abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135392773
Uhm.. je ziet hem 1x per jaar dus die eikel komt niet op jouw verjaardag maar verwacht dat wel andersom?
pi_135392966
Gewoon niet gaan
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  zondag 12 januari 2014 @ 13:54:19 #53
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_135393101
HET ENIGE WAT MENSEN OP FOK! TEGEN KRINGVERJAARDAGEN HEBBEN IS DAT JE IN EEN KRING (= ROND) GEEN HOEK HEBT WAAR JE ZIELIG WEG KUNT KRUIPEN. KUT AUTISTEN!!!!!

:( :') :( :') :( :') :( :')
  zondag 12 januari 2014 @ 13:54:58 #54
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135393121
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:46 schreef Tja..1986 het volgende:
Uhm.. je ziet hem 1x per jaar dus die eikel komt niet op jouw verjaardag maar verwacht dat wel andersom?
Ouderen verdienen respect.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135393215
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:54 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ouderen verdienen respect.
Je verdient geen respect enkel omdat je oud bent hoor.
  zondag 12 januari 2014 @ 13:58:35 #56
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135393249
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:57 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Je verdient geen respect enkel omdat je oud bent hoor.
Sarcasme, maar ik denk dat zijn oom ook naar die van hem komt. Alleen is hij zo jong dat hij geen kringverjaardag geeft, zijn ouders organiseren dat. Met niet naar zijn verjaardag komen bedoelt hij natuurlijk het kinderfeestje.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135393417
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:35 schreef durrrr het volgende:

[..]

Betere keuze ja, kom je ook gezellig schatje :D
Hahahahaha :D
pi_135394496
Me pa gelukkig een krat meegenomen.
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
pi_135409756
Jezus me neef is helemaal van de kaart :')
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
  zondag 12 januari 2014 @ 20:38:30 #60
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_135410085
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:33 schreef durrrr het volgende:
Jezus me neef is helemaal van de kaart :')
Maak hem gek Durrrr
MV NS FR DS MD
  zondag 12 januari 2014 @ 20:40:40 #61
394711 A.Jensen
I never asked for this..
pi_135410267
Gecondoleerd met deze helse fenomeen TS
pi_135411838
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:21 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

Dit vertik ik gewoon, hoe veel mensen om me heen het ook doen.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135412052
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
Onterechte klacht, ik had gisteren ook een kringverjaardag met kaas en worst, maar dat doe ik voor de jarige(n) in kwestie. Wees een vent en confronteer je angsten, nietsnut.
:') Je doet het voor de jarige klinkt echt alsof je een enorme inspanning moet leveren omdat iemands leven ervan afhangt, niet als een feestje.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135412278
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:03 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

:') Je doet het voor de jarige klinkt echt alsof je een enorme inspanning moet leveren omdat iemands leven ervan afhangt, niet als een feestje.
:') zo bekrompen kan je het ook interpreteren ja.
pi_135412387
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:06 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

:') zo bekrompen kan je het ook interpreteren ja.
Je viert toch je verjaardag, omdat dat een leuk, gezellig feestje moet zijn? Dan kun je erheen gaan voor de jarige, maar het doen voor de jarige klinkt echt alsof het met tegenzin is.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135412563
Sowieso je verjaardag vieren :').
pi_135412636
We zien de foto's wel verschijnen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135412648
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:24 schreef Solo14 het volgende:
Ga niet.
Dit of ga wel, neem 1 biertje en vertrek als die op is. ^O^
Een heer met stijl
pi_135412753
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:07 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Je viert toch je verjaardag, omdat dat een leuk, gezellig feestje moet zijn? Dan kun je erheen gaan voor de jarige, maar het doen voor de jarige klinkt echt alsof het met tegenzin is.
Maar dat dát nou is waar je over valt. Iedereen raakt in paniek bij een kringverjaardag met tante Bep, en toegegeven, dat zijn niet de leukste gelegenheden als je zelf niet de jarige bent, maar voor de jarige ga je er tóch heen.
En nee, ik kom zelden met een fantastische feeststemming thuis van zo'n kringverjaardag nee. Maar voor je jarige doe je het toch even.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:14:49 #70
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135412781
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
We zien de foto's wel verschijnen.
Wil je dat wel?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135412812
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Maar dat dát nou is waar je over valt. Iedereen raakt in paniek bij een kringverjaardag met tante Bep, en toegegeven, dat zijn niet de leukste gelegenheden als je zelf niet de jarige bent, maar voor de jarige ga je er tóch heen.
En nee, ik kom zelden met een fantastische feeststemming thuis van zo'n kringverjaardag nee. Maar voor je jarige doe je het toch even.
Maar dat is dan toch sneu, dat dat zo moet? Zou veel gezelliger kunnen zijn. Overigens heb ik niks tegen een tijdje babbelen met mn familie, maar een feestje noem ik dat niet.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135412988
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:15 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Maar dat is dan toch sneu, dat dat zo moet?
Ja, en daarom dit hele topic.
pi_135413224
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:18 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ja, en daarom dit hele topic.
Vandaar mijn :') bij 'je doet het voor de jarige'
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135413362
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:21 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Vandaar mijn :') bij 'je doet het voor de jarige'
En we zijn rond! Tijd voor een drankje.
pi_135413548
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:23 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

En we zijn rond! Tijd voor een drankje.
Top, inderdaad. Stukje kaas erbij?
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135413731
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:25 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Top, inderdaad. Stukje kaas erbij?
Heb je geen plakje worst?
  zondag 12 januari 2014 @ 21:28:58 #77
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135413793
Heb best wel zin in iets te eten.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135413800
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:28 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Heb je geen plakje worst?
Ben vegetariër ja.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135413888
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:29 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Ben vegetariër ja.
Och excuus.
pi_135413949
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:29 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Och excuus.
Je mag er wel een augurkje bij? Zilveruitje? Stukje gember op je kaas? Ik vier immers groots feest.
For most of history, Anonymous was a woman.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:31:01 #81
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135413970
Komt er ook cake?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135414109
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:31 schreef Spongeboss het volgende:
Komt er ook cake?
Straks pas, niet alles meteen opvreten he, ik moet wel een beetje op de kosten letten. Bij de koffie krijg je weer een stukje.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135414148
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Je mag er wel een augurkje bij? Zilveruitje? Stukje gember op je kaas? Ik vier immers groots feest.
Een lekker augurkje en een blokje kaas op een prikkertje sla ik natuurlijk nooit af.
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:31 schreef Spongeboss het volgende:
Komt er ook cake?
Wat denk je dat het allemaal kost :')
  zondag 12 januari 2014 @ 21:33:55 #84
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135414156
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Straks pas, niet alles meteen opvreten he, ik moet wel een beetje op de kosten letten. Bij de koffie krijg je weer een stukje.
Is goed boterkuipje
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Een lekker augurkje en een blokje kaas op een prikkertje sla ik natuurlijk nooit af.

[..]

Wat denk je dat het allemaal kost :')
Kom nou duurder dan my sweet 16 wordt het niet.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135414263
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Is goed boterkuipje

[..]

Kom nou duurder dan my sweet 16 wordt het niet.
Butercup is een boterbloempje, geen kuipje vet :(

:*
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135414278
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Een lekker augurkje en een blokje kaas op een prikkertje sla ik natuurlijk nooit af.

[..]

Wat denk je dat het allemaal kost :')
Met vlaggetje!
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135414327
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Butercup is een boterbloempje, geen kuipje vet :(

:*
Haha jij bent een kuipje vet.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:37:10 #88
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135414371
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Butercup is een boterbloempje, geen kuipje vet :(

:*
Het spijt me, kan ik het goedmaken?
Oh ik weet het al ik doneer een fles joppiesaus voor bij de versnaperingen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135414377
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:36 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Haha jij bent een kuipje vet.
Nietes! :'(
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135414400
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Nietes! :'(
Haha jawel.
pi_135414425
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Het spijt me, kan ik het goedmaken?
Oh ik weet het al ik doneer een fles joppiesaus voor bij de versnaperingen.
Lekker, de bak pindasaus was net op.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135414445
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Haha jawel.
Jij bent gemeen.
For most of history, Anonymous was a woman.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:38:57 #93
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135414503
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Lekker, de bak pindasaus was net op.
Pindasaus/satésaus bij de worstjes en kaas? Oh wacht geen worstjes bij de kaas dus?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135414533
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:38 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Jij bent gemeen.
Het spijt me ik neem het terug, ik heb een onrustig weekend gehad.
Ik denk dat jij een wonderschoon boterbloempje bent O+
pi_135414586
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:38 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Pindasaus/satésaus bij de worstjes en kaas? Oh wacht geen worstjes bij de kaas dus?
Stukje stokbrood. Lekker dippen toch.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135414610
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Het spijt me ik neem het terug, ik heb een onrustig weekend gehad.
Ik denk dat jij een wonderschoon boterbloempje bent O+
O+ O+ O+
For most of history, Anonymous was a woman.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:40:46 #97
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135414625
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Stukje stokbrood. Lekker dippen toch.
Oh ja dat is een mogelijkheid, aan de andere kant wel erg vettig.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135414645
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

O+ O+ O+
Ik zoek de hele avond al iemand om een enge film mee te kijken en loempiaatjes mee te eten. Kom je langs?
pi_135414879
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Oh ja dat is een mogelijkheid, aan de andere kant wel erg vettig.
Hé tis een verjaardag he, kaas en pindasaus en lijnen doe je maar bij iemand anders :{w
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135414904
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:41 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ik zoek de hele avond al iemand om een enge film mee te kijken en loempiaatjes mee te eten. Kom je langs?
Oehhh loempia's, verleidelijk. Welke film?
For most of history, Anonymous was a woman.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')