eensquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef Redefine het volgende:
Dat oh ik had moeten drukken, als ze de artiest zien, vind ik altijd zo'n onzin.
Hehe.quote:
leuk, maar niet echt speciaalquote:
Tja, het gaat om The Voice..quote:
Nee, vergelijkbaar niveau.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
Al die matigheid is alsnog beter dan wat je bij VOH ziet/hoort.
Hebben ze de aangepaste stoel van Van Velzen hergebruikt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef superniger het volgende:
Kylie heft een opstapje nodig om bij haar stoel te komen:')
'eigenheid' scoort toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dit het seizoen van de vreemde covers?
Ja totdat het ten koste gaat van de kwaliteit.quote:
Vind ik ook altijd onzin.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:01 schreef Redefine het volgende:
Wel apart. Maar in Nederland hadden we gezegd: "Je moet wel nog aan je uitspraak werken".
Tot nu toe zijn er toch geen echte goede audities geweest?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de meeste hier toch wel beter hoor.
Overigens dit meisje niet.
En aan zuiverheid.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:01 schreef Redefine het volgende:
Wel apart. Maar in Nederland hadden we gezegd: "Je moet wel nog aan je Engelse uitspraak werken".
Sinds ze tijdens de shows de nummers al op Itunes verkopen boeit het verliezen niet meer, zolang je maar jezelf kan pluggen..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja totdat het ten koste gaat van de kwaliteit.
Vooral omdat het gezegd wordt door coaches die belabberd Engels spreken.quote:
Ik vond er geen een echt HEEL slecht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn er toch geen echte goede audities geweest?
alles is beter dan waar bij TVK voor gedraaid isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond er geen een echt HEEL slecht.
Will is meestal wel van de meisjes ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:02 schreef Anonymousz het volgende:
ik had verwacht dat will zou drukken
hahaquote:
jammer dat will niet had gedruktquote:
Haquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
bij nader inzien is ze toch wel leuk
Dan kon hij ook doorspoelen...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jammer dat will niet had gedrukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |