Iig de evolutietheoriepropaganda, dat is uiteraard beter voor iedereen!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:17 schreef Re het volgende:
schaffen we ook maar gelijk biologie als vak, lijkt me beter voor de kinderen
Het is wat.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
En de eerste fascist, stalinist en atheïstische extremist komt uit het homo-hol gekropen met een totalitair dictatoriaal voorstel.....![]()
![]()
Begrijp je wel dat kinderen onvervreemdbaar bij hun ouders behoren? Dat de ouders het recht hebben op voorlichting en educatie? Dat kinderen niet van de staat zijn? Daar gaat het om. Ik verander niets. Jij wilt de staat en overheid of de machthebbers toestaan om propaganda te maken of nu om kinderen bij ouders weg te halen. Ja, ik ben ook ervoor dat niet-katholieke ouders hun kinderen zélf zouden opvoeden in een christelijk land. De kinderen zijn immers niet van de staat of overheid, maar van de ouders. Ik ben voor de vrijheid, zeker, zeker. Jij niet. Dat blijkt uit je voorstellen.Dus ja, ook voor de vrijheid van eigen opvoeding door de ouders ben ik. En er bestaat geen propaganda voor het katholicisme. Dat heet geloofsvorming en catechismus, een vrije keuze van kinderen van gelovige ouders. Nooit is dat door een katholieke overheid als staat aan alle kinderen opgedrongen, hoewel het natuurlijk inhoudelijk goed zou zijn.
Ik vermoed dat meneer iets te veel tijd heeft doorgebracht in van die indoctrinatiekampjes in de VS.quote:
Dat maak ik zelf wel uit, wat ík "kan zeggen" over de waarde van de ene of de andere opvatting.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:16 schreef Pokkelmans het volgende:
De hele discussie is natuurlijk al gekleurd door het als homopropaganda te bestempelen. Bij seksuele voorlichting, waar ook homo- en biseksualiteit wordt besproken, geloof ik niet dat men een bepaalde seksualiteit verheerlijkt door te laten zien dat je dan de laatste modetrends snapt, en fantastisch bent in het inrichten van je eigen woning, of juist super masculien/feminien bent.
Je kan natuurlijk tegen het hele concept van seksuele voorlichting zijn. Maar ik acht seksualiteit een wezenlijk onderdeel van een gezond ontwikkelde persoonlijkheid. Net als bij een politieke voorkeur, kun je daar niet in zeggen dat de een meer of minder waard is dan de ander. Dat je de verschillende mogelijkheden daarom in ieder geval behandelt (zoals elk zichzelf respecterende maatschappijleerles dat met politieke voorkeuren doet) lijkt mij daarom voor de hand liggend.
Ik twijfel nog; misdienaar met de gebruikelijke informele dienstverlening jegens de pastoor lijkt me ook niet direct uit te sluiten.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat meneer iets te veel tijd heeft doorgebracht in van die indoctrinatiekampjes in de VS.
Daarnet zei je dat je niet tegen de partnerschappen bent maar nu zeg je dat FN en UMP daar wel tegen is?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:10 schreef Veldkamp het volgende:
UMP-delen en vrijwel gehele Front National is hiertegen.
Zoals ook een overgrote meerderheid van de Franse bevolking tegen het homo-'huwelijk' is.
Dit voorstel omhelst niet meer dan bescherming van minderjarigen. Het hoeft niet zoals in Rusland te leiden tot wegkijken van (verfoeilijk en verachtelijk) antihomogeweld.
We moeten zorgen dat ook homofielen zich veilig kunnen voelen in een samenleving. Daar ben ik het met jou en meeste anderen hier geheel eens natuurlijk. Ik heb zelf homofiele vrienden. Ik zou ze voor geen goud willen missen noch ooit zo laten mishandelen als door sommige extreme Russische death metalgekken met hun martelpraktijken.
Ja, dááág.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:10 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je kunt ook denken, ik ben tegen het homohuwelijk, maar ik gun homo's wel hun vrijheid om ook te trouwen.
Je weet dat een aanzienlijk deel van de kinderen eigenlijk een andere biologische vader heeft dan ze denken?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef Veldkamp het volgende:
En ik ben echt getrouwd en biologisch vader van mijn kinderen.
Met religieuze propaganda zouden wel al helemaal moeten stoppen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:20 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, wat ík "kan zeggen" over de waarde van de ene of de andere opvatting.
Jij projecteert jouw politieke correctheid en relativisme in opvattingen op anderen en verplicht op de hele samenleving.
En ja, homoseksuele praatjes voor minderjarigen (psychisch onweerbaar) en grafisch materiaal is al snel mogelijke propaganda en kan hen (minderjarige) ernstig verwarren en zelfs zeer beïnvloeden (ook in persoonlijke keuzes en levens). Dat te ontkennen is ronduit naïef....
Ik vraag me inderdaad ook af hoe Veldkamp zo zeker is; het zou best eens kunnen dat hij de bokkenpruik draagt.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:23 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je weet dat een aanzienlijk deel van de kinderen eigenlijk een andere biologische vader heeft dan ze denken?
Andere mensen hun geluk niet gunnen maakt je inderdaad een sociaal mens.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:22 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ja, dááág.
De samenleving en de toekomst van mijn kinderen gaan mij ook aan mijn hart, hoor.
Of jij nu afgescheiden van de rest van de maatschappij leeft of zou kunnen leven. Ik niet. Ik ben een sociaal man.
Uiteraard maak je dat zelf uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:20 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, wat ík "kan zeggen" over de waarde van de ene of de andere opvatting.
Jij projecteert jouw politieke correctheid en relativisme in opvattingen op anderen en verplicht op de hele samenleving.
En ja, homoseksuele praatjes voor minderjarigen (psychisch onweerbaar) en grafisch materiaal is al snel mogelijke propaganda en kan hen (minderjarige) ernstig verwarren en zelfs zeer beïnvloeden (ook in persoonlijke keuzes en levens). Dat te ontkennen is ronduit naïef....
De PP in Spanje is bezig om het homo-"huwelijk" niet te verklaren en af te schaffen met terugwerkende kracht. Je volgt de processen niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:21 schreef StarmanFR het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren met het homohuwelijk mocht de UMP weer aan de macht komen. De Partido Popular in Spanje heeft het homohuwelijk ook niet teruggedraaid. Wat wel zou kunnen is dat de UMP het homohuwelijk met rust laat maar de adoptie van kinderen door homo's inperken of terugdraaien.
Ik heb het niet over Rusland. Verder eens met jou.quote:En geweld tegen wie dan ook moet gewoon keihard aangepakt worden. Of het nou geweld is wegens diefstal, aanval op etnische afkomst of seksuele voorkeur. Ik krijg het idee dat de Russische regeringen daar weinig tegen doen, als dat het geval is neem ik hen dat wel zeer kwalijk.
Net goed.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:27 schreef Veldkamp het volgende:
Getroffen door een traangasgranaat vanuit een ME-voertuig dat de vreedzame miljoenendemonstratie van Manif pour Tous in voorjaar 2013 beschoot op bevel van Manuel Valls en president Hollande....
Mijn kinderen zijn alle vijf getest of ze wel echt Arisch zijn in hun DNA.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad ook af hoe Veldkamp zo zeker is; het zou best eens kunnen dat hij de bokkenpruik draagt.
Precies, hoe normaler je maakt, hoe minder mensen zich 'buiten de samenleving' gaan gedragen. Dan verdwijnt ook de nood voor parades en geheime clubjes en zullen er meer monogame, duurzame relaties ontstaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Uiteraard maak je dat zelf uit.
Maar acht je "homoseksuele praatjes" een groter risico dan heteroseksuele seksuele voorlichting? Of ben je tegen beiden?
Volgens mij blijkt ook uit de cijfers dat het bieden van seksuele voorlichting verdere complicaties, met bijvoorbeeld SOA's en tienerzwangerschappen (al zal je daar bij homoseksuele relaties niet zo gauw last van hebben :'D), aanzienlijk vermindert. Dus als je de ontwikkeling van een seksualiteit niet tot de persoonlijke ontwikkeling van een individu zou vinden horen, dan zou dit toch alsnog een goede reden zijn waarom er in een samenleving een zekere behoefte wordt gevoeld om jongeren hierin te onderwijzen.
Waarom?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn alle vijf getest of ze wel echt Arisch zijn in hun DNA.
Over dit geweld heeft geen homo-organisatie zijn afschuw uitgesproken, terwijl die demonstranten nergens zelfs geweld hebben gebruikt, ook niet tegen provocerende agressie extreem-linkse militanten en homoseksuele radicalen die hen en hun kinderen in de demo aanvielen en met stront bewierpen.quote:
Erfelijke ziekte bij grootvader van mijn vrouw. En dan is het handig of ze de genen ook dragen. Kun je wat sparen voor aanpassingen later.quote:
Het gebruik van traangas bij demonstraties? Dat is niet ongebruikelijk als de situatie escaleert.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:30 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Over dit geweld heeft geen homo-organisatie zijn afschuw uitgesproken, terwijl die demonstranten nergens zelfs geweld hebben gebruikt, ook niet tegen provocerende agressie extreem-linkse militanten en homoseksuele radicalen die hen en hun kinderen in de demo aanvielen en met stront bewierpen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef Veldkamp het volgende:
Toch raar dat je je dan steeds (ook hier) afficheert als 'ik ben homo'....Waarom zo seksueel? Is dat zo belangrijk voor je? Seksueel anders qua voorkeur? Ik ben daarin niet geïnteresseerd.
Mensen die zich bij mij voorstellen op de zaak met 'ik ben homo', worden afgewezen bij sollicitaties. Ik wil het niet weten. En als ik het te weten kom, zal ik niemand erop aanspreken. Dat vind ik niet zakelijk professioneel en mijn zaken niet.
Ik ben altijd gewoon A. F. M. Veldkamp. En ik ben echt getrouwd en biologisch vader van mijn kinderen.
Ik val qua seksuele voorkeur ongelooflijk op de bloedmooie vrouwen uit het Midden-Oosten (zie Syriëtopic), maar ik meld dat eigenlijk niet. En loop ook niet te scharrelen bij de houmous-stelling in de Arabische toko hier, hoor.
Ronduit ergerlijk.
Ik me aanstellen over Rusland? als jij de enorme golf van homogeweld nou eens niet zo bagatelliseerd?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef Veldkamp het volgende:
Stel je niet zó aan over Rusland.
Daar zijn ook veel homofiele mensen die gewoon vrij hun leven leiden, hoor. Je doet nu net alsof er een soort genocide of massamoord gaande is. Dat is onzin. Echte moorden zijn zelfs niet voorgevallen. Maar het is zorgwekkend, dat wel.
Ik heb persoonlijk nergens last van Veldkamp, ik ben waarschijnlijk meer hetero in doen en laten dan jij, maar ik ageer tegen het normaliseren van het soort absurde ideeen die het FN en jij in mildere mate hier laten doorschemerenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef Veldkamp het volgende:
Maar hoe is dat relevant voor ons land? Word je door Gereformeerden of Limburgse katholieken in elkaar geslagen of uitgescholden of buitengesloten uit winkels? Nee.
Ik word ook wel eens uitgescholden voor "Blonde Reus-Kaaskop" door Rifjochies, maar dan scheld ik in het Arabisch terug en worden ze bang.
SOA's enz. komen nu veel meer voor dan vroeger, door de promiscue seksuele activiteiten. Ook onder jongeren.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Volgens mij blijkt ook uit de cijfers dat het bieden van seksuele voorlichting verdere complicaties, met bijvoorbeeld SOA's en tienerzwangerschappen (al zal je daar bij homoseksuele relaties niet zo gauw last van hebben :'D), aanzienlijk vermindert. Dus als je de ontwikkeling van een seksualiteit niet tot de persoonlijke ontwikkeling van een individu zou vinden horen, dan zou dit toch alsnog een goede reden zijn waarom er in een samenleving een zekere behoefte wordt gevoeld om jongeren hierin te onderwijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |