You know nothing, jero_nimoquote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef Jero_nimo het volgende:
Jongens, dit is een serieus hardloopforum.
Obelisk is nu heel boos.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die asterisk verraadt je nu toch wel een beetje.
GoT en Harry Potter ook!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lotr en Avatar zijn wel aanraders imho.
*boks*quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Mascleta het volgende:
Ik zal jullie zeggen. Ik heb nog nooit 1 minuut van LOTR, GoT, Avatar, Starwars, Startrek, Harry Potter gezien.
Dat zeggen heel veel mensen als ik vertel dat ik die films nog nooit gezien heb. Lotr ga ik sowieso nog wel een keer kijken. Beter laat dan nooit.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lotr en Avatar zijn wel aanraders imho.
Jamaar jij rent al rond in Hobbiton!quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar jij rent al rond in Hobbiton!
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar jij rent al rond in Hobbiton!
boze obeliskquote:
Sons is tof! De enige serie wat ik nu volg is Arrow.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Levitas het volgende:
GoT, meh. Doe mij maar een serie als Sons of Anarchy of Breaking Bad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ygrittequote:
Geek it isquote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef hatsaflats het volgende:
Volgens dit onderzoekje (dit soort onderzoekjes vind ik dus ontzettend leuk), is star wars voor geeks en star trek voor nerds. Ik zal er binnenkort eens wat van gaan kijken om erover te kunnen oordelen.
Dat lijkt me nou helemaal niet fijn om mee te lopen. Zal wel een kwestie van wennen zijn, en de redenen die je geeft zullen het wel waard zijn thoquote:Op maandag 13 januari 2014 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
net mijn nieuwe drinkflessen binnen
[ afbeelding ]
voor een korte durloop tot zo'n 25km vind ik een pack wat overdreven.
Kan natuurlijk ook mijn heup-pack gebruiken maar daarvan vind ik het lastig dat je niet kunt zien hoeveel je precies gedronken hebt, vandaar maar twee hand helds aangeschaft zodat beter "inzicht" heb in hoeveel ik drink onderweg
ik zie wat je bedoel, het voordeel is met deze flessen dat ze "niet uit je handen glijden" en je ze dus niet stevig vast hoef te houdenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou helemaal niet fijn om mee te lopen. Zal wel een kwestie van wennen zijn, en de redenen die je geeft zullen het wel waard zijn tho
Dit. Ik heb er eentje die hier op lijkt. Het is klooien, soms ff van hand skippen omdat het niet meer lekker zit, maar het is toch wel fijn bij érg warme trainingen.quote:
dit dusquote:Op maandag 13 januari 2014 23:19 schreef DeeBee het volgende:
Kijk, de echte pro endurance loper van het topic schaft er inderdaad ook twee aan, zodat je symmetrisch blijft rennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |