quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]21 jaar geleden al, want ik ben binnen 9 maanden een keertje jarig
[..]
niet alleen daaromquote:Op zondag 12 januari 2014 14:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zegt de vegetarier die geen vlees eet omdat het zielig is
deze zin klopt nietquote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien dacht zij: fuck de ei ik jou niet goed koken
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef Muto het volgende:
Straks heeft iets dat begon met een discussie tussen een zacht of hard gekookt eitje een eind gemaakt aan jullie bijna relatie.
Dat ben je echt een ei.
mijn grote blauwe ogen maken alles weer goedquote:
nou enquote:Op zondag 12 januari 2014 14:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze zin klopt niet
[..]
[..]
mijn grote blauwe ogen maken alles weer goed
idd, nooit weggaan voor het eitje bevrucht isquote:Op zondag 12 januari 2014 14:33 schreef Muto het volgende:
Straks heeft iets dat begon met een discussie tussen een zacht of hard gekookt eitje een eind gemaakt aan jullie bijna relatie.
Dat ben je echt een ei.
Nietus, maar ik ben even bezig met mijn mannelijke imago. Ik ben het azen op seksueel getinte grappen.quote:
heuj dat waren ook klanten van mequote:
Waarom negeer je me dan, Littlerabbit?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nietus, maar ik ben even bezig met mijn mannelijke imago. Ik ben het azen op seksueel getinte grappen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:36 schreef supersof het volgende:
krijgen je kinderen blauwe ogen als je allebei blauwe ogen hebt?
Niet per definitie nee.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:36 schreef supersof het volgende:
Dat gemis aan vlees kan Typisch wellicht wel oplossen, hahaquote:Op zondag 12 januari 2014 14:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zegt de vegetarier die geen vlees eet omdat het zielig is
Non. Hoeft niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:36 schreef supersof het volgende:
wat heb jij met hen te maken danquote:
je moet nog een beetje aan je delivery werken, een goede pogingquote:Op zondag 12 januari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gemis aan vlees kan Typisch wellicht wel oplossen, haha
Zo nu kan ik weer tegen Etsu praten
Wanneer ga jij strippen dan? Ik zorg dat ik aanwezig ben.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gemis aan vlees kan Typisch wellicht wel oplossen, haha
Zo nu kan ik weer tegen Etsu praten
oke sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |