oor peuterenquote:
ik denk het welquote:
JB kan echt goed zingen... maar dat rap geneuzel heeft gewoon alles verneukt...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
In het Duits klinkt het nog beter ook.
Waarschijnlijk ook de reden waarom hij zich nu als klootzak gedraagtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
JB kan echt goed zingen... maar dat rap geneuzel heeft gewoon alles verneukt...
Dat vind ik echt jammer, want lekkere jongen, goede stem, veel potentie... en dan alleen maar met de stoere "rapperts" omgaan.. goed voor hem qua geld, qua muziek zwaar klote...
Tja jonge knul en opeens veel geld en beroemdheid. Ik vraag me af of ik daar zelf mee had kunnen omgaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook de reden waarom hij zich nu als klootzak gedraagt
Als ik commentaar op mijn gedrag kreeg zou ik me toch wel even afvragen wat ik zou kunnen veranderen..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja jonge knul en opeens veel geld en beroemdheid. Ik vraag me af of ik daar zelf mee had kunnen omgaan.
Kans is aanwezig.. Maar zoals Karina ook al zegt... je bent 16 en je kunt doen en laten wat je wilt... dan heeft je moeder zelfs geen invloed meer op je.. en als je dan ouder wordt, met nog meer geld... tsjaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook de reden waarom hij zich nu als klootzak gedraagt
Nee zo zitten pubers niet in elkaar, dan ga je juist nog vervelender doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als ik commentaar op mijn gedrag kreeg zou ik me toch wel even afvragen wat ik zou kunnen veranderen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |