Ja, ze zitten wel comfortabel hoor. En het kan me niet zoveel schelen wat ik draag.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Zolang het maar comfortabel zit toch. Ik houd wel van mannen welke het zelfvertrouwen hebben te dragen wat ze zelf willen.
Die horen wat strakker te zitten hoor, er zit stretch in. En als het te wijd zit kun je er niet goed mee sporten want dan flappert het heen en weer.quote:
Eerst een vollere baard. Dat compenseert dan weer het strippen op TC.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wanneer ga jij strippen dan? Ik zorg dat ik aanwezig ben.
Nog gesprongen op je zitzak?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:37 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja, ze zitten wel comfortabel hoor. En het kan me niet zoveel schelen wat ik draag.
[..]
Die horen wat strakker te zitten hoor, er zit stretch in. En als het te wijd zit kun je er niet goed mee sporten want dan flappert het heen en weer.
dat filmpje heb ik al meerdere malen gezienquote:Op zondag 12 januari 2014 14:38 schreef Muto het volgende:
Ik verwacht nu 3 minuten stilte tot iedereen het filmpje heeft bekeken.
Dat hoeft van mij niet zo. Ik vind mannen zonder/beetje baard geil.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst een vollere baard. Dat compenseert dan weer het strippen op TC.
waarom danquote:
die kennen we al johquote:Op zondag 12 januari 2014 14:37 schreef Muto het volgende:
Doe dan dit filmpje van Fout Ventje.
die linkse
dat is mogelijkquote:Op zondag 12 januari 2014 14:36 schreef supersof het volgende:
krijgen je kinderen blauwe ogen als je allebei blauwe ogen hebt?
geen zin in nuquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gemis aan vlees kan Typisch wellicht wel oplossen, haha
Zo nu kan ik weer tegen Etsu praten
Je hebt niks te willen als vrouwtje in de relatiequote:Op zondag 12 januari 2014 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij niet zo. Ik vind mannen zonder/beetje baard geil.
Ik verhuurde een tijd lang camera'squote:
ik vind het helemaal niet meer grappigquote:
Wat nou, Vertonghen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet meer grappig
schobbejakken
Tering wat een kamperhoeren zegquote:Op zondag 12 januari 2014 14:37 schreef Muto het volgende:
Doe dan dit filmpje van Fout Ventje.
die linkse
ahh grappigquote:Op zondag 12 januari 2014 14:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik verhuurde een tijd lang camera's
een van die meisjes hun vader die film al die dingen, en die kwam dan bij mij zn spullen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |