Het ziet er wel echt heel gaaf uit, zeg! Druk ja, maar die omgeving, wauw!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Nanook24 het volgende:
Zijn er nog mensen die zichzelf voorbij zien komen?
http://losseveter.nl/2014(...)mond-halve-marathon/
De meningen in het filmpje zijn alleen wel wat gekleurd. Ik hoor iedereen alleen maar zeggen dat het top geregeld was terwijl jullie hele andere verhalen hebben...
Kijk je wel uit,quote:Op maandag 13 januari 2014 13:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben nog steeds misselijkEn wel spierpijn
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef Corniel het volgende:
Speciaal voor hatseflats (en al haar fans):Hosselen in het hardlooptopic altijd +1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso vind ik dat vrouwen die er ook in een juten zak nog mooi uit zien NOOIT mogen klagen. En de bril, ja die is leuk!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:16 schreef Frsh het volgende:
[..]
Hosselen in het hardlooptopic altijd +1.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:11 schreef hatsaflats het volgende:
Jaaaa finishLeuk dat je meedoet hieraan, maar je figuur is gewoon goed... doe je al lang aan hardlopen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
Ik gebruik tijdens het hardlopen 2 verschillende apps op mijn telefoon en merk dat daar zelfs verschil in zit, soms wat meer verschil dan de andere keer.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak op de telefoon dat er bochten keihard afgesneden worden (looplijnen door gebouwen heen), waardoor ik het idee heb dat er meer gelopen wordt dan er aangegeven is op Runtastic.
Dus ik heb ook wel het idee dat er wat minder gerekent wordt soms
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[..]
Leuk dat je meedoet hieraan, maar je figuur is gewoon goed... doe je al lang aan hardlopen ?
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef Corniel het volgende:
Speciaal voor hatseflats (en al haar fans):Ik moet m'n uiterste best doen om elk spiertje in de plooi te krijgen. Maar het intense gevoel van geluk als je bijna over de finish + de lol van de eindsprint helpen ook altijd wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso vind ik dat vrouwen die er ook in een juten zak nog mooi uit zien NOOIT mogen klagen. En de bril, ja die is leuk!
Het is verder wel een toffe foto![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, het zou je goed staan.quote:
Dat lukt mij nu juist vooral tijdens zware trainingen.quote:Verder loopt het natuurlijk wel heel makkelijk, want ik kon soms met mond dicht lopen (..)
Ik zeg harder trainen. Je prikkelt je lijf niet voldoende!quote:Sinds de Bruggenloop gaan echt vrijwel alle trainingen gewoon lekker.
Ik zeg dat je me dan de lappenmand in brengt. Het schema dat ik volg is namelijk al voornamelijk afgestemd om te trainen net onder het omslagpunt.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:51 schreef Corniel het volgende:Ik zeg harder trainen. Je prikkelt je lijf niet voldoende!
![]()
![]()
Leer mij dat ook eens? Mijn finishfoto's zijn vreselijkquote:Op maandag 13 januari 2014 15:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik moet m'n uiterste best doen om elk spiertje in de plooi te krijgen. Maar het intense gevoel van geluk als je bijna over de finish + de lol van de eindsprint helpen ook altijd wel mee
Het is verder wel een toffe foto
Dat kunnen wij natuurlijk beter beoordelenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leer mij dat ook eens? Mijn finishfoto's zijn vreselijkEn ja, ik ga echt rust nemen hoor iedereen, bedankt voor de zorgen!
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hats, doe eens een foto van jou in een juten zak?
Zo leuk ja!quote:Op maandag 13 januari 2014 16:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat Smashrun is toch wel heel leuk:"
Notable (as of the date of this run)
longest duration run in 6 months.
longest run in 6 months.
most calories burned in 6 months.
lowest average heart rate in 3 months.
Stats stats stats!
Stap 1: jezelf niet kapot lopenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leer mij dat ook eens? Mijn finishfoto's zijn vreselijkEn ja, ik ga echt rust nemen hoor iedereen, bedankt voor de zorgen!
Cool dat het bij jou ook zo leeft! Bij mij inmiddels ook! Helemaal zin in trainen en lopen in voorbereiding op. Vandaag van de trainer ook een schema gehad voor de groep waarin ik nu loop. Met wat kleine aanpassingen hier en daar prima bruikbaar voor mij. Met name de LDL's een weekje eerder doen, want de groep traint voor de Halve Marathon van Drunen. Die is een weekje later dan CPC. Maar goed, alles komt goed.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat kunnen wij natuurlijk beter beoordelen
In mijn hoofd loop ik trouwens al een paar keer die HM. Ik heb er zó'n zin in! Baal wel erg van die val, haalt me zo uit m'n trainingsritme.. Heb heel veel zin om weer vol aan de bak te gaan *stuiter*
Dat gaat niet de goede kant op zo he?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Sinds de Bruggenloop gaan echt vrijwel alle trainingen gewoon lekker.
Ja ik liep ook makkelijk. De "aftermath" valt me ook alles mee. Kan de benen wel voelen, maar niet zoals bij de zeven heuvelen of na de diepe hel loop. Had denk ik over de gehele loop nog wel meer kunnen geven, maarja het was de eerste keer dus wou me ook niet te snel opblazen.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mooi verslag! Leest alsof je het betrekkelijk makkelijk hebt gelopen.
Hoelaat ben jij nu gestart dan?
quote:Slice of New York Style Cheesecake, 3 Cups of Vanilla Pudding, 6 Scoops of Baskin Robbin's Orange Sherbet, 7 Brownie Bourbon Balls
Dat kan jij wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Enschede (vlakke weg) moet denk ik een 1.50 wel te doen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |