve ook op ieder slaapritmequote:Op maandag 13 januari 2014 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verschilt per persoon. Ik slaap op wiet op aanraden van de HA en dat gaat al jaren goed.
Blijkbaar, anders zou je onder normale omstandigheden wel in slaap vallen. Je zou ook kunnen stellen dat je, door je jarenlange gebruik, meer wiet moet roken om hetzelfde effect te krijgen als voorheen. Of gewoon een andere oplossing zoeken die niet alleen de symptomen bestrijdtquote:Op maandag 13 januari 2014 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat meer uitvoeren zegtie![]()
Een studie en 2 baantjes is nog niet voldoende zeker?
Wij zoeken nog kandidaten voor 'Arts zoekt omscholing' en 'WO'ers en WW'ers'.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:58 schreef hugecooll het volgende:
HET LIJKT SOMS ZO MAKKELIJK
En hier heb ik dan jarenlang voor gestudeerd
Ze zit al aan een cannabinfuus, en jij zegt doodleuk nog meer? matige dokter.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Blijkbaar, anders zou je onder normale omstandigheden wel in slaap vallen. Je zou ook kunnen stellen dat je, door je jarenlange gebruik, meer wiet moet roken om hetzelfde effect te krijgen als voorheen.
En als je het zonder katten doet?quote:Op maandag 13 januari 2014 09:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nope. Alleen 2 katten die bij me liggen te spinnen. Dat is slechts ontspannend.
Daar kwam nog een stukje bij. Dat 'meer' was meer om aan te geven dat je uiteindelijk zo belachelijk veel moet nemen dat je zelf wel kunt bedenken dat het geen passende oplossing is maar symptoombestrijdingquote:Op maandag 13 januari 2014 10:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze zit al aan een cannabinfuus, en jij zegt doodleuk nog meer? matige dokter.
Ze moet gewoon haar gedrag een beetje in sympTOOM houden HAHAHAH! xD!!!!!quote:Op maandag 13 januari 2014 10:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar kwam nog een stukje bij. Dat 'meer' was meer om aan te geven dat je uiteindelijk zo belachelijk veel moet nemen dat je zelf wel kunt bedenken dat het geen passende oplossing is maar symptoombestrijding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Vanuit mijn depressie heb ik insomnia. Aangeraden werd om wiet te gebruiken omdat gewone slaapmiddelen verslavender en schadelijker zijn. Ik vertrouw op mijn HA. Gaat al jaren goed, alleen afgelopen paar nachten niet. Geen zin om hier verder over uit te wijden.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Wiet heeft op ieder brein hetzelfde effect en derhalve ook op ieder slaapritmeAls je al jaren slaapt 'dankzij' wiet dan slaap je al jaren slecht, ongeacht wat je HA nu zegt of niet.
Lees post hierboven. Overigens heb ik 10 jaar therapie gehad en mijn slaapproblemen zijn niet op te lossen zonder middelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Blijkbaar, anders zou je onder normale omstandigheden wel in slaap vallen. Je zou ook kunnen stellen dat je, door je jarenlange gebruik, meer wiet moet roken om hetzelfde effect te krijgen als voorheen. Of gewoon een andere oplossing zoeken die niet alleen de symptomen bestrijdt
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze moet gewoon haar gedrag een beetje in sympTOOM houden HAHAHAH! xD!!!!!Verdomme manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
maw... blow je al 15 jaar dan moet je ondertussen 8 joints roken om stoned te worden?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar kwam nog een stukje bij. Dat 'meer' was meer om aan te geven dat je uiteindelijk zo belachelijk veel moet nemen dat je zelf wel kunt bedenken dat het geen passende oplossing is maar symptoombestrijding
Ja nee, zo werkt het niet. Het is niet op te lossen zonder middelen, dus rook ik wiet.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lees post hierboven. Overigens heb ik 10 jaar therapie gehad en mijn slaapproblemen zijn niet op te lossen zonder middelen.
Nee. Die katten hebben geen invloed op mijn slapen.quote:
Ik moet toch slapen eh...quote:Op maandag 13 januari 2014 10:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nee, zo werkt het niet. Het is niet op te lossen zonder middelen, dus rook ik wiet.
Dat zal wellicht wat overtrokken zijn, maar er zal vast sprake zijn van gewenningquote:Op maandag 13 januari 2014 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
maw... blow je al 15 jaar dan moet je ondertussen 8 joints roken om stoned te worden?
Cannabis roken om de medische eigenschappen te benutten is het stomste wat je kan doen. Ik mag hopen dat ze het op andere manieren opneemt en geen grammetje bij de coffeeshop haalt maar een uitgebalanceerd wietje met de juiste doseringen aan CBD en THC. Anders is het, en dit woord heb ik hier speciaal voor verzonnen, symbooldokteriekquote:Op maandag 13 januari 2014 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
maw... blow je al 15 jaar dan moet je ondertussen 8 joints roken om stoned te worden?
Mwah, slapeloosheid is wel een bekend effect van het 'minderen'quote:Op maandag 13 januari 2014 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik rook zelfs minder dan in het begin. Heb juist minder nodig gedurende de jaren.
Dat zal je verdomme lerenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, het is niet alsof het allemaal zo simpel ligt als jullie denken en wilde er al helemaal niet met jullie over beginnen. Meldde verdorie alleen dat ik een rotnacht heb gehad
Dat Fok alleen maar bestaat uit experts op elk gebied? Blijktquote:
Niet weten dat hugecooll eigenlijk je HA isquote:Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat Fok alleen maar bestaat uit experts op elk gebied? Blijkt
Ik ben heul geen HAquote:Op maandag 13 januari 2014 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet weten dat hugecooll eigenlijk je HA is
die je na 3 dagen weer kwijt bentquote:Op maandag 13 januari 2014 10:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat zal wellicht wat overtrokken zijn, maar er zal vast sprake zijn van gewenning
Je weet dat je met vuur aan het spelen bent omdat je net wel aangaf dokter te zijn en zelfs de titel bezigde? Ik ga dit aan de raad voorleggen, zij zullen met een gepaste straf komen. Tot die tijd mag jij je beroepen op het zwijgrecht.quote:
Ben een expert op het gebied van hosselfalen.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat Fok alleen maar bestaat uit experts op elk gebied? Blijkt
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet weten dat hugecooll eigenlijk je HA is
Volgens mij is dat een vereiste alvorens men zichzelf op FOK! registreren magquote:Op maandag 13 januari 2014 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben een expert op het gebied van hosselfalen.
Nou zegquote:Op maandag 13 januari 2014 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Je weet dat je met vuur aan het spelen bent omdat je net wel aangaf dokter te zijn en zelfs de titel bezigde? Ik ga dit aan de raad voorleggen, zij zullen met een gepaste straf komen. Tot die tijd mag jij je beroepen op het zwijgrecht.
Wel in de context waarin jij het gebruikte!quote:Op maandag 13 januari 2014 10:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nou zeg
Je hoeft met de titel 'dr.' helemaal geen huisarts te zijn
In dat geval verwijs ik u door naar mijn advocaat, drs. mr. Tchockquote:Op maandag 13 januari 2014 10:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel in de context waarin jij het gebruikte!Beroep je op je zwijgrecht nu het nog kan. Al zie ik een eventuele rechtzaak wel positief tegemoet wanneer ik in jouw schoenen zou staan.
Geen probleem, stuur gelijk me mannetje E. Hoos op drs. mr. Tchock af.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In dat geval verwijs ik u door naar mijn advocaat, drs. mr. Tchock
Wist niet dat Tchock 2 titels had.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In dat geval verwijs ik u door naar mijn advocaat, drs. mr. Tchock
Dan lijkt het mij verstandig u ervan op de hoogte te stellen dat het beveiligingsbureau van dhr A. Overeem in hetzelfde pand gevestigd is.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen probleem, stuur gelijk me mannetje E. Hoos op drs. mr. Tchock af.
Heeft ie volgens mij ook nog niet, maar mr. behaal je door een universitaire rechtenstudie positief te volbrengen en drs. krijg je voor zover ik weet standaard na een universitaire studiequote:Op maandag 13 januari 2014 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat Tchock 2 titels had.
Ik weet niet, ik krijg MSc.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heeft ie volgens mij ook nog niet, maar mr. behaal je door een universitaire rechtenstudie positief te volbrengen en drs. krijg je voor zover ik weet standaard na een universitaire studieDie combinatie is dus normaal
Geen probleem. me boy Big Frank heeft nog een appeltje met meneer te schillen.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij verstandig u ervan op de hoogte te stellen dat het beveiligingsbureau van dhr A. Overeem in hetzelfde pand gevestigd is.
Drs. Kun je niet meer behalen. Iedereen krijgt nu MSc.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, je gebruikt dan drs. of MSc. MSc is voor rechten LLM
Niet alles is Science.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Drs. Kun je niet meer behalen. Iedereen krijgt nu MSc.
in februari gaat dat gebeurenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen probleem. me boy Big Frank heeft nog een appeltje met meneer te schillen.
Sowieso. Kom zelf 2 februari ook nog even langs met Stancho, Dancho en Danko. Gaat flinke boel worden.quote:
Gekke poesquote:Op maandag 13 januari 2014 10:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Drs. Kun je niet meer behalen. Iedereen krijgt nu MSc.
Die gebruik ik ook nooit. Beetje zinloze titelquote:Op maandag 13 januari 2014 10:33 schreef Buurpoes het volgende:
BSc. bestaat ook nog. Maar hier ook alleen mensen met science in hun titel... Mijzelf inclusief, ook al gebruik ik de titel vrijwel nooit.
Nee dan moet overeem echt tegen frank vechtenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso. Kom zelf 2 februari ook nog even langs met Stancho, Dancho en Danko. Gaat flinke boel worden.
quote:UFC 169 Fight Card: Alistair Overeem vs. Frank Mir Moved to February
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dan moet overeem echt tegen frank vechten
[..]
Hangt ook een beetje af van de branche waarin je aan het werk gaat. Plekken genoeg waar titels, hoe waardevol/waardeloos ze ook zijn, wel meetellen.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die gebruik ik ook nooit. Beetje zinloze titel
Dikke nekken hechten er veel waarde aan jaquote:Op maandag 13 januari 2014 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje af van de branche waarin je aan het werk gaat. Plekken genoeg waar titels, hoe waardevol/waardeloos ze ook zijn, wel meetellen.
Weet ikquote:Op maandag 13 januari 2014 10:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
GekkePoes is ook een Fok!kerst (m/v). Ik ben buurpoes, aangenaam!
Ik ben apotheker, díe titel gebruik ik wel vaak. Dát zegt meer dan zo'n algemene MSc. achter je naam.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook nooit. Beetje zinloze titel
Sinds de invoering van het BaMa stelsel in ergens 2001 is het vrij lastig een drs. titel te behalen...maar misschien vergis ik mij?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Weet ik
Maar dat van drs. klopt niet
Hoe dik is jouw nek?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:35 schreef Dven het volgende:
Dikke nekken hechten er veel waarde aan ja
Een kleutermeisje krijgt haar hand er nog rondomquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sinds de invoering van het BaMa stelsel in ergens 2001 is het vrij lastig een drs. titel te behalen...maar misschien vergis ik mij?
quote:Artikel 7.20. Titels ir., mr., drs., ing. en bc.
1.Degene die op grond van artikel 7.19a gerechtigd is een graad in het wetenschappelijk onderwijs in de eigen naamsvermelding tot uitdrukking te brengen, is tevens gerechtigd tot het voeren van:
• a. de titel ingenieur, afgekort tot ir., indien het een masteropleiding in het wetenschappelijk onderwijs betreft op het gebied van de landbouw en natuurlijke omgeving of op het gebied van de techniek,
• b. de titel meester, afgekort tot mr., indien het een masteropleiding in het wetenschappelijk onderwijs betreft op het gebied van het recht, of
• c. de titel doctorandus, afgekort tot drs., indien het een masteropleiding in het wetenschappelijk onderwijs betreft waarop de onderdelen a en b niet van toepassing zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor monsterlijke kleuters kom jij dan tegen in het dagelijks leven?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:39 schreef Dven het volgende:
Een kleutermeisje krijgt haar hand er nog rondom
Ik woon naast een kerncentrale, heeft er misschien mee te maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor monsterlijke kleuters kom jij dan tegen in het dagelijks leven?
Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:41 schreef Dven het volgende:
Ik woon naast een kerncentrale, heeft er misschien mee te maken.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:45 schreef Buurpoes het volgende:
Ah, Dven, je hebt gelijk. Dank voor de bijscholing.
Grrr, ik zit te slapen.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Het zal mijn jeugdige leeftijd wel zijn maar alle 4quote:
De oplossing van alle wereldproblematiek. Het is wachten op de eerste Miss. Universe die dit antwoord geeft.quote:
Tis dat die carrière onmogelijk voor mij is weggelegd, maar anders was ik de eerste die het riep.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:57 schreef Dven het volgende:
[..]
De oplossing van alle wereldproblematiek. Het is wachten op de eerste Miss. Universe die dit antwoord geeft.
Ik spreek enkel in waarhedenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Grrr, ik zit te slapen.
Hugecooll heeft gelijk.
En ik ga een bak koffie inschenken.
HEY JIJ DAAR WAAROM HEB JE EEN ANDERE UI DANquote:Op maandag 13 januari 2014 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis dat die carrière onmogelijk voor mij is weggelegd, maar anders was ik de eerste die het riep.
OMDAT HET KAN.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
HEY JIJ DAAR WAAROM HEB JE EEN ANDERE UI DAN
DA'S ACHTERAF NATUURLIJK MAKKELIJK GEZEGDquote:Op maandag 13 januari 2014 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OOK ASL JE HTE NEIT LUEK VONDTD HEYUR
Altijd lastig als je scharrel ongesteld is ja.quote:
Achteraf is alles makkelijk gezegdquote:Op maandag 13 januari 2014 11:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
DA'S ACHTERAF NATUURLIJK MAKKELIJK GEZEGD
NEEEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NEEEGeen probleem, een trein heeft ook dwarsliggers nodig om goed te rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Hosselbaasje ben je ook. Even kijken wie recentelijk je vriendje is geworden.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister heeft iemand mijn facebook gevonden terwijl ze maar 1 ding van me wist
Beetje eng wel. Maar wel applaus voor haar detective skills.
Niet toegevoegd, maar ze liet het weten.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hosselbaasje ben je ook. Even kijken wie recentelijk je vriendje is geworden.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet toegevoegd, maar ze liet het weten.
Je volledige naam?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, geen deel van mijn naam was bekend. Geen gedeelde vrienden, niks.quote:
Ze wil in je broekje. Is ze leuk?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedankt.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet. We zullen het haar even vragen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze wil in je broekje. Is ze leuk?
Wil je in mijn broekje, Chai?quote:
Je bent beter op de hoogte dan ikquote:Op maandag 13 januari 2014 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd lastig als je scharrel ongesteld is ja.
Goed gedrag? Doe mij maar minder goed gedrag...quote:
Beroof een bank.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed gedrag? Doe mij maar minder goed gedrag...
Ik ben hartstikke braaf hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed gedrag? Doe mij maar minder goed gedrag...
Mmmmm....quote:
Zou je haar geven?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die haar kneiterhard zou geven.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar haar zou geven? Of iemand die ik zou geven?
Heeft het nog een hartslag?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, ik weet niet of het Faxie zijn type is.
Heb jij bewijs behalve zijn woord?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, zo erg is faxie nou ook weer niet.
Hij heeft nog niet geprobeerd om mij te hosselen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:20 schreef rolklem het volgende:
[..]
Heb jij bewijs behalve zijn woord?
Jij hebt dat nog niet doorgehad. Misschien heeft hij het al wel geprobeerd, je weet maar nooit.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet geprobeerd om mij te hosselen.
Wooow dan zal je wel heeel erg lelijk zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet geprobeerd om mij te hosselen.
Hou eens op, rolklem. Ik ben geen 18 meer dat ik zoiets niet doorheb.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:21 schreef rolklem het volgende:
[..]
Jij hebt dat nog niet doorgehad. Misschien heeft hij het al wel geprobeerd, je weet maar nooit.
Sterkere argumenten?
Als het zo is, weet faxie dat nog niet. Ik heb geen foto op Fok! gezet.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wooow dan zal je wel heeel erg lelijk zijn.
Moet ik je per DM sturen wat je bij mij niet door hebt gehad? En nee, het is niet dat ik je wilde hosselen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hou eens op, rolklem. Ik ben geen 18 meer dat ik zoiets niet doorheb.
Jij kan ik mijn hoofd kijken?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:24 schreef rolklem het volgende:
[..]
Moet ik je per DM sturen wat je bij mij niet door hebt gehad? En nee, het is niet dat ik je wilde hosselen.
*Ontkent alles*quote:Op maandag 13 januari 2014 13:26 schreef rolklem het volgende:
[..]
Wat je hebt toegegeven niet door te hebben gehad*
Nee doe maar niet. Openbaar maken van DM schijnt een ban op te leveren.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:32 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik heb het bewijs. MOET IK HET HIER POSTEN?!?!?!
Het was alleen een dreigement, wees niet bang.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee doe maar niet. Openbaar maken van DM schijnt een ban op te leveren.
Ik ben niet bang, ik vind je alleen wat irritant worden. En ik ben daar overigens niet de enige in.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:34 schreef rolklem het volgende:
[..]
Het was alleen een dreigement, wees niet bang.
Wie nog meer dan? Durven die dat niet tegen mij te zeggen?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben niet bang, ik vind je alleen wat irritant worden. En ik ben daar overigens niet de enige in.
Hoi. Ik durf dat wel te zeggen hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef rolklem het volgende:
[..]
Wie nog meer dan? Durven die dat niet tegen mij te zeggen?
Openbaar maken van DM kan een ban opleveren... dus nee, ik houd mijn mond.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef rolklem het volgende:
[..]
Wie nog meer dan? Durven die dat niet tegen mij te zeggen?
Wat kansloos dat mensen dat wel in DM zeggen tegen jou, maar niet tegen mij durven te zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Openbaar maken van DM kan een ban opleveren... dus nee, ik houd mijn mond.
Er zijn anders al drie mensen die het nu tegen je zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:37 schreef rolklem het volgende:
[..]
Wat kansloos dat mensen dat wel in DM zeggen tegen jou, maar niet tegen mij durven te zeggen.
Als één schaap over de dam is... Maar niemand had het lef er zelf over te beginnen, Buurpoes uitgezonderdquote:Op maandag 13 januari 2014 13:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Er zijn anders al drie mensen die het nu tegen je zeggen.
Misschien hebben ze het wel gezegd.. maar.. euhm.. Heb je het niet doorgehad.....quote:Op maandag 13 januari 2014 13:38 schreef rolklem het volgende:
[..]
Als één schaap over de dam is... Maar niemand had het lef er zelf over te beginnen, Buurpoes uitgezonderd
Nou, vooruit het hoge woord is er dus nu al 4 keer uit. Gaarne nu weer lief over seks slowchatten...quote:Op maandag 13 januari 2014 13:38 schreef rolklem het volgende:
[..]
Als één schaap over de dam is... Maar niemand had het lef er zelf over te beginnen, Buurpoes uitgezonderd
Het gaat niet over nu.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:39 schreef Anne het volgende:
Je moet ook wel even de kans krijgen natuurlijk. Ik ben best snel met reageren, maar niet zó snel.
Dan verpest je het wel erg snel.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:37 schreef rolklem het volgende:
[..]
Maar jij kent mij niet, noch andersom.
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat zij dat alleen maar zei zodat anderen met haar mee durfde te doen, dus nee.quote:
Ik ken Myra (nog) niet goed, vertel...quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we praten over hoe lief Myra is?
Ze bakt graag taarten.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ken Myra (nog) niet goed, vertel...
Bedankt, jij bent de eerste die tenminste echt iets constructiefs zegtquote:Op maandag 13 januari 2014 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rolklem, soms bestaan er mensen die je een kans willen geven en op den duur erachter komen dat je toch wat vervelend bent. Of je bent eerst wel gezellig en wordt op den duur gewoon irritant. En dat geldt voor mij, richting jou.
Ja!quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we praten over hoe lief Myra is?
Ach ik trol graag mee en ik haat je niet hoor. Het werd net alleen wat saai en dan post ik niet meer.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:45 schreef rolklem het volgende:
[..]
Bedankt, jij bent de eerste die tenminste echt iets constructiefs zegt
Volgens mij had Buurpoes het niet alleen over nu.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach ik trol graag mee en ik haat je niet hoor. Het werd net alleen wat saai en dan post ik niet meer.
Okidokie.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:42 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat zij dat alleen maar zei zodat anderen met haar mee durfde te doen, dus nee.
Ik wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:50 schreef rolklem het volgende:
[..]
Volgens mij had Buurpoes het niet alleen over nu.
Op een schaal van 1 tot 10, is ze zeker een 8,467.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ken Myra (nog) niet goed, vertel...
Ik lig nog steeds in bedquote:Op maandag 13 januari 2014 13:50 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een beetje ziekjes. Ik wil eigenlijk gewoon mijn bed weer in.
Inderdaad, maar de rest heeft weinig te maken met de gesprekken die wij al gevoerd hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:50 schreef rolklem het volgende:
[..]
Volgens mij had Buurpoes het niet alleen over nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |