ze mogen 15x 2 kaarten weggeven en volgens mij hebben nog geen 15 verschillende mensen hier gepost. dus kan bestquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:42 schreef Tunafish het volgende:
Iedereen die hier heeft gepost gratis kaartjes
om de dag 2x2 kaarten weggeven zou niet kunnen bij 30 kaarten. dit is wel inmiddels opgelost doordat 1 dag 3x kaarten zijn gegeven.quote:We mogen in totaal 30 kaarten weggeven, dus lees vooral verder en doe mee!
Om de dag zullen wij 2 x 2 kaarten weg geven in ruil voor het juiste antwoord op de vraag van de dag.
De 2 users die het juiste antwoord op de vraag van de dag als eerste in dit topic weten te plaatsen krijgen ieder 2 kaarten.
Laatst hebben ze 3 setjes weggeven bij 1 vraagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze mogen 15x 2 kaarten weggeven en volgens mij hebben nog geen 15 verschillende mensen hier gepost. dus kan best
wat mij trouwens brengt op een foutje in de OP:
[..]
om de dag 2x2 kaarten weggeven zou niet kunnen bij 30 kaarten. dit is wel inmiddels opgelost doordat 1 dag 3x kaarten zijn gegeven.
feitelijk hebben jullie niks aan deze hele post, maar ik wilde gewoon iets te doen hebben tot dat de nieuwe vraag komt..

quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:39 schreef Tunafish het volgende:
genomineerd:
• Chuck-N0rr1s
• Dr_Flash
• Barcaconia
• monsterd.
• ZwartmetSuiker
• delano.888
Winnars:quote:
Bij mij ook niet, deed het in twee postsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|