Ouderen verdienen respect.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:46 schreef Tja..1986 het volgende:
Uhm.. je ziet hem 1x per jaar dus die eikel komt niet op jouw verjaardag maar verwacht dat wel andersom?
Sarcasme, maar ik denk dat zijn oom ook naar die van hem komt. Alleen is hij zo jong dat hij geen kringverjaardag geeft, zijn ouders organiseren dat. Met niet naar zijn verjaardag komen bedoelt hij natuurlijk het kinderfeestje.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je verdient geen respect enkel omdat je oud bent hoor.
Hahahahahaquote:Op zondag 12 januari 2014 13:35 schreef durrrr het volgende:
[..]
Betere keuze ja, kom je ook gezellig schatje
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
Onterechte klacht, ik had gisteren ook een kringverjaardag met kaas en worst, maar dat doe ik voor de jarige(n) in kwestie. Wees een vent en confronteer je angsten, nietsnut.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:03 schreef -Buttercup het volgende:
[..]Je doet het voor de jarige klinkt echt alsof je een enorme inspanning moet leveren omdat iemands leven ervan afhangt, niet als een feestje.
Je viert toch je verjaardag, omdat dat een leuk, gezellig feestje moet zijn? Dan kun je erheen gaan voor de jarige, maar het doen voor de jarige klinkt echt alsof het met tegenzin is.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]zo bekrompen kan je het ook interpreteren ja.
Maar dat dát nou is waar je over valt. Iedereen raakt in paniek bij een kringverjaardag met tante Bep, en toegegeven, dat zijn niet de leukste gelegenheden als je zelf niet de jarige bent, maar voor de jarige ga je er tóch heen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:07 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Je viert toch je verjaardag, omdat dat een leuk, gezellig feestje moet zijn? Dan kun je erheen gaan voor de jarige, maar het doen voor de jarige klinkt echt alsof het met tegenzin is.
Wil je dat wel?quote:
Maar dat is dan toch sneu, dat dat zo moet? Zou veel gezelliger kunnen zijn. Overigens heb ik niks tegen een tijdje babbelen met mn familie, maar een feestje noem ik dat niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar dat dát nou is waar je over valt. Iedereen raakt in paniek bij een kringverjaardag met tante Bep, en toegegeven, dat zijn niet de leukste gelegenheden als je zelf niet de jarige bent, maar voor de jarige ga je er tóch heen.
En nee, ik kom zelden met een fantastische feeststemming thuis van zo'n kringverjaardag nee. Maar voor je jarige doe je het toch even.
Ja, en daarom dit hele topic.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:15 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch sneu, dat dat zo moet?
En we zijn rond! Tijd voor een drankje.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:21 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Vandaar mijnbij 'je doet het voor de jarige'
Top, inderdaad. Stukje kaas erbij?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En we zijn rond! Tijd voor een drankje.
Heb je geen plakje worst?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:25 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Top, inderdaad. Stukje kaas erbij?
Je mag er wel een augurkje bij? Zilveruitje? Stukje gember op je kaas? Ik vier immers groots feest.quote:
Straks pas, niet alles meteen opvreten he, ik moet wel een beetje op de kosten letten. Bij de koffie krijg je weer een stukje.quote:
Een lekker augurkje en een blokje kaas op een prikkertje sla ik natuurlijk nooit af.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Je mag er wel een augurkje bij? Zilveruitje? Stukje gember op je kaas? Ik vier immers groots feest.
Wat denk je dat het allemaal kostquote:
Is goed boterkuipjequote:Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Straks pas, niet alles meteen opvreten he, ik moet wel een beetje op de kosten letten. Bij de koffie krijg je weer een stukje.
Kom nou duurder dan my sweet 16 wordt het niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een lekker augurkje en een blokje kaas op een prikkertje sla ik natuurlijk nooit af.
[..]
Wat denk je dat het allemaal kost
Butercup is een boterbloempje, geen kuipje vetquote:Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is goed boterkuipje
[..]
Kom nou duurder dan my sweet 16 wordt het niet.
Met vlaggetje!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een lekker augurkje en een blokje kaas op een prikkertje sla ik natuurlijk nooit af.
[..]
Wat denk je dat het allemaal kost
Haha jij bent een kuipje vet.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Butercup is een boterbloempje, geen kuipje vet![]()
Het spijt me, kan ik het goedmaken?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Butercup is een boterbloempje, geen kuipje vet![]()
Lekker, de bak pindasaus was net op.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het spijt me, kan ik het goedmaken?
Oh ik weet het al ik doneer een fles joppiesaus voor bij de versnaperingen.
Pindasaus/satésaus bij de worstjes en kaas? Oh wacht geen worstjes bij de kaas dus?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Lekker, de bak pindasaus was net op.
Het spijt me ik neem het terug, ik heb een onrustig weekend gehad.quote:
Stukje stokbrood. Lekker dippen toch.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pindasaus/satésaus bij de worstjes en kaas? Oh wacht geen worstjes bij de kaas dus?
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het spijt me ik neem het terug, ik heb een onrustig weekend gehad.
Ik denk dat jij een wonderschoon boterbloempje bent
Oh ja dat is een mogelijkheid, aan de andere kant wel erg vettig.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Stukje stokbrood. Lekker dippen toch.
Ik zoek de hele avond al iemand om een enge film mee te kijken en loempiaatjes mee te eten. Kom je langs?quote:
Hé tis een verjaardag he, kaas en pindasaus en lijnen doe je maar bij iemand andersquote:Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh ja dat is een mogelijkheid, aan de andere kant wel erg vettig.
Oehhh loempia's, verleidelijk. Welke film?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zoek de hele avond al iemand om een enge film mee te kijken en loempiaatjes mee te eten. Kom je langs?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |