abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf maandag 13 januari 2014 @ 20:16:26 #51
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_135451523
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:11 schreef J03llV het volgende:

[..]

Ik ook nog nooit in Londen geweest, lijkt me wel leuk inderdaad!
Londen is echt de moeite waard :Y
Kun je tof foto's maken ook!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_135451641
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat vind ik leuk :D

[..]

En Londen is een aanrader ik ben er echt al heel veel geweest en die stad blijft me trekken.

En dan moet je daar echt naartoe ze gaan de dieren er ook bij plaatsen eind februari las ik net. Helaas zijn wij er dan al geweest en ik denk niet dat we nog een keer gaan.
Ja zoiets las ik ook! Echt grappig joh, ik wist niet dat dit bestond haha.
In mei maar even een weekje weg naar Londen :) als ik mn vriend mee krijg tenminste :p
Hoor alleen wel altijd dat Londen zo duur is. Is alleen Londen heel duur, of heel Engeland?

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Londen is echt de moeite waard :Y
Kun je tof foto's maken ook!
Ja dat geloof ik graag!
  maandag 13 januari 2014 @ 20:18:58 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_135451677
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

C
Hoe gaat het met je motoren? Nog wat in de prak gereden? :P ;)
Euuuh, vast wel. Wat was de laatste die jullie mee hadden gekregen :') ? Volgens mij heb ik in 2013 niks gecrasht in elk geval.

Wel heel wat bandjes verbruikt die nu voor weinig weg mogen :+ :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef Timmos het volgende:

[..]

Hoe lang heb je nu weer in het ziekenhuis gelegen?
Niet. Weinig gekke dingen gedaan.. of gewoon niet gewond geraakt, dat kan ook :P .

quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ah, toe, blijf nog even
Vooruit *) .
Huilen dan.
  maandag 13 januari 2014 @ 20:21:19 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_135451830
Tevens een nieuw speledingetje voor op de openbare weg (links):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
pi_135451873
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja zoiets las ik ook! Echt grappig joh, ik wist niet dat dit bestond haha.
In mei maar even een weekje weg naar Londen :) als ik mn vriend mee krijg tenminste :p
Hoor alleen wel altijd dat Londen zo duur is. Is alleen Londen heel duur, of heel Engeland?

[..]

Ja dat geloof ik graag!
Londen is best prijzig ja. Maar als je het goed speelt kun je best voor een mooi prijsje er een week zitten. Engeland is volgens mij net iets duurder dan Nederland :)

Van Londen heb ik ook nog wel het een en ander aan foto's erop staan. Toen met Schotland was het een bliksembezoek en van die andere is alweer een tijd terug met een geleende camera gemaakt. Had er toen zelf nog geen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_135452085
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Isdatzo het volgende:
Tevens een nieuw speledingetje voor op de openbare weg (links):

SPOILER
Zozo, netjes ;)! Risicotype ipv cruiser verneem ik zo ( vanuit de reacties hierboven ) :D
pi_135452381
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Euuuh, vast wel. Wat was de laatste die jullie mee hadden gekregen :') ? Volgens mij heb ik in 2013 niks gecrasht in elk geval.

Wel heel wat bandjes verbruikt die nu voor weinig weg mogen :+ :

SPOILER
[..]

Niet. Weinig gekke dingen gedaan.. of gewoon niet gewond geraakt, dat kan ook :P .

[..]

Vooruit *) .
Je hebt meer indruk gemaakt met de motoren dan met je cams *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_135452409
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef Timmos het volgende:

[..]

Hoe lang heb je nu weer in het ziekenhuis gelegen?
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 13 januari 2014 @ 20:37:16 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_135452719
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:25 schreef J03llV het volgende:

[..]

Zozo, netjes ;)! Risicotype ipv cruiser verneem ik zo ( vanuit de reacties hierboven ) :D
Hehe, racen doe ik tegenwoordig alleen nog op 't circuit. De KTM is leuk om een beetje lomp te doen op dijkjes enzo maar dat gaat allemaal niet zo heel snel.

quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je hebt meer indruk gemaakt met de motoren dan met je cams *)
Die camera's weet ik dan over het algemeen wel heel te houden :') .
Huilen dan.
pi_135453746
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hehe, racen doe ik tegenwoordig alleen nog op 't circuit. De KTM is leuk om een beetje lomp te doen op dijkjes enzo maar dat gaat allemaal niet zo heel snel.

[..]

Die camera's weet ik dan over het algemeen wel heel te houden :') .
Over wat voor snelheid praten we dan op dijkjes :P? 80? 90? 180? 190? :7
pi_135455393
Voor de Nikon eigenaren: de Sigma 30mm F/1.4 EX DC HSM kost bij
Kamera Express Superstore Rotterdam maar ¤199.

Daarna bij 1 winkel ¤261, rest is ¤289.
pi_135455403
hoeraaa laptop draait weer!!!!! blij ei aan het zijn ^^
pi_135456215
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de Nikon eigenaren: de Sigma 30mm F/1.4 EX DC HSM kost bij[ afbeelding ]
Kamera Express Superstore Rotterdam maar ¤199.

Daarna bij 1 winkel ¤261, rest is ¤289.
Dat is wel heel aantrekkelijk. Maar ik heb al een 35 mm 1.8

Hoe goed is die? Want anders kan ik het nog eens overwegen.
pi_135457731
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat is wel heel aantrekkelijk. Maar ik heb al een 35 mm 1.8

Hoe goed is die? Want anders kan ik het nog eens overwegen.
Geen flauw idee. Heb zelf ook geen Nikon maar Canon.

Prijs zal wel zo laag zijn omdat de nieuwe 35mm Art komt van Sigma.
pi_135458489
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Geen flauw idee. Heb zelf ook geen Nikon maar Canon.

Prijs zal wel zo laag zijn omdat de nieuwe 35mm Art komt van Sigma.
Hm dan waag ik het er maar niet op.
  maandag 13 januari 2014 @ 22:48:50 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_135460761
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:56 schreef J03llV het volgende:

[..]

Over wat voor snelheid praten we dan op dijkjes :P? 80? 90? 180? 190? :7
Met de KTM? Max 170 ofzo op dijkjes. Maar dat is niet echt leuk meer, meestal laat ik het gas los bij de 130 ofzo. Tot de 120 heb je ongelofelijk veel plezier op zo'n ding maar bij hogere snelheden neemt dat snel af.

Op de R1 ging het makkelijk boven de 250 op de wat rechtere stukken :') .
Huilen dan.
pi_135460826
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Met de KTM? Max 170 ofzo op dijkjes. Maar dat is niet echt leuk meer, meestal laat ik het gas los bij de 130 ofzo. Tot de 120 heb je ongelofelijk veel plezier op zo'n ding maar bij hogere snelheden neemt dat snel af.

Op de R1 ging het makkelijk boven de 250 op de wat rechtere stukken :') .
:o
pi_135460847
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hm dan waag ik het er maar niet op.
Ik geloof dat het een prima lens is hoor.

Maar inderdaad, als je al een 35mm 1.8 hebt :P ...
pi_135461051
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:50 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik geloof dat het een prima lens is hoor.

Maar inderdaad, als je al een 35mm 1.8 hebt :P ...
Ja precies. Kan die altijd doorverkopen daar weet ik wel iemand voor maar toch he ^^ daarbij is datgeen Nikon en ik ben niet bekend met de lenzen van sigma.
pi_135465030
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja precies. Kan die altijd doorverkopen daar weet ik wel iemand voor maar toch he ^^ daarbij is datgeen Nikon en ik ben niet bekend met de lenzen van sigma.
Sigma is goed bezig de laatste jaren hoor.

Soms zijn Sigma lenzen betere keus dan een van Canon of Nikon zelf.
Af en toe lees ik alleen iets over autofocus wat niet helemaal goed is o.i.d.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 14-01-2014 10:52:26 ]
pi_135465835
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:16 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Soms zijn Sigma lenzen beter keus dan een van Canon of Nikon zelf.
Ik geloof het meteen maar ik ben nogal merk vast haha.
  FOK!Fotograaf dinsdag 14 januari 2014 @ 06:17:29 #72
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_135468321
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:16 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Soms zijn Sigma lenzen beter keus dan een van Canon of Nikon zelf.
Zeker de nieuwe Sigma's (35 1.4, 18-38 1.8) zijn uitzonderlijk goed :Y
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ook :P
Vooral omdat Sigma de mount van Nikon "reversed engineered" (Nikon speelt geen Mount info door aan andere)... Het kan dus nu allemaal werken, maar als nikon wat veranderd...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf dinsdag 14 januari 2014 @ 06:17:42 #73
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_135468322
Goedemorgen !
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_135468410
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vroeger meer dan logisch. Dan was merkeigen spul ook gewoon het beste dat je kon krijgen. De prijs nam je dan maar op de koop toe. Maar de nieuwe Sigma lijn is gewoon ECHT goed, in alle testen beter dan Canon en Nikon's eigen glaswerk.

En de Sigma 35mm 1.4 is ook nog eens respectievelijk 500 en 700 euro goedkoper dan de Canon en Nikon variant, en dus beter... :Y
  FOK!Fotograaf dinsdag 14 januari 2014 @ 07:23:16 #76
18921 freud
Who's John Galt?
pi_135468506
Londen, top stad! Welkom terug IDZ!! Hoe is de commandotraining geweest? Heb je ze veel kunnen leren?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_135468739
Nogmaals ik geloof echt meteen dat het prima spul is. Al vind ik de 70-300 van sigma een beetje meh. Maar als iets me bevalt blijf ik daarbij. Dat heb ik met telefoons, laptops alles eigenlijk. Noem me een autist maar daarom zit ik op FOK toch^^ En daarmee zeg ik niet dat er nooit geen sigma zal komen. Als een sigma echt veel beter schijnt te zijn dan de Nikon en ik moet\ wil zo'n lens toch hebben. Dan zal ik uiteraard wel meer nadenken. En waarschijnlijk voor de sigma gaan.

Maar wat Xilantof zegt is ook apart. Dus als Nikon iets veranderd aan de ik noem maar wat in de toekomst, de D7300 ofzo dan heb je niks meer aan je sigma's?

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 14-01-2014 08:12:55 (hoofdletters, puntjes, geen spaties. ) ]
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:12:02 #78
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_135468756
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nogmaals ik geloof echt meteen dat het prima spul is. Al vind ik de 70-300 van sigma een beetje meh. Maar als iets me bevalt blijf ik daarbij. Dat heb ik met telefoons, laptops alles eigenlijk. Noem me een autist maar daarom zit ik op FOK toch^^ En daarmee zeg ik niet dat er nooit geen sigma zal komen. Als een sigma echt veel beter schijnt te zijn dan de Nikon en ik moet\ wil zo'n lens toch hebben. Dan zal ik uiteraard wel meer nadenken. En waarschijnlijk voor de sigma gaan.

Maar wat Xilantof zegt is ook apart. Dus als Nikon iets veranderd aan de ik ik noem maar wat in de toekomst, de D7300 ofzo dan heb je niks meer aan je sigma's?
Ook niet aan je oude nikon lenzen??
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_135468783
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar wat Xilantof zegt is ook apart. Dus als Nikon ietsuveranderd aan de ik moet maar wat in de toekomst D7300 ofzo dan heb je niks meer aan je sigma's?
In theorie ja, in praktijk gaat dat natuurlijk nooit gebeuren...

Het is ook een rare suggestieve opmerking want Nikon F mount is altijd al backwards compatible geweest. Als in dat alle oude F mount objectieven op de nieuwe camera's passen en alle nieuwe F mount objectieven op de oude camera's. :)

Maar zeg nooit nooit natuurlijk ;)
pi_135468800
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:12 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ook niet aan je oude nikon lenzen??
Als ze zo iets zouden doen kost het ze klanten.. mij bijvoorbeeld.....

Maar ik heb geen idee hoe dat zit joh met sigma en Nikon en hoe ze dat doen met achterkantjes.

Heb deze camera nu bijna twee jaar. Weet nu eindelijk van alles wat wat doet.Lenzen zijn voor mij vooral ik zet het erop en het moet vooral werken.

Maar voel jullie niet zo 'aangevallen'. Ik zeg nergens dat ik het slecht vind ofzo. Ja oke behalve dan over die 70-300 . Die ik overigens niet slecht vind. Maar ik vind mijn Nikon 70-300 fijner. En ook dat kan weer puur voorkeur zijn.
pi_135468827
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar voel jullie niet zo 'aangevallen'. Ik zeg nergens dat ik het slecht vind ofzo. Ja oke behalve dan over die 70-300 . Die ik overigens niet slecht vind. Maar ik vind mijn Nikon 70-300 fijner. En ook dat kan weer puur voorkeur zijn.
Ik voel me overigens niet aangevallen, alleen de mount opmerking vond ik een beetje opmerkelijk ;)

En overigens heeft Sigma het afgelopen jaar echt mega stappen gemaakt. Voor die tijd waren er eigenlijk maar weinig objectieven die in kwaliteit in de buurt kwamen van de Nikon eigen. Een paar positieve uitzonderingen na.

Het pas sinds er een nieuwe CEO is bij Sigma dat ze daar serieus aan de slag zijn gegaan. De nieuwe Art, Sports en Contemporary lijn zijn echt vele malen beter dan de meuk die men daarvoor op de markt bracht.

Maar het zal inderdaad nog wel even duren voordat iedereen overtuigd is, wat je in jaren aan merk-naam opbouwt dat kun je niet binnen een paar maanden totaal veranderen natuurlijk ;)

En los daarvan zijn de (meeste) Nikon eigen objectieven ook gewoon goed. En als je plezier en een geod gevoel haalt uit iets meer betalen voor merkeigen dan ben ik, als gear liefhebber, de laatste die daar een mening over gaat hebben ;)
pi_135468908
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:24 schreef Uncle het volgende:

[..]

Ik voel me overigens niet aangevallen, alleen de mount opmerking vond ik een beetje opmerkelijk ;)

En overigens heeft Sigma het afgelopen jaar echt mega stappen gemaakt. Voor die tijd waren er eigenlijk maar weinig objectieven die in kwaliteit in de buurt kwamen van de Nikon eigen. Een paar positieve uitzonderingen na.

Het pas sinds er een nieuwe CEO is bij Sigma dat ze daar serieus aan de slag zijn gegaan. De nieuwe Art, Sports en Contemporary lijn zijn echt vele malen beter dan de meuk die men daarvoor op de markt bracht.

Maar het zal inderdaad nog wel even duren voordat iedereen overtuigd is, wat je in jaren aan merk-naam opbouwt dat kun je niet binnen een paar maanden totaal veranderen natuurlijk ;)

En los daarvan zijn de (meeste) Nikon eigen objectieven ook gewoon goed. En als je plezier en een geod gevoel haalt uit iets meer betalen voor merkeigen dan ben ik, als gear liefhebber, de laatste die daar een mening over gaat hebben ;)
Dan is het goed :)

En als dat van het laatste jaar is dat ze zo vooruit zijn gegaan dan is het niet zo vreemd dat ik daar niks van gemerkt heb want heb al een jaar op geheugenkaartjes na niks meer gekocht voor de camera. Oh dat lieg ik trouwens een extra accu heb ik gekocht ^^ Een Nikon uiteraard dat moeten jullie nu wel doorhebben. Maar wel mooie aanbieding ¤40,-.
pi_135468969
Goede morgen!

Mij wordt op de een of andere manier Sigma nooit aangeraden in de winkel. Ze zeggen dan dat ik beter kan kijken naar Tamron.
Gaat dan wel om goedkope zoomlenzen.. Vroeg me af of dat waar was, want Sigma heeft volgens mij ook prima lenzen.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:44:37 #84
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_135469019
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:39 schreef xuryah het volgende:
Goede morgen!

Mij wordt op de een of andere manier Sigma nooit aangeraden in de winkel. Ze zeggen dan dat ik beter kan kijken naar Tamron.
Gaat dan wel om goedkope zoomlenzen.. Vroeg me af of dat waar was, want Sigma heeft volgens mij ook prima lenzen.
Waarschijnlijk hebben ze zelf meer tamron lenzen ;)

Tsja, je zou die 2 lenzen met elkaar kunnen vergelijken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_135469226
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hebben ze zelf meer tamron lenzen ;)

Tsja, je zou die 2 lenzen met elkaar kunnen vergelijken.
Ja daarom vind ik winkels ook niet betrouwbaar.. het gaat toch altijd om geld verdienen. Elke x proberen ze me weer van alles te verkopen en kraken ze het geen af waarvoor ik kwam, en proberen ze me iets te verkopen wat een paar honderd euro duurder is.. :p
pi_135469247
quote:
Zag ik jou eens even geretweet worden door Coen van 3FM ^^
pi_135469273
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:57 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja daarom vind ik winkels ook niet betrouwbaar.. het gaat toch altijd om geld verdienen. Elke x proberen ze me weer van alles te verkopen en kraken ze het geen af waarvoor ik kwam, en proberen ze me iets te verkopen wat een paar honderd euro duurder is.. :p
Winsten staan onder druk door internet, waardoor elke klant met geld in de winkel zoveel mogelijk geld moet uitgeven... Maar die methode werkt juist averechts... Als je zelf je huiswerk goed doet op internet dan heb je eigenlijk geen winkel meer nodig. Hooguit even langs om iets op te halen als je weet wat je wilt, maar dat is tegenwoordig de benzine ook al niet meer waard want vanavond besteld is morgen in huis ;)
pi_135469304
Ik ging in een winkel in Tilburg kijken voor een Nikon. Die vent was me zo een Sony aan het opdringen dat ik er helemaal klaar mee was. Zonde voor hem want de kans had heel groot geweest dat ik dan daar met de D5100 naar buiten was gekomen (ik twijfelde tussen de 3100 en de 5100)
pi_135469486
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:00 schreef Uncle het volgende:

[..]

Winsten staan onder druk door internet, waardoor elke klant met geld in de winkel zoveel mogelijk geld moet uitgeven... Maar die methode werkt juist averechts... Als je zelf je huiswerk goed doet op internet dan heb je eigenlijk geen winkel meer nodig. Hooguit even langs om iets op te halen als je weet wat je wilt, maar dat is tegenwoordig de benzine ook al niet meer waard want vanavond besteld is morgen in huis ;)
Via fotoklein krijg je vaak korting als je afhaalt. Daar is t dan vaak een stuk goedkoper dan waar dan ook. Vandaar dat ik toch meestal ophaal, want er zit er ook een in de buurt :p als het niet veel zou schelen zou ik hierom ook liever gewoon via internet bestellen. Je gaat ook naar zo'n winkel met het idee dat zij er alles van weten en je goed zullen helpen, maar het blijkt toch niet zo betrouwbaar te zijn. Daar verliezen ze idd klanten mee denk ik..
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 14 januari 2014 @ 09:16:23 #90
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135469502
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zag ik jou eens even geretweet worden door Coen van 3FM ^^
Ja, schatje he.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_135469536
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ging in een winkel in Tilburg kijken voor een Nikon. Die vent was me zo een Sony aan het opdringen dat ik er helemaal klaar mee was. Zonde voor hem want de kans had heel groot geweest dat ik dan daar met de D5100 naar buiten was gekomen (ik twijfelde tussen de 3100 en de 5100)
Haha, ik had precies het zelfde. Ik kwam om de D3200 te kopen maar hij wilde mij een of andere Sony verkopen. Ik mocht de D3200 niet eens zien. Uiteindelijk niks gekocht en de D3100 via marktplaats gekocht..
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:24:44 #92
94358 xepera9
soms met een korrel zout
pi_135469642
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hahaha, ik denk dat ik diezelfde man aan de telefoon heb gehad.
pi_135469651
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:18 schreef xuryah het volgende:

[..]

Haha, ik had precies het zelfde. Ik kwam om de D3200 te kopen maar hij wilde mij een of andere Sony verkopen. Ik mocht de D3200 niet eens zien. Uiteindelijk niks gekocht en de D3100 via marktplaats gekocht..
Waar was dat bij jou?
pi_135469677
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef xepera9 het volgende:

[..]

Hahaha, ik denk dat ik diezelfde man aan de telefoon heb gehad.
Wordt gesponsord door Sony zeker ^^
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:27:14 #95
94358 xepera9
soms met een korrel zout
pi_135469692
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waar was dat bij jou?
Ik weet het niet uit mijn hoofd, heb toen drie winkels gebeld om te vragen of ze een Pentax in voorraad hadden. Even zoeken, misschien heb ik nog ergens een notitie hiervan...

-Edit: oeps verkeerde post gequote maar maakt niet uit-

[ Bericht 5% gewijzigd door xepera9 op 14-01-2014 09:31:21 (verkeerde quote) ]
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:44:33 #96
94358 xepera9
soms met een korrel zout
pi_135470069
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wordt gesponsord door Sony zeker ^^
Het was trouwens een fotozaak uit het centrum, en niet Jans of Frans. ;)
pi_135470859
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waar was dat bij jou?
Dat was bij Foto Klein :p
pi_135472670
Ja het was idd in het centrum. Vet grappig ^^
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:38:13 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_135476313
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 07:23 schreef freud het volgende:
Londen, top stad! Welkom terug IDZ!! Hoe is de commandotraining geweest? Heb je ze veel kunnen leren?
Commandotraining wie wat :o ?
Huilen dan.
pi_135476925
Heeft iemand hier trouwens een HBO Fotografie opleiding gevolgd? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')