Haar vriendje klonk nogal NLquote:
Echt wel.. Valt wel over de kabels, maar allehquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:31 schreef CherryOnTop het volgende:
Het is gewoon een verademing na die krijsende kat van net
Beter dan het origineel en verder goede buikspier-training voor het lachenquote:
OK jammer dat het gelijk met Voice UK is, maar woensdag weer een kans.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:33 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
de hele show? ik heb me wel vermaakt ja
Als ze zo doorgaan.... ga je wel RTl kijken..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
OK jammer dat het gelijk met Voice UK is, maar woensdag weer een kans.
Anders zet ik volgende week gewoon de stream ook aanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaan.... ga je wel RTl kijken..
Je lacht je echt kapot.. het is niet zo een laffe vertoning als in NL...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Anders zet ik volgende week gewoon de stream ook aanWord ik helemaal gek, 2 topics en 2 programma;s.
Klinkt wel goed ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je lacht je echt kapot.. het is niet zo een laffe vertoning als in NL...
Tsja, als je slecht zingt en 3 travo's hebt als achtergrond koor... etc etc etc...quote:
over een half uur begint hetquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, als je slecht zingt en 3 travo's hebt als achtergrond koor... etc etc etc...
daarom kreeg ik geen antwoord van jequote:Op woensdag 15 januari 2014 23:21 schreef Burner82 het volgende:
Ik zat in de bios naar de hobbit te kijken
Das liefquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
daarom kreeg ik geen antwoord van je
ik was een beetje bezorgd
leuke uitzenden, er waren een aantal gestoorden erbijquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Das lief
Maar ja, zuslief wilde naar de hobbit... ik ben emotioneel gechanteerd om mee te gaan... gisteravond kwam ons beide beste uit (want ze wilde wel 3d natuurlijk) en je laat je kleine zusje natuurlijk niet rond 23.15 nog met de bus naar huis gaan... dus ook maar ff naar huis gebracht...
Maar was wel gezellig
Hoe was de uitzending? nog wat (leuks) gemist?
begint over een paar minquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Das lief
Maar ja, zuslief wilde naar de hobbit... ik ben emotioneel gechanteerd om mee te gaan... gisteravond kwam ons beide beste uit (want ze wilde wel 3d natuurlijk) en je laat je kleine zusje natuurlijk niet rond 23.15 nog met de bus naar huis gaan... dus ook maar ff naar huis gebracht...
Maar was wel gezellig
Hoe was de uitzending? nog wat (leuks) gemist?
Thnx... utopia uit... rtl aanquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
OK nee er ging niks mis, ze kan gewoon niet zingen
lukasquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:37 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb nog geen leuke jongen met een lieve hond gezien...
There ain't no party like a party going on in my headquote:
de helft van MIA of zo geloof ik?quote:
Ik woon in Limburg, dus ergens heengaan, lijkt me niet.... waar wonen hullie dan allemaal?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
chufi en Anonymousz gaan jullie naar die voorvertoning volgende week zondag?
En burner natuurlijk, maar ik weet niet waar hij woont
Amsterdam en die film is ook in Amsterdam, vandaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg, dus ergens heengaan, lijkt me niet.... waar wonen hullie dan allemaal?
welke film?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Amsterdam en die film is ook in Amsterdam, vandaar
Welke voorvertoning?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
chufi en Anonymousz gaan jullie naar die voorvertoning volgende week zondag?
En burner natuurlijk, maar ik weet niet waar hij woont
En ik maar denken dat ik wel eens offtopic wasquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
Zie post boven jequote:
Oh het is toch geen druk topic. Ja beetje ver weg en vroeg voor je vanuit Limburg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik wel eens offtopic was
Maar nee helaas... Wil die film wel graag zien
Ik moest met zuslief naar de hobbit... mag ze mee met mij naar die film
Modjes.. denk je ze te snappen....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie post boven je
[..]
Oh het is toch geen druk topic. Ja beetje ver weg en vroeg voor je vanuit Limburg.
OT dan: best wel een goede stem dat meisje.
Oooh dan is het ook gratis, mis je wel alle leuke FOK!kers die komen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Modjes.. denk je ze te snappen....
Ja, helaas wel... lijkt me wel een coole filmik ga erheen... zussie heeft wel terug te doen... en anders vraag ik mijn ex wel... zijn nieuwe vriend werkt toch bij de bios..
Dat fok maar eens denkt aan alle gezellige leuke aardige vriendelijke Fokkers! in het zuiden des landsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oooh dan is het ook gratis, mis je wel alle leuke FOK!kers die komen natuurlijk
Dat is niet aan FOK! maar aan Pathequote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat fok maar eens denkt aan alle gezellige leuke aardige vriendelijke Fokkers! in het zuiden des lands
Zit ook in ehv toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet aan FOK! maar aan Pathe
Vast ook wel een stream van te vinden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:00 schreef Burner82 het volgende:
Ik wil die engelse zender ook wel kunnen zien..... Tom Daley die Splash doet (A)
[ afbeelding ]
En hij kijkt niet naar andere kerels hoor
naja, landelijk gezien zal amst wel meer publiek genereren dan ehv... en meer zalen hebben, waardoor omzet verlies meevalt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar willen zij liever in Amsterdam weet ook niet precies hoe het zit.
Operaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:04 schreef CherryOnTop het volgende:
![]()
zometeen kan ie heel goed zingen
Zal iets minder snel typenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
OK ik loop wel een beetje achter zie ik nu aan de Celine Dion post
Al weet je het van te voren... je verwacht het nog steeds nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
OK ik loop wel een beetje achter zie ik nu aan de Celine Dion post
Je stream had gelijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:08 schreef Karina het volgende:
Daar gaat mijn stream dit kon hij niet aan
Hij zingt als een oma, aldus mariannequote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:08 schreef Karina het volgende:
Daar gaat mijn stream dit kon hij niet aan
Uh dat hoorde ik dus nog, laterquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hij zingt als een oma, aldus marianne
ok, dan heeft RTL idd de domme prijsvraag uitgevondenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
In the jungle the mighty jungle
Bootcamp?
Sinds Lukas welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:16 schreef Stickertje het volgende:
Oh, er is eindelijk ook een topic over de duitse talentenjacht..
bootcamp gok ikquote:
laatste uurtje kan ik nog kijkenquote:
Ja en die vergeet ik dus steeds. Geen idee of dat een herhaling is trouwens.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:18 schreef Stickertje het volgende:
Heeft dit niet een rare uitzending schema? Volgens mij is er ook een aflevering op woensdags
Wohin wollen die kandidatenquote:
Die Schwarze Listequote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:18 schreef CherryOnTop het volgende:
the blacklistmaar misschien ben ik de enige die die reclame nu ziet
2 dagen in de week wordt het uitgezonden geen HHquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:18 schreef Stickertje het volgende:
Heeft dit niet een rare uitzending schema? Volgens mij is er ook een aflevering op woensdags
Klopt, maar ja...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:18 schreef Stickertje het volgende:
het antwoord is A denk ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wohin wollen die kandidaten
A: showbuhne
B: Dschunglecamp
Ik twijfel nog hoor... gaat toch om 10.000 euroquote:
Jij bent te slim voor die vragen, dan gaat het foutquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje rare vraag want B is altijd nog beter dan niet doorgaan.
Maar ze willen de Buhne nahquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje rare vraag want B is altijd nog beter dan niet doorgaan.
Hoe zit dat nou? Die wordt dan je coach?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:21 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik had voor die rapper gekozen, omdat die ook een beetje bruin is
Ik weet het niet meer precies, eerst dacht ik ff dat die persoon z'n stem voor 2 telt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou? Die wordt dan je coach?
Te laatquote:
Dat gaat over dat gedoe met de cd waar een naam opstond?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies, eerst dacht ik ff dat die persoon z'n stem voor 2 telt.
jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat gaat over dat gedoe met de cd waar een naam opstond?
hoge uithalen moet hij maar ff niet doen neequote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:23 schreef CherryOnTop het volgende:
Hij zit er af en toe een beetje naast, lijkt me met mijn niet-professionele oor
Och, als je de rest hoort... issie erg goedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
Vind het niet zo bijzonder. Beetje 'dit kan iedereen'.
Beetje nerdy zorgt voor stemmen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
Hij zit ook een beetje raar achter die piano vind ik.
Als je normaal achter een keyboard zit... is dat wel logischquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
Hij zit ook een beetje raar achter die piano vind ik.
hij is okequote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
Vind het niet zo bijzonder. Beetje 'dit kan iedereen'.
Ah ok van zowel pianospelen als keyboard spelen geen verstand, ik vond hem er een beetje ver vanaf zitten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je normaal achter een keyboard zit... is dat wel logisch
Bij een keyboard kun je wel afstand hebben, kun je ook staand bespelen, bij een piano moet je normaal ook de pedalen bedienen, die zitten dus logischerwijs dichterbij..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ok van zowel pianospelen als keyboard spelen geen verstand, ik vond hem er een beetje ver vanaf zitten.
Zeg sorry tegen al die verbrande vissticks!!quote:
Duct Tape, never leave home without itquote:
wij ook net pasquote:
Veel succes.. Het is al moeilijk om een heel pakket erbij te krijgen als je een voordeelpakket hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik ga UPC maandag bellen of ik ALLEEN RTL erbij kan krijgen
Ik heb geen ideequote:
Ja daar ben ik wel bang voor... mahja kan het proberen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Veel succes.. Het is al moeilijk om een heel pakket erbij te krijgen als je een voordeelpakket hebt
Ik lette wel op en heb ook niks gezien....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:34 schreef Stickertje het volgende:
Moet dat plakband wijf nog zingen ?![]()
Beetje vreemde editing of ik lette niet op
Och, het is logischer in het Duits dan in het raar nagesynchroniseerd Nederlandsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:39 schreef Stickertje het volgende:
Alles klinkt zo lekker fout in Duits, vooral de reclames
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:47 schreef Burner82 het volgende:
Tsja, geil wijf zijn helpt niet echt bij mensen die daar niet naar kijken
niet bij mijquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:48 schreef Stickertje het volgende:
heeft rtl ook ondertitels? ik kan hem niet goed verstaan
Gewoon 888 proberen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:48 schreef Stickertje het volgende:
heeft rtl ook ondertitels? ik kan hem niet goed verstaan
werkt nietquote:
volgens mij mist er een intro ofzoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:50 schreef Burner82 het volgende:
Loopt niet echt lekker... maar wat heeft hij nu niet?
haha nooit zo opgeletquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die rapper hosselt volgens mij ook de mannen
Och, deed het wel leukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:51 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
volgens mij mist er een intro ofzo
Ik zag iets van Laura C'on?quote:
Ja,quote:
Thnx, ken die persoon verder nietquote:
vooral met die neus piercingquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:55 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Samen team twintigtonner zo te zien, mijn hemel wat een dikzakjes.
oor peuterenquote:
ik denk het welquote:
JB kan echt goed zingen... maar dat rap geneuzel heeft gewoon alles verneukt...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
In het Duits klinkt het nog beter ook.
Waarschijnlijk ook de reden waarom hij zich nu als klootzak gedraagtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
JB kan echt goed zingen... maar dat rap geneuzel heeft gewoon alles verneukt...
Dat vind ik echt jammer, want lekkere jongen, goede stem, veel potentie... en dan alleen maar met de stoere "rapperts" omgaan.. goed voor hem qua geld, qua muziek zwaar klote...
Tja jonge knul en opeens veel geld en beroemdheid. Ik vraag me af of ik daar zelf mee had kunnen omgaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook de reden waarom hij zich nu als klootzak gedraagt
Als ik commentaar op mijn gedrag kreeg zou ik me toch wel even afvragen wat ik zou kunnen veranderen..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja jonge knul en opeens veel geld en beroemdheid. Ik vraag me af of ik daar zelf mee had kunnen omgaan.
Kans is aanwezig.. Maar zoals Karina ook al zegt... je bent 16 en je kunt doen en laten wat je wilt... dan heeft je moeder zelfs geen invloed meer op je.. en als je dan ouder wordt, met nog meer geld... tsjaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook de reden waarom hij zich nu als klootzak gedraagt
Nee zo zitten pubers niet in elkaar, dan ga je juist nog vervelender doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als ik commentaar op mijn gedrag kreeg zou ik me toch wel even afvragen wat ik zou kunnen veranderen..
Als jij miljoenen verdient ermee.....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als ik commentaar op mijn gedrag kreeg zou ik me toch wel even afvragen wat ik zou kunnen veranderen..
Hij is volwassen, de rede van 'Hij is nog een jongen' gaat niet meer op.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kans is aanwezig.. Maar zoals Karina ook al zegt... je bent 16 en je kunt doen en laten wat je wilt... dan heeft je moeder zelfs geen invloed meer op je.. en als je dan ouder wordt, met nog meer geld... tsja
Ik denk dat hij door het vroege geld kind is gebleven.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij is volwassen, de rede van 'Hij is nog een jongen' gaat niet meer op.
Zijn succes begon toch al een tijdje geleden he... toen mocht hij nog niet eens naar de playboy kijkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij is volwassen, de rede van 'Hij is nog een jongen' gaat niet meer op.
Vooral dat handje erbij.....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:07 schreef Stickertje het volgende:
Originele keuzes.. Titanium & een lied van Bruno Mars
Als je hem maar niet naar de hetereo gemeenschap stuurt danquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:08 schreef Burner82 het volgende:
Ik als homo wil deze kerel excommuniceren uit de homo gemeenschap
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je hem maar niet naar de hetereo gemeenschap stuurt dan
Deze hadden we zelf al weggestuurd. Je mag een gegeven homo niet in de bek kijkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tuurlijk welVrouwen klagen altijd dat de lekkerste kerels homo zijn... nou, hier heb je er 1 terug hoor
Maar hij is heul niet lekkerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tuurlijk welVrouwen klagen altijd dat de lekkerste kerels homo zijn... nou, hier heb je er 1 terug hoor
Hij lijkt op een jonge Mari van de Venquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die stop ik wel wat anders in de bekquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Deze hadden we zelf al weggestuurd. Je mag een gegeven homo niet in de bek kijken
Duh, anders had ik hem wel gehoudenquote:
Als dat je plan is dan kunnen we alle lelijke hetero mannen naar je toe sturen.. En daar zijn er veel veel meer van..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die stop ik wel wat anders in de bek
[..]
Duh, anders had ik hem wel gehouden
Diepzinnigheid is een topic verderop hequote:
Dan stuur ik de lelijke homo's terug,..... zijn er ook heeel veel.. en echt lelijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als dat je plan is dan kunnen we alle lelijke hetero mannen naar je toe sturen.. En daar zijn er veel veel meer van..
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan stuur ik de lelijke homo's terug,..... zijn er ook heeel veel.. en echt lelijk![]()
ik denk soms zelfs dat ze homo geworden zijn omdat ze geen vrouw kunnen vinden...
bij sommige vrouwen....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]Dat denk ik ook weleens bij lesbo's. maar dan geen man kunnen vinden natuurlijk.
Ik zag ineens iemand in beeld die aan z'n zak zat te krabben net, dacht: dat zal niet bij DSDS horenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
Oh het is afgelopenIk dacht dat dit alleen een voorstukje was.
Neequote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik zag ineens iemand in beeld die aan z'n zak zat te krabben net, dacht: dat zal niet bij DSDS horen
komt voortaan alleen op zaterdagquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Karina het volgende:
Iemand nog gekeken gisteren? Ik was het natuurlijk weer vergeten EN er was weer voetballen
gaat beginnenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die stop ik wel wat anders in de bek
[..]
Duh, anders had ik hem wel gehouden
quote:
Ze moeten van te voren voorspellen wie ja zegt. als dat klopt telt dat dubbel iddquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:23 schreef Karina het volgende:
Ah eindelijk snap ik het, de joker heeft 2 stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |