Heel eng...echt heel eng...niet eens inlezen waar de wet in Rusland voor staat, niet naar de gruwelijke gebeurtenissen daarna kijken maar wel zo'n wet in Frankrijk willen.....quote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef Veldkamp het volgende:
http://lelab.europe1.fr/t(...)-gay-en-russie-12597
Met het interview met Julien Rochedy.
Ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:58 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Heel eng...echt heel eng...niet eens inlezen waar de wet in Rusland voor staat, niet naar de gruwelijke gebeurtenissen daarna kijken maar wel zo'n wet in Frankrijk willen.....
Heb jij die Rolling Stone link gelezen?
Ik snap niet zo goed wat dit met geaardheid te maken heeft, aangezien dat aangeboren is en wat jij opnoemt niet. Overigens gun ik die mensen ook hun leven. In een ander topic heb ik aangegeven dat ik voor het legaliseren van polygamie ben.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:45 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Wij 'gunnen' door onze wetgeving zoveel groepen hun 'levensstijl' niet.
Ook misogyne of polygamistische groeperingen niet, bijvoorbeeld. Of shariah-aanhangers of orthodoxe joden. En ook militante atheïsten en stalinisten wordt geen eigen 'leven' gegund.
Willekeurig? Ja, nogal. Als je subjectief en relativistisch denkt.
En de eerste fascist, stalinist en atheïstische extremist komt uit het homo-hol gekropen met een totalitair dictatoriaal voorstel.....quote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef De_Guidance het volgende:
Benieuwd wat Veldkampf ervan zou vinden als "propaganda" voor katholicisme bij minderjarigen werd verboden.
Dan heb je vast die EO-documentaire gezien over de explosie van geweld tegen homo's na die wet.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ja.
Verder is het niet 'eng'.
Ik ben vooral tegen anti-homogeweld én tegen het homohuwelijk.
Mag dat nog?
En ik ben voor bescherming van minderjarigen. Ook tegen heteroseksualiserende propaganda. Blijf van kinderen af.
Nogmaals, ik heb niets tegen homofiele medemensen en schaar mij achter de EO-initiatieven tegen antihomogeweld elders.
Je moet niet doen alsof ik iets 'engs' voorstel, omdat ik niet met jou en Ferdo eens ben rondom morele beoordeling van homoseksualiteit en homo-adoptie.
Gelukkig is het geen serieus voorstel. Die van jou wel helaas.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
En de eerste fascist, stalinist en atheïstische extremist komt uit het homo-hol gekropen met een totalitair dictatoriaal voorstel.....![]()
![]()
Begrijp je wel dat kinderen onvervreemdbaar bij hun ouders behoren? Dat de ouders het recht hebben op voorlichting en educatie? Dat kinderen niet van de staat zijn? Daar gaat het om. Ik verander niets. Jij wilt de staat en overheid of de machthebbers toestaan om propaganda te maken of nu om kinderen bij ouders weg te halen. Ja, ik ben ook ervoor dat niet-katholieke ouders hun kinderen zélf zouden opvoeden in een christelijk land. De kinderen zijn immers niet van de staat of overheid, maar van de ouders. Ik ben voor de vrijheid, zeker, zeker. Jij niet. Dat blijkt uit je voorstellen.
Je begrijpt echt het verschil niet, hè? of wil je het niet begrijpen?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen serieus voorstel. Die van jou wel helaas.
Wat is er nou weer mis met polygamie. Als drie mensen zielsveel van elkaar houden, waarom mogen die dan niet met elkaar trouwen?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:52 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Heb ik niet. En daar wíl ik niets mee te maken hebben. Dus ook niet in de publieke ruimte of de juridische dimensie.
We schrijven ook polygamie niet in de wet vast hier.![]()
Gelukkig niet.
De UMP is weliswaar overtuigend tegen het homohuwelijk en vooral tegen homoadoptie. Net zoals het FN, maar UMP is niet tegen homoseksualiteit. en ook niet tegen het PACS (samenlevingscontract waar zowel homo's als hetero's gebruik van kunnen maken). De partij heeft zelfs een 'Gaylib' afdeling binnen haar partij. Maar je moet niet vergeten dat er ook homo's zijn die tegen het homohuwelijk en homoadoptie zijn. Een klein groepje van hen was zelfs aanwezig tijdens een van de grote demonstraties.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:39 schreef Veldkamp het volgende:
UMP-jeugd lijkt het in veel punten gewoon met Front National eens te zijn rondom homohuwelijk, hoor. UMP-politici en conservatieven en christendemocraten van die partij liepen mee in demonstraties tegen homohuwelijk in 2013.
Er is geen objectief verschil, als iedereen dat nou begreep zou samenleven veel makkelijker zijn. Maar iedereen zit in zijn eigen universum met eigen absolute waarheid.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:06 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Je begrijpt echt het verschil niet, hè? of wil je het niet begrijpen?
Mag, je had vast al door dat ik homo ben, daarnaast ben ik getrouwd, met m'n vriend waarmee ik 11 jaar samen ben, monogaam, ik sta niet op pride boten en heb geen roze strings of handtasjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ja.
Mag dat nog?
En ik ben voor bescherming van minderjarigen. Ook tegen heteroseksualiserende propaganda. Blijf van kinderen af.
Nogmaals, ik heb niets tegen homofiele medemensen en schaar mij achter de EO-initiatieven tegen antihomogeweld elders.
Je moet niet doen alsof ik iets 'engs' voorstel, omdat ik niet met jou en Ferdo eens ben rondom morele beoordeling van homoseksualiteit en homo-adoptie.
Haha, nu heb je het gedaan hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:06 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met polygamie. Als drie mensen zielsveel van elkaar houden, waarom mogen die dan niet met elkaar trouwen?
Inderdaad. Grote delen van UMP zijn tegen homoseksualiteit in de wet vastleggen als beschermwaardig, hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:07 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
De UMP is weliswaar overtuigend tegen het homohuwelijk en vooral tegen homoadoptie. Net zoals het FN, maar UMP is niet tegen homoseksualiteit. en ook niet tegen het PACS (samenlevingscontract waar zowel homo's als hetero's gebruik van kunnen maken). De partij heeft zelfs een 'Gaylib' afdeling binnen haar partij. Maar je moet niet vergeten dat er ook homo's zijn die tegen het homohuwelijk en homoadoptie zijn. Een klein groepje van hen was zelfs aanwezig tijdens een van de grote demonstraties.
Inderdaad. Van kinderen blijf je af. Die horen bij een vader én een moeder.quote:Persoonlijk ben ik ook nooit zo'n voorstander van het homohuwelijk en al helemaal niet voor homoadoptie geweest, maar ik zie niet in wat er mis is met homoseksuelen. Als ze koppels willen vormen en gelijke rechten willen hebben via zo'n geregistreerd partnerschap vind ik dat best. Alleen vind ik het normaal dat een kind gewoon opgevoed dient te worden tussen een man en een vrouw. .
UMP-delen en vrijwel gehele Front National is hiertegen.quote:Maar vroeger waren zowel de voorloper van de UMP (indertijd de RPR en nog een andere politieke partij) als het FN indertijds in 1999 tegen het PACS, toen het werd geintroduceerd. Maar ook het FN was/is jarenlang niet meer tegen het PACS en dus voor fiscale gelijke rechten en erkenning van homo's, vandaar dat dit voorstel me nu toch verbaast.
Je kunt ook denken, ik ben tegen het homohuwelijk, maar ik gun homo's wel hun vrijheid om ook te trouwen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ja.
Mag dat nog?
Hou jij de kinderen dan ook eens even lekker buiten, wil je? Je gaat er bijna wat van denken, zo vaak als jij ze erbij sleept.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ja.
Mag dat nog?
Katholieken en kinderen... blijft lastig!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hou jij de kinderen dan ook eens even lekker buiten, wil je? Je gaat er bijna wat van denken, zo vaak als jij ze erbij sleept.
Toch raar dat je je dan steeds (ook hier) afficheert als 'ik ben homo'....Waarom zo seksueel? Is dat zo belangrijk voor je? Seksueel anders qua voorkeur? Ik ben daarin niet geïnteresseerd.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Mag, je had vast al door dat ik homo ben, daarnaast ben ik getrouwd, met m'n vriend waarmee ik 11 jaar samen ben, monogaam, ik sta niet op pride boten en heb geen roze strings of handtasjes.
Ik ben tegen geweld en ik zou je gewoon accepteren, zelfs aannemen. Áls je je niet zou introduceren als 'Hoi ik ben homo'.quote:Wel merk ik dat de laatste 7/8 jaar de acceptatie die grotendeels was opgebouwd in rap tempo wordt afgebroken waarbij ook hier in Nederland homo gerelateerd geweld weer oplaait.
Stel je niet zó aan over Rusland.quote:Ik ben de laatste die vind dat er een status aparte daarvoor moet komen in het justitiele systeem, maar ik maak me er wel zorgen over.
Die acceptatie begint bij jongeren, als die leren dat het niet engviesbahvuilehomoooh is maar normaal, heb ik nog hoop dat het in de komende generaties beter wordt, maar kortizichtiger mensen die dit tegenhouden omdat ze vanuit hun oogpunt het er niet mee eens zijn werken dat nogal tegen.
Nou is Rusland een redelijk ver van m'n bedshow maar is het te erg voor woorden wat daar op het moment gebeurt...nu die sentimenten over waaien naar West-Europa en dat niet eens zonder meer wordt veroordeeld begin ik me echt grotere zorgen te maken, iedereen mag van mij een andere mening hebben, geloven wat hij of zij wil, maar dit soort initiatieven, en als het echt misgaat wetgeving scheppen een precedent waarbij homogeweld zal oplaaien.
Iig de evolutietheoriepropaganda, dat is uiteraard beter voor iedereen!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:17 schreef Re het volgende:
schaffen we ook maar gelijk biologie als vak, lijkt me beter voor de kinderen
Het is wat.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
En de eerste fascist, stalinist en atheïstische extremist komt uit het homo-hol gekropen met een totalitair dictatoriaal voorstel.....![]()
![]()
Begrijp je wel dat kinderen onvervreemdbaar bij hun ouders behoren? Dat de ouders het recht hebben op voorlichting en educatie? Dat kinderen niet van de staat zijn? Daar gaat het om. Ik verander niets. Jij wilt de staat en overheid of de machthebbers toestaan om propaganda te maken of nu om kinderen bij ouders weg te halen. Ja, ik ben ook ervoor dat niet-katholieke ouders hun kinderen zélf zouden opvoeden in een christelijk land. De kinderen zijn immers niet van de staat of overheid, maar van de ouders. Ik ben voor de vrijheid, zeker, zeker. Jij niet. Dat blijkt uit je voorstellen.Dus ja, ook voor de vrijheid van eigen opvoeding door de ouders ben ik. En er bestaat geen propaganda voor het katholicisme. Dat heet geloofsvorming en catechismus, een vrije keuze van kinderen van gelovige ouders. Nooit is dat door een katholieke overheid als staat aan alle kinderen opgedrongen, hoewel het natuurlijk inhoudelijk goed zou zijn.
Ik vermoed dat meneer iets te veel tijd heeft doorgebracht in van die indoctrinatiekampjes in de VS.quote:
Dat maak ik zelf wel uit, wat ík "kan zeggen" over de waarde van de ene of de andere opvatting.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:16 schreef Pokkelmans het volgende:
De hele discussie is natuurlijk al gekleurd door het als homopropaganda te bestempelen. Bij seksuele voorlichting, waar ook homo- en biseksualiteit wordt besproken, geloof ik niet dat men een bepaalde seksualiteit verheerlijkt door te laten zien dat je dan de laatste modetrends snapt, en fantastisch bent in het inrichten van je eigen woning, of juist super masculien/feminien bent.
Je kan natuurlijk tegen het hele concept van seksuele voorlichting zijn. Maar ik acht seksualiteit een wezenlijk onderdeel van een gezond ontwikkelde persoonlijkheid. Net als bij een politieke voorkeur, kun je daar niet in zeggen dat de een meer of minder waard is dan de ander. Dat je de verschillende mogelijkheden daarom in ieder geval behandelt (zoals elk zichzelf respecterende maatschappijleerles dat met politieke voorkeuren doet) lijkt mij daarom voor de hand liggend.
Ik twijfel nog; misdienaar met de gebruikelijke informele dienstverlening jegens de pastoor lijkt me ook niet direct uit te sluiten.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat meneer iets te veel tijd heeft doorgebracht in van die indoctrinatiekampjes in de VS.
Daarnet zei je dat je niet tegen de partnerschappen bent maar nu zeg je dat FN en UMP daar wel tegen is?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:10 schreef Veldkamp het volgende:
UMP-delen en vrijwel gehele Front National is hiertegen.
Zoals ook een overgrote meerderheid van de Franse bevolking tegen het homo-'huwelijk' is.
Dit voorstel omhelst niet meer dan bescherming van minderjarigen. Het hoeft niet zoals in Rusland te leiden tot wegkijken van (verfoeilijk en verachtelijk) antihomogeweld.
We moeten zorgen dat ook homofielen zich veilig kunnen voelen in een samenleving. Daar ben ik het met jou en meeste anderen hier geheel eens natuurlijk. Ik heb zelf homofiele vrienden. Ik zou ze voor geen goud willen missen noch ooit zo laten mishandelen als door sommige extreme Russische death metalgekken met hun martelpraktijken.
Ja, dááág.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:10 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je kunt ook denken, ik ben tegen het homohuwelijk, maar ik gun homo's wel hun vrijheid om ook te trouwen.
Je weet dat een aanzienlijk deel van de kinderen eigenlijk een andere biologische vader heeft dan ze denken?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef Veldkamp het volgende:
En ik ben echt getrouwd en biologisch vader van mijn kinderen.
Met religieuze propaganda zouden wel al helemaal moeten stoppen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:20 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, wat ík "kan zeggen" over de waarde van de ene of de andere opvatting.
Jij projecteert jouw politieke correctheid en relativisme in opvattingen op anderen en verplicht op de hele samenleving.
En ja, homoseksuele praatjes voor minderjarigen (psychisch onweerbaar) en grafisch materiaal is al snel mogelijke propaganda en kan hen (minderjarige) ernstig verwarren en zelfs zeer beïnvloeden (ook in persoonlijke keuzes en levens). Dat te ontkennen is ronduit naïef....
Ik vraag me inderdaad ook af hoe Veldkamp zo zeker is; het zou best eens kunnen dat hij de bokkenpruik draagt.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:23 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je weet dat een aanzienlijk deel van de kinderen eigenlijk een andere biologische vader heeft dan ze denken?
Andere mensen hun geluk niet gunnen maakt je inderdaad een sociaal mens.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:22 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ja, dááág.
De samenleving en de toekomst van mijn kinderen gaan mij ook aan mijn hart, hoor.
Of jij nu afgescheiden van de rest van de maatschappij leeft of zou kunnen leven. Ik niet. Ik ben een sociaal man.
Uiteraard maak je dat zelf uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:20 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, wat ík "kan zeggen" over de waarde van de ene of de andere opvatting.
Jij projecteert jouw politieke correctheid en relativisme in opvattingen op anderen en verplicht op de hele samenleving.
En ja, homoseksuele praatjes voor minderjarigen (psychisch onweerbaar) en grafisch materiaal is al snel mogelijke propaganda en kan hen (minderjarige) ernstig verwarren en zelfs zeer beïnvloeden (ook in persoonlijke keuzes en levens). Dat te ontkennen is ronduit naïef....
De PP in Spanje is bezig om het homo-"huwelijk" niet te verklaren en af te schaffen met terugwerkende kracht. Je volgt de processen niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:21 schreef StarmanFR het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren met het homohuwelijk mocht de UMP weer aan de macht komen. De Partido Popular in Spanje heeft het homohuwelijk ook niet teruggedraaid. Wat wel zou kunnen is dat de UMP het homohuwelijk met rust laat maar de adoptie van kinderen door homo's inperken of terugdraaien.
Ik heb het niet over Rusland. Verder eens met jou.quote:En geweld tegen wie dan ook moet gewoon keihard aangepakt worden. Of het nou geweld is wegens diefstal, aanval op etnische afkomst of seksuele voorkeur. Ik krijg het idee dat de Russische regeringen daar weinig tegen doen, als dat het geval is neem ik hen dat wel zeer kwalijk.
Net goed.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:27 schreef Veldkamp het volgende:
Getroffen door een traangasgranaat vanuit een ME-voertuig dat de vreedzame miljoenendemonstratie van Manif pour Tous in voorjaar 2013 beschoot op bevel van Manuel Valls en president Hollande....
Mijn kinderen zijn alle vijf getest of ze wel echt Arisch zijn in hun DNA.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad ook af hoe Veldkamp zo zeker is; het zou best eens kunnen dat hij de bokkenpruik draagt.
Precies, hoe normaler je maakt, hoe minder mensen zich 'buiten de samenleving' gaan gedragen. Dan verdwijnt ook de nood voor parades en geheime clubjes en zullen er meer monogame, duurzame relaties ontstaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Uiteraard maak je dat zelf uit.
Maar acht je "homoseksuele praatjes" een groter risico dan heteroseksuele seksuele voorlichting? Of ben je tegen beiden?
Volgens mij blijkt ook uit de cijfers dat het bieden van seksuele voorlichting verdere complicaties, met bijvoorbeeld SOA's en tienerzwangerschappen (al zal je daar bij homoseksuele relaties niet zo gauw last van hebben :'D), aanzienlijk vermindert. Dus als je de ontwikkeling van een seksualiteit niet tot de persoonlijke ontwikkeling van een individu zou vinden horen, dan zou dit toch alsnog een goede reden zijn waarom er in een samenleving een zekere behoefte wordt gevoeld om jongeren hierin te onderwijzen.
Waarom?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn alle vijf getest of ze wel echt Arisch zijn in hun DNA.
Over dit geweld heeft geen homo-organisatie zijn afschuw uitgesproken, terwijl die demonstranten nergens zelfs geweld hebben gebruikt, ook niet tegen provocerende agressie extreem-linkse militanten en homoseksuele radicalen die hen en hun kinderen in de demo aanvielen en met stront bewierpen.quote:
Erfelijke ziekte bij grootvader van mijn vrouw. En dan is het handig of ze de genen ook dragen. Kun je wat sparen voor aanpassingen later.quote:
Het gebruik van traangas bij demonstraties? Dat is niet ongebruikelijk als de situatie escaleert.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:30 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Over dit geweld heeft geen homo-organisatie zijn afschuw uitgesproken, terwijl die demonstranten nergens zelfs geweld hebben gebruikt, ook niet tegen provocerende agressie extreem-linkse militanten en homoseksuele radicalen die hen en hun kinderen in de demo aanvielen en met stront bewierpen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef Veldkamp het volgende:
Toch raar dat je je dan steeds (ook hier) afficheert als 'ik ben homo'....Waarom zo seksueel? Is dat zo belangrijk voor je? Seksueel anders qua voorkeur? Ik ben daarin niet geïnteresseerd.
Mensen die zich bij mij voorstellen op de zaak met 'ik ben homo', worden afgewezen bij sollicitaties. Ik wil het niet weten. En als ik het te weten kom, zal ik niemand erop aanspreken. Dat vind ik niet zakelijk professioneel en mijn zaken niet.
Ik ben altijd gewoon A. F. M. Veldkamp. En ik ben echt getrouwd en biologisch vader van mijn kinderen.
Ik val qua seksuele voorkeur ongelooflijk op de bloedmooie vrouwen uit het Midden-Oosten (zie Syriëtopic), maar ik meld dat eigenlijk niet. En loop ook niet te scharrelen bij de houmous-stelling in de Arabische toko hier, hoor.
Ronduit ergerlijk.
Ik me aanstellen over Rusland? als jij de enorme golf van homogeweld nou eens niet zo bagatelliseerd?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef Veldkamp het volgende:
Stel je niet zó aan over Rusland.
Daar zijn ook veel homofiele mensen die gewoon vrij hun leven leiden, hoor. Je doet nu net alsof er een soort genocide of massamoord gaande is. Dat is onzin. Echte moorden zijn zelfs niet voorgevallen. Maar het is zorgwekkend, dat wel.
Ik heb persoonlijk nergens last van Veldkamp, ik ben waarschijnlijk meer hetero in doen en laten dan jij, maar ik ageer tegen het normaliseren van het soort absurde ideeen die het FN en jij in mildere mate hier laten doorschemerenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef Veldkamp het volgende:
Maar hoe is dat relevant voor ons land? Word je door Gereformeerden of Limburgse katholieken in elkaar geslagen of uitgescholden of buitengesloten uit winkels? Nee.
Ik word ook wel eens uitgescholden voor "Blonde Reus-Kaaskop" door Rifjochies, maar dan scheld ik in het Arabisch terug en worden ze bang.
SOA's enz. komen nu veel meer voor dan vroeger, door de promiscue seksuele activiteiten. Ook onder jongeren.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Volgens mij blijkt ook uit de cijfers dat het bieden van seksuele voorlichting verdere complicaties, met bijvoorbeeld SOA's en tienerzwangerschappen (al zal je daar bij homoseksuele relaties niet zo gauw last van hebben :'D), aanzienlijk vermindert. Dus als je de ontwikkeling van een seksualiteit niet tot de persoonlijke ontwikkeling van een individu zou vinden horen, dan zou dit toch alsnog een goede reden zijn waarom er in een samenleving een zekere behoefte wordt gevoeld om jongeren hierin te onderwijzen.
Seks voor het huwelijk strafbaar stellen? En daarna het homohuwelijk weer verbieden.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:33 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
SOA's enz. komen nu veel meer voor dan vroeger, door de promiscue seksuele activiteiten. Ook onder jongeren.
De bestrijding bij losbandige praktijken volgt inderdaad langs latex en pillen en poeiers.
Maar onthouding werkt 100 % zeker en heeft met maatschappelijke mentaliteit te maken en met moraal. Vroeger waren er nauwelijks SOA's in grote delen van de bevolking. SOA's nemen nog elk jaar enorm in aantal toe. Niet door keurige meisjes en jongens die tot het huwelijk zuiver en elkaar trouw blijven, hoor.
Ik zei dat ik geloof dat de UMP in meerderheid niet meer tegen erkenning van partnerschappen is die als sinds 1998 of 1999 legaal zijn. Maar UMP is en blijft overtuigd tegen het homohuwelijk. Ik vond niks vinden over PP die het homohuwelijk wil terugdraaien, op Google zoeken kon ik daar niks over vinden. Heb jij een bron?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:27 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
De PP in Spanje is bezig om het homo-"huwelijk" niet te verklaren en af te schaffen met terugwerkende kracht. Je volgt de processen niet.
Over de UMP kan ik het moeilijk voorspellen. Het electoraat wil het wel laten afschaffen. En UMP-politici waren nu niet bepaald verdeeld of neutraal, maar stapten mee in de demonstraties van keurige burgers en gezinnen tegen het homo-"huwelijk".
UMP-geassocieerde Parti Chrétien-démocrate-politica Dr. Christine Boutin heeft zelfs een actieve lobby binnen UMP opgezet. En zij kan het weten, zij werd totalitair neergeknald met een traangasgranaat in een demonstratie te Parijs in 2013....![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Christine_Boutin
[ afbeelding ]
Getroffen door een traangasgranaat vanuit een ME-voertuig dat de vreedzame miljoenendemonstratie van Manif pour Tous in voorjaar 2013 beschoot op bevel van Manuel Valls en president Hollande....
[..]
Ik heb het niet over Rusland. Verder eens met jou.
Kun je daar een voorbeeld van geven? Ik heb Wilders daar namelijk nog nooit op kunnen betrappen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:09 schreef Re het volgende:
De PVV (nou ja Wilders) was ook niet vreemd van wat anti-homo sentimenten
Mijn een bloedmooie vrouw uit het Nabije Oosten als de mijne wel. Maak ik een uitzondering. Als 'sjiiet/nazi/homo/katholiek/jood/zionist/pedo/islamiet/antisemiet/liberaal/kapitalist/communist/Chinees/Noord-Koreaan'.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gadverdamme, gemengde huwelijken. Dat heeft de Heer niet zo gewild hoor....
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kun je daar een voorbeeld van geven? Ik heb Wilders daar namelijk nog nooit op kunnen betrappen.
quote:Wat Ter Linden steekt is de samenwerking die de PVV heeft gezocht met de rechtse Vlaamse politicus Filip Dewinter. ,,Deze notoire homohater, racist en antisemiet staat ver af van mijn idealen en ik weiger om aan de voordeur principes te verkondigen, als die bij de achterdeur weer worden verhandeld'', aldus Ter Linden die zelf homoseksueel is.
Na de raadsverkiezingen van 2010 kwamen acht PVV'ers in de Haagse gemeenteraad. Alle acht zijn inmiddels opgestapt, inclusief Wilders die stopte in verband met zijn drukke werkzaamheden in de Tweede Kamer. Het opgestapte raadslid Willy Dille keerde later weer terug.
Nabije Oosten, komt dus uit Turkije. Anatolie.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Mijn een bloedmooie vrouw uit het Nabije Oosten als de mijne wel. Maak ik een uitzondering. Als 'sjiiet/nazi/homo/katholiek/jood/zionist/pedo/islamiet/antisemiet/liberaal/kapitalist/communist/Chinees/Noord-Koreaan'.
Dat je moge branden in de hel!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Mijn een bloedmooie vrouw uit het Nabije Oosten als de mijne wel. Maak ik een uitzondering. Als 'sjiiet/nazi/homo/katholiek/jood/zionist/pedo/islamiet/antisemiet/liberaal/kapitalist/communist/Chinees/Noord-Koreaan'.
zulk soort dingetjes... http://www.elsevier.nl/Po(...)oob-ELSEVIER276172W/quote:Op maandag 13 januari 2014 14:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kun je daar een voorbeeld van geven? Ik heb Wilders daar namelijk nog nooit op kunnen betrappen.
Het hele Midden-Oosten werd vroeger het nabije Oosten genoemd. Midden-Oosten was Centraal-Azië en Verre Oosten was China/Japanquote:Op maandag 13 januari 2014 14:39 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Nabije Oosten, komt dus uit Turkije. Anatolie.
Samenwerken met homofobe partijen kan je absoluut afkeuren. Maar dat is toch iets anders dan zelf homofobe uitspraken doen.quote:
Ook daar staat niks over hoe Wilders/de PVV denkt over homo's. Ja, hij werkt wel samen met partijen en personen die homofobisch zijn, maar dat betekent niet dat hij dat zelf ook is. Ik durf dat namelijk ten zeerste te betwijfelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:39 schreef Re het volgende:
[..]
zulk soort dingetjes... http://www.elsevier.nl/Po(...)oob-ELSEVIER276172W/
Ah ok, dan is het Midden-Oosten gewoon het Arabisch schiereiland, Syrie, Libanon, Irak, Israel etc. en het Nabije Oosten Anatolie (Turkije). Lijkt mij ook de meest logische benaming.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het hele Midden-Oosten werd vroeger het nabije Oosten genoemd. Midden-Oosten was Centraal-Azië en Verre Oosten was China/Japan
Tegenwoordig willen we ze niet meer zo dichtbij. Dus nabije oosten is verdwenen.
Ik ken weinig mensen die Turkije het Nabije Oosten noemen. Het is vaak of Europa of (meestal) Midden-Oosten. Maar dat is ook een gepolitiseerde discussie en heeft weinig meer met geografische indeling te maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Ah ok, tegen is het Midden-Oosten gewoon het Arabisch schiereiland, Syrie, Libanon, Irak, Israel etc. en het Nabije Oosten Anatolie (Turkije). Lijkt mij ook de meest logische benaming.
je laat je links en rechts in met homofobe stromingen partijen en mensen... maar neeeeeee, dat heeft helemaal niets te betekenen hoor, integendeel daar toon je tenminste ballen mee, wel heterofiele ballenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ook daar staat niks over hoe Wilders/de PVV denkt over homo's. Ja, hij werkt wel samen met partijen en personen die homofobisch zijn, maar dat betekent niet dat hij dat zelf ook is. Ik durf dat namelijk ten zeerste te betwijfelen.
Ons kabinet werkt ook samen met de SGP. Daar ga je toch ook niet zullen conclusies aan verbinden?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef Re het volgende:
[..]
je laat je links en rechts in met homofobe stromingen partijen en mensen... maar neeeeeee, dat heeft helemaal niets te betekenen hoor, integendeel daar toon je tenminste ballen mee, wel heterofiele ballen
Misselijk figuur...quote:
Er loopt als sinds 2005 een juridische procedure bij het Grondwettelijke Hof van Spanje door de conservatieve partij Partido Popular aangespannen tegen het homo-"huwelijk", omdat het een "perversie van de instelling van het huwelijk in onze maatschappij" is....quote:Op maandag 13 januari 2014 14:36 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Ik zei dat ik geloof dat de UMP in meerderheid niet meer tegen erkenning van partnerschappen is die als sinds 1998 of 1999 legaal zijn. Maar UMP is en blijft overtuigd tegen het homohuwelijk. Ik vond niks vinden over PP die het homohuwelijk wil terugdraaien, op Google zoeken kon ik daar niks over vinden. Heb jij een bron?
Er zijn kinderen zwaargewond geraakt en ook demonstranten. In een zeer vreedzame harmonieuze nette mega-demonstratie, zonder geweld van de demonstranten verlopen.quote:En je had het net over Russische deathmetal gekken maar oke.
En dat Christine Boutin en volgens mij ook andere demonstranten aangevallen werden is absoluut afkeurenswaardig, zeker in een officiele demonstratie die was toegestaan. Ik heb de PS de aanvallen niet horen afkeuren.
Evenmin als ik of de SGP of ChristenUnie of de EO schuldig zijn aan antihomogeweld in Rusland, wat er te pas en te onpas bij wordt gehaald.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:57 schreef Ferdo het volgende:
Jaja, en dat is zeker de schuld van de homo's!
Raar om met kinderen bij dergelijke escalerende demonstraties te gaan lopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Misselijk figuur...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, heel normaal, om de oproerpolitie en ME-pantservoertuigen met traangasgranaten en rubberkoggel te laten schieten op een megademonstratie (toegestaan!) met gezinnen, kinderen.... En gericht te laten schieten op oppositiepolitica en oud-minister Christine Boutin (een uitgesproken critica van de socialistische regeringspartij)....Is dat democratisch?
[ afbeelding ]
En elders in Nantes in juni:
[ afbeelding ]
[..]
Er loopt als sinds 2005 een juridische procedure bij het Grondwettelijke Hof van Spanje door de conservatieve partij Partido Popular aangespannen tegen het homo-"huwelijk", omdat het een "perversie van de instelling van het huwelijk in onze maatschappij" is....
Ook in 2013 wachtte Rajoy het proces af, maar hij wil het afschaffen, hoewel hij de juridische fiscale gevolgen niet wil afschaffen per se:
http://www.abc.es/2012110(...)al-201211061108.html
Lezen dus....
Hij wachtte af:
http://politica.elpais.co(...)20707693_090224.html
Nu wil Rajoy toch een wet voorstellen, zei hij in 2013, om het woord huwelijk eruit te halen, nu het Hof met socialistische rechters in Madrid de homohuwelijkswet niet "ongrondwettelijk" noemde.
[..]
Er zijn kinderen zwaargewond geraakt en ook demonstranten. In een zeer vreedzame harmonieuze nette mega-demonstratie, zonder geweld van de demonstranten verlopen.
De Socialisten grepen nergens in en hebben nog steeds geen excuses aangeboden.
Ze zijn angstig voor dat miljoenenpubliek, ondanks hun socialistische en vrijzinnig-liberale greep op de massamedia in Frankrijk en daarbuiten. De Franse burgers zijn niet zo mak als Nederlanders.
Een demonstratie wordt niet zonder reden "uit elkaar geslagen".quote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef StarmanFR het volgende:
Nou, als die demonstratie gewoon toe was gestaan en niet van tevoren illegaal werd verklaard vind ik niet dat je die demonstratie uiteen mag slaan. Anders is dat niet veel beter van wat er in Rusland vaak gebeurt.
Voor of tegen iets zijn, demonstreren moet een recht zijn.
Als dat homofobe tuig gaat rellen is het natuurlijk wel weer wat anders, en dat zal hier het euvel zijn geweest.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef StarmanFR het volgende:
Nou, als die demonstratie gewoon toe was gestaan en niet van tevoren illegaal werd verklaard vind ik niet dat je die demonstratie uiteen mag slaan. Anders is dat niet veel beter van wat er in Rusland vaak gebeurt.
Voor of tegen iets zijn, demonstreren moet een recht zijn.
Lijkt mij niet dat een demonstratie met veel ouderen en families nou zoveel geweld zouden veroorzaken in tegenstelling tot groepen van skinheads, maar goed. Heel misschien heb ik het mis.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Een demonstratie wordt niet zonder reden "uit elkaar geslagen".
Nou je het zegt scheen er wel in ieder geval een groepje te zijn die minister Taubira wilde belagen, dan moet er wel ingegrepen worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als dat homofobe tuig gaat rellen is het natuurlijk wel weer wat anders, en dat zal hier het euvel zijn geweest.
Dat is volgens Veldkamp nog altijd beter dan kinderen opvoeden met homoprpaganda...quote:Op maandag 13 januari 2014 15:03 schreef Morrigan het volgende:
Als iets walgelijk is, dan is het wel kinderen opvoeden met haatpropaganda.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:33 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik me aanstellen over Rusland? als jij de enorme golf van homogeweld nou eens niet zo bagatelliseerd?Wat er daar gebeurt is gruwelijk en tart je verbeelding, en in plaats van keihard stelling er tegen te nemen durf je nog aan te voeren "dat het niet zo erg is"?
...wat dat ook moge zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:04 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Dat is volgens Veldkamp nog altijd beter dan kinderen opvoeden met homoprpaganda...
Het was juist een zondagse en zeer harmonieuze demonstratie, een manifestatie, een event. Met koekjes, picknick en leuke vlaggetjes. Bejaarden, grote gezinnen, schoolklassen met zusters, muziekbands, etenswarenstandjes....quote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Raar om met kinderen bij dergelijke escalerende demonstraties te gaan lopen.
Of dit geweldige nieuwsquote:Op maandag 13 januari 2014 15:13 schreef Mylene het volgende:
Veldkamp is katholiek? Kun je je niet beter druk maken om al dat kindermisbruik binnen de katholieke kerk?
En dit is wél propaganda, zo'n post als deze.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:08 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Het was juist een zondagse en zeer harmonieuze demonstratie, een manifestatie, een event. Met koekjes, picknick en leuke vlaggetjes. Bejaarden, grote gezinnen, schoolklassen met zusters, muziekbands, etenswarenstandjes....Miljoen mensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totdat de socialistische burgemeester en president Hollande er de ME op af stuurden, die (eenzijdig) traangasgranaten moesten begonnen te vuren.![]()
![]()
De politie provoceerde actief met pepperspray. Was hun instructie om het te laten escaleren en de media probeerden het anders voor te stellen (als "rellen"):
Een van de lokale organisatoren later opgewacht door politiemannen en in elkaar geslagen (gevolg: hartaanval!) : (Na de demonstratie allang.)
Kinderen onder het bloed door de socialistische ordepolitie die rubberkogels op gezichten van kinderen in schoolklassen en op politici van oppositie afvuurde:
Eén kwam in kinderwagen terecht...
Ja, dat is ook EU en Europa. Maar geen D'66 die klaagt. Maar dan als in Griekenland iets loopt/..... Oei....
Hij misbruikt ze hier ook, zij het als propagandamateriaal.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:13 schreef Mylene het volgende:
Veldkamp is katholiek? Kun je je niet beter druk maken om al dat kindermisbruik binnen de katholieke kerk?
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:09 schreef WitteMuur het volgende:
Thatcher had in het VK overigens een zelfde anti-homopropaganda wet (Section 28) als nu in Rusland ingevoerd in 1988.
Is nooit gebeurd, daar al helemaal niet toen.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:04 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Nou je het zegt scheen er wel in ieder geval een groepje te zijn die minister Taubira wilde belagen, dan moet er wel ingegrepen worden.
Jij bent dus het voorbeeld van iemand die niets van nietzsche heeft begrepen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:14 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Die Julien is afgestudeerd ingenieur, hoogopgeleid en nogal van de modebladenmode blijkbaar hoor. IQ en EQ zitten dus wel goed, vrees ik.
Nietzsche zelf was natuurlijk gewoon een gek.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:18 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Van kinderen blijf je af.
Homopropaganda onder minderjarigen (kinderen!) hoort gewoon niet.
Homoseksuele organisaties en individuele personen moeten geen minderjarigen lastigvallen met seksuele boodschappen, zeker niet homoseksuele boodschappen. Dat verwart kinderen bovendien ernstig, zij zijn nog op zoek naar zichzelf.
Van kinderen blijf je af. Ook van jonge tienerjongens.
Nogal vreemd dat jij zogenaamd voor vrijheid van seksuele propaganda bent, maar tegen vrijheid van meningsuiting door critici van jouw mening. Zo liberaal is jouw mening niet. Eerder linksig en vrijzinnig politiek correct. Ja, liberalisme spreekt zichzelf uiteindelijk tegen, want iedereen die niet liberaal is, wordt gecriminaliseerd.
Zoals modieuze Julien Rochédy van FN....![]()
Nou, hier afficheer je je toch nogal als homoseksueel.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:33 schreef YuckFou het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moest hardop lachen Veldkamp, serieus, ik afficieer me nergens als homo, nooit, ik ben t en daarmee klaar, daarnaast zou je t nooit merken tot ik niet mn vriendin, maar m'n vriend zeg en daarmee is t voor mij klaar, de hele lap tekst eronder over wie je bent interesseert me eigenlijk 0.
En waarom associeer je het gelijk met seksualiteit? Omdat ik duidelijk maak geen vrouw maar een man te hebben? Homo zijn is niet alleen maar mannenseks, het is je leven delen met- en houden van-, de seksualisering ervan door jou is me een doorn in het oog...
Ik heb al acht keer deze thread geschreven dat ik ervan walg van antihomogeweld in Rusland.quote:Ik me aanstellen over Rusland? als jij de enorme golf van homogeweld nou eens niet zo bagatelliseerd?Wat er daar gebeurt is gruwelijk en tart je verbeelding, en in plaats van keihard stelling er tegen te nemen durf je nog aan te voeren "dat het niet zo erg is"?
"In mildere mate"....quote:Ik heb persoonlijk nergens last van Veldkamp, ik ben waarschijnlijk meer hetero in doen en laten dan jij, maar ik ageer tegen het normaliseren van het soort absurde ideeen die het FN en jij in mildere mate hier laten doorschemeren
Je moet ophouden met liegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als dat homofobe tuig gaat rellen is het natuurlijk wel weer wat anders, en dat zal hier het euvel zijn geweest.
Nee, dat is zeker niet normaal. Hoort niet in een beschaafd land als Frankrijk. Tenzij je zelf inderdaad mensen gaat aanvallen. Maar als dat niet zo is, niet uiteen slaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:20 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Is nooit gebeurd, daar al helemaal niet toen.
Maar jullie vinden het vergassen van kinderen van 'homofoob' tuig in kinderwagens blijkbaar normaal voor politietroepen in een toegestane demonstratie?
Zolang jij dit soort topics vol blijft gooien met allerlei propaganda-rotzooi ben jij wel de laatste die anderen van "liegen" mag beschuldigen.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:25 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Je moet ophouden met liegen.
Bij Manif pour Tous was er geen enkele rel....De politie begon te schieten. Of denk je dat Christine Boutin en ouders met kleine kinderen met wapenstokken gingen rellen, samen met de UMP-burgemeesters die ook mee opstapten tegen homohuwelijk?
En de relevantie daarvan zou zijn...?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:23 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Nou, hier afficheer je je toch nogal als homoseksueel.
Er is niemand aangevallen, behalve door de politiemannen (die zelf eerst niet wilden, maar moesten gaan aanvallen van Valls, aldus interne lekken). Door schoolklassen, UMP-politica Boutin en oud ministers en babywagentjes? Absurd dat sommigen dat zelfs met Manuel Valls blijven suggereren hier. Alsof homocritici altijd gewelddadig zijn en de homo-machtsregeringen niet kunnen zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:29 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker niet normaal. Hoort niet in een beschaafd land als Frankrijk. Tenzij je zelf inderdaad mensen gaat aanvallen. Maar als dat niet zo is, niet uiteen slaan.
Als ik zo een beetje de foto's bekijk van alle partijen waren het niet de mamma-pappa-baby driehoekers die de problemen veroorzaakte maar een ander select groepje tuig ... en dan is het oh zo prettig dat er een paar kinderen huilden... waarschijnlijk even hard geknepen door pappaquote:
Nog afgezien van wie er het geweld begon, kinderen werden gewoon puur misbruikt in die demonstratie. Alsof die ook nog maar een beetje mening hebben over homosexualiteit die niet er in gepushed is. Later zullen een aantal van deze kinderen zich doodschamen dat ze hierin hebben meegelopen. Het is gewoon ziek om kinderen zo te misbruiken, maar daar is religie goed in.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:40 schreef Veldkamp het volgende:
Er is niemand aangevallen, behalve door de politiemannen (die zelf eerst niet wilden, maar moesten gaan aanvallen van Valls, aldus interne lekken). Door schoolklassen, UMP-politica Boutin en oud ministers en babywagentjes? Absurd dat sommigen dat zelfs met Manuel Valls blijven suggereren hier. Alsof homocritici altijd gewelddadig zijn en de homo-machtsregeringen niet kunnen zijn.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |