abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135437450
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Nanook24 het volgende:
Zijn er nog mensen die zichzelf voorbij zien komen?

http://losseveter.nl/2014(...)mond-halve-marathon/

De meningen in het filmpje zijn alleen wel wat gekleurd. Ik hoor iedereen alleen maar zeggen dat het top geregeld was terwijl jullie hele andere verhalen hebben...
Het ziet er wel echt heel gaaf uit, zeg! Druk ja, maar die omgeving, wauw!
  maandag 13 januari 2014 @ 15:06:52 #177
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_135437518
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben nog steeds misselijk :( En wel spierpijn :P
Kijk je wel uit,
je bent gisteren waarschijnlijk veel te diep gegaan met een overtraind lijf. Kijk je uit dat je geen FalkoZandstraatje doet. Je moet zwaar herstellen. (8>
Feyenoord!!! * Barça
pi_135437702
Hatsaflats: Leuke foto! En die bril staat je goed.

LT: kijk je uit? Dit klinkt echt verre van gezond. Misschien eens een week of twee rust nemen en daarna rustig aan (zal misschien tegennatuurlijk voelen) weer wat sporten?

@Levitas: tot vanavond, leuk!
  maandag 13 januari 2014 @ 15:16:28 #179
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_135437848
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef Corniel het volgende:
Speciaal voor hatseflats (en al haar fans):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso vind ik dat vrouwen die er ook in een juten zak nog mooi uit zien NOOIT mogen klagen. En de bril, ja die is leuk!
Hosselen in het hardlooptopic altijd +1.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  maandag 13 januari 2014 @ 15:21:17 #180
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_135438010
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:16 schreef Frsh het volgende:

[..]

Hosselen in het hardlooptopic altijd +1.
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:11 schreef hatsaflats het volgende:
Jaaaa finish O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat je meedoet hieraan, maar je figuur is gewoon goed... doe je al lang aan hardlopen ?
Feyenoord!!! * Barça
pi_135438036
quote:
99s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:29 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ik heb ook vaak op de telefoon dat er bochten keihard afgesneden worden (looplijnen door gebouwen heen ;) ), waardoor ik het idee heb dat er meer gelopen wordt dan er aangegeven is op Runtastic.

Dus ik heb ook wel het idee dat er wat minder gerekent wordt soms

Ik gebruik tijdens het hardlopen 2 verschillende apps op mijn telefoon en merk dat daar zelfs verschil in zit, soms wat meer verschil dan de andere keer.

Mooie verslagen Daywalker en La Tramposa, let je wel beetje goed op jezelf, als ik lees dat je nog misselijk bent lijkt me dat niet echt goed.

Leuke foto Hatsaflats, mooi contrast ook met die jongen die achter je loopt en het volgens mij wat moeilijker heeft. Vind ook dat die bril je prima staat.
pi_135438107
quote:
12s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

[..]

Leuk dat je meedoet hieraan, maar je figuur is gewoon goed... doe je al lang aan hardlopen ?
:D
pi_135438150
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef Corniel het volgende:
Speciaal voor hatseflats (en al haar fans):

SPOILER
Sowieso vind ik dat vrouwen die er ook in een juten zak nog mooi uit zien NOOIT mogen klagen. En de bril, ja die is leuk!
Ik moet m'n uiterste best doen om elk spiertje in de plooi te krijgen. Maar het intense gevoel van geluk als je bijna over de finish + de lol van de eindsprint helpen ook altijd wel mee :)

Het is verder wel een toffe foto :)
pi_135438193
Ik ben trouwens na mn finish op 500 meter van de streep nog heel enthousiast aan het cheeren geweest. Inclusief flauwe woordgrapjes (Jan, de finish komt er an - Peter, nog 500 meter -Katrien, ik kan de finish bijna zien -O- )

Iemand dat nog gemerkt? :P
pi_135438454
Hats, doe eens een foto van jou in een juten zak?
pi_135438679
Het was al een eeuwigheid geleden, maar ik heb een heuse D1 duurloop gedaan. Zonder leuke bril. Ik heb geprobeerd om mijn hartslag onder de 143 te houden. Dat lukte de eerste 2,3 km niet, want toen sloeg de hartslagband duidelijk op hol. Ik had de sensoren vochtig gemaakt, maar dat was niet afdoende. Nou ja, gemiddeld kwam ik uit op 142, dat zal zonder die eerste 2 km minder geweest zijn. Maar sowieso goed.

Ik was even vergeten dat zo'n LDL eigenlijk helemaal niet lekker loopt. Je krijgt er rare pijntjes van. Verder loopt het natuurlijk wel heel makkelijk, want ik kon soms met mond dicht lopen. Het tempo, tja, dat lag laag. Maar het is mooi weer, dus ik ga niet klagen. Sinds de Bruggenloop gaan echt vrijwel alle trainingen gewoon lekker.

SPOILER
  maandag 13 januari 2014 @ 15:51:07 #187
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_135439173
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Zonder leuke bril (..)
Jammer, het zou je goed staan. 8-)

quote:
Verder loopt het natuurlijk wel heel makkelijk, want ik kon soms met mond dicht lopen (..)
Dat lukt mij nu juist vooral tijdens zware trainingen. ;)

quote:
Sinds de Bruggenloop gaan echt vrijwel alle trainingen gewoon lekker.
Ik zeg harder trainen. Je prikkelt je lijf niet voldoende! ~O> }) ~O>
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_135440171
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:51 schreef Corniel het volgende:Ik zeg harder trainen. Je prikkelt je lijf niet voldoende! ~O> }) ~O>
Ik zeg dat je me dan de lappenmand in brengt. Het schema dat ik volg is namelijk al voornamelijk afgestemd om te trainen net onder het omslagpunt.

En een D1 zit er maar 2x in 3 maanden in.
pi_135440196
Dat Smashrun is toch wel heel leuk:"

Notable (as of the date of this run)
longest duration run in 6 months.
longest run in 6 months.
most calories burned in 6 months.
lowest average heart rate in 3 months.

Stats stats stats!
pi_135443257
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:26 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik moet m'n uiterste best doen om elk spiertje in de plooi te krijgen. Maar het intense gevoel van geluk als je bijna over de finish + de lol van de eindsprint helpen ook altijd wel mee :)

Het is verder wel een toffe foto :)
Leer mij dat ook eens? Mijn finishfoto's zijn vreselijk ;) En ja, ik ga echt rust nemen hoor iedereen, bedankt voor de zorgen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 13 januari 2014 @ 17:28:55 #191
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135443505
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Leer mij dat ook eens? Mijn finishfoto's zijn vreselijk ;) En ja, ik ga echt rust nemen hoor iedereen, bedankt voor de zorgen!
Dat kunnen wij natuurlijk beter beoordelen ;)

In mijn hoofd loop ik trouwens al een paar keer die HM. Ik heb er zó'n zin in! Baal wel erg van die val, haalt me zo uit m'n trainingsritme.. Heb heel veel zin om weer vol aan de bak te gaan *stuiter*
pi_135443689
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hats, doe eens een foto van jou in een juten zak?
_O-
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_135444072
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat Smashrun is toch wel heel leuk:"

Notable (as of the date of this run)
longest duration run in 6 months.
longest run in 6 months.
most calories burned in 6 months.
lowest average heart rate in 3 months.

Stats stats stats!
Zo leuk ja! :D
pi_135444459
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Stap 1: jezelf niet kapot lopen ;)
pi_135444999
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:28 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat kunnen wij natuurlijk beter beoordelen ;)

In mijn hoofd loop ik trouwens al een paar keer die HM. Ik heb er zó'n zin in! Baal wel erg van die val, haalt me zo uit m'n trainingsritme.. Heb heel veel zin om weer vol aan de bak te gaan *stuiter*
Cool dat het bij jou ook zo leeft! Bij mij inmiddels ook! Helemaal zin in trainen en lopen in voorbereiding op. Vandaag van de trainer ook een schema gehad voor de groep waarin ik nu loop. Met wat kleine aanpassingen hier en daar prima bruikbaar voor mij. Met name de LDL's een weekje eerder doen, want de groep traint voor de Halve Marathon van Drunen. Die is een weekje later dan CPC. Maar goed, alles komt goed.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 13 januari 2014 @ 18:38:25 #196
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_135446071
de meeste afstanden kloppen niet omdat er niet met de juiste pasferquentie en in de juiste hartslag-zone gelopen wordt
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_135447693
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Sinds de Bruggenloop gaan echt vrijwel alle trainingen gewoon lekker.
Dat gaat niet de goede kant op zo he? :P
  maandag 13 januari 2014 @ 19:23:22 #198
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135448142
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 09:07 schreef Quoi het volgende:

[..]

Mooi verslag! Leest alsof je het betrekkelijk makkelijk hebt gelopen.
Hoelaat ben jij nu gestart dan?
Ja ik liep ook makkelijk. De "aftermath" valt me ook alles mee. Kan de benen wel voelen, maar niet zoals bij de zeven heuvelen of na de diepe hel loop. Had denk ik over de gehele loop nog wel meer kunnen geven, maarja het was de eerste keer dus wou me ook niet te snel opblazen.

Enschede (vlakke weg) moet denk ik een 1.50 wel te doen zijn ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_135448938
Smashrun en stats inderdaad!
Weekly report oa 3145 cals er af gelopen oftewel:
quote:
Slice of New York Style Cheesecake, 3 Cups of Vanilla Pudding, 6 Scoops of Baskin Robbin's Orange Sherbet, 7 Brownie Bourbon Balls
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_135449034
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:23 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Enschede (vlakke weg) moet denk ik een 1.50 wel te doen zijn ^O^
Dat kan jij wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')