SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
Ongelofelijk, dikke faalquote:Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Wat gaan we doen? En hij zegt 'Weet ik niet'
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Welke stagiair zou er weg gaan bij AlettaOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Diepgravend gesprek is diepgravend."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Wie van de 2 wordt de toekomstige geitenneuker, bij frigide Aletta?Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Julliequote:Op zondag 12 januari 2014 20:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Nederland tijdsveschil met Frankrijk?![]()
![]()
Eigenlijk zijn Claire en Judith helemaal niet leuk, je kunt nog zo knap zijn maar leuke meiden vallen niet op zo'n dooie gozer als Jan![]()
Claire komt over als een two-faced bitch.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik gok dat er straks evaluatiegesprekken komen voor de functie trainee bij AlettaIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Jupquote:Op zondag 12 januari 2014 20:36 schreef Revanches het volgende:
Claire komt over als een two-faced bitch.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:37 schreef Yaros het volgende:
Ik gok dat er straks evaluatiegesprekken komen voor de functie trainee bij Aletta
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
een vriendschapVolgens mij zit je daar voor wat anders kerel
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:37 schreef Eerin het volgende:
Aletta moet volgende keer meedoen met "Boerin zoekt goedkope Pool"![]()
![]()
Oeh, lichamelijk contact
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Sinds heel wat jaren. Frankrijk heeft 12 verschillende tijdzones.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Nederland tijdsveschil met Frankrijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grutjes wat een chemie tussen die twee.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit soort gesprekjes hebben vriendinnen toch onderling altijd?
Deze mannen
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat een rare hippies. Kom dan gewoon als hulpje op die geitenboerderij en spreek af om elkaar eens per volle maan te neuken op het land ofzo...Haters everywhere but I don't really care.![]()
Aletta is ook ontzettend saai. Net als die andere muts van BzV, kroket of frikandel.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Lekker camerashot dit
Dit vraag ik me ook al de hele tijd af. Zeeuws is het niet... misschien iets rond Rotterdam of in het Groene Hart?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:34 schreef Eerin het volgende:
[..]
.....
[..]
Ja daarom dus. Klinkt Zeeuws.![]()
die is nu wel zwanger, annemariequote:Op zondag 12 januari 2014 20:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Aletta is ook ontzettend saai. Net als die andere muts van BzV, kroket of frikandel.![]()
Zon buik hebben ze allemaal in Afrika.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Wim is 1.99m. Ik ben nog langer dan hij!!!!
Hij lijkt echt op een reus.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Wim is 1.99m. Ik ben nog langer dan hij"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Als deze onderop komt te liggen heb ik medelijden.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
ik zie een verband hahaquote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
En vorige week al over de bloemetjes en de bijtjes.![]()
Wel iets mooier in verhouding? en zonder rare blouses?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Wim is 1.99m. Ik ben nog langer dan hij![]()
Zij komt gewoon tot aan zijn navel
And I am a weapon of massive consumption
Zo klinkt het wel idd, Sliedrecht of zo.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef reinbertio het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook al de hele tijd af. Zeeuws is het niet... misschien iets rond Rotterdam of in het Groene Hart?![]()
Same here.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik zou er echt gestoord van wordenBedankt, nu heb ik dat beeld voor mequote:Op zondag 12 januari 2014 20:40 schreef OProg het volgende:
Als deze onderop komt te liggen heb ik medelijden.![]()
![]()
Mooie zwarte piet aan het werk. Dus daar zitten die gasten na 5 december.Haters everywhere but I don't really care.![]()
wel handig, dan kan ze staand pijpenquote:
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Volgens mij denken al die wijven dat hij een enorme pik moet hebben of zo. Want zie niet waarom je er anders op zou klimmen uit vrije wil.![]()
Ja en ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel iets mooier in verhouding? en zonder rare blouses?![]()
Vol die lap erin Wim. Dit was je kans."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
In de promoquote:Op zondag 12 januari 2014 20:40 schreef Starlie het volgende:
Dit heb ik toch al gezien vorige week?!![]()
Daar gaan we weer
Leonie kan al niet wachten om haar vuist erin te steken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat is toch het dichtstbij de Kilimanjaro beklimmen zonder hem ook daadwerkelijk te beklimmen.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:40 schreef Eerin het volgende:
Volgens mij denken al die wijven dat hij een enorme pik moet hebben of zo. Want zie niet waarom je er anders op zou klimmen uit vrije wil.![]()
Klinkt voor mij niet echt als Sliedrechts.. maar het zou kunnen.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:40 schreef Eerin het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel idd, Sliedrecht of zo.![]()
Zitten ze nou wéér in een koe
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nou Jos, even bij Leonie checken![]()
![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Met zijn voet.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:42 schreef Marieke_w het volgende:
Of jos wil voelen bij Leonie met zijn vuist....Haters everywhere but I don't really care.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ze wil emigreren naar frankrijk terwijl ze geen woord frans spreekt?
:')![]()
Die blonde is echt leuk
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ze is wel een flirt die LeonieOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ze wil Jos.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze wil emigreren naar frankrijk terwijl ze geen woord frans spreekt?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbésinterklaaskapoentje
![]()
Het is duidelijk een verleidingstruc aldus de boerquote:Op zondag 12 januari 2014 20:42 schreef Eerin het volgende:
Liggen op een koe?! Wordt hier iemand warm van? Ik vind t raar.:')![]()
Wat een schatje op die koe
Ik vond dat wel geilig eigenlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:42 schreef Eerin het volgende:
Liggen op een koe?! Wordt hier iemand warm van? Ik vind t raar."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Jij vindt haar nog geilig als ze op Lelijke Ingrid ligt, geloof ikquote:Wat niet erg is natuurlijk, ieder z'n ding.
![]()
Leonie vindt het leuker zodra het smeriger wordt, zei ze eens. Hoe viezer hoe liever was de uitspraak.
Komt goed!![]()
Met die muts ziet hij er zo mogelijk nog onnozeler uit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heeft Jan vrienden? Onee, het is zijn familieIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Dat niet, maar Leonie is wel een droomvrouw.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:43 schreef Eerin het volgende:
[..]
Jij vindt haar nog geilig als ze op Lelijke Ingrid ligt, geloof ikWat niet erg is natuurlijk, ieder z'n ding.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbésinterklaaskapoentje
![]()
Ik zou claire dumpen omdat ze te hard haar best doet:')![]()
Zusje kwam niet echt lekker in beeld."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Gezellig tochquote:Op zondag 12 januari 2014 20:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kringverjaardag idee krijg ik hierbij![]()
![]()
Wat een droogkloot die Jan
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Leuke familie, Jan hebben ze als baby duidelijk een keer laten vallen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
3 maanden in Engeland gewoond hebben en dan geen idee meer hebben hoe iets in het Nederlands heet...![]()
Claire heeft 6 mnd in Engeland gewoond en weet niet meer wat magnetron is in NL
Claire is best lekker, maar verder vind ik het echt helemaal niks. Wat een vervelend wijf is dat zeg.A mind with a heart of it's own![]()
Claire, pretentieuze vuurtoren
zo treurig om als Nederlandse te zeggen dat je moeite hebt om de Nederlandse woorden te vinden en het in het Engels beter gaat
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.sinterklaaskapoentje
![]()
Trying too hard, die ander is lekker naturelquote:Op zondag 12 januari 2014 20:46 schreef DrMarten het volgende:
Claire is best lekker, maar verder vind ik het echt helemaal niks. Wat een vervelend wijf is dat zeg.:')![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:46 schreef Adelante het volgende:
Claire heeft 6 mnd in Engeland gewoond en weet niet meer wat magnetron is in NL
All I need is for my man to live up to his role
Claire is eigenlijk best vervelend. Maar ik zou daar net als Jan ook wel intrappen denk ik."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Echt hoor.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Zo iemand die met de pil stop zonder het te zeggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:46 schreef DrMarten het volgende:
Claire is best lekker, maar verder vind ik het echt helemaal niks. Wat een vervelend wijf is dat zeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Echt hequote:Op zondag 12 januari 2014 20:46 schreef MissJ het volgende:
zo treurig om als Nederlandse te zeggen dat je moeite hebt om de Nederlandse woorden te vinden en het in het Engels beter gaat![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo iemand die met de pil stop zonder het te zeggen.Exact.
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:47 schreef reinbertio het volgende:
Wie wordt zo bevrijd uit het werkkamp...![]()
![]()
Kamergenoot kijkt dit met geluid hard aan en zelfs ik als nietkijker erger mij aan dat wijf dat zei dat ze zo goed Engels kan.![]()
![]()
Aletta een mooie vrouw?
Gast, zit gij wel bij de goeie opticien?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Claire en Jan passen qua humor bij elkaar. En dat is geen compliment. Judith staat daar gelukkig boven.Somebody that I used to know![]()
Na drie maanden Engeland ookquote:Op zondag 12 januari 2014 20:46 schreef MissJ het volgende:
zo treurig om als Nederlandse te zeggen dat je moeite hebt om de Nederlandse woorden te vinden en het in het Engels beter gaat
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Is ook gewoon onzin.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:46 schreef MissJ het volgende:
zo treurig om als Nederlandse te zeggen dat je moeite hebt om de Nederlandse woorden te vinden en het in het Engels beter gaatIs gewoon even niet dat woord kunnen vinden wat je zoekt. Zeker in het geval van Claire.
![]()
Inmiddels is Aletta bezig het werkcontract te schrijven.Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Wat een gezever bij die Alette
Dat zijn van die figuren die ook steeds termen als 'oh my god' gebruikenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:46 schreef MissJ het volgende:
zo treurig om als Nederlandse te zeggen dat je moeite hebt om de Nederlandse woorden te vinden en het in het Engels beter gaat٩๏̯͡๏)۶![]()
Ja als je nou geëmigreerd bent toen je 6 was, a la. Maar de een of andere voedingsdingschool, rot op joh.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ook gewoon onzin.Is gewoon even niet dat woord kunnen vinden wat je zoekt. Zeker in het geval van Claire.
![]()
En een geitenprotocol....quote:Op zondag 12 januari 2014 20:48 schreef Yaros het volgende:
Inmiddels is Aletta bezig het werkcontract te schrijven.![]()
precies ja. Als ze er nou 10 jaar heeft gewoond.. maar dan nog.quote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
dus datquote:Op zondag 12 januari 2014 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ook gewoon onzin.Is gewoon even niet dat woord kunnen vinden wat je zoekt. Zeker in het geval van Claire.
ze zijn alle vier aardig a-seksueel daar.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Die gozer met die lange haren jaquote:Op zondag 12 januari 2014 20:49 schreef Strikes het volgende:
Ik mis die zweverige gek bij Aletta. Was mooie tv geweest.![]()
![]()
Ze komen voor de geiten.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:49 schreef OProg het volgende:
[..]
ze zijn alle vier aardig a-seksueel daar.![]()
Patrick: Hee babe, I'm gonna write you A letta
SorryThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Op mijn werk is een stagiair die in elke zin voor minimaal een kwart Engelse woorden gebruikt, zooo irritant is dat.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat zijn van die figuren die ook steeds termen als 'oh my god' gebruikenThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Met die geiten gaan ze wel lekker tekeer begreep ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:49 schreef OProg het volgende:
[..]
ze zijn alle vier aardig a-seksueel daar.![]()
Decolleteetje ookquote:Op zondag 12 januari 2014 20:49 schreef Starlie het volgende:
Yvon heeft lekker in het zonnetje gelegen, haar bikini zie ik erin staan.
know'm sayin?
word? word.![]()
Die had iedere boom op het eiland doodgeknuffeldquote:Op zondag 12 januari 2014 20:49 schreef Strikes het volgende:
Ik mis die zweverige gek bij Aletta. Was mooie tv geweest.
A mind with a heart of it's own![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:50 schreef Cee het volgende:
Claire heet ook eigenlijk Kleer maar dat wist ze niet meer.
Claire heet ook eigenlijk Kleer maar dat wist ze niet meer.![]()
![]()
Claire heet ook eigenlijk Kleer maar dat wist ze niet meer.![]()
![]()
Pffff, wat een suf wijf. Niet normaal. Sterf gewoon eenzaam en word na een jaar gevonden, half aangevreten door je geiten.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zelfs het keuzemoment is niet spannend."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ah, het functioneringsgesprekOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Van mij mag ze ze alle drie wegsturen en zo de stekker eruit trekken. Aletta boeit me niet zo, ken die mannen nog niet eens bij naam... Ze voegt weinig toe.![]()
Het hele seizoen is saai.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Alette neemt te lange pauzesAll I need is for my man to live up to his role
schaamhaarstreek gaat eruit
And I am a weapon of massive consumption
Gelukkig.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Geitensik mag weer terug naar zijn commune.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ditquote:Op zondag 12 januari 2014 20:51 schreef Starlie het volgende:
Laat ze allemaal gaan, wel zo eerlijk! Ze staat er gewoon niet echt voor open.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Deze heeft het minste productiviteit gedraai en tsjah, dan rekenen ze je af op de resultaten natuurlijk."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
1+1=3
Dacht het niet
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
Die andere 2 mannen kiezen nog eerder voor elkaar denk ik.![]()
![]()
![]()
Daar bloeit veel meer liefde tussen.....quote:Op zondag 12 januari 2014 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
Dat zou een mooie actie zijn!quote:Op zondag 12 januari 2014 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
Nu nog een weekje vakantie op BonaireIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Wat een afscheid ook weer.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 12 januari 2014 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
Die andere 2 mannen kiezen nog eerder voor elkaar denk ik.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Zij is ook een beetje gek en heeft weinig gene, daarom past zij ook het beste bij Johen.know'm sayin?
word? word.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: