Goed omschreven!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:00 schreef nikk het volgende:
Je hoeft er geen begrip voor te hebben om het te kunnen begrijpen
Tien jaar geleden in iedergeval niet. Toen ik nog in de TBS werkte.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:34 schreef DustPuppy het volgende:
Dat soort blackouts zie je eigenlijk alleen maar bij mensen met een bipolaire stoornis of ernstige anger management issues.
Ik snap dat ook niet zo. Het haalt niets uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef deedeetee het volgende:
En jawel hoor de zoveelste stille tocht....
Dat vind ik gewoon behulpzaam tenzij de politie verzoekt niet mee te zoeken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:08 schreef Plumooh het volgende:
Klopt. Net zoals die mensen die menen te moeten zoeken afgelopen weekend. Maar ondertussen wel hopen niks te vinden, want dat vonden ze eng.
Misschien hebben ze wel tal van sporen kapot getrapt daarnaast
Bij een vrouw die haar man om dezelfde redenen vermoordt heb je iets meer begrip?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:51 schreef deedeetee het volgende:
En jawel hoor de zoveelste stille tocht....
Ik heb overgens totaal geen begrip voor een man die zijn vrouw vermoord om wille van de centen, de kinderen of gewoon uit wraak omdat ze de relatie heeft verbroken.
Wat een vreemde opmerking.....nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij een vrouw die haar man om dezelfde redenen vermoordt heb je iets meer begrip?
Zal vast en zeker bij een groot gedeelte zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:17 schreef Meaghan het volgende:
Die stille tochten zijn toch ook meer bedoeld voor de getroffen families,
Klinkt gezellig. Misschien een idee om die tochten vaker te houden. Met al die vergrijzing zijn die ouwe mensen ineens allemaal tegen een feestje op straat, mar stille tochten mogen altjd wel doorgaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:51 schreef Plumooh het volgende:
Ik heb een jaar geleden bij een stille tocht een mobiele tap en frituurwagen mogen verhuren.
Toen ik daar kwam leek het net een straatfeest.
quote:Omroep Brabant: Vader Claudia Oskam over verklaring vriendin William R.: 'Ze heeft geen recht van spreken'
ZEVENBERGEN - De vader van de om het leven gebrachte Claudia Oskam uit Zevenbergen is boos dat de vriendin van William R. haar verhaal in de pers heeft gedaan. "Zij heeft het recht niet om iets te zeggen met haar staat van dienst. Dan weet zij genoeg."
Volgens Cor Oskam had zijn dochter er geen problemen mee dat William een nieuwe vriendin had. "Ze wilde alleen niet dat ze dicht bij haar kinderen kwam."
Kalmeringspillen
Volgens de vader van Claudia had Katja de kinderen van Claudia een keer kalmeringspilletjes gegeven en dat was een belangrijke reden waarom Claudia er moeite mee had dat Katja zich met haar kinderen bemoeide.
"Deze zaak kent geen franjes, alleen maar verdriet. Wij zouden in december naar Brazilië gaan met z'n allen. Claudia zou daar bekend gaan maken dat ze gaat samenwonen met haar nieuwe vriend. Er zijn zoveel mensen die van haar houden."
'De kinderen hebben geen moeder meer'
De zorg van Cor Oskam gaat nu uit naar de kinderen van Claudia. "Ons grootste probleem is dat de kinderen geen moeder meer hebben. Ik wil ze samen met mijn vrouw groot brengen." Verder wil Oskam niks zeggen over William of zijn ouders. "Er is al genoeg gezegd en we willen rust."
Bron: www.omroepbrabant.nl
quote:Omroep Brabant: William R. uit Zevenbergen langer in de cel voor moord op ex-vrouw Claudia Oskam (36)
BREDA - William R. (39), de man die heeft bekend zijn ex-vrouw Claudia Oskam uit Zevenbergen om het leven te hebben gebracht, blijft nog minstens twee weken langer vastzitten. Dat heeft de rechter commissaris in Breda dinsdag bepaald. Het openbaar ministerie verdenkt de man van moord.
"Het is een héél groot drama. Er moet nog veel worden uitgezocht", dat zegt de advocaat van William R., Harry Nieland uit Bergen op Zoom. Nieland mag verder niets over de zaak zeggen. "Mijn cliënt zit in beperkingen en mag dus geen contact hebben met de buitenwereld", aldus de advocaat.
Arrestatie
William R. uit Zevenbergen werd zaterdagavond gearresteerd vanwege betrokkenheid bij de vermissing van de moeder van drie kinderen.
Zondag bekende hij de vrouw te hebben gedood. Op aanwijzingen van de verdachte vond de politie ´s avonds het lichaam van Claudia in De Roode Vaart aan de Schansdijk in Zevenbergen.
Vermist
Claudia (36) werd sinds vrijdag vermist na een bezoek aan haar ex-man William R. Zij was daar om om de partneralimentatie van 2014 te regelen. Volgens de ex-man hadden ze geen ruzie gehad.
De politie wantrouwde zijn versie van het verhaal. Zo kon hij geen verklaring geven over een verwonding aan zijn hand. Zijn verklaring over het tijdstip waarop Claudia zijn huis zou hebben verlaten kwam niet overeen met wat een overbuurman had gezien.
Motief onduidelijk
Hoe Claudia om het leven is gebracht en waarom William dat zou hebben gedaan, is nog onduidelijk. De politie werkt met twintig rechercheurs aan de zaak. Dinsdag wordt sectie verricht op het lichaam.
Lees meer over deze zaak op de themapagina omroepbrabant.nl/claudiaoskam.
Bron: www.omroepbrabant.nl
Tja. Dat zal een leuk gesprek zijn geweest.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens Cor Oskam had zijn dochter er geen problemen mee dat William een nieuwe vriendin had. "Ze wilde alleen niet dat ze dicht bij haar kinderen kwam."
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tja. Dat zal een leuk gesprek zijn geweest.
"Nou William, dump je nieuwe vriendin maar of je ziet je kinderen niet meer. En nu over de alimentatie."
*snap*
quote:Motief onduidelijk
Hoe Claudia om het leven is gebracht en waarom William dat zou hebben gedaan, is nog onduidelijk. De politie werkt met twintig rechercheurs aan de zaak. Dinsdag wordt sectie verricht op het lichaam.
Schrijf ik dat het het motief was? Als jij mijn ex zou zijn, en ik ga je proberen leeg te zuigen door middel van de alimentatie, en daarna vertel ik je dat je je kinderen niet meer mag zien tenzij je betaalt èn je nieuwe partner dumpt want hij/zij bevalt me niet, zou jij dan boos worden op mij? Vast niet toch. Je zou het wel begrijpen. Toch?quote:
Waarom suggereer je dit überhaupt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als jij mijn ex zou zijn, en ik ga je proberen leeg te zuigen door middel van de alimentatie, en daarna vertel ik je dat je je kinderen niet meer mag zien tenzij je betaalt èn je nieuwe partner dumpt want hij/zij bevalt me niet, zou jij dan boos worden op mij? Vast niet toch. Je zou het wel begrijpen. Toch?
Omdat die dingen allemaal in de verklaringen van familie en vrienden van William en Claudia staan. Lees maar na.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:52 schreef Disorder het volgende:
[..]
Waarom suggereer je dit überhaupt?
Ja, dat doe je. En verder speculeer je maar een eind raak.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Schrijf ik dat het het motief was? Als jij mijn ex zou zijn, en ik ga je proberen leeg te zuigen door middel van de alimentatie, en daarna vertel ik je dat je je kinderen niet meer mag zien tenzij je betaalt èn je nieuwe partner dumpt want hij/zij bevalt me niet, zou jij dan boos worden op mij? Vast niet toch. Je zou het wel begrijpen. Toch?
Tsja. Het zal ook niet de eerste keer zijn dat iemand zwart wordt gemaakt. Ik zeg niet dat het niet is gebeurd. Maar alles is wat mij betreft nog mogelijk. En verder denk ik niet zozeer dat het écht om de alimentatie gaat bijvoorbeeld. Het speelt vast een rol. Dat wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Omdat die dingen allemaal in de verklaringen van familie en vrienden van William en Claudia staan. Lees maar na.
En omdat die Whiskers mij betichtte van het goedkeuren van een moord. En daar hou ik niet van.
Nee hoor. Alles wat ik schrijf is gebaseerd op wat er in de nieuwsberichten staat. Tot nu toe lijkt het er heel erg op dat ik gewoon gelijk heb. En ik kan me goed voorstellen dat wanneer een ex je vertelt dat je nieuwe liefde niet bij jouw kinderen mag zijn (leuk samen op vakantie? Nee. Weekend weg? Vergeet het. Nieuwe vriendin komt op verjaardagsfeest van kind? No way) en je voelt je door de alimentatie ook nog eens financieel uitgeknepen, dat je dan heel erg kwaad gaat worden. Je krijgt niet eens de kans een nieuw leven op te bouwen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat doe je. En verder speculeer je maar een eind raak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |