Ach en ik houd wel van een beetje grumpy zei ik toevallig ervoor nog.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Er staan gewoon aantoonbare feiten in zijn post.
Hoe kom je in hemelsnaam bij Arie Ribbens? Of ga je carnaval vieren?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:50 schreef Kingstown het volgende:
Waren jullie derde rangs BN-ers aan het afzeiken?
In dat geval draag ik Arie Ribbens voor.
Ik zag de naam Ben Cramer voorbij komen....Arie Ribbens is van hetzelfde bekendheidsniveau en is ook een lul.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam bij Arie Ribbens? Of ga je carnaval vieren?
Ik vond je al geen carnavalstype inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2014 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag de naam Ben Cramer voorbij komen....Arie Ribbens is hetzelfde bekendheidsniveau en is ook een lul.
Carnaval doen we niet aan hier in het Noorden...en ik als notoire chagrijn al helemaal niet.
Is ooit eens vreemd gegaan met de moeder van een ex-vriendin van me.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond je al geen carnavalstype inderdaad![]()
Ah vandaar Arie is een klootzak.
Kun je nagaan hij komt zo vriendelijk over op tv. Ben Cramer overigens niet, die is op tv ook een eikel.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is ooit eens vreemd gegaan met de moeder van een ex-vriendin van me.
Echt geen leuke dude.
Merel?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:54 schreef arjan1112 het volgende:
Welke bekende mensen zijn wel aardig ?
Ik ken geen bekende mensen, dus geen ideequote:Op zondag 12 januari 2014 20:54 schreef arjan1112 het volgende:
25 jaar geleden is Youp van het Hek eens heel aardig voor me geweest.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:54 schreef arjan1112 het volgende:
Dat hoop je maar. Mooie vrouwen zijn meestal niet zo aardig.quote:
Ben jij aardig?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat hoop je maar. Mooie vrouwen zijn meestal niet zo aardig.
Het beeld wat je van mensen hebt via de media is idd niet altijd hetzelfde als dat ze irl zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je nagaan hij komt zo vriendelijk over op tv. Ben Cramer overigens niet, die is op tv ook een eikel.
Ja. Ben ook lelijk.quote:
Ik dacht dat zij juist heel onvriendelijk waren.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:57 schreef arjan1112 het volgende:
Bassie en Adriaan zijn ook best aardig, ik was klein en we hadden 1 kaartje gekocht, mochten gewoon 3 shows achter elkaar zien, die 2 dus gratis
Nee en dat geldt ook wel een beetje voor FOK! al is het meestal dat iemand hier een klootzak is maar irl niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het beeld wat je van mensen hebt via de media is idd niet altijd hetzelfde als dat ze irl zijn.
Bassie scheen soms iets te aardig zijn geweest voor de kindertjes.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:57 schreef arjan1112 het volgende:
Bassie en Adriaan zijn ook best aardig, ik was klein en we hadden 1 kaartje gekocht, mochten gewoon 3 shows achter elkaar zien, die 2 dus gratis
Vrouwen zeggen altijd dat ze lelijk zijn zodat jij een compliment gaat geven.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:59 schreef arjan1112 het volgende:
iemand die zegt dat ze lelijk is, vooral als het een vrouw is, dat valt meestal erg mee
Als je het nu terug gaat kijken lijkt Adriaan constant straalbezopen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:00 schreef Specularium het volgende:
Adriaan is wel aardig, maar die had ook tongkanker.
Als je vrijwillig in zo'n pakje gaat lopen moet je wel flink zuipen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Als je het nu terug gaat kijken lijkt Adriaan constant straalbezopen.
En wat als ze nou ECHT lelijk is? Beaam je dat dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen altijd dat ze lelijk zijn zodat jij een compliment gaat geven.
Trap daar niet in, Arjan.
Als ze echt lelijk is dan weet ze wel beter dan te vragen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat als ze nou ECHT lelijk is? Beaam je dat dan?
Ik vraag nooit aan iemand: vind je me knapquote:Op zondag 12 januari 2014 21:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Als ze echt lelijk is dan weet ze wel beter dan te vragen.
Dit is dus gewoon een indirecte "Vind je me lelijk/knap?"quote:Op zondag 12 januari 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag nooit aan iemand: vind je me knapZou dat iets over mij zeggen?
Tuurlijk niet joh jij weet toch niet hoe ik eruit zie?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon een indirecte "Vind je me lelijk/knap?"
Ik heb foto's gezien.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh jij weet toch niet hoe ik eruit zie?
Die zijn niet erg duidelijk natuurlijk. Maar troost je, was geen hint of zo hoorquote:
Belangrijkste is dat ie #Teamkarina isquote:Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn niet erg duidelijk natuurlijk. Maar troost je, was geen hint of zo hoorOp mijn leeftijd maakt het niet meer uit of iemand je al dan niet knap vindt.
Ach als iemand me leuk of lief vindt is veel belangrijker jaquote:Op zondag 12 januari 2014 21:22 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat ie #Teamkarina is
#TeamCorrie inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:22 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat ie #Teamkarina is
En als iemand je leukleuk vindt?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach als iemand me leuk of lief vindt is veel belangrijker ja
Een tijdje terug heeft iemand mij duidelijk verteld dat ik in ieder geval niet mooi ben. Maar dat ik door mijn mindere uiterlijk mijn andere kwaliteiten goed heb ontwikkeld (gevoel voor humorquote:Op zondag 12 januari 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag nooit aan iemand: vind je me knapZou dat iets over mij zeggen?
Een echte charmeur, die Waaghals.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een tijdje terug heeft iemand mij duidelijk verteld dat ik in ieder geval niet mooi ben. Maar dat ik door mijn mindere uiterlijk mijn andere kwaliteiten goed heb ontwikkeld (gevoel voor humor), en dat ik daarom een leuke vrouw ben.
quote:
Mmm als iemand het op die manier zegt weet ik niet of ik dat een compliment zou vinden eigenlijk... al is het dat wel op een of andere rare manier.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een tijdje terug heeft iemand mij duidelijk verteld dat ik in ieder geval niet mooi ben. Maar dat ik door mijn mindere uiterlijk mijn andere kwaliteiten goed heb ontwikkeld (gevoel voor humor), en dat ik daarom een leuke vrouw ben.
Ja, ik reageerde zo van "euh okee... ". Was ook totaal geen aanleiding voor die opmerking ofzo.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm als iemand het op die manier zegt weet ik niet of ik dat een compliment zou vinden eigenlijk... al is het dat wel op een of andere rare manier.
Je was zeker ook 50 kg te zwaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ik reageerde zo van "euh okee... ". Was ook totaal geen aanleiding voor die opmerking ofzo.
Maar zij vond het dus wel een complimentToen ging ze er nog verder over door, zeggen dat mijn gezicht asymmetrisch is en dat ik een rare neus heb en een slechte huid en dat ik nooit een model zou kunnen zijn, toen voelde ik me wel beledigd.
Ow dat laatste is niet zo aardig neequote:Op zondag 12 januari 2014 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ik reageerde zo van "euh okee... ". Was ook totaal geen aanleiding voor die opmerking ofzo.
Maar zij vond het dus wel een complimentToen ging ze er nog verder over door, zeggen dat mijn gezicht asymmetrisch is en dat ik een rare neus heb en een slechte huid en dat ik nooit een model zou kunnen zijn, toen voelde ik me wel beledigd.
Ik moet meteen denken aan die Spangas aflevering met Odette.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat laatste is niet zo aardig neeTenzij ze op zoek was naar een model en het daarom zei.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan die Spangas aflevering met Odette.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat laatste is niet zo aardig neeTenzij ze op zoek was naar een model en het daarom zei.
Laat ik dat maar niet doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ja daaromquote:Op zondag 12 januari 2014 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
In die wereld is zulke kritiek normaal geloof ik.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doenAuch. Heeft ze een modellenbureau?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Laat ik dat maar niet doennou daar istie lekker mee danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
En als alles eindelijk perfect is vinden de mode-homo's je mooi, nee daar heb je veel aan.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
In die wereld is zulke kritiek normaal geloof ik.
[..]
Laat ik dat maar niet doenHeet ze Cruella?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ligt er ook wel een beetje aan HOE je het zegt he?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:31 schreef Kingstown het volgende:
Zijn mensen eerlijk is het weer niet goed.
Daarom liegen wij mannen ook altijd tegen vrouwen. Anders worden ze boos en zijn ze beledigd.
Neequote:
Tja, als ik haar had gevraagd of ze mij mooi vond en ze gaf dit als antwoord had ik het ook niet zo lullig gevonden. Maar deze opmerking kwam uit het niets, we hadden het niet over mooi of lelijk zijn of model worden oid. Dan kun je beter je mond houden, vind ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:31 schreef Kingstown het volgende:
Daarom liegen wij mannen ook altijd tegen vrouwen. Anders worden ze boos en zijn ze beledigd.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:31 schreef Kingstown het volgende:
DeVilquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:34 schreef arjan1112 het volgende:
Ze zat gewoon jou af te kraken omdat je wel knap bent, die jaloerse tang
Kijk jij weet hoe het moetquote:Op zondag 12 januari 2014 21:34 schreef arjan1112 het volgende:
Ja, jaloers dat Njo altijd papa's kleine prinsesje blijft, terwijl zij weet dat ze elk moment ingewisseld kan worden voor een ander exemplaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:34 schreef arjan1112 het volgende:
Wat een baas die dat zei.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
OK dan ga ik jou sowieso zoiets nooit vragenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:36 schreef sp3c het volgende:
nee cnor mij is altijd gezegd dat eerlijkheid het langst duurt en ik kan niet tegen veranderingen
En Arjan had ons zelfs nog gewaarschuwd dat vrouwen hier op uit zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Nah, hier was Njosnaveltjenstjes natuurlijk op uit. Uitgekookt dat ze is.
je zou sowieso beter moeten weten inmiddelsquote:Op zondag 12 januari 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dan ga ik jou sowieso zoiets nooit vragen![]()
Niet dat ik dat zou doen trouwens.
Slechte huid, slechte huid.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waarquote:Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zou sowieso beter moeten weten inmiddels
Gecompliceerde huid.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Slechte huid, slechte huid.
Je kunt ook spreken van een moeilijke huid.
Precies. Iemand heeft ook geen lelijke kutbril maar een 'moeilijk montuur'.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Slechte huid, slechte huid.
Je kunt ook spreken van een moeilijke huid.
Nee maar je knapt eerder af van een moeilijk karakter dan van een niet zo heel mooi uiterlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef sp3c het volgende:
niemand stapt op een mooi innerlijk af in de kroeg
moeilijk karakter valt prima mee te levenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar je knapt eerder af van een moeilijk karakter dan van een niet zo heel mooi uiterlijk.
Mwah ok dat is wel zo. Vervelend karakter dan.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
moeilijk karakter valt prima mee te leven
vervelend karakter is vervelender
Nog een uur, kut voor je.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef Specularium het volgende:
Ik zit te wachten op Studio Teringdik maar dat is pas 22:50.
Een moeilijk karakter is toch ook vervelend?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
moeilijk karakter valt prima mee te leven
vervelend karakter is vervelender
doe nu niet iedere keer alsof je matig bent gekquote:Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ok dat is wel zo. Vervelend karakter dan.
nee das gewoon moeilijk, moet je wat beter je best voor doenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een moeilijk karakter is toch ook vervelend?
Doe ik niet joh. Maar ik ben best wel lastig. En nee ik zit niet te vissen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe nu niet iedere keer alsof je matig bent gek
te makkelijk is ook niet leuk, dan wordt het saaiquote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik niet joh. Maar ik ben best wel lastig. En nee ik zit niet te vissen.
Meestal weet je na 2 zinnen al of je moet blijven zitten of het op een rennen moet zetten.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar je knapt eerder af van een moeilijk karakter dan van een niet zo heel mooi uiterlijk.
Lastig, moeilijk, gecompliceerd... gewoon een ingewikkeld karakter.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik niet joh. Maar ik ben best wel lastig. En nee ik zit niet te vissen.
Ligt eraan wat je doel is natuurlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 21:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
te makkelijk is ook niet leuk, dan wordt het saai
Zelfde antwoord als wat ik sp3c gaf.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meestal weet je na 2 zinnen al of je moet blijven zitten of het op een rennen moet zetten.
keiharde kontsex natuurlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doel is natuurlijk
Dus dat is geen nee...quote:Op zondag 12 januari 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]ow voor dat moet je heel goed je best doen hoor.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:52 schreef sp3c het volgende:
gewoon op zijn hondjes kan ook, das bijna hetzelfde maar dan minder krap
Smooth.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
En vrouwen met een goed karakter.
Reversed cowgirl anaal en je hebt ruimte zat.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:52 schreef sp3c het volgende:
gewoon op zijn hondjes kan ook, das bijna hetzelfde maar dan minder krap
breng hem nou niet op nog meer ideeen hequote:Op zondag 12 januari 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Reversed cowgirl anaal en je hebt ruimte zat.
das gewoon een leugen van marco B.quote:
Je moet er wel iets voor doen om ze uit te laten komen dat wel ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
das gewoon een leugen van marco B.
dromen zijn niet echt maar ze zijn geen bedrog, net als films bv
#diepeverhalen
Ja ik ken hetquote:Op zondag 12 januari 2014 22:18 schreef Kingstown het volgende:
Op mijn leeftijd trek je alleen je broek nog uit als je gaat slapen.
gewoon helemaal niet meer aantrekkenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ken hetOf als je gaat douchen natuurlijk.
Ik kom weleens buiten he? Heel af en toequote:Op zondag 12 januari 2014 22:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon helemaal niet meer aantrekken
het is niet alsof je moet werken ofzo
voortaan gewoon met je rokjequote:Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom weleens buiten he? Heel af en toe
schaatsen in het olympisch stadion is echt wel een speciale gelegeheidquote:Op zondag 12 januari 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah niet met een rokje naar de AH joh. Die is alleen voor speciale gelegenheden.
Nee mallequote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
schaatsen in het olympisch stadion is echt wel een speciale gelegeheid
Ik doe niet aan tablets. Kan geeneens foto's nemen met m'n mobiel.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
Tegenwoordig worden ze ook weer steeds groter. Zitten ze met een halve tablet aan hun oor
Nee ik heb er ook geen, dat typt zo ontzettend onhandig. Foto's maken is idd ook niet handig met je mobiel, mijn vinger zit steeds voor de lens.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tablets. Kan geeneens foto's nemen met m'n mobiel.
Blaasontsteking oplopenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee malleIk ga niet schaatsen met een rokje aan.
Cameralens he? Welke zou ik anders bedoelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:31 schreef sp3c het volgende:
hehehe Corrie dr vinger zit steeds voor de lens mensen
Ja naar beneden trekken zeker.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:31 schreef sp3c het volgende:
anders wil ik ook wel aan je rokje trekken, dat komt helemaal goed
Met je praatjesquote:Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef sp3c het volgende:
voordeel van een rokje is dat het niet zo uitmaakt welke kant je optrekt
hihaho
Ja he he wat denk je dan dat ik verwachtquote:Op zondag 12 januari 2014 22:44 schreef sp3c het volgende:
allemaal van mijn neusharen dat wel maar het is grappig omdat jij dan een dikke pener verwacht
* sp3c kan niet wachten
Trusten sp3cquote:Op zondag 12 januari 2014 22:46 schreef sp3c het volgende:
ow well ik ga maar eens slapen, lange week voor de boeg als het goed is
trusten cnorrie
#nopics
Froukje.quote:
Ik vind het bijzonder knap gedaan.quote:
Ik vind het ook knap. Al vind ik het soms ietwat over acting....quote:Op maandag 13 januari 2014 00:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder knap gedaan.
En Pieter Derks afzeiken is altijd goed.
Dat is het idee van een parodie ook een beetje he, Nelis?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:30 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap. Al vind ik het soms ietwat over acting....
Bij Koefnoen vind ik het ietwat subtieler allemaal.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is het idee van een parodie ook een beetje he, Nelis?
Met je sterretje op het ijs.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja of je valt en ligt daar in je blote kont
Kop op Corrie. Their loss.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:52 schreef Karina het volgende:
Ja net goed voor die klootzakken.
Ik ga maar weer een potje janken of zo.
Momenteel solliciteer ik alleen nog op banen die me wel iets zouden lijken en wat passend is. Dus ja beiden.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Was het iets dat je heel graag wilde, Karina? Of gewoon gesolliciteerd omdat het wel bij je zou passen?
Tja helaas weten ze dat niet...quote:
Okee, ja stomme vraag ook misschien. Jammer, maar niet de moed verliezen, er komt vast iets op je pad.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Momenteel solliciteer ik alleen nog op banen die me wel iets zouden lijken en wat passend is. Dus ja beiden.
Het is net als wedden op voetbaluitslagen. Je valt vanzelf in de prijzen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:10 schreef Karina het volgende:
Mjah de meeste dingen die op mijn pad komen gaan aan mijn neus voorbij helaas. Ik vermoed ook dat de banen waar ik op reageer nogal gewild zijn. Niet echt 'specialistisch'. Maar goed ik ga eten en dan maar weer even kieken.
Dat is in mijn geval een slechte vergelijking: dan had ik namelijk nu al zeker tien banen gehad...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is net als wedden op voetbaluitslagen. Je valt vanzelf in de prijzen.
Mss is wedden dan wel jouw "baan"...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval een slechte vergelijking: dan had ik namelijk nu al zeker tien banen gehad...
Denk het niet, daar ben ik dan weer te voorzichtig voorquote:Op maandag 13 januari 2014 12:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mss is wedden dan wel jouw "baan"...
Een baan is ook geen garantie, zoals je zelf weet. En ze bestaan, mensen die van wedden/gokken goed rond komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het niet, daar ben ik dan weer te voorzichtig voorEn om nou je inkomen af te laten hangen van een wedje, nou nee...
Klopt wat je zegt. Ze bestaan maar het zullen er niet veel zijn en volgens mij gaat het dan vaak om online poker en DAAR ben ik dan weer niet goed in. Voorlopig houd ik het dus ook maar op af en toe 3 euro inzetten op een wedstrijd...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een baan is ook geen garantie, zoals je zelf weet. En ze bestaan, mensen die van wedden/gokken goed rond komen.
Maar kan me voorstellen dat je anders gokt als je het als inkomen ziet. Je staat er dan anders in.
Klopt, maar het zit niet in de aard van de meeste mensen om beroepsgokker te worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:56 schreef 3-voud het volgende:
En ze bestaan, mensen die van wedden/gokken goed rond komen.
Afwijzing frustreert altijd. (quote:Op maandag 13 januari 2014 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt. Ze bestaan maar het zullen er niet veel zijn en volgens mij gaat het dan vaak om online poker en DAAR ben ik dan weer niet goed in. Voorlopig houd ik het dus ook maar op af en toe 3 euro inzetten op een wedstrijd...
Kan ik in ieder geval, mocht ik af en toe nog wat winnen, een biertje betalen.
Sowieso moet ik me niet aanstellen natuurlijk, het is niet alsof ik al 2 jaar op zoek ben, het is pas anderhalve maand tenslotte.
Vast wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:41 schreef Uccie het volgende:
Andries Knevel?!....ja die zal vast wel een fanbase heben, rondom Staphorst enzo.
Klinkt best lekker...als ik in Amsterdam was geweest had ik mezelf schaamteloos uitgenodigdquote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef Karina het volgende:
Elke figuur op tv heeft een fanbase.. Zelfs de meest achterlijke idioten.
Ik heb trouwens net een grote pan kip tiki masala gemaakt (nou ja dat moest het worden, het is meer een rommeltje geworden) en dat ga ik even snel eten
Wie is het?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:18 schreef arjan1112 het volgende:
rtl boulevart heeft de nederlandse wolf of wallstr. gevonden
Jort Kelder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah denk het ook ik hoop op een vallende Blatter of zoquote:Op maandag 13 januari 2014 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ronaldo gaat hem winnen
/glazen bol
Je hoort het..het gaat om de duit en de fluitquote:Op maandag 13 januari 2014 18:30 schreef arjan1112 het volgende:
ene florian, er zou een groepje van een man of 20 geweest zijn, hij hoorde daar bij
Alleen mn humorquote:Op maandag 13 januari 2014 19:29 schreef Kingstown het volgende:
Droge vrouwen. Je verwacht het niet.
Geen assholelijer?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:58 schreef Latert het volgende:
Wat was Matthijs weer een enorme kutlul
Ik vond die hele DWDD familie irritant. Maar Matthijs die Engels weigert te praten... gênant gewoon.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vond Prem en Peter R irritanter.
Nou op mijn leeftijd is dat wel te verwachten hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:29 schreef Kingstown het volgende:
Droge vrouwen. Je verwacht het niet.
Niks gemist hoorquote:
Weigerde hij dat? Hij wilde ook al dat frans niet vertalen terwijl hij het zogenaamd begreep.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik vond die hele DWDD familie irritant. Maar Matthijs die Engels weigert te praten... gênant gewoon.
nou ja op Prem en Peter R. zit ik sowieso nooit echt te wachten, maar dat Kranenborg itempje leek me wel leuk.quote:
Oh dat item vind ik juist nooit iets aan. Gaat altijd zo snel en allemaal van die exotische producten waar ik nog nooit van gehoord hebquote:Op maandag 13 januari 2014 20:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
nou ja op Prem en Peter R. zit ik sowieso nooit echt te wachten, maar dat Kranenborg itempje leek me wel leuk.
Nouja, hij kan het gewoon niet. Eerst al met die pianist waar ze het minutenlang over hadden, wat blijkbaar een zeer bekend persoon was, en die nog een eigen compilatie kreeg etc., blijkt ie gewoon in de studio te zittenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weigerde hij dat? Hij wilde ook al dat frans niet vertalen terwijl hij het zogenaamd begreep.
Ohquote:Op maandag 13 januari 2014 20:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Nouja, hij kan het gewoon niet. Eerst al met die pianist waar ze het minutenlang over hadden, wat blijkbaar een zeer bekend persoon was, en die nog een eigen compilatie kreeg etc., blijkt ie gewoon in de studio te zitten![]()
Daarna die meesterkok die gedegradeerd wordt tot hulpje van Kranenborg en niet eens over zijn eigen gerecht mag praten
Hij probeerde er nog een paar keer tussen te komen, eerst in het Frans, toen in het Engels. Maar Matthijs negeerde hem volledig en praatte alleen tegen Robert aanquote:Op maandag 13 januari 2014 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohik wilde eigenlijk voor de meesterkok kijken...nou dan ga ik dat ook niet meer terugkijken.
Heb je iemand uit de keuken van El Bulli en dan negeer je hemquote:Op maandag 13 januari 2014 20:04 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij probeerde er nog een paar keer tussen te komen, eerst in het Frans, toen in het Engels. Maar Matthijs negeerde hem volledig en praatte alleen tegen Robert aan
Net als toen ze Queens of the stoneage in de studio hadden. Eerst 3/4 van de uitzending over hun praten met allerlei kutgasten, hoe geweldig ze wel niet zijn etc., inclusief compilaties, en dan stel je ze zelf geen enkele vraagquote:Op maandag 13 januari 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je iemand uit de keuken van El Bulli en dan negeer je hem![]()
Sowieso snap ik niet dat je een internationale bekende band/artiest uitnodigt en die een minuut laat spelen. Al snap ik ook niet dat je dat als artiest zelf ook wilt.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Net als toen ze Queens of the stoneage in de studio hadden. Eerst 3/4 van de uitzending over hun praten met allerlei kutgasten, hoe geweldig ze wel niet zijn etc., inclusief compilaties, en dan stel je ze zelf geen enkele vraag![]()
Vervolgens mochten ze een minuutje spelen.
Oh lol ik dacht steeds dat je het had over een bal als in een gala. Maar het gaat dus over voetbalquote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
Ik heb gewoon de gouden bal gekeken, niet dat dat zo geweldig was, maar ja, Zlatan he? Af en toe even gezapt.
Nee ik viel ook van mijn stoel van verbazing.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Specularium het volgende:
Nooit gedacht dat Ronaldo zou winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |