abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135390622
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:33 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Aah ok, dat is dus wel gezellig?
Wij zitten nooit in die kring, dus geen idee. Hoor ze wel regelmatig lachen.
Maar als we niet komen krijgen we geen boze mails :')
  zondag 12 januari 2014 @ 12:35:26 #27
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_135390625
Gewoon een krat biermeenemen, want:
1. Meer bier
2. Kun je je verdriet wegdrinken vanwege het feit dat je op zo'n gare kringverjaardag zit :')
3. Kun je ook nog bier meenemen wat je zelf nog wel te zuipen vindt.

gr gr
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  zondag 12 januari 2014 @ 12:35:41 #28
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135390628
Alvast een voorproefje op vanmiddag.


quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Wij zitten nooit in die kring, dus geen idee. Hoor ze wel regelmatig lachen.
Maar als we niet komen krijgen we geen boze mails :')
Oh nouja wel mooi. Je zou kinders ook niet moeten verplichten om te gaan nee... Ach ja het is wat het is.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135390661
Ergste is dat het om 1u al begint en tot 11u in de avond duurt. :')
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
pi_135390685
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:37 schreef durrrr het volgende:
Ergste is dat het om 1u al begint en tot 11u in de avond duurt. :')
Nou dan ken je toch later komen.
  zondag 12 januari 2014 @ 12:38:41 #31
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135390687
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:37 schreef durrrr het volgende:
Ergste is dat het om 1u al begint en tot 11u in de avond duurt. :')
Nu heb je alle geloofwaardigheid van jou en je topic kapot gemaakt. Well played.

Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 12 januari 2014 @ 12:38:46 #32
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_135390688
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:37 schreef durrrr het volgende:
Ergste is dat het om 1u al begint en tot 11u in de avond duurt. :')
Verloren zaak dit :')
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_135390711
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:38 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Nu heb je alle geloofwaardigheid van jou en je topic kapot gemaakt. Well played.
Hoezo? Elk jaar begint het met een gare lunch en mijn oom wil dat iedereen zo lang mogelijk bij elkaar is :')
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
  zondag 12 januari 2014 @ 12:40:13 #34
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135390722
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:39 schreef durrrr het volgende:

[..]

Hoezo? Elk jaar begint het met een gare lunch en mijn oom wil dat iedereen zo lang mogelijk bij elkaar is :')
Dan zeg je dat je naar de kerk moet in de avond.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135390739
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:39 schreef durrrr het volgende:

[..]

Hoezo? Elk jaar begint het met een gare lunch en mijn oom wil dat iedereen zo lang mogelijk bij elkaar is :')
Ja hoor ts :')

Je oom is een troll.
  zondag 12 januari 2014 @ 12:41:36 #36
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_135390746
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:39 schreef durrrr het volgende:

[..]

Hoezo? Elk jaar begint het met een gare lunch en mijn oom wil dat iedereen zo lang mogelijk bij elkaar is :')
Zeg dat je je darmen uit je anus aan het persen bent en zodoende verhindert bent om naar de verjaardag toe te gaan.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_135390752
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:40 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Dan zeg je dat je naar de kerk moet in de avond.
_O-
pi_135390766
Kring spier verjaardag he duurrrrrrr battyboi
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_135390787
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:42 schreef Thezappa het volgende:
Kring spier verjaardag he duurrrrrrr battyboi
je weeeet
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
pi_135390808
Neuk je nichtje.
  zondag 12 januari 2014 @ 12:44:35 #41
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_135390824
quote:
99s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:43 schreef Solo14 het volgende:
Neuk je nichtje.
Dit is ook nog een redelijke optie, mits het nichtje van TS een beetje lekk0r is :)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_135390911
Er moet altijd één dronkenlap zijn op dat soort 'feestjes', dus die kan jij nu mooi spelen.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_135390981
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Er moet altijd één dronkenlap zijn op dat soort 'feestjes', dus die kan jij nu mooi spelen.
mijn neefje van 19 zuipt ook wel aardig door, hoop dat hij zelf ook wat meeneemt anders is om 4u het bier alweer op.
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
pi_135391034
Je kan toch op de foto met de chimeids daar
  zondag 12 januari 2014 @ 12:57:22 #45
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135391135
Wat ben ik blij dat ik wél een leuke familie heb. Die tevens niet gaat janken als ik er eens niet ben.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_135391334
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:37 schreef durrrr het volgende:
Ergste is dat het om 1u al begint en tot 11u in de avond duurt. :')
Zolang op 1 kratje leven met 20 man :') Wat een saaie pauperoom heb je dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 12-01-2014 13:04:58 ]
pi_135391811
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_135391829
dopje ghb
pi_135392298
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:22 schreef vera166 het volgende:
dopje ghb
Betere keuze ja, kom je ook gezellig schatje :D
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
pi_135392463
Iedereen sos laten nemen en daarna een vuistneukorgie houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')