Ja, das best sneuquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef JAY-T het volgende:
Ik vergat gewoon de winnaars in mijn eerste post erbij te zetten terwijl ik die al onder ctrl+v had
Dat laatstequote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:25 schreef sanger het volgende:
Trouwens Anne ( & Sounddragon), zijn de tijden waarop de vragen worden gepost vooraf bepaald? Of posten jullie die gewoon wanneer je er toevallig zin in hebt?
Klopt! Daar kwam ik een paar dagen geleden ook achter (quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze mogen 15x 2 kaarten weggeven en volgens mij hebben nog geen 15 verschillende mensen hier gepost. dus kan best
wat mij trouwens brengt op een foutje in de OP:
[..]
om de dag 2x2 kaarten weggeven zou niet kunnen bij 30 kaarten. dit is wel inmiddels opgelost doordat 1 dag 3x kaarten zijn gegeven.
feitelijk hebben jullie niks aan deze hele post, maar ik wilde gewoon iets te doen hebben tot dat de nieuwe vraag komt..
was ook geen kritiek. Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat laatsteIk ben niet zo goed in schema's en op een specifieke tijd aanwezig zijn.
[..]
Klopt! Daar kwam ik een paar dagen geleden ook achter (), maar dat heeft zich dus mooi opgelost in de vorige ronde!
Ach, er reageren steeds minder mensen als het goed isquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:48 schreef gianni61 het volgende:
antwoorden stonden er al voordat ik de vraag zag
zondag ben ik er niet, dus die kaarten zullen ook aan mijn neus voorbij gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Ach, er reageren steeds minder mensen als het goed is
Dankjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:55 schreef Anne het volgende:
Bij deze: Van harte gefeliciteerd![]()
![]()
!
Meer kan ik er niet van maken, sorry![]()
.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:13 schreef Tunafish het volgende:
SD is niet de enige die door Anne wordt genaaid
Op die manier had ik het niet erg gevondenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:13 schreef Tunafish het volgende:
SD is niet de enige die door Anne wordt genaaid
Maar, maar, maar, maar als ik hem later had gepost had iemand anders weer geklaagdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:13 schreef Scheringa het volgende:
Anne![]()
Precies in de 3 kwartier die ik er over doe om van mijn werk thuis te komen post je de vraag![]()
Waarom?!
Ja maar dan was ik het niet geweestquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, maar als ik hem later had gepost had iemand anders weer geklaagd!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |