Wij zitten nooit in die kring, dus geen idee. Hoor ze wel regelmatig lachen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aah ok, dat is dus wel gezellig?
Oh nouja wel mooi. Je zou kinders ook niet moeten verplichten om te gaan nee... Ach ja het is wat het is.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij zitten nooit in die kring, dus geen idee. Hoor ze wel regelmatig lachen.
Maar als we niet komen krijgen we geen boze mails
Nou dan ken je toch later komen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:37 schreef durrrr het volgende:
Ergste is dat het om 1u al begint en tot 11u in de avond duurt.
Nu heb je alle geloofwaardigheid van jou en je topic kapot gemaakt. Well played.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:37 schreef durrrr het volgende:
Ergste is dat het om 1u al begint en tot 11u in de avond duurt.
Verloren zaak ditquote:Op zondag 12 januari 2014 12:37 schreef durrrr het volgende:
Ergste is dat het om 1u al begint en tot 11u in de avond duurt.
Hoezo? Elk jaar begint het met een gare lunch en mijn oom wil dat iedereen zo lang mogelijk bij elkaar isquote:Op zondag 12 januari 2014 12:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nu heb je alle geloofwaardigheid van jou en je topic kapot gemaakt. Well played.
Dan zeg je dat je naar de kerk moet in de avond.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:39 schreef durrrr het volgende:
[..]
Hoezo? Elk jaar begint het met een gare lunch en mijn oom wil dat iedereen zo lang mogelijk bij elkaar is
Ja hoor tsquote:Op zondag 12 januari 2014 12:39 schreef durrrr het volgende:
[..]
Hoezo? Elk jaar begint het met een gare lunch en mijn oom wil dat iedereen zo lang mogelijk bij elkaar is
Zeg dat je je darmen uit je anus aan het persen bent en zodoende verhindert bent om naar de verjaardag toe te gaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:39 schreef durrrr het volgende:
[..]
Hoezo? Elk jaar begint het met een gare lunch en mijn oom wil dat iedereen zo lang mogelijk bij elkaar is
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je naar de kerk moet in de avond.
je weeeetquote:Op zondag 12 januari 2014 12:42 schreef Thezappa het volgende:
Kring spier verjaardag he duurrrrrrr battyboi
Dit is ook nog een redelijke optie, mits het nichtje van TS een beetje lekk0r isquote:
mijn neefje van 19 zuipt ook wel aardig door, hoop dat hij zelf ook wat meeneemt anders is om 4u het bier alweer op.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Er moet altijd één dronkenlap zijn op dat soort 'feestjes', dus die kan jij nu mooi spelen.
Zolang op 1 kratje leven met 20 manquote:Op zondag 12 januari 2014 12:37 schreef durrrr het volgende:
Ergste is dat het om 1u al begint en tot 11u in de avond duurt.
Betere keuze ja, kom je ook gezellig schatjequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |