quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:18 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Want "gereden" betekent automatisch dat ie ze ook in bezit heeft gehad.
Huur en leenautos einsteinquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:51 schreef sturmpie het volgende:
[..]
een ezel stoot zich geen 2 x aan dezelfde steen
maar jij hebt er 3 nodig
kep wel eens meegereden in een golf cabrio.quote:
Ik heb nog een 300ZX op kwarttarief voor je in de aanbiedingquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:43 schreef sturmpie het volgende:
[..]
kep wel eens meegereden in een golf cabrio.never-again.
een targa dak lijkt mij nog wel te doen, al heb ik dat nog niet ervaren.
ik zou mr2 wel ok vinden.
Een MK1?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:43 schreef sturmpie het volgende:
[..]
kep wel eens meegereden in een golf cabrio.never-again.
een targa dak lijkt mij nog wel te doen, al heb ik dat nog niet ervaren.
ik zou mr2 wel ok vinden.
maximaal genieten van hun uitlaatgassenquote:Op zondag 30 maart 2014 09:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Cabrio rijden is wat voor liefhebbers vrees ik
Ik zag laatst weer een cabrio even de terugschakel behandeling krijgen van een vrachtwagen.quote:Op zondag 30 maart 2014 09:29 schreef sturmpie het volgende:
[..]
maximaal genieten van hun uitlaatgassen![]()
Dan is het goedquote:
Had die cabriorijder daar aanleiding toe gegeven, of zomaar?quote:Op zondag 30 maart 2014 09:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zag laatst weer een cabrio even de terugschakel behandeling krijgen van een vrachtwagen.
Geen ideequote:Op zondag 30 maart 2014 09:54 schreef NoBody122 het volgende:
Had die cabriorijder daar aanleiding toe gegeven, of zomaar?
kep wel eens meegereden met een mk2 gti .. iiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
twas vast een mk3quote:Op zondag 30 maart 2014 09:54 schreef NoBody122 het volgende:
Had die cabriorijder daar aanleiding toe gegeven, of zomaar?
Nieuwe oldtimer regeling; je betaalt een kwart van het originele MRB tarief, met een maximum van 120¤ per jaar. in feite wegenbelasting'vrij' maar dan voor een tientje per maandquote:
okquote:Op zondag 30 maart 2014 11:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nieuwe oldtimer regeling; je betaalt een kwart van het originele MRB tarief, met een maximum van 120¤ per jaar. in feite wegenbelasting'vrij' maar dan voor een tientje per maand
MR2 is een wijvenbakquote:Op zondag 30 maart 2014 11:21 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ok
veel plezier er mee !
mr2 is iets meer mijn smaak, voorlopig blijf ik braaf motorrijden en OV.
Nog net even snel het tientje van maart verbruikt.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nieuwe oldtimer regeling; je betaalt een kwart van het originele MRB tarief, met een maximum van 120¤ per jaar. in feite wegenbelasting'vrij' maar dan voor een tientje per maand
Haha ja, ik heb een tijdje deze gehad (alweer bijna 10 jaar geleden):quote:Op zondag 30 maart 2014 09:29 schreef sturmpie het volgende:
[..]
maximaal genieten van hun uitlaatgassen![]()
godverdomme, wat een hel manquote:Op zondag 30 maart 2014 12:32 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb een tijdje deze gehad (alweer bijna 10 jaar geleden):
http://www.jdx.nl/audi
Maar dat is echt een paar maandjes leuk, daarna ingeruild voor een mooie coupe.
- Je bent vaak ziek, want je wil in het begin toch met open dak rijden, ook al is het 15 graden
- Als het 25 graden of warmer is moet je een pet op, anders brand je weg
- Boven de 30 graden heb je liever een auto met airco dan een cabrio
- Veel lawaai
- Je kan eigenlijk niet achterin zitten door de wind, wellicht beter bij nieuwe modellen
- Op de snelweg is het eigenlijk helemaal niet leuk
- In de file e.d. stinkt alles naar uitlaat van de andere auto's en vrachtwagens
Enige leuke is eigenlijk als zondagse auto voor korte ritjes in de stad of relaxed in de bergen op vakantie.
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zondag 30 maart 2014 12:39 schreef sturmpie het volgende:
[..]
godverdomme, wat een hel man
ik heb respekt voor jou jonge
niet opgeven, gewoon blijven FOK!en
alles komt weer goed, je moeder !
quote:
Ik had er toen 8 jaar naar uitgekeken om zo'n Audi Cabrio te bezitten, maar het viel gewoon erg tegen, zeker als vaste auto. Zonde van het prijsverschil voor die paar mooie dagen, tenzij je echt zoveel geld hebt dat je eentje kan hebben als 2e auto.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:43 schreef sturmpie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat je zo hebt afgezien in die cabrio jonge![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |