quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]21 jaar geleden al, want ik ben binnen 9 maanden een keertje jarig
[..]
niet alleen daaromquote:Op zondag 12 januari 2014 14:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zegt de vegetarier die geen vlees eet omdat het zielig is
deze zin klopt nietquote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien dacht zij: fuck de ei ik jou niet goed koken
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef Muto het volgende:
Straks heeft iets dat begon met een discussie tussen een zacht of hard gekookt eitje een eind gemaakt aan jullie bijna relatie.
Dat ben je echt een ei.
mijn grote blauwe ogen maken alles weer goedquote:
nou enquote:Op zondag 12 januari 2014 14:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze zin klopt niet
[..]
[..]
mijn grote blauwe ogen maken alles weer goed
idd, nooit weggaan voor het eitje bevrucht isquote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef Muto het volgende:
Straks heeft iets dat begon met een discussie tussen een zacht of hard gekookt eitje een eind gemaakt aan jullie bijna relatie.
Dat ben je echt een ei.
Nietus, maar ik ben even bezig met mijn mannelijke imago. Ik ben het azen op seksueel getinte grappen.quote:
heuj dat waren ook klanten van mequote:
Waarom negeer je me dan, Littlerabbit?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nietus, maar ik ben even bezig met mijn mannelijke imago. Ik ben het azen op seksueel getinte grappen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:36 schreef supersof het volgende:
krijgen je kinderen blauwe ogen als je allebei blauwe ogen hebt?
Niet per definitie nee.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:36 schreef supersof het volgende:
Dat gemis aan vlees kan Typisch wellicht wel oplossen, hahaquote:Op zondag 12 januari 2014 14:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zegt de vegetarier die geen vlees eet omdat het zielig is
Non. Hoeft niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:36 schreef supersof het volgende:
wat heb jij met hen te maken danquote:
je moet nog een beetje aan je delivery werken, een goede pogingquote:Op zondag 12 januari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gemis aan vlees kan Typisch wellicht wel oplossen, haha
Zo nu kan ik weer tegen Etsu praten
Wanneer ga jij strippen dan? Ik zorg dat ik aanwezig ben.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
oke sorryquote:
Ja, ze zitten wel comfortabel hoor. En het kan me niet zoveel schelen wat ik draag.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Zolang het maar comfortabel zit toch. Ik houd wel van mannen welke het zelfvertrouwen hebben te dragen wat ze zelf willen.
Die horen wat strakker te zitten hoor, er zit stretch in. En als het te wijd zit kun je er niet goed mee sporten want dan flappert het heen en weer.quote:
Eerst een vollere baard. Dat compenseert dan weer het strippen op TC.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wanneer ga jij strippen dan? Ik zorg dat ik aanwezig ben.
Nog gesprongen op je zitzak?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:37 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja, ze zitten wel comfortabel hoor. En het kan me niet zoveel schelen wat ik draag.
[..]
Die horen wat strakker te zitten hoor, er zit stretch in. En als het te wijd zit kun je er niet goed mee sporten want dan flappert het heen en weer.
dat filmpje heb ik al meerdere malen gezienquote:Op zondag 12 januari 2014 14:38 schreef Muto het volgende:
Ik verwacht nu 3 minuten stilte tot iedereen het filmpje heeft bekeken.
Dat hoeft van mij niet zo. Ik vind mannen zonder/beetje baard geil.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst een vollere baard. Dat compenseert dan weer het strippen op TC.
waarom danquote:
die kennen we al johquote:Op zondag 12 januari 2014 14:37 schreef Muto het volgende:
Doe dan dit filmpje van Fout Ventje.
die linkse
dat is mogelijkquote:Op zondag 12 januari 2014 14:36 schreef supersof het volgende:
geen zin in nuquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt niks te willen als vrouwtje in de relatiequote:Op zondag 12 januari 2014 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij niet zo. Ik vind mannen zonder/beetje baard geil.
Ik verhuurde een tijd lang camera'squote:
ik vind het helemaal niet meer grappigquote:
Wat nou, Vertonghen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet meer grappig
schobbejakken
Tering wat een kamperhoeren zegquote:Op zondag 12 januari 2014 14:37 schreef Muto het volgende:
Doe dan dit filmpje van Fout Ventje.
die linkse
ahh grappigquote:Op zondag 12 januari 2014 14:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik verhuurde een tijd lang camera's
een van die meisjes hun vader die film al die dingen, en die kwam dan bij mij zn spullen halen.
Een relatie is ook geen grap maar een serieuze band tussen de partners. Dus kijk nou maar extra lief met je blauwe ogenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
schobbejakken
Alle grappen ten nadele van een ander vind ik bvb al grappig. LR weet dit en laat mij dus constant lachenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
schobbejakken
ook jij kan te ver gaan he Stinhoquote:
Je wordt gehaat.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:41 schreef Etsu het volgende:
ik heb 1 vriend minder op fb en ik weet niet wie het is omg
ezellquote:Op zondag 12 januari 2014 14:41 schreef Etsu het volgende:
ik heb 1 vriend minder op fb en ik weet niet wie het is omg
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ahh grappig
ik dacht dat je ze dansles had gegeven
ezell wil mn niet op FBquote:
Oh sorry ik wist niet dat je in een rolstoel zitquote:
Ja. Ik zie je wel tijdens de rust dansen op de allernieuwste hits.quote:
daarom gaat die motor ook wegquote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist niet dat je in een rolstoel zit
Algemeen bekend toch sinds dat motorongeluk?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dan bunnyhop ik als een mallequote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij wie niet springt die is een jood
iets metquote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Ik zie je wel tijdens de rust dansen op de allernieuwste hits.![]()
Doe eens normaal.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is mij dan even ontgaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Algemeen bekend toch sinds dat motorongeluk?
de hits van lisa amy en nog een?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Ik zie je wel tijdens de rust dansen op de allernieuwste hits.![]()
Dit heeft niks met typisch te maken?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal.Ik begrijp dat je Typisch in bescherming wil nemen maar dit gaat te ver
"voetbalstadion"quote:Op zondag 12 januari 2014 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
de 31e pas weer naar de kuip
eerste voetbalstadion die ik bezoek dit jaar is de arena
Frans Bauer.quote:
trouwens he, die jongen waar ik gisteravond over had enzo, heeft onze foto samen op fb verwijderdquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
trouwens he, die jongen waar ik gisteravond over had enzo, heeft onze foto samen op fb verwijderd
Jij maakt wel wat mee.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
trouwens he, die jongen waar ik gisteravond over had enzo, heeft onze foto samen op fb verwijderd
wat een klootzak zegquote:Op zondag 12 januari 2014 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach jij gaat tenminstequote:Op zondag 12 januari 2014 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
de 31e pas weer naar de kuip
eerste voetbalstadion die ik bezoek dit jaar is de arena
Is hij knap?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag gister trouwens een neger losgaan op Black Metal. Hoewel de naam anders doet vermoeden was dit een eerste keer voor mij
Anekdote voor Etsu
Inderdaad, neem groene rook mee.quote:
Eens.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben tenminste een ECHTE SUPPORTER
hmf is het hier mee eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |