Haar vriendje klonk nogal NLquote:
Echt wel.. Valt wel over de kabels, maar allehquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:31 schreef CherryOnTop het volgende:
Het is gewoon een verademing na die krijsende kat van net
Beter dan het origineel en verder goede buikspier-training voor het lachenquote:
OK jammer dat het gelijk met Voice UK is, maar woensdag weer een kans.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:33 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
de hele show? ik heb me wel vermaakt ja
Als ze zo doorgaan.... ga je wel RTl kijken..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
OK jammer dat het gelijk met Voice UK is, maar woensdag weer een kans.
Anders zet ik volgende week gewoon de stream ook aanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaan.... ga je wel RTl kijken..
Je lacht je echt kapot.. het is niet zo een laffe vertoning als in NL...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Anders zet ik volgende week gewoon de stream ook aanWord ik helemaal gek, 2 topics en 2 programma;s.
Klinkt wel goed ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je lacht je echt kapot.. het is niet zo een laffe vertoning als in NL...
Tsja, als je slecht zingt en 3 travo's hebt als achtergrond koor... etc etc etc...quote:
over een half uur begint hetquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, als je slecht zingt en 3 travo's hebt als achtergrond koor... etc etc etc...
daarom kreeg ik geen antwoord van jequote:Op woensdag 15 januari 2014 23:21 schreef Burner82 het volgende:
Ik zat in de bios naar de hobbit te kijken
Das liefquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
daarom kreeg ik geen antwoord van je
ik was een beetje bezorgd
leuke uitzenden, er waren een aantal gestoorden erbijquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Das lief
Maar ja, zuslief wilde naar de hobbit... ik ben emotioneel gechanteerd om mee te gaan... gisteravond kwam ons beide beste uit (want ze wilde wel 3d natuurlijk) en je laat je kleine zusje natuurlijk niet rond 23.15 nog met de bus naar huis gaan... dus ook maar ff naar huis gebracht...
Maar was wel gezellig
Hoe was de uitzending? nog wat (leuks) gemist?
begint over een paar minquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Das lief
Maar ja, zuslief wilde naar de hobbit... ik ben emotioneel gechanteerd om mee te gaan... gisteravond kwam ons beide beste uit (want ze wilde wel 3d natuurlijk) en je laat je kleine zusje natuurlijk niet rond 23.15 nog met de bus naar huis gaan... dus ook maar ff naar huis gebracht...
Maar was wel gezellig
Hoe was de uitzending? nog wat (leuks) gemist?
Thnx... utopia uit... rtl aanquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
OK nee er ging niks mis, ze kan gewoon niet zingen
lukasquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:37 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb nog geen leuke jongen met een lieve hond gezien...
There ain't no party like a party going on in my headquote:
de helft van MIA of zo geloof ik?quote:
Ik woon in Limburg, dus ergens heengaan, lijkt me niet.... waar wonen hullie dan allemaal?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
chufi en Anonymousz gaan jullie naar die voorvertoning volgende week zondag?
En burner natuurlijk, maar ik weet niet waar hij woont
Amsterdam en die film is ook in Amsterdam, vandaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg, dus ergens heengaan, lijkt me niet.... waar wonen hullie dan allemaal?
welke film?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Amsterdam en die film is ook in Amsterdam, vandaar
Welke voorvertoning?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
chufi en Anonymousz gaan jullie naar die voorvertoning volgende week zondag?
En burner natuurlijk, maar ik weet niet waar hij woont
En ik maar denken dat ik wel eens offtopic wasquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
Zie post boven jequote:
Oh het is toch geen druk topic. Ja beetje ver weg en vroeg voor je vanuit Limburg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik wel eens offtopic was
Maar nee helaas... Wil die film wel graag zien
Ik moest met zuslief naar de hobbit... mag ze mee met mij naar die film
Modjes.. denk je ze te snappen....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie post boven je
[..]
Oh het is toch geen druk topic. Ja beetje ver weg en vroeg voor je vanuit Limburg.
OT dan: best wel een goede stem dat meisje.
Oooh dan is het ook gratis, mis je wel alle leuke FOK!kers die komen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Modjes.. denk je ze te snappen....
Ja, helaas wel... lijkt me wel een coole filmik ga erheen... zussie heeft wel terug te doen... en anders vraag ik mijn ex wel... zijn nieuwe vriend werkt toch bij de bios..
Dat fok maar eens denkt aan alle gezellige leuke aardige vriendelijke Fokkers! in het zuiden des landsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oooh dan is het ook gratis, mis je wel alle leuke FOK!kers die komen natuurlijk
Dat is niet aan FOK! maar aan Pathequote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat fok maar eens denkt aan alle gezellige leuke aardige vriendelijke Fokkers! in het zuiden des lands
Zit ook in ehv toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet aan FOK! maar aan Pathe
Vast ook wel een stream van te vinden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:00 schreef Burner82 het volgende:
Ik wil die engelse zender ook wel kunnen zien..... Tom Daley die Splash doet (A)
[ afbeelding ]
En hij kijkt niet naar andere kerels hoor
naja, landelijk gezien zal amst wel meer publiek genereren dan ehv... en meer zalen hebben, waardoor omzet verlies meevalt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar willen zij liever in Amsterdam weet ook niet precies hoe het zit.
Operaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:04 schreef CherryOnTop het volgende:
![]()
zometeen kan ie heel goed zingen
Zal iets minder snel typenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
OK ik loop wel een beetje achter zie ik nu aan de Celine Dion post
Al weet je het van te voren... je verwacht het nog steeds nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
OK ik loop wel een beetje achter zie ik nu aan de Celine Dion post
Je stream had gelijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:08 schreef Karina het volgende:
Daar gaat mijn stream dit kon hij niet aan
Hij zingt als een oma, aldus mariannequote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:08 schreef Karina het volgende:
Daar gaat mijn stream dit kon hij niet aan
Uh dat hoorde ik dus nog, laterquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hij zingt als een oma, aldus marianne
ok, dan heeft RTL idd de domme prijsvraag uitgevondenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
In the jungle the mighty jungle
Bootcamp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |