ik ga zelfs niet werken morgen zodat ik de hele dag kan f5'en thuisquote:Op maandag 13 januari 2014 17:04 schreef Anne het volgende:
Ik zie dat er al 9 mensen op de volg-knop hebben gedruktHeel goed!
Waarom niet gewoon op je werk?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ga zelfs niet werken morgen zodat ik de hele dag kan f5'en thuis
Geef het antwoord zelf kan je uitgaan met annequote:Op maandag 13 januari 2014 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
Iemand 25¤ over voor het antwoord op de eerste vraag?
quote:
om hier te f5-en natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarom zou ik op mijn vrije dag naar het werk gaan?
De MED is van 09-05-2010 en als ik dan in Excel uitreken kom ik toch echt op 1.346 dagenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:52 schreef sanger het volgende:
1346 dagen (sinds 09-05-2010). Toch?
Zie ook: MED / PTA is weer op oorlogssterkte
dit dusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef sanger het volgende:
[..]
De MED is van 09-05-2010 en als ik dan in Excel uitreken kom ik toch echt op 1.346 dagen
Als je in Excel 14-01-2014 - 09-05-2010 laat uitrekenen komt er 1346 dagen uitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:59 schreef Salatrel het volgende:
vanuit DIG / Crewgeschiedenis, van handmatig naar dynamisch (PHP/MySQL)
bron
maar tel je dan vandaag ook mee?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je in Excel 14-01-2014 - 09-05-2010 laat uitrekenen komt er 1346 dagen uit
Weet ik veel of Excel dat doetquote:
joepiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:01 schreef Anne het volgende:
Mensen, mensen, laat jullie originele post toch eens staan.
Edits tel ik niet mee, da's valsspelen. Ik heb de originele posts nu dan ook even terug gezet.
Anyway: 1347 is het goede antwoord: http://fok.zevkiselim.nl/crew/?user=Sounddragon
Dat betekent dat Salatrel (1e) en frdanny (2e) de eerste twee winnaars zijn van ieder 2 kaarten.
zou microsoft aanklagenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef sanger het volgende:
Wel jammer dat ik in mijn antwoord de goede startdatum zeg maar door de Excel berekening er een dag naast zit![]()
Feli in ieder geval
Mwah, dat is het me ook weer niet waard hoorquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Mwah, dat is het me ook weer niet waard hoorEr komen nog meer kansen
Hoe kom je eigenlijk op die pagina met doorklikken waar Anne naar doorlinkt? Die kende ik niet
Ik heb gewoon gegoogled naar de MEDquote:
ik rijd toch ook motor?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:54 schreef pindaplukker het volgende:
wat is dit voor kut vraag, doe dan motor gerelateerd
lees de OP, briljantjequote:
Post de vraag dan gewoon meteenquote:
Waarom op F5 drukken? Bij mij wordt de pagina gewoon continu ververst <3quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:17 schreef vannelle het volgende:
F5 knopje is ondertussen niet meer leesbaar.
Ik rammel nu maar tussen de F4 en de F5.
Iedereen zou het antwoord kunnen weten! Als je maar goed zoekt!quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:00 schreef Tunafish het volgende:
En eentje waarvan ik het antwoord weet
kom met die vraag danquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Iedereen zou het antwoord kunnen weten! Als je maar goed zoekt!
Ja, maar als iemand die hier gewoon wat komt te lurken en posten heb ik geen idee waar ik moet vinden hoe lang SD al mod isquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Iedereen zou het antwoord kunnen weten! Als je maar goed zoekt!
Er komen nog genoeg ander soort vragenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:54 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand die hier gewoon wat komt te lurken en posten heb ik geen idee waar ik moet vinden hoe lang SD al mod is
Daar vestig ik mijn hoop opquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Er komen nog genoeg ander soort vragen!
Ik zag dat jij postte, dus ik dacht dat de vraag er wasquote:
Ondertussen niet meer, gebeurt gewoon te vaak nu.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:04 schreef Tunafish het volgende:
Mensen die nu dit topic open hebben staan en ineens zien dat er tien nieuwe reacties zijn zullen zich wel aardig rot schrikken
Wordt hier nou iemand aan een prijs geholpenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:26 schreef Tankiej het volgende:
07.E102
[ Bericht 100% gewijzigd door Anne op 16-01-2014 19:27:41 ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Wordt hier nou iemand aan een prijs geholpen
Blijkbaar nietquote:
Vraag jezelf af waarom je post niet is geëditquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:10 schreef pindaplukker het volgende:
Planes, Trains & Automobiles
Kreator - Moderator van 28-07-2002 tot 07-08-2003
Breuls
Nice try; je had Planes en Trains om moeten draaien; daar zat je fout, niet in de volgorde der antwoordenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:12 schreef pindaplukker het volgende:
Planes, Trains & Automobiles
Breuls
Kreator - Moderator van 28-07-2002 tot 07-08-2003
omgedraaid![]()
![]()
Vind het nogal een prestatie, kom net uit mijn nest en heb een beste katerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:19 schreef Maegrim het volgende:
[..]
er wordt naar de oude naam gevraagd en je geeft de huidige, hoe close is dat
De zoekfunctie van FOK! werkt ook best goedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:19 schreef vannelle het volgende:
Mag ik vragen hoe jullie dat gevonden hebben?
Mijn google- en andere skills laten me ernstig in de steek.
Winnaars gefeliciteerd!
Ik googelde dan ook op "zoekfunctie Fok!"quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:21 schreef Anne het volgende:
[..]
De zoekfunctie van FOK! werkt ook best goedTik daar maar eens, Planes, Trains & Automobiles in.
Niet te moeilijk denken/zoeken!
Succes bij de volgende vragen!
Wat grappig! Je weet dat je ook kunt trouwens op de MOTORbeursquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:40 schreef Bouke-p het volgende:
Ook maar ns ff in de gaten houden. Dit jaar is t 10 jaar geleden dat ik mn huidige verloofde leerde kennen op de motorbeurs
alleen voor vrouwen blijkbaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat grappig! Je weet dat je ook kunt trouwens op de MOTORbeurs?
dankjewel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:19 schreef vannelle het volgende:
Mag ik vragen hoe jullie dat gevonden hebben?
Mijn google- en andere skills laten me ernstig in de steek.
Winnaars gefeliciteerd!
Note to self: niet te moeilijk denken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dankjewel.
van PTA / PTA FAQ & Feedback
naar PTA / PTA bestaat 10 jaar!!
naar MED / Nieuw forum: Trains, Planes & Automobiles
ik begon ook al eerst de zoekfunctie te gebruiken, maar ik dacht toen van, laat ik het eerst eens iets dichterbij zoeken
Weet je wat dat kost?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat grappig! Je weet dat je ook kunt trouwens op de MOTORbeurs?
Fout, die gegevens zijn niet volledig.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:07 schreef Anne het volgende:
De antwoorden waren inderdaad:
toermotor (32%) - het meest in bezit
street/naked bike (11%) - het minst in bezit
0% in bezit is toch geen bezit?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Fout, die gegevens zijn niet volledig.
http://www.motorbeursutre(...)lts%20MBU%202013.pdf (pagina 5)
0% is minder dan 11%.
Afgerond, waarschijnlijk is het 0,001% ofzo. En anders had het antwoord motorscooter/enduro moeten zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:11 schreef mennes2000 het volgende:
[..]
0% in bezit is toch geen bezit?
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Afgerond, waarschijnlijk is het 0,001% ofzo. En anders had het antwoord motorscooter/enduro moeten zijn.
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Ik ga ook jou een set kaarten toesturen!
Kom maar op!quote:
zal wel net als andere dagen zijn als ik onderweg naar huis ben of in bespreking zitquote:
Nou hup, naar huis jij!quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal wel net als andere dagen zijn als ik onderweg naar huis ben of in bespreking zit
dan mag je nog 2 uurtjes geduld hebbenquote:
quote:
ok.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:24 schreef gianni61 het volgende:
jongens, letten jullie op. ik ben weer weg. dus de vraag zal zo wel komen
dat kan geregeld wordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:15 schreef klawie het volgende:
Het antwoord is ik wil dood gevonden worden op een chopper
Ik heb het hier vandaan, kon het ook niet op de motorbeurs zelf vinden.quote:
Op een andere Google pagina als degene die jij geopend hadquote:
Zat niet op Google, maar op de site van de motorbeurs zelf....quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op een andere Google pagina als degene die jij geopend had
Daar stond het ook, klik maar op de link in mijn postquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Zat niet op Google, maar op de site van de motorbeurs zelf....
Zie het inderdaad. Het persgedeelte had ik niet aan gedachtquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar stond het ook, klik maar op de link in mijn post
Is nog minder dan 12 uurtjes!quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:43 schreef jdel het volgende:
Had de vraag gisteren niet meer gezien... dan maar kijken of ik er bij de volgende vraag wel op tijd bij ben
ga maar alvast gebukt staan dan.quote:
Genaaid ben ik alquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ga maar alvast gebukt staan dan.
Zolang je er maar van genoten hebtquote:
Ach, zolang je na de vraag gewoon kunt omrollen en gaan slapen heb je geen klagen tochquote:
Of tegelijk... de bronstige jongedame berijden op de motorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:15 schreef Tunafish het volgende:
Kwestie van je volgorde omkeren. Eerst je motor berijden en daarna je bronstige jongedame.
We moeten wat, in afwachting van jouquote:
Rijdend?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Of tegelijk... de bronstige jongedame berijden op de motor![]()
Als je van een uitdaging houdtquote:
ze mogen 15x 2 kaarten weggeven en volgens mij hebben nog geen 15 verschillende mensen hier gepost. dus kan bestquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:42 schreef Tunafish het volgende:
Iedereen die hier heeft gepost gratis kaartjes
om de dag 2x2 kaarten weggeven zou niet kunnen bij 30 kaarten. dit is wel inmiddels opgelost doordat 1 dag 3x kaarten zijn gegeven.quote:We mogen in totaal 30 kaarten weggeven, dus lees vooral verder en doe mee!
Om de dag zullen wij 2 x 2 kaarten weg geven in ruil voor het juiste antwoord op de vraag van de dag.
De 2 users die het juiste antwoord op de vraag van de dag als eerste in dit topic weten te plaatsen krijgen ieder 2 kaarten.
Laatst hebben ze 3 setjes weggeven bij 1 vraagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze mogen 15x 2 kaarten weggeven en volgens mij hebben nog geen 15 verschillende mensen hier gepost. dus kan best
wat mij trouwens brengt op een foutje in de OP:
[..]
om de dag 2x2 kaarten weggeven zou niet kunnen bij 30 kaarten. dit is wel inmiddels opgelost doordat 1 dag 3x kaarten zijn gegeven.
feitelijk hebben jullie niks aan deze hele post, maar ik wilde gewoon iets te doen hebben tot dat de nieuwe vraag komt..
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:39 schreef Tunafish het volgende:
genomineerd:
• Chuck-N0rr1s
• Dr_Flash
• Barcaconia
• monsterd.
• ZwartmetSuiker
• delano.888
Winnars:quote:
Bij mij ook niet, deed het in twee postsquote:
Ja, das best sneuquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef JAY-T het volgende:
Ik vergat gewoon de winnaars in mijn eerste post erbij te zetten terwijl ik die al onder ctrl+v had
Dat laatstequote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:25 schreef sanger het volgende:
Trouwens Anne ( & Sounddragon), zijn de tijden waarop de vragen worden gepost vooraf bepaald? Of posten jullie die gewoon wanneer je er toevallig zin in hebt?
Klopt! Daar kwam ik een paar dagen geleden ook achter (quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze mogen 15x 2 kaarten weggeven en volgens mij hebben nog geen 15 verschillende mensen hier gepost. dus kan best
wat mij trouwens brengt op een foutje in de OP:
[..]
om de dag 2x2 kaarten weggeven zou niet kunnen bij 30 kaarten. dit is wel inmiddels opgelost doordat 1 dag 3x kaarten zijn gegeven.
feitelijk hebben jullie niks aan deze hele post, maar ik wilde gewoon iets te doen hebben tot dat de nieuwe vraag komt..
was ook geen kritiek. Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat laatsteIk ben niet zo goed in schema's en op een specifieke tijd aanwezig zijn.
[..]
Klopt! Daar kwam ik een paar dagen geleden ook achter (), maar dat heeft zich dus mooi opgelost in de vorige ronde!
Ach, er reageren steeds minder mensen als het goed isquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:48 schreef gianni61 het volgende:
antwoorden stonden er al voordat ik de vraag zag
zondag ben ik er niet, dus die kaarten zullen ook aan mijn neus voorbij gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Ach, er reageren steeds minder mensen als het goed is
Dankjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:55 schreef Anne het volgende:
Bij deze: Van harte gefeliciteerd![]()
![]()
!
Meer kan ik er niet van maken, sorry![]()
.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:13 schreef Tunafish het volgende:
SD is niet de enige die door Anne wordt genaaid
Op die manier had ik het niet erg gevondenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:13 schreef Tunafish het volgende:
SD is niet de enige die door Anne wordt genaaid
Maar, maar, maar, maar als ik hem later had gepost had iemand anders weer geklaagdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:13 schreef Scheringa het volgende:
Anne![]()
Precies in de 3 kwartier die ik er over doe om van mijn werk thuis te komen post je de vraag![]()
Waarom?!
Ja maar dan was ik het niet geweestquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, maar als ik hem later had gepost had iemand anders weer geklaagd!
Flapdrol, je pikte die van densmeequote:
N00pzquote:
Dat is toch niet verbodenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Flapdrol, je pikte die van densmee
Niet verboden-verboden idd, maar wel ongewenst, vandaar dat we altijd de posts edittenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:26 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dat is toch niet verboden
Hij was idd erg goed verstopt. Enfin, ik ga lekker een dagje rondhobbelen, hopelijk tegen die tijd zonder krukken en wie weet een nieuwe botsmuts scoren
alle kaarten zijn vergevenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:00 schreef Bessensap het volgende:
Worden er nu geen nieuwe vragen meer gesteld?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:00 schreef Bessensap het volgende:
Worden er nu geen nieuwe vragen meer gesteld?
De kaarten zijn inderdaad vergeven, dus de vragen zijn daarmee ook opquote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 14:56 schreef Tankiej het volgende:
Kleine schop
Zijn er dit jaar ook weer kaarten te winnen? Of moet ik ze nu toch echt zelf kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |