Haar vriendje klonk nogal NLquote:
Echt wel.. Valt wel over de kabels, maar allehquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:31 schreef CherryOnTop het volgende:
Het is gewoon een verademing na die krijsende kat van net
Beter dan het origineel en verder goede buikspier-training voor het lachenquote:
OK jammer dat het gelijk met Voice UK is, maar woensdag weer een kans.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:33 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
de hele show? ik heb me wel vermaakt ja
Als ze zo doorgaan.... ga je wel RTl kijken..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
OK jammer dat het gelijk met Voice UK is, maar woensdag weer een kans.
Anders zet ik volgende week gewoon de stream ook aanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaan.... ga je wel RTl kijken..
Je lacht je echt kapot.. het is niet zo een laffe vertoning als in NL...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Anders zet ik volgende week gewoon de stream ook aanWord ik helemaal gek, 2 topics en 2 programma;s.
Klinkt wel goed ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je lacht je echt kapot.. het is niet zo een laffe vertoning als in NL...
Tsja, als je slecht zingt en 3 travo's hebt als achtergrond koor... etc etc etc...quote:
over een half uur begint hetquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, als je slecht zingt en 3 travo's hebt als achtergrond koor... etc etc etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |