Vind het nogal een prestatie, kom net uit mijn nest en heb een beste katerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:19 schreef Maegrim het volgende:
[..]
er wordt naar de oude naam gevraagd en je geeft de huidige, hoe close is dat
De zoekfunctie van FOK! werkt ook best goedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:19 schreef vannelle het volgende:
Mag ik vragen hoe jullie dat gevonden hebben?
Mijn google- en andere skills laten me ernstig in de steek.
Winnaars gefeliciteerd!
Ik googelde dan ook op "zoekfunctie Fok!"quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:21 schreef Anne het volgende:
[..]
De zoekfunctie van FOK! werkt ook best goedTik daar maar eens, Planes, Trains & Automobiles in.
Niet te moeilijk denken/zoeken!
Succes bij de volgende vragen!
Wat grappig! Je weet dat je ook kunt trouwens op de MOTORbeursquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:40 schreef Bouke-p het volgende:
Ook maar ns ff in de gaten houden. Dit jaar is t 10 jaar geleden dat ik mn huidige verloofde leerde kennen op de motorbeurs
alleen voor vrouwen blijkbaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat grappig! Je weet dat je ook kunt trouwens op de MOTORbeurs?
dankjewel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:19 schreef vannelle het volgende:
Mag ik vragen hoe jullie dat gevonden hebben?
Mijn google- en andere skills laten me ernstig in de steek.
Winnaars gefeliciteerd!
Note to self: niet te moeilijk denken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dankjewel.
van PTA / PTA FAQ & Feedback
naar PTA / PTA bestaat 10 jaar!!
naar MED / Nieuw forum: Trains, Planes & Automobiles
ik begon ook al eerst de zoekfunctie te gebruiken, maar ik dacht toen van, laat ik het eerst eens iets dichterbij zoeken
Weet je wat dat kost?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat grappig! Je weet dat je ook kunt trouwens op de MOTORbeurs?
Fout, die gegevens zijn niet volledig.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:07 schreef Anne het volgende:
De antwoorden waren inderdaad:
toermotor (32%) - het meest in bezit
street/naked bike (11%) - het minst in bezit
0% in bezit is toch geen bezit?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Fout, die gegevens zijn niet volledig.
http://www.motorbeursutre(...)lts%20MBU%202013.pdf (pagina 5)
0% is minder dan 11%.
Afgerond, waarschijnlijk is het 0,001% ofzo. En anders had het antwoord motorscooter/enduro moeten zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:11 schreef mennes2000 het volgende:
[..]
0% in bezit is toch geen bezit?
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Afgerond, waarschijnlijk is het 0,001% ofzo. En anders had het antwoord motorscooter/enduro moeten zijn.
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Ik ga ook jou een set kaarten toesturen!
Kom maar op!quote:
zal wel net als andere dagen zijn als ik onderweg naar huis ben of in bespreking zitquote:
Nou hup, naar huis jij!quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal wel net als andere dagen zijn als ik onderweg naar huis ben of in bespreking zit
dan mag je nog 2 uurtjes geduld hebbenquote:
quote:
ok.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:24 schreef gianni61 het volgende:
jongens, letten jullie op. ik ben weer weg. dus de vraag zal zo wel komen
dat kan geregeld wordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:15 schreef klawie het volgende:
Het antwoord is ik wil dood gevonden worden op een chopper
Ik heb het hier vandaan, kon het ook niet op de motorbeurs zelf vinden.quote:
Op een andere Google pagina als degene die jij geopend hadquote:
Zat niet op Google, maar op de site van de motorbeurs zelf....quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op een andere Google pagina als degene die jij geopend had
Daar stond het ook, klik maar op de link in mijn postquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Zat niet op Google, maar op de site van de motorbeurs zelf....
Zie het inderdaad. Het persgedeelte had ik niet aan gedachtquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar stond het ook, klik maar op de link in mijn post
Is nog minder dan 12 uurtjes!quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:43 schreef jdel het volgende:
Had de vraag gisteren niet meer gezien... dan maar kijken of ik er bij de volgende vraag wel op tijd bij ben
ga maar alvast gebukt staan dan.quote:
Genaaid ben ik alquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ga maar alvast gebukt staan dan.
Zolang je er maar van genoten hebtquote:
Ach, zolang je na de vraag gewoon kunt omrollen en gaan slapen heb je geen klagen tochquote:
Of tegelijk... de bronstige jongedame berijden op de motorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:15 schreef Tunafish het volgende:
Kwestie van je volgorde omkeren. Eerst je motor berijden en daarna je bronstige jongedame.
We moeten wat, in afwachting van jouquote:
Rijdend?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Of tegelijk... de bronstige jongedame berijden op de motor![]()
Als je van een uitdaging houdtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |