quote:
Op maandag 13 januari 2014 12:04 schreef YuckFou het volgende:[..]
Het is juist het zoeken naar zichzelf waarin jonge GLBT pubers steun kunnen hebben aan voorlichting, naast het bespreekbaar maken ervan.
De wet zoals die in Rusland is geïntroduceert en waar het FN nu voor pleit trapt ons regelrecht terug naar de jaren 50 waarin homo zijn als iets onbestaanbaars werd behandeld, voor zover t niet verboden was. Als je ook maar 4 werkende hersencellen hebt, onthoud dan t volgende, homo zijn is niet iets waar je op een bepaalde leeftijd voor kiest, het zit in je gebakken en dat ga je op een gegeven moment, meest ergens rond het begin van je
pubertijd
quote:
merken.
Van minderjarigen (kinderen) blijf je af met sekspropaganda. Ook als homo-organisatie.
Homoseksuele praktijken zijn gewoon keuzes van mensen met een vrije wil. Of wil je zo doen, alsof homoseksuelen geen vrije wil hebben en hun lusten en driften hen helemaal beheersen, niet ingeperkt kunnen worden?
quote:
Het is focking verwarrend als je vriendjes over meisjes beginnen te ouwehoeren en jij andere gevoelens hebt. Als dat door de maatschappij dan ook nog eens als abnormaal wordt gezien ga je vreselijk aan jezelf twijfelen, je probeert het te onderdrukken en vanuit de jaren 50 zijn er dan ook legio mannen die "gewoon" getrouwd zijn, kinderen hebben en uiteindelijk hun heil op homo ontmoetingsplekken zijn gaan zoeken of toch tijdens hun midlife crisis uit de kast komen en dan scheiden.
Allemaal drama's door de menselijke vrije wil die toevallige (opkomende en weer verdwijnende) seksuele fantasieën en ideeën omzetten in seksuele daden.
Daar heeft kinderbescherming niets mee te maken. Het is net als met de transgender-ideologie: er zijn zoveel mannen en vrouwen die later weer terugkomen op hun toenmalige seksuele keuzes en praktijken.
Verder is dat iets voor volwassenen, niet voor minderjarigen om daar mee geconfronteerd te worden.
Respectvolle acceptatie van minderjarigen en volwassenen met absurde seksuele voorkeuren en fantasieën is een heel andere kwestie. Daarvoor hoef je geen propaganda te maken, maar dat ligt aan de medemenselijkheid en naastenliefde.
Ik heb niets tegen homofiele medemensen, hoor. Integendeel.
quote:
Niet voor niks ligt het percentage zelfmoorden onder GLBT kids nog altijd stukken hoger dan onder hetero jongeren, en het bespreekbaar maken thuis is helaas voor velen een utopie, met stereotypen op tv waarmee ze zichzelf niet kunnen vergelijken, ouders die wellicht een bekrompen wereldbeeld hebben en school"vrienden" die homo vooral als scheldwoord gebruiken
LGBT-kinderen plegen vaker zelfmoord als zij in het seksuele circuit verzeild zijn geraakt.
Op zoek naar warmte, liefde, acceptatie vinden zij de rauwheid van egoïstische seks, uitbuiting, misbruik, bedrog, verraad. Jongensachtige meisjes of meisjesachtige jongens worden als kinderen niet tot zelfmoord aangezet, maar vinden in 99 van de 100 gevallen hun niche wel.
quote:
Geen enkele hetero kan zich indenken wat voor hel je door moet voor je jezelf kan accepteren en daarmee naar buiten durft te komen, niet voor niets zijn GLBT jongeren vaak stukken geharder en wijzer dan hun leeftijds genoten omdat ze een heel dikke rug hebben gekweekt vanwege scheldpartijen op school, na schooltijd in elkaar geslagen worden en uitsluiting van sociale groepen.
En kortzichtige mensen die vinden "dat hun kinderen daarmee niet geconfronteerd moeten worden" zouden eens na moeten denken hoe ze t zouden vinden als hun kind gay was en dat niet uit durfde te spreken...
Wil je dat je kind z'n leven lang in leugens doorbrengt omdat hij of zij t niet durft te vertellen? Wat een heerlijk vertrouwde thuisbasis kweek je dan.
Normaal meng ik me weinig in dit soort discussies, maar de eindeloze kortzichtigheid waarmee sommigen hier de discussie ingaan noopt me tot reageren.
Denk na en probeer je vooral eens in te denken hoe t moet zijn voor vreselijk verwarde 13/14/15/16 jarigen die merken dat ze anders dan anderen zijn.....
De vertrouwelijkheid van de ouder-kindrelatie of grootouder-kindrelatie is daarvoor. Niet homo-lobbyorganisaties die geen eerlijke voorlichting geven en niet onbaatzuchtig het geluk en welzijn van hun kinderen voorop stellen.
Het is iets anders of je een puber in seksuele fantasieën (gepropageerd in de media hier) gelijk moet geven en de vrije hand zou moeten geven als ouder. Dat heeft echter niets met liefde en vertrouwelijkheid en het staan voor je kind te maken...!

Je noemt het zelf al: seksueel
verwarde pubers.
Moet je die blootstellen aan gay parades en de voorlichting overlaten aan homoseksuele organisaties, waarbinnen mogelijk ook nog eens bepaalde 25-jarige pasafgestudeerden jagen op 16-jarige jongens? Nee.
In de jaren '60 en '70 van de twintigste eeuw is het daarmee in internaten, op scholen en andere plaatsen in Nederland en West-Europa ook faliekant verkeerd en fout gegaan. Toen moest ook alles opeens 'kunnen'.
Daar moet je als ouders en overheid paal en perk aan stellen.
Geweld tegen homoseksuelen door extreme groepjes in Rusland is natuurlijk walgelijk, zoals op de EO ook telkens wordt benadrukt. Zij geven veel aandacht en acceptatie, zonder moreel homoseksuele praktijken goed te keuren of op te hemelen, zoals door de Nederlandse overheid en linkse en liberale bewegingen gebeurd, onder staatsdwang binnenkort ook op bijzondere scholen....

Dat is geen 'acceptatie'.
Accepteer maar dat homoseksuele praktijken altijd moreel veroordeeld zullen blijven door de meerderheid. Dan zijn we van deze zinloze discussies af.
Ik heb overigens twee homofiele vrienden. Maar geen homo-ideologen. Daar word ik moe van. Tot zoverre mijn 'intolerantie' en 'gebrek aan acceptatie'. Ik hoef jou/jullie geen gelijk te geven. Van niemand. Lekker puh.