Londen is echt de moeite waardquote:Op maandag 13 januari 2014 20:11 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit in Londen geweest, lijkt me wel leuk inderdaad!
Ja zoiets las ik ook! Echt grappig joh, ik wist niet dat dit bestond haha.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk
[..]
En Londen is een aanrader ik ben er echt al heel veel geweest en die stad blijft me trekken.
En dan moet je daar echt naartoe ze gaan de dieren er ook bij plaatsen eind februari las ik net. Helaas zijn wij er dan al geweest en ik denk niet dat we nog een keer gaan.
Ja dat geloof ik graag!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Londen is echt de moeite waard
Kun je tof foto's maken ook!
Euuuh, vast wel. Wat was de laatste die jullie mee hadden gekregenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
C
Hoe gaat het met je motoren? Nog wat in de prak gereden?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet. Weinig gekke dingen gedaan.. of gewoon niet gewond geraakt, dat kan ookquote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nu weer in het ziekenhuis gelegen?.
Vooruitquote:.
Huilen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Londen is best prijzig ja. Maar als je het goed speelt kun je best voor een mooi prijsje er een week zitten. Engeland is volgens mij net iets duurder dan Nederlandquote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja zoiets las ik ook! Echt grappig joh, ik wist niet dat dit bestond haha.
In mei maar even een weekje weg naar Londenals ik mn vriend mee krijg tenminste :p
Hoor alleen wel altijd dat Londen zo duur is. Is alleen Londen heel duur, of heel Engeland?
[..]
Ja dat geloof ik graag!
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Isdatzo het volgende:
Tevens een nieuw speledingetje voor op de openbare weg (links):Zozo, netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Risicotype ipv cruiser verneem ik zo ( vanuit de reacties hierboven )
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Euuuh, vast wel. Wat was de laatste die jullie mee hadden gekregen? Volgens mij heb ik in 2013 niks gecrasht in elk geval.
Wel heel wat bandjes verbruikt die nu voor weinig weg mogen:
Je hebt meer indruk gemaakt met de motoren dan met je camsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Niet. Weinig gekke dingen gedaan.. of gewoon niet gewond geraakt, dat kan ook.
[..]
Vooruit.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nu weer in het ziekenhuis gelegen?
Hehe, racen doe ik tegenwoordig alleen nog op 't circuit. De KTM is leuk om een beetje lomp te doen op dijkjes enzo maar dat gaat allemaal niet zo heel snel.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:25 schreef J03llV het volgende:
[..]
Zozo, netjes! Risicotype ipv cruiser verneem ik zo ( vanuit de reacties hierboven )
Die camera's weet ik dan over het algemeen wel heel te houdenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt meer indruk gemaakt met de motoren dan met je cams
Over wat voor snelheid praten we dan op dijkjesquote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hehe, racen doe ik tegenwoordig alleen nog op 't circuit. De KTM is leuk om een beetje lomp te doen op dijkjes enzo maar dat gaat allemaal niet zo heel snel.
[..]
Die camera's weet ik dan over het algemeen wel heel te houden.
Dat is wel heel aantrekkelijk. Maar ik heb al een 35 mm 1.8quote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de Nikon eigenaren: de Sigma 30mm F/1.4 EX DC HSM kost bij[ afbeelding ]
Kamera Express Superstore Rotterdam maar ¤199.
Daarna bij 1 winkel ¤261, rest is ¤289.
Geen flauw idee. Heb zelf ook geen Nikon maar Canon.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat is wel heel aantrekkelijk. Maar ik heb al een 35 mm 1.8
Hoe goed is die? Want anders kan ik het nog eens overwegen.
Hm dan waag ik het er maar niet op.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Heb zelf ook geen Nikon maar Canon.
Prijs zal wel zo laag zijn omdat de nieuwe 35mm Art komt van Sigma.
Met de KTM? Max 170 ofzo op dijkjes. Maar dat is niet echt leuk meer, meestal laat ik het gas los bij de 130 ofzo. Tot de 120 heb je ongelofelijk veel plezier op zo'n ding maar bij hogere snelheden neemt dat snel af.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:56 schreef J03llV het volgende:
[..]
Over wat voor snelheid praten we dan op dijkjes? 80? 90? 180? 190?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met de KTM? Max 170 ofzo op dijkjes. Maar dat is niet echt leuk meer, meestal laat ik het gas los bij de 130 ofzo. Tot de 120 heb je ongelofelijk veel plezier op zo'n ding maar bij hogere snelheden neemt dat snel af.
Op de R1 ging het makkelijk boven de 250 op de wat rechtere stukken.
Ik geloof dat het een prima lens is hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hm dan waag ik het er maar niet op.
Ja precies. Kan die altijd doorverkopen daar weet ik wel iemand voor maar toch he ^^ daarbij is datgeen Nikon en ik ben niet bekend met de lenzen van sigma.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een prima lens is hoor.
Maar inderdaad, als je al een 35mm 1.8 hebt...
Sigma is goed bezig de laatste jaren hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja precies. Kan die altijd doorverkopen daar weet ik wel iemand voor maar toch he ^^ daarbij is datgeen Nikon en ik ben niet bekend met de lenzen van sigma.
Ik geloof het meteen maar ik ben nogal merk vast haha.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Sigma is goed bezig de laatste jaren hoor.
Soms zijn Sigma lenzen beter keus dan een van Canon of Nikon zelf.
Af en toe lees ik alleen iets over autofocus wat niet helemaal goed is o.i.d.
Zeker de nieuwe Sigma's (35 1.4, 18-38 1.8) zijn uitzonderlijk goedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Sigma is goed bezig de laatste jaren hoor.
Soms zijn Sigma lenzen beter keus dan een van Canon of Nikon zelf.
Af en toe lees ik alleen iets over autofocus wat niet helemaal goed is o.i.d.
Ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik geloof het meteen maar ik ben nogal merk vast haha.
Vroeger meer dan logisch. Dan was merkeigen spul ook gewoon het beste dat je kon krijgen. De prijs nam je dan maar op de koop toe. Maar de nieuwe Sigma lijn is gewoon ECHT goed, in alle testen beter dan Canon en Nikon's eigen glaswerk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik geloof het meteen maar ik ben nogal merk vast haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |