Vind het nogal een prestatie, kom net uit mijn nest en heb een beste katerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:19 schreef Maegrim het volgende:
[..]
er wordt naar de oude naam gevraagd en je geeft de huidige, hoe close is dat
De zoekfunctie van FOK! werkt ook best goedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:19 schreef vannelle het volgende:
Mag ik vragen hoe jullie dat gevonden hebben?
Mijn google- en andere skills laten me ernstig in de steek.
Winnaars gefeliciteerd!
Ik googelde dan ook op "zoekfunctie Fok!"quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:21 schreef Anne het volgende:
[..]
De zoekfunctie van FOK! werkt ook best goedTik daar maar eens, Planes, Trains & Automobiles in.
Niet te moeilijk denken/zoeken!
Succes bij de volgende vragen!
Wat grappig! Je weet dat je ook kunt trouwens op de MOTORbeursquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:40 schreef Bouke-p het volgende:
Ook maar ns ff in de gaten houden. Dit jaar is t 10 jaar geleden dat ik mn huidige verloofde leerde kennen op de motorbeurs
alleen voor vrouwen blijkbaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat grappig! Je weet dat je ook kunt trouwens op de MOTORbeurs?
dankjewel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:19 schreef vannelle het volgende:
Mag ik vragen hoe jullie dat gevonden hebben?
Mijn google- en andere skills laten me ernstig in de steek.
Winnaars gefeliciteerd!
Note to self: niet te moeilijk denken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dankjewel.
van PTA / PTA FAQ & Feedback
naar PTA / PTA bestaat 10 jaar!!
naar MED / Nieuw forum: Trains, Planes & Automobiles
ik begon ook al eerst de zoekfunctie te gebruiken, maar ik dacht toen van, laat ik het eerst eens iets dichterbij zoeken
Weet je wat dat kost?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat grappig! Je weet dat je ook kunt trouwens op de MOTORbeurs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |