Precies, hoe normaler je maakt, hoe minder mensen zich 'buiten de samenleving' gaan gedragen. Dan verdwijnt ook de nood voor parades en geheime clubjes en zullen er meer monogame, duurzame relaties ontstaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Uiteraard maak je dat zelf uit.
Maar acht je "homoseksuele praatjes" een groter risico dan heteroseksuele seksuele voorlichting? Of ben je tegen beiden?
Volgens mij blijkt ook uit de cijfers dat het bieden van seksuele voorlichting verdere complicaties, met bijvoorbeeld SOA's en tienerzwangerschappen (al zal je daar bij homoseksuele relaties niet zo gauw last van hebben :'D), aanzienlijk vermindert. Dus als je de ontwikkeling van een seksualiteit niet tot de persoonlijke ontwikkeling van een individu zou vinden horen, dan zou dit toch alsnog een goede reden zijn waarom er in een samenleving een zekere behoefte wordt gevoeld om jongeren hierin te onderwijzen.
Waarom?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn alle vijf getest of ze wel echt Arisch zijn in hun DNA.
Over dit geweld heeft geen homo-organisatie zijn afschuw uitgesproken, terwijl die demonstranten nergens zelfs geweld hebben gebruikt, ook niet tegen provocerende agressie extreem-linkse militanten en homoseksuele radicalen die hen en hun kinderen in de demo aanvielen en met stront bewierpen.quote:
Erfelijke ziekte bij grootvader van mijn vrouw. En dan is het handig of ze de genen ook dragen. Kun je wat sparen voor aanpassingen later.quote:
Het gebruik van traangas bij demonstraties? Dat is niet ongebruikelijk als de situatie escaleert.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:30 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Over dit geweld heeft geen homo-organisatie zijn afschuw uitgesproken, terwijl die demonstranten nergens zelfs geweld hebben gebruikt, ook niet tegen provocerende agressie extreem-linkse militanten en homoseksuele radicalen die hen en hun kinderen in de demo aanvielen en met stront bewierpen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef Veldkamp het volgende:
Toch raar dat je je dan steeds (ook hier) afficheert als 'ik ben homo'....Waarom zo seksueel? Is dat zo belangrijk voor je? Seksueel anders qua voorkeur? Ik ben daarin niet geïnteresseerd.
Mensen die zich bij mij voorstellen op de zaak met 'ik ben homo', worden afgewezen bij sollicitaties. Ik wil het niet weten. En als ik het te weten kom, zal ik niemand erop aanspreken. Dat vind ik niet zakelijk professioneel en mijn zaken niet.
Ik ben altijd gewoon A. F. M. Veldkamp. En ik ben echt getrouwd en biologisch vader van mijn kinderen.
Ik val qua seksuele voorkeur ongelooflijk op de bloedmooie vrouwen uit het Midden-Oosten (zie Syriëtopic), maar ik meld dat eigenlijk niet. En loop ook niet te scharrelen bij de houmous-stelling in de Arabische toko hier, hoor.
Ronduit ergerlijk.
Ik me aanstellen over Rusland? als jij de enorme golf van homogeweld nou eens niet zo bagatelliseerd?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef Veldkamp het volgende:
Stel je niet zó aan over Rusland.
Daar zijn ook veel homofiele mensen die gewoon vrij hun leven leiden, hoor. Je doet nu net alsof er een soort genocide of massamoord gaande is. Dat is onzin. Echte moorden zijn zelfs niet voorgevallen. Maar het is zorgwekkend, dat wel.
Ik heb persoonlijk nergens last van Veldkamp, ik ben waarschijnlijk meer hetero in doen en laten dan jij, maar ik ageer tegen het normaliseren van het soort absurde ideeen die het FN en jij in mildere mate hier laten doorschemerenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef Veldkamp het volgende:
Maar hoe is dat relevant voor ons land? Word je door Gereformeerden of Limburgse katholieken in elkaar geslagen of uitgescholden of buitengesloten uit winkels? Nee.
Ik word ook wel eens uitgescholden voor "Blonde Reus-Kaaskop" door Rifjochies, maar dan scheld ik in het Arabisch terug en worden ze bang.
SOA's enz. komen nu veel meer voor dan vroeger, door de promiscue seksuele activiteiten. Ook onder jongeren.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Volgens mij blijkt ook uit de cijfers dat het bieden van seksuele voorlichting verdere complicaties, met bijvoorbeeld SOA's en tienerzwangerschappen (al zal je daar bij homoseksuele relaties niet zo gauw last van hebben :'D), aanzienlijk vermindert. Dus als je de ontwikkeling van een seksualiteit niet tot de persoonlijke ontwikkeling van een individu zou vinden horen, dan zou dit toch alsnog een goede reden zijn waarom er in een samenleving een zekere behoefte wordt gevoeld om jongeren hierin te onderwijzen.
Seks voor het huwelijk strafbaar stellen? En daarna het homohuwelijk weer verbieden.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:33 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
SOA's enz. komen nu veel meer voor dan vroeger, door de promiscue seksuele activiteiten. Ook onder jongeren.
De bestrijding bij losbandige praktijken volgt inderdaad langs latex en pillen en poeiers.
Maar onthouding werkt 100 % zeker en heeft met maatschappelijke mentaliteit te maken en met moraal. Vroeger waren er nauwelijks SOA's in grote delen van de bevolking. SOA's nemen nog elk jaar enorm in aantal toe. Niet door keurige meisjes en jongens die tot het huwelijk zuiver en elkaar trouw blijven, hoor.
Ik zei dat ik geloof dat de UMP in meerderheid niet meer tegen erkenning van partnerschappen is die als sinds 1998 of 1999 legaal zijn. Maar UMP is en blijft overtuigd tegen het homohuwelijk. Ik vond niks vinden over PP die het homohuwelijk wil terugdraaien, op Google zoeken kon ik daar niks over vinden. Heb jij een bron?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:27 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
De PP in Spanje is bezig om het homo-"huwelijk" niet te verklaren en af te schaffen met terugwerkende kracht. Je volgt de processen niet.
Over de UMP kan ik het moeilijk voorspellen. Het electoraat wil het wel laten afschaffen. En UMP-politici waren nu niet bepaald verdeeld of neutraal, maar stapten mee in de demonstraties van keurige burgers en gezinnen tegen het homo-"huwelijk".
UMP-geassocieerde Parti Chrétien-démocrate-politica Dr. Christine Boutin heeft zelfs een actieve lobby binnen UMP opgezet. En zij kan het weten, zij werd totalitair neergeknald met een traangasgranaat in een demonstratie te Parijs in 2013....![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Christine_Boutin
[ afbeelding ]
Getroffen door een traangasgranaat vanuit een ME-voertuig dat de vreedzame miljoenendemonstratie van Manif pour Tous in voorjaar 2013 beschoot op bevel van Manuel Valls en president Hollande....
[..]
Ik heb het niet over Rusland. Verder eens met jou.
Kun je daar een voorbeeld van geven? Ik heb Wilders daar namelijk nog nooit op kunnen betrappen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:09 schreef Re het volgende:
De PVV (nou ja Wilders) was ook niet vreemd van wat anti-homo sentimenten
Mijn een bloedmooie vrouw uit het Nabije Oosten als de mijne wel. Maak ik een uitzondering. Als 'sjiiet/nazi/homo/katholiek/jood/zionist/pedo/islamiet/antisemiet/liberaal/kapitalist/communist/Chinees/Noord-Koreaan'.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gadverdamme, gemengde huwelijken. Dat heeft de Heer niet zo gewild hoor....
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kun je daar een voorbeeld van geven? Ik heb Wilders daar namelijk nog nooit op kunnen betrappen.
quote:Wat Ter Linden steekt is de samenwerking die de PVV heeft gezocht met de rechtse Vlaamse politicus Filip Dewinter. ,,Deze notoire homohater, racist en antisemiet staat ver af van mijn idealen en ik weiger om aan de voordeur principes te verkondigen, als die bij de achterdeur weer worden verhandeld'', aldus Ter Linden die zelf homoseksueel is.
Na de raadsverkiezingen van 2010 kwamen acht PVV'ers in de Haagse gemeenteraad. Alle acht zijn inmiddels opgestapt, inclusief Wilders die stopte in verband met zijn drukke werkzaamheden in de Tweede Kamer. Het opgestapte raadslid Willy Dille keerde later weer terug.
Nabije Oosten, komt dus uit Turkije. Anatolie.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Mijn een bloedmooie vrouw uit het Nabije Oosten als de mijne wel. Maak ik een uitzondering. Als 'sjiiet/nazi/homo/katholiek/jood/zionist/pedo/islamiet/antisemiet/liberaal/kapitalist/communist/Chinees/Noord-Koreaan'.
Dat je moge branden in de hel!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Mijn een bloedmooie vrouw uit het Nabije Oosten als de mijne wel. Maak ik een uitzondering. Als 'sjiiet/nazi/homo/katholiek/jood/zionist/pedo/islamiet/antisemiet/liberaal/kapitalist/communist/Chinees/Noord-Koreaan'.
zulk soort dingetjes... http://www.elsevier.nl/Po(...)oob-ELSEVIER276172W/quote:Op maandag 13 januari 2014 14:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kun je daar een voorbeeld van geven? Ik heb Wilders daar namelijk nog nooit op kunnen betrappen.
Het hele Midden-Oosten werd vroeger het nabije Oosten genoemd. Midden-Oosten was Centraal-Azië en Verre Oosten was China/Japanquote:Op maandag 13 januari 2014 14:39 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Nabije Oosten, komt dus uit Turkije. Anatolie.
Samenwerken met homofobe partijen kan je absoluut afkeuren. Maar dat is toch iets anders dan zelf homofobe uitspraken doen.quote:
Ook daar staat niks over hoe Wilders/de PVV denkt over homo's. Ja, hij werkt wel samen met partijen en personen die homofobisch zijn, maar dat betekent niet dat hij dat zelf ook is. Ik durf dat namelijk ten zeerste te betwijfelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:39 schreef Re het volgende:
[..]
zulk soort dingetjes... http://www.elsevier.nl/Po(...)oob-ELSEVIER276172W/
Ah ok, dan is het Midden-Oosten gewoon het Arabisch schiereiland, Syrie, Libanon, Irak, Israel etc. en het Nabije Oosten Anatolie (Turkije). Lijkt mij ook de meest logische benaming.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het hele Midden-Oosten werd vroeger het nabije Oosten genoemd. Midden-Oosten was Centraal-Azië en Verre Oosten was China/Japan
Tegenwoordig willen we ze niet meer zo dichtbij. Dus nabije oosten is verdwenen.
Ik ken weinig mensen die Turkije het Nabije Oosten noemen. Het is vaak of Europa of (meestal) Midden-Oosten. Maar dat is ook een gepolitiseerde discussie en heeft weinig meer met geografische indeling te maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Ah ok, tegen is het Midden-Oosten gewoon het Arabisch schiereiland, Syrie, Libanon, Irak, Israel etc. en het Nabije Oosten Anatolie (Turkije). Lijkt mij ook de meest logische benaming.
je laat je links en rechts in met homofobe stromingen partijen en mensen... maar neeeeeee, dat heeft helemaal niets te betekenen hoor, integendeel daar toon je tenminste ballen mee, wel heterofiele ballenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ook daar staat niks over hoe Wilders/de PVV denkt over homo's. Ja, hij werkt wel samen met partijen en personen die homofobisch zijn, maar dat betekent niet dat hij dat zelf ook is. Ik durf dat namelijk ten zeerste te betwijfelen.
Ons kabinet werkt ook samen met de SGP. Daar ga je toch ook niet zullen conclusies aan verbinden?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef Re het volgende:
[..]
je laat je links en rechts in met homofobe stromingen partijen en mensen... maar neeeeeee, dat heeft helemaal niets te betekenen hoor, integendeel daar toon je tenminste ballen mee, wel heterofiele ballen
Misselijk figuur...quote:
Er loopt als sinds 2005 een juridische procedure bij het Grondwettelijke Hof van Spanje door de conservatieve partij Partido Popular aangespannen tegen het homo-"huwelijk", omdat het een "perversie van de instelling van het huwelijk in onze maatschappij" is....quote:Op maandag 13 januari 2014 14:36 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Ik zei dat ik geloof dat de UMP in meerderheid niet meer tegen erkenning van partnerschappen is die als sinds 1998 of 1999 legaal zijn. Maar UMP is en blijft overtuigd tegen het homohuwelijk. Ik vond niks vinden over PP die het homohuwelijk wil terugdraaien, op Google zoeken kon ik daar niks over vinden. Heb jij een bron?
Er zijn kinderen zwaargewond geraakt en ook demonstranten. In een zeer vreedzame harmonieuze nette mega-demonstratie, zonder geweld van de demonstranten verlopen.quote:En je had het net over Russische deathmetal gekken maar oke.
En dat Christine Boutin en volgens mij ook andere demonstranten aangevallen werden is absoluut afkeurenswaardig, zeker in een officiele demonstratie die was toegestaan. Ik heb de PS de aanvallen niet horen afkeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |