er zit veel werk aan zo'n kap dus het zal ut wel waard zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:46 schreef JDx het volgende:
een A4 voor 2500 en eenzelfde cabrio voor 7500, is dat verschil het waard?
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:48 schreef sturmpie het volgende:
[..]
er zit veel werk aan zo'n kap dus het zal ut wel waard zijn.
een schuifdak of targa (1/2 cabrio) lijkt mij handiger dan een cabrio.
Dat is een goeie mening ??? Wat lul jij allemaal hierzo..quote:
Betrouwbaar?quote:Op zondag 30 maart 2014 09:40 schreef L0we het volgende:
Renault
Mégane
2002
1.6 16v op LPG
Waarom? Lekker ruim, betrouwbaar, zuinig en best comfortabel.
Ja. Erg betrouwbaarquote:
Koop een VW Passat 1.8 Turbo 20VT.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:46 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja. Erg betrouwbaar
Ohnee, laat ik in fok-stijl blijven... Huhuhu, FRANS = ONBETROUWBAAR, *insert ander ongefundeerd gebazel*
Peugeot valt wel mee, maar Renault.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:46 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja. Erg betrouwbaar
Ohnee, laat ik in fok-stijl blijven... Huhuhu, FRANS = ONBETROUWBAAR, *insert ander ongefundeerd gebazel*
Das een leuke vermogenswinst!quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:00 schreef Mr.J het volgende:
Eergisteren een gehele Milltek bij ProcarTuning in Aalsmeer geplaatst en gisteren het rondje Hans Sloot + JD.
Milltek eindstukken:
[ afbeelding ]
Bij Hans Sloot, engine cleaning. Daarnaast een beurt, filters/pakkingen vervangen. Prima geholpen daar, auto motorisch weer tiptop gekregen.
[ afbeelding ]
@ JD:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindresultaat 293pk.Zonder bio ethanol liep deze op 272pk, maar met 10% bio ethanol erbij liep de motor in ene zoveel beter!
![]()
En in de avond even alle kms weggewassen.
[ afbeelding ]
Kijk, dat vind ik nou een nette Golf!quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:00 schreef Mr.J het volgende:
Eergisteren een gehele Milltek bij ProcarTuning in Aalsmeer geplaatst en gisteren het rondje Hans Sloot + JD.
Milltek eindstukken:
[ afbeelding ]
Bij Hans Sloot, engine cleaning. Daarnaast een beurt, filters/pakkingen vervangen. Prima geholpen daar, auto motorisch weer tiptop gekregen.
[ afbeelding ]
@ JD:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindresultaat 293pk.Zonder bio ethanol liep deze op 272pk, maar met 10% bio ethanol erbij liep de motor in ene zoveel beter!
![]()
En in de avond even alle kms weggewassen.
[ afbeelding ]
Waar heb je je BMW laten tunen? Ik heb nu 235 pk en dat begint een beetje saai te worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:12 schreef Moody het volgende:
De kleinste motorisering (320i met 180 pk) was ook prima geweest, maar deze auto kwam voorbij en kon ik aantrekkelijk overnemen. De tuning was ook niet duur en daardoor heb je onderin meer kracht, waardoor je rustiger (hoger in de versnelling) kan rijden. Auto klinkt ook niet alsof-ie zo krachtig is en dat laten we mooi zo. Kan ik van de muziek genieten
Mensen die in NL vinden dat ze niet hard kunnen rijden zijn vooral spits/file rijders.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:46 schreef dick_laurent het volgende:
Poeh, wat een vermogen hier allemaal. Daar kom ik niet eens bij in de buurt met mijn autootje
Maar anderzijds, alleen als je regelmatig in Deutschland rijdt zoals Moody zegt, heb je er wat aan.
Maar wat moet je met 280+pk in het drukke kleine Nederland waar je nergens harder dan 130 mag.....
Ik kan, zowel in de omgeving bij mijn ouders alsmede waar ik nu woon, regelmatig het volle vermogen aanspreken. Zijn zat leuke wegen om gebruik te maken van je auto. Ook binnen mijn kennissenkring hoor ik daar nooit iets van, terwijl er daar rondrijden met 400/500+ pk. Tevens vind ik het 'leuker' om op tempo wat leuke binnenwegen te pakken dan met 250+km/h over de autobahn te razen, dat laatste kan iedereen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:46 schreef dick_laurent het volgende:
Poeh, wat een vermogen hier allemaal. Daar kom ik niet eens bij in de buurt met mijn autootje
Maar anderzijds, alleen als je regelmatig in Deutschland rijdt zoals Moody zegt, heb je er wat aan.
Maar wat moet je met 280+pk in het drukke kleine Nederland waar je nergens harder dan 130 mag.....
Mja, maar meer dan 50 km/u te hard en je mag je rijbewijs inleveren.... en als je net onder die grens zit krijg je een geldboete waar je ook niet blij van wordt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:12 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Mensen die in NL vinden dat ze niet hard kunnen rijden zijn vooral spits/file rijders.
In NL is prima hard te gaan als je maar op de juiste tijden op de autobaan zit.
Dat laatste heb je een punt, maar tegen de kerk pissen mag ook niet, en toch doet iedereen het.
Inderdaad, 235 is nogal aan de krappe kant. (Tijd voor stage3, 245pk, 360Nm)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:49 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Waar heb je je BMW laten tunen? Ik heb nu 235 pk en dat begint een beetje saai te worden.
316i bedoel je?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:12 schreef Moody het volgende:
De kleinste motorisering (320i met 180 pk) was ook prima geweest, maar deze auto kwam voorbij en kon ik aantrekkelijk overnemen. De tuning was ook niet duur en daardoor heb je onderin meer kracht, waardoor je rustiger (hoger in de versnelling) kan rijden. Auto klinkt ook niet alsof-ie zo krachtig is en dat laten we mooi zo. Kan ik van de muziek genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |