Nee, niet de 'oude' ultra's, maar de nieuwe S-lab Sense 3 Ultra Soft-groundquote:Op zondag 12 januari 2014 20:55 schreef raimen het volgende:
[..]
Mijn held. Hele mooie Salomon's![]()
Zijn dit de sense ultra's?
Er was dit jaar iemand die voor de 40e keer liep. Die heeft het allemaal zien veranderen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
prachtig verslag stipstreep!
en uit je verslag blijkt maar weer dat vroeger alles beter was..... toen ik voor het eerst Egmond liep, heel lang geleden, deden er nog relatief weinig mensen mee en kon je nog gewoon "om de hoek van de sporthal" parkeren
1x per week wat korter, maar intervalletjes. 400meters, of 3 lantaarnpalen, als je maar langzaam-snel afwisseld.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga me hier ook maar eens melden. Sinds kort wat kleding en een paar goede schoenen gekocht en loop nu meestal 2 keer per week een rondje van 5km. Na die 5km is de conditie op, dus er is nog werk aan de winkel.
Ik wil hoofdzakelijk wat kilootjes kwijt raken en kreeg de tip om meer afwisselend te trainen (interval, heuvels etc.). Wat kunnen jullie mij nog meer adviseren?
Er staat "gemiddeld stijgingspercentage". Dan is 0% dus heel logisch als het segment zowel de brug op áls de brug af bevat.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:16 schreef La_Tramposa het volgende:
De balijbrug is echt toch? Al twijfel ik daar met 0% stijging op strava ook aan
Another PR bites the dust. Nice!quote:Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Egmond 21,1 km filelopen was mijn idee. Mooie omgeving maar omdat je ook druk bezig bent met andere mensen te ontwijken ontgaat je dat helaas voor een groot deel. O ja 1:57,50 overigens een nieuw pr op de halve.
http://connect.garmin.com/activity/428893407
Aha..quote:Op zondag 12 januari 2014 21:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Er staat "gemiddeld stijgingspercentage". Dan is 0% dus heel logisch als het segment zowel de brug op áls de brug af bevat.
Zo te zien met profiel tussen de speedcross 3 en de xt wings 3.quote:
Ja klopt, was zelf ook al aan het zoeken geweestquote:Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef raimen het volgende:
[..]
Zo te zien met profiel tussen de speedcross 3 en de xt wings 3.
Klopt het dat jou schoenen niet op de site van Salomon staan?
Ik denk dat ze deels ook wel overdonderd waren door de hoeveelheid mensen die met de bus ging. Als je zag wat voor gigantische rij er al om half 10 stond met mensen die dus niet vooraf een kaartje hadden besteld... Mooi weer, dus minder afvallers en (veel) meer (onverwachte) kijkers. Nu was de terugweg vorig jaar ook al meh geregeld hoor, met veel onduidelijkheid over de bussen. Ik denk dat het logistiek talent dat de Alkmaarse stoplichten regelt ook vrijwilligt bij Le Champion.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
Another PR bites the dust. Nice!
Ik zat vanmiddag nog te bedenken of Egmond volgend jaar een optie zou zijn, maar eigenlijk ben ik al best gauw van die gedachte af. "Slechte" logistiek, teveel mensen, slechte faciliteiten/ voorzieningen zoals toiletten. Dat zijn toch wel dingen die, buiten het lopen natuurlijk, een evenement kunnen maken of kraken IMHO
Dat staat mij ook zo tegen bij die grote evenementen. Al die extra stress rondom een loopje. Bij de Marathon van Eindhoven vind ik dat minder gedoe, omdat dat om de hoek voor me zit. Ik ga al in loopoutfit ernaartoe, mijn man kan mijn spulletjes meenemen en je kunt naderhand weer snel weg, in de drukte. Bij de Zevenheuvelenloop vond ik dat ook niet eens zo'n ramp trouwens, al was ik met het OV. Als je daar met je auto het centrum in moet, word je daar -denk ik- ook niet vrolijk van.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Het is allemaal ver weg en een enorm gedoe.
Als je het verplicht, ben je aan je deelnemers verplicht het goed te regelen, vind ik. Mijn moeder woont in Alkmaar/St. Pancras, misschien kan ik het volgend jaar op de fiets vanuit Alkmaar doen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:47 schreef hatsaflats het volgende:
Ik denk dat ze deels ook wel overdonderd waren door de hoeveelheid mensen die met de bus ging.
Er zijn ook genoeg opbouw schema's te vinden voor 5 naar 10km, bijvoorbeeld. En als je dan over 12 weken een leuk 10K loopje uitzoekt (de meeste van die schema's zijn 3 maanden) kun je dat mooi als afsluiter doen!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga me hier ook maar eens melden. Sinds kort wat kleding en een paar goede schoenen gekocht en loop nu meestal 2 keer per week een rondje van 5km. Na die 5km is de conditie op, dus er is nog werk aan de winkel.
Ik wil hoofdzakelijk wat kilootjes kwijt raken en kreeg de tip om meer afwisselend te trainen (interval, heuvels etc.). Wat kunnen jullie mij nog meer adviseren?
De bussen reden af en aan, veel meer bussen inzetten was wellicht ook nog lastig geworden. Mijn ervaring met evenementen van Le Champion is dat ze duur, maar best goed georganiseerd zijn. Ik ga volgend jaar misschien met de fiets in de auto tot de rand van Egmond, en dan met de fiets verder. Vooral omdat ik het ver lopen vind vanaf de bus naar de start, en ik toch een pakezel bij me hebquote:Op zondag 12 januari 2014 21:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als je het verplicht, ben je aan je deelnemers verplicht het goed te regelen, vind ik. Mijn moeder woont in Alkmaar/St. Pancras, misschien kan ik het volgend jaar op de fiets vanuit Alkmaar doen.
Thxquote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja klopt, was zelf ook al aan het zoeken geweest.
http://trailrunshop.nl/co(...)ultra-sg-361898.html
http://www.irunfar.com/20(...)onS-LabSense3UltraSG
Staat erin!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Semtex, mag deze in de OP?
[ code verwijderd ]
Een prima loopje voor wie niet van vlak lopen houdt:
[ afbeelding ]
Ruim 100m stijging in totaal?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
Ah, wat schattig, een bult!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
Het aantal meters is inderdaad beperkt, maar er zijn twee stukken waar het stijgingspercentage fors is. Wat ik zelf verder vrij vervelend vond is dat het aan het eind weer vals plat omhoog gaat. Al met al vond ik 'm een stuk pittiger dan de 7H.quote:
Ik schreef "voor wie niet van vlak lopen houdt", niet "voor wie van veel hoogtemeters houdt".quote:
Ik bedoelde niet dat het weinig was.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het aantal meters is inderdaad beperkt, maar er zijn twee stukken waar het stijgingspercentage fors is. Wat ik zelf verder vrij vervelend vond is dat het aan het eind weer vals plat omhoog gaat. Al met al vond ik 'm een stuk pittiger dan de 7H.
Ik pest maar wat!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het aantal meters is inderdaad beperkt, maar er zijn twee stukken waar het stijgingspercentage fors is. Wat ik zelf verder vrij vervelend vond is dat het aan het eind weer vals plat omhoog gaat. Al met al vond ik 'm een stuk pittiger dan de 7H.
[..]
Ik schreef "voor wie niet van vlak lopen houdt", niet "voor wie van veel hoogtemeters houdt".![]()
Proof!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
Wolve gewoon 1e in de FOK! Endomondogroep![]()
!
Als je de spaties op de goede plek zet staat er FOK.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Ook jouw verslag met plezier gelezen, ..-._---_-.- (ik heb dit door een morse generator gegooid, maar het betekent dus gewoon niks).
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:34 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Proof!
[ afbeelding ]
Wat is deze.
Volgens mij hebben er mensen nog dingen niet gelogd.
Hij heeft wel vreemd gemeten. Hij heeft denk ik de ldl's van vandaag en vorige week zondag er in zitten. Heb nu twee weken van 38km gedaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ook zonder logs van anderen is dat een respectable afstand. Je zou zelfs nog even naar buiten kunnen gaan om de 50km vol te maken
Of je gebruikt deze translatorquote:Op zondag 12 januari 2014 22:39 schreef Corniel het volgende:
[..]
Als je de spaties op de goede plek zet staat er FOK.
De laatste maanden klopt het zelden dat het precies de afstand van de laatste 7 dagen is.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Eh ja alleen klopt er geen reet van. Hij heeft mijn loopje van gisteren nog steeds niet geteld. Ik had gisteren op de 53KM moeten staan.
Precies, duurt dagen.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De laatste maanden klopt het zelden dat het precies de afstand van de laatste 7 dagen is.
Die leaderbord is inderdaad wel het meest labiele systeem van Endomondo.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De laatste maanden klopt het zelden dat het precies de afstand van de laatste 7 dagen is.
*kras*quote:Op zondag 12 januari 2014 22:55 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die leaderbord is inderdaad wel het meest labiele systeem van Endomondo.
| 1 2 | [b]18 Mei 2014 - [url=http://www.zuidersterloop.nl]Zuidersterloop (Capelle aan den IJssel)[/url][/b] [*] Swetsenegger - 10EM |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |