SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Brace yourself! Winter is coming!
Daarom ben ik vandaag maar lid geworden bij O.S.S.-Voloquote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef Jero_nimo het volgende:
Jongens, dit is een serieus hardloopforum.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Sjaapje het volgende:
Mijn eerste en enige date met mijn vriendje was trouwens naar Star Trek.
Waarbij hij passend zei 'Trek me tot ik stars zie...'
Ik krijg het nieuwe seizoen van GoT voor m'n verjaardag (aangezien het een dag later downloadbaar isquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Sjaapje het volgende:
Sheldon!
Mijn eerste en enige date met mijn vriendje was trouwens naar Star Trek.
Waarbij hij passend zei 'Trek me tot ik stars zie...'
Gathering of Tweakers?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik krijg het nieuwe seizoen van GoT voor m'n verjaardag (aangezien het een dag later downloadbaar is![]()
)
SOF2quote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Vandaag zat ik even te pauzeren en hadden mijn collega's het ook over allemaal verschillende games en er vroeg er ook 1 aan mij welke games ik speelde en op welke console.
Heb gezegd dat mijn console de weg en het bos is en dat hardlopen mijn game is, tesamen met het spelen in de sportschool met zware gewichten.
Ze konden toch niet geloven dat ik nooit game. (jaren gedaan overigens.. SOF2, CSS)
Ja GTA heb ik ook nog wel gespeeld. En ook nog wel team fortress enzo. Maar SOF2 en CSS (gungame) hebben echt maaaaanden ingezeten. Bij Sof2 had ik een eigen clan, server enz.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Mascleta het volgende:
[..]
SOF2En CS6
![]()
Daarna overigens ook nooit meer echt gegamed. Met uitzondering van GTA SA en GTA V
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik krijg het nieuwe seizoen van GoT voor m'n verjaardag (aangezien het een dag later downloadbaar is![]()
)
Lotr en Avatar zijn wel aanraders imho.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Mascleta het volgende:
Ik zal jullie zeggen. Ik heb nog nooit 1 minuut van LOTR, GoT, Avatar, Starwars, Startrek, Harry Potter gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |