Dit heeft niks met typisch te maken?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal.Ik begrijp dat je Typisch in bescherming wil nemen maar dit gaat te ver
"voetbalstadion"quote:Op zondag 12 januari 2014 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
de 31e pas weer naar de kuip
eerste voetbalstadion die ik bezoek dit jaar is de arena
Frans Bauer.quote:
trouwens he, die jongen waar ik gisteravond over had enzo, heeft onze foto samen op fb verwijderdquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
trouwens he, die jongen waar ik gisteravond over had enzo, heeft onze foto samen op fb verwijderd
Jij maakt wel wat mee.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
trouwens he, die jongen waar ik gisteravond over had enzo, heeft onze foto samen op fb verwijderd
wat een klootzak zegquote:Op zondag 12 januari 2014 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach jij gaat tenminstequote:Op zondag 12 januari 2014 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
de 31e pas weer naar de kuip
eerste voetbalstadion die ik bezoek dit jaar is de arena
Is hij knap?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag gister trouwens een neger losgaan op Black Metal. Hoewel de naam anders doet vermoeden was dit een eerste keer voor mij
Anekdote voor Etsu
Inderdaad, neem groene rook mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |