eensquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef Redefine het volgende:
Dat oh ik had moeten drukken, als ze de artiest zien, vind ik altijd zo'n onzin.
Hehe.quote:
leuk, maar niet echt speciaalquote:
Tja, het gaat om The Voice..quote:
Nee, vergelijkbaar niveau.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
Al die matigheid is alsnog beter dan wat je bij VOH ziet/hoort.
Hebben ze de aangepaste stoel van Van Velzen hergebruikt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef superniger het volgende:
Kylie heft een opstapje nodig om bij haar stoel te komen:')
'eigenheid' scoort toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dit het seizoen van de vreemde covers?
Ja totdat het ten koste gaat van de kwaliteit.quote:
Vind ik ook altijd onzin.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:01 schreef Redefine het volgende:
Wel apart. Maar in Nederland hadden we gezegd: "Je moet wel nog aan je uitspraak werken".
Tot nu toe zijn er toch geen echte goede audities geweest?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de meeste hier toch wel beter hoor.
Overigens dit meisje niet.
En aan zuiverheid.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:01 schreef Redefine het volgende:
Wel apart. Maar in Nederland hadden we gezegd: "Je moet wel nog aan je Engelse uitspraak werken".
Sinds ze tijdens de shows de nummers al op Itunes verkopen boeit het verliezen niet meer, zolang je maar jezelf kan pluggen..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja totdat het ten koste gaat van de kwaliteit.
Vooral omdat het gezegd wordt door coaches die belabberd Engels spreken.quote:
Ik vond er geen een echt HEEL slecht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn er toch geen echte goede audities geweest?
alles is beter dan waar bij TVK voor gedraaid isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond er geen een echt HEEL slecht.
Will is meestal wel van de meisjes ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:02 schreef Anonymousz het volgende:
ik had verwacht dat will zou drukken
hahaquote:
jammer dat will niet had gedruktquote:
Haquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
bij nader inzien is ze toch wel leuk
Dan kon hij ook doorspoelen...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jammer dat will niet had gedrukt
Gigi Ravelli (echte naam Willeke Ravenschout)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze lijkt op Gigi Ravioli, of hoe dat belspelmeisje-turned-GTST-popje ook heet.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:07 schreef Redefine het volgende:
Na de eerste amazing, is het hek ook gelijk van de dam...
Ook wel wat weg van Lauren Verster.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze lijkt op Gigi Ravioli, of hoe dat belspelmeisje-turned-GTST-popje ook heet.
Bedankt voor de info bro.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Gigi Ravelli (echte naam Willeke Ravenschout)
Weer een illusie armer dat sommige wel een spectaculaire naam hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze hebben alleen 1 vent die met dat kleine meisje knuffelde toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:09 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het altijd weer verfrissend dat de presentatoren bij deze Voice een stuk minder aanwezig zijn.
Daar is the Silverfox te cool voorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tom is een gentleman. Hij doet niet aan 'high fives'
nooit gewetenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:07 schreef Peter het volgende:
[..]
En ook een vrouw, met donker haar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze hebben alleen 1 vent die met dat kleine meisje knuffelde toch?
tom gaat drukken denk ikquote:
Schijnt toch niet waar te zijn. Heeft ze later zelf ontkracht in interview met Peter vd Vorst.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Je was me net voor.quote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:12 schreef Redefine het volgende:
Ah weer een iemand die dacht laat ik een nummer heel anders zingen...
Dat is voor Tom geen probleem.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:13 schreef hexje het volgende:
Niet drukken omdat haar stem oud klinkt.
Mja, dit nummer is oor de jaren heen toch al een stuk of 40 keer opnieuw gezongen door allerhande artiestenquote:
Dat is inderdaad wel wat minder. Slechts af en toe doen ze dat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef Stickertje het volgende:
Hier zouden alle 4 de stoelen bij de eerste noot al gelijk omdraaien, valt me op dat deze jury vrij weinig drut
Ja maar in mijn hoofd moet het gewoon zoals het origineel, vlot. Maar toch wel goed gedaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, dit nummer is oor de jaren heen toch al een stuk of 40 keer opnieuw gezongen door allerhande artiesten.
Mwa, ze is goed voor op bruiloften en pubparty's.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef Stickertje het volgende:
Hier zouden alle 4 de stoelen bij de eerste noot al gelijk omdraaien, valt me op dat deze jury vrij weinig drut
De versie van The Animals blijftquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, dit nummer is oor de jaren heen toch al een stuk of 40 keer opnieuw gezongen door allerhande artiesten.
Will gaat er nog eentje pakken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:16 schreef Redefine het volgende:
Hierna zal er wel nog een komen, waarbij elke coach vol overtuiging gaat drukken. Want ze hebben nog een kwartier.
Tom bedacht zich op het laatste moment, dat zij precies in het straatje van de afgelopen winnaressen zou passen, en dus moest drukken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:16 schreef hexje het volgende:
Nu moet Tom ophouden. Hij had bijna niet gedrukt.
In NL worden de afvallers er heel kort tussendoorgejast toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:17 schreef Karina het volgende:
Ach je moet ook een paar 'afvallers' ertussen hebben zitten natuurlijk. Dan houd je de echt goede over.
Ik bedoel voor later, bij de battles. Dan hoef je hele goede niet tegen elkaar te laten battelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:18 schreef Peter het volgende:
[..]
In NL worden de afvallers er heel kort tussendoorgejast toch?
Ja. De allereerste.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb niet alles gezien. Heeft Kylie al iemand in haar team/?
Will heeft al het harpmeisjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Kijk, daar hebben we de eerste voor Will.
we weten uit ervaring hoe het daarmee aflooptquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef Redefine het volgende:
En daar is die dan: de allereerste has been van het seizoen
alhoewel Cleo het vorig jaar uitstekend deedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
we weten uit ervaring hoe het daarmee afloopt
The Streets hebben ook wel een hit hier gescoord, maar vooral groter buiten ons land. Al kon ik zelf alleen die blanke herinneren als zanger.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
Nooit van gehoord, zeker alleen in de UK bekend geweest.
Ik dacht van welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, ging ze naar Will? Prima keuze
Dat verschilt. De een gaat gelijk al niet door. De ander haalt de live shows.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
we weten uit ervaring hoe het daarmee afloopt
Maar zijn helaas wel vaak genoeg favoriet bij coaches.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit soort stemmen gaan me zo snel vervelen.
Dat heb ik ook met Mike Hucknallquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit soort stemmen gaan me zo snel vervelen.
oudere versie van jessie is zequote:
Mick Hucknall kan wel even een heel stuk beter zingen dan deze straatveger.quote:
Jessie geloof ik. Kylie niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
oudere versie van jessie is ze
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:23 schreef Peter het volgende:
Is Kylie soms op zoek naar een neger om gevuld te worden?
Wilde eerst typen dat ik het vond meevallen, maar daar ben ik in de laatste minuut weer vna gedachte van veranderdquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wilde eerst typen dat ik het vond meevallen, maar daar ben ik in de laatste minuut weer vna gedachte van veranderd
Hopelijk wordt Kylie even goed gepakt en is ze daarna uitgeput en rustigquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wilde eerst typen dat ik het vond meevallen, maar daar ben ik in de laatste minuut weer vna gedachte van veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |