Staat erin!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Semtex, mag deze in de OP?
[ code verwijderd ]
Een prima loopje voor wie niet van vlak lopen houdt:
[ afbeelding ]
Ruim 100m stijging in totaal?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
Ah, wat schattig, een bult!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
Het aantal meters is inderdaad beperkt, maar er zijn twee stukken waar het stijgingspercentage fors is. Wat ik zelf verder vrij vervelend vond is dat het aan het eind weer vals plat omhoog gaat. Al met al vond ik 'm een stuk pittiger dan de 7H.quote:
Ik schreef "voor wie niet van vlak lopen houdt", niet "voor wie van veel hoogtemeters houdt".quote:
Ik bedoelde niet dat het weinig was.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het aantal meters is inderdaad beperkt, maar er zijn twee stukken waar het stijgingspercentage fors is. Wat ik zelf verder vrij vervelend vond is dat het aan het eind weer vals plat omhoog gaat. Al met al vond ik 'm een stuk pittiger dan de 7H.
Ik pest maar wat!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het aantal meters is inderdaad beperkt, maar er zijn twee stukken waar het stijgingspercentage fors is. Wat ik zelf verder vrij vervelend vond is dat het aan het eind weer vals plat omhoog gaat. Al met al vond ik 'm een stuk pittiger dan de 7H.
[..]
Ik schreef "voor wie niet van vlak lopen houdt", niet "voor wie van veel hoogtemeters houdt".![]()
Proof!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
Wolve gewoon 1e in de FOK! Endomondogroep![]()
!
Als je de spaties op de goede plek zet staat er FOK.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Ook jouw verslag met plezier gelezen, ..-._---_-.- (ik heb dit door een morse generator gegooid, maar het betekent dus gewoon niks).
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:34 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Proof!
[ afbeelding ]
Wat is deze.
Volgens mij hebben er mensen nog dingen niet gelogd.
Hij heeft wel vreemd gemeten. Hij heeft denk ik de ldl's van vandaag en vorige week zondag er in zitten. Heb nu twee weken van 38km gedaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ook zonder logs van anderen is dat een respectable afstand. Je zou zelfs nog even naar buiten kunnen gaan om de 50km vol te maken
Of je gebruikt deze translatorquote:Op zondag 12 januari 2014 22:39 schreef Corniel het volgende:
[..]
Als je de spaties op de goede plek zet staat er FOK.
De laatste maanden klopt het zelden dat het precies de afstand van de laatste 7 dagen is.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Eh ja alleen klopt er geen reet van. Hij heeft mijn loopje van gisteren nog steeds niet geteld. Ik had gisteren op de 53KM moeten staan.
Precies, duurt dagen.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De laatste maanden klopt het zelden dat het precies de afstand van de laatste 7 dagen is.
Die leaderbord is inderdaad wel het meest labiele systeem van Endomondo.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De laatste maanden klopt het zelden dat het precies de afstand van de laatste 7 dagen is.
*kras*quote:Op zondag 12 januari 2014 22:55 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die leaderbord is inderdaad wel het meest labiele systeem van Endomondo.
| 1 2 | [b]18 Mei 2014 - [url=http://www.zuidersterloop.nl]Zuidersterloop (Capelle aan den IJssel)[/url][/b] [*] Swetsenegger - 10EM |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |