Lekker makkelijk zoeken met het officiele Egmond t-shirt aanquote:Op maandag 13 januari 2014 10:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
http://oypo.nl/pixxer.asp(...)2-1-2014&zoek=Egmond
Veel zoekplezier!
Die was zelfs op mijn horloge te lang.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:43 schreef pijll het volgende:
dat de CPC waarschijnlijk iets te lang is.
Dat bleek een grove leugen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Helaas kan ik niet zo mooi schrijven als Frsh of Stripstreep
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:10 schreef La_Tramposa het volgende:
In ieder geval nu de komende weken echt rustig aan en voor de HM in juni ga ik maar 6 weken trainen. Dat is volgens mij beter voor mij dan een lange aanloop waar ik alleen maar overtraind van kan raken..
jaquote:Op maandag 13 januari 2014 11:06 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Zie ik vlak voor de finish dat ik de beoogde afstand niet ga lopen volgens GPS, dan wil ik nog weleens doorlopen na de finish om toch op het juiste getal uit te komen. Is dat obsessief?
Mee eens. Sterker nog, ik houd voor mijn 5 en 10 km PR de bruto-tijden uit de uitslagen aan, omdat op die wedstrijden je geen netto-tijd kreeg. Ook al heb ik de netto-tijd zelf wel gemeten op 't horloge. Scheelt gelukkig maar een paar seconden.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:06 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Die was zelfs op mijn horloge te lang.
Daarom hebben sites als Endomondo, Smashrun en Strava ook weinig zin om je PR's bij te houden, omdat ze interpoleren richting de exacte GPS-afstand. Ik houd dus de eindtijden aan zoals die verschijnen in de uitslagen, tenzij ik het vermoeden heb dat de afstanden te kort zijn.
Ja dat is obsessief. Dat had ik alleen gedaan na de marathon vorige maand. Dan wil je zeker weten dat je niet 42,1 km voor de kat zijn achterwerk hebt gelopen.quote:Zie ik vlak voor de finish dat ik de beoogde afstand niet ga lopen volgens GPS, dan wil ik nog weleens doorlopen na de finish om toch op het juiste getal uit te komen. Is dat obsessief?
Het is jouw schuld dat ik dat doe. Jij legt altijd meteen de vinger op de te korte wond.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:15 schreef pijll het volgende:Ja dat is obsessief. Dat had ik alleen gedaan na de marathon vorige maand. Dan wil je zeker weten dat je niet 42,1 km voor de kat zijn achterwerk hebt gelopen.
Ik vind van niet, ik doe het zelfs tijdens trainingenquote:Op maandag 13 januari 2014 11:06 schreef Zwabberhark het volgende:
Zie ik vlak voor de finish dat ik de beoogde afstand niet ga lopen volgens GPS, dan wil ik nog weleens doorlopen na de finish om toch op het juiste getal uit te komen. Is dat obsessief?
Jeetje, dan ben je echt heel diep gegaan ja! Volgende keer misschien maar iets minder hard voor jezelf zijn. Ondanks dat, puik gelopen!quote:Op maandag 13 januari 2014 10:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar ik merk wel dat ik mijn lichaam gisteren heel ver heb gepusht. Ik heb zo'n 1,5 uur op hartslag 195 of hoger gelopen, dat hoor je volgens mij maar 20 minuten vol te kunnen houden. Ben sinds gisterenmiddag misselijk en heb totaal niet geslapen. Mijn hele lichaam voelt raar.
Ik kom vanavond ook eens mee trainenquote:Op maandag 13 januari 2014 11:12 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb dus een paar kilometer meer gelopen dan eigenlijk overal staat aangegeven?
Dan vanavond maar een paar kilometer doen.
Vanmorgen het schema gekregen. Vanavond is er baantraining. Ik mag eerst 10x 200m met pauzes van 100meter. En daarna nog 5x 400meter met pauzes van 200m.
Ik heb het ook met tanken.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind van niet, ik doe het zelfs tijdens trainingenmooie ronde getallen lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:11 schreef hatsaflats het volgende:
Jaaaa finishLeuke foto! Een heel voorzichtig duimpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap trouwens niet helemaal waarom je niet graag een bril op hebt. Staat je prima IMHO![]()
Neuh, een te laat duimpjequote:Op maandag 13 januari 2014 13:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Leuke foto! Een heel voorzichtig duimpje?
Ik snap trouwens niet helemaal waarom je niet graag een bril op hebt. Staat je prima IMHO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind mezelf gewoon leuker zonder brilEn hij wordt zo snel vies en ik vergeet 'm altijd schoon te maken.
Jaaaa finishZiet er uit als een dikke eindsprint! Goede foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou het finishfilmpje moeten bevestigenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ziet er uit als een dikke eindsprint! Goede foto!
Jaaaa finishLeuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Beetje kansloos idd. Ze zullen later vandaag ook wel gewoon op aktiefoto komen, maar ik moet eens investeren in een beetje geduld.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:57 schreef thettes het volgende:
Ik heb geen zin om een merk te liken om m'n foto te zien![]()
Gelukkig had ik nog fotografen langs de kant. Ging trouwens erg lekker gisteren, 1:32:23. Had ik na het strandgedeelte nooit meer verwacht, met al dat inhalen en door mul zand of zee lopen. Maar het stuk door de duinen vloog ik echt. Zelden zo lekker gelopen als op dat stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso vind ik dat vrouwen die er ook in een juten zak nog mooi uit zien NOOIT mogen klagen. En de bril, ja die is leuk!Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |