Ook niet aan je oude nikon lenzen??quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nogmaals ik geloof echt meteen dat het prima spul is. Al vind ik de 70-300 van sigma een beetje meh. Maar als iets me bevalt blijf ik daarbij. Dat heb ik met telefoons, laptops alles eigenlijk. Noem me een autist maar daarom zit ik op FOK toch^^ En daarmee zeg ik niet dat er nooit geen sigma zal komen. Als een sigma echt veel beter schijnt te zijn dan de Nikon en ik moet\ wil zo'n lens toch hebben. Dan zal ik uiteraard wel meer nadenken. En waarschijnlijk voor de sigma gaan.
Maar wat Xilantof zegt is ook apart. Dus als Nikon iets veranderd aan de ik ik noem maar wat in de toekomst, de D7300 ofzo dan heb je niks meer aan je sigma's?
In theorie ja, in praktijk gaat dat natuurlijk nooit gebeuren...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar wat Xilantof zegt is ook apart. Dus als Nikon ietsuveranderd aan de ik moet maar wat in de toekomst D7300 ofzo dan heb je niks meer aan je sigma's?
Als ze zo iets zouden doen kost het ze klanten.. mij bijvoorbeeld.....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook niet aan je oude nikon lenzen??
Ik voel me overigens niet aangevallen, alleen de mount opmerking vond ik een beetje opmerkelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar voel jullie niet zo 'aangevallen'. Ik zeg nergens dat ik het slecht vind ofzo. Ja oke behalve dan over die 70-300 . Die ik overigens niet slecht vind. Maar ik vind mijn Nikon 70-300 fijner. En ook dat kan weer puur voorkeur zijn.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:24 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik voel me overigens niet aangevallen, alleen de mount opmerking vond ik een beetje opmerkelijk![]()
En overigens heeft Sigma het afgelopen jaar echt mega stappen gemaakt. Voor die tijd waren er eigenlijk maar weinig objectieven die in kwaliteit in de buurt kwamen van de Nikon eigen. Een paar positieve uitzonderingen na.
Het pas sinds er een nieuwe CEO is bij Sigma dat ze daar serieus aan de slag zijn gegaan. De nieuwe Art, Sports en Contemporary lijn zijn echt vele malen beter dan de meuk die men daarvoor op de markt bracht.
Maar het zal inderdaad nog wel even duren voordat iedereen overtuigd is, wat je in jaren aan merk-naam opbouwt dat kun je niet binnen een paar maanden totaal veranderen natuurlijk![]()
En los daarvan zijn de (meeste) Nikon eigen objectieven ook gewoon goed. En als je plezier en een geod gevoel haalt uit iets meer betalen voor merkeigen dan ben ik, als gear liefhebber, de laatste die daar een mening over gaat hebben
Waarschijnlijk hebben ze zelf meer tamron lenzenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:39 schreef xuryah het volgende:
Goede morgen!
Mij wordt op de een of andere manier Sigma nooit aangeraden in de winkel. Ze zeggen dan dat ik beter kan kijken naar Tamron.
Gaat dan wel om goedkope zoomlenzen.. Vroeg me af of dat waar was, want Sigma heeft volgens mij ook prima lenzen.
Ja daarom vind ik winkels ook niet betrouwbaar.. het gaat toch altijd om geld verdienen. Elke x proberen ze me weer van alles te verkopen en kraken ze het geen af waarvoor ik kwam, en proberen ze me iets te verkopen wat een paar honderd euro duurder is.. :pquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze zelf meer tamron lenzen
Tsja, je zou die 2 lenzen met elkaar kunnen vergelijken.
Winsten staan onder druk door internet, waardoor elke klant met geld in de winkel zoveel mogelijk geld moet uitgeven... Maar die methode werkt juist averechts... Als je zelf je huiswerk goed doet op internet dan heb je eigenlijk geen winkel meer nodig. Hooguit even langs om iets op te halen als je weet wat je wilt, maar dat is tegenwoordig de benzine ook al niet meer waard want vanavond besteld is morgen in huisquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:57 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik winkels ook niet betrouwbaar.. het gaat toch altijd om geld verdienen. Elke x proberen ze me weer van alles te verkopen en kraken ze het geen af waarvoor ik kwam, en proberen ze me iets te verkopen wat een paar honderd euro duurder is.. :p
Via fotoklein krijg je vaak korting als je afhaalt. Daar is t dan vaak een stuk goedkoper dan waar dan ook. Vandaar dat ik toch meestal ophaal, want er zit er ook een in de buurt :p als het niet veel zou schelen zou ik hierom ook liever gewoon via internet bestellen. Je gaat ook naar zo'n winkel met het idee dat zij er alles van weten en je goed zullen helpen, maar het blijkt toch niet zo betrouwbaar te zijn. Daar verliezen ze idd klanten mee denk ik..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:00 schreef Uncle het volgende:
[..]
Winsten staan onder druk door internet, waardoor elke klant met geld in de winkel zoveel mogelijk geld moet uitgeven... Maar die methode werkt juist averechts... Als je zelf je huiswerk goed doet op internet dan heb je eigenlijk geen winkel meer nodig. Hooguit even langs om iets op te halen als je weet wat je wilt, maar dat is tegenwoordig de benzine ook al niet meer waard want vanavond besteld is morgen in huis
Ja, schatje he.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zag ik jou eens even geretweet worden door Coen van 3FM ^^
Haha, ik had precies het zelfde. Ik kwam om de D3200 te kopen maar hij wilde mij een of andere Sony verkopen. Ik mocht de D3200 niet eens zien. Uiteindelijk niks gekocht en de D3100 via marktplaats gekocht..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ging in een winkel in Tilburg kijken voor een Nikon. Die vent was me zo een Sony aan het opdringen dat ik er helemaal klaar mee was. Zonde voor hem want de kans had heel groot geweest dat ik dan daar met de D5100 naar buiten was gekomen (ik twijfelde tussen de 3100 en de 5100)
Hahaha, ik denk dat ik diezelfde man aan de telefoon heb gehad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ging in een winkel in Tilburg kijken voor een Nikon. Die vent was me zo een Sony aan het opdringen dat ik er helemaal klaar mee was. Zonde voor hem want de kans had heel groot geweest dat ik dan daar met de D5100 naar buiten was gekomen (ik twijfelde tussen de 3100 en de 5100)
Waar was dat bij jou?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:18 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha, ik had precies het zelfde. Ik kwam om de D3200 te kopen maar hij wilde mij een of andere Sony verkopen. Ik mocht de D3200 niet eens zien. Uiteindelijk niks gekocht en de D3100 via marktplaats gekocht..
Wordt gesponsord door Sony zeker ^^quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk dat ik diezelfde man aan de telefoon heb gehad.
Ik weet het niet uit mijn hoofd, heb toen drie winkels gebeld om te vragen of ze een Pentax in voorraad hadden. Even zoeken, misschien heb ik nog ergens een notitie hiervan...quote:
Het was trouwens een fotozaak uit het centrum, en niet Jans of Frans.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wordt gesponsord door Sony zeker ^^
Commandotraining wie watquote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:23 schreef freud het volgende:
Londen, top stad! Welkom terug IDZ!! Hoe is de commandotraining geweest? Heb je ze veel kunnen leren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |