quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Praxeologie verwerpt empirisch bewijs en is niet te falsificeren.
Keynes is inderdaad wel meer van de wetenschappelijke methode. De Oostenrijkse school verzint zoals je zegt een leuke term voor uit je onderbuik blaten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, "ook"? Volgens mij probeerde Keynes zich nog een beetje aan de wetenschappelijke methode te houden.
Praxeologie verwerpt empirisch bewijs en is niet te falsificeren.
Ze financieren het leger toch, dat is de opponent van Hezbollah in Libanon. En ook de opponent van Syrië-Iran.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hezbollah financieren is dan een prima alternatief inderdaad.
Idiote Saudi's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen. Daarna huilen. Maar eerst lachen, dus.
De leidinggevende kwam met het argument 'we hebben te weinig personeel' - dus daarom moet voor alles een afspraak gemaakt worden. Het is een non-argument, want ik kom alleen een FORMULIER afgeven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:42 schreef waht het volgende:
De roverheid doet dat met goede reden. Stel je voor dat mensen dingen doen zonder dit te overleggen.
Goed zo, POLlers laten niet met zich fuckenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:27 schreef Mutant01 het volgende:
Ben vrij geduldig, maar gister was ik een beetje boos. Stond bij de stadswinkel - wilde een formulier afgeven: doorgeven adreswijziging. Had het eerst geprobeerd online te doen, maar dat ging niet omdat het systeem mijn huisnummer niet kende. Wat op zichzelf al vreemd is, wat het nummer is destijds door de gemeente toegekend. Maar goed via de website van de gemeente moet je dan dus een formulier downloaden - en dan moet je het allemaal handmatig doen. Er staat dan dat je het formulier op de post kunt doen of kan afgeven bij een stadsdeelwinkel. Ik koos voor het laatste, omdat ik op korte termijn 'feitelijk' in de nieuwe woning ga wonen - en als je het te laat doorgeeft, kan je in de penarie komen.
Dus ik formulier ingevuld etc. en naar de Stadswinkel. Na een tijdje wachten spreek ik eindelijk de receptioniste. Geef aan dat ik een adreswijziging wil doorgeven middels het formulier. Ze kijkt me aan en zegt dan dat ik een afspraak moet maken.. Ik zeg afspraak? Hoezo? Ja.. nee, je moet een afspraak maken om het formulier af te geven.. en de eerstvolgende mogelijkheid is over 3 weken. Dus ik keek haar aan en ik maak duidelijk dat op de website toch echt wat anders staat en ik bovendien over een aantal dagen feitelijk ben verhuisd. Nee - toch een afspraak maken, ze bleef volhouden. Ik uitgelegd hoe het juridisch allemaal in elkaar steekt - en dat ik nu door hun toedoen te laat mijn verhuizing moet doorgeven - dat de informatie op de website niet klopt - en dat ik de toegevoegde waarde niet zie van het apart maken van een afspraak om een formulier af te geven. Wat mij wederom tijd kost. En toen vroeg ik wat zij met deze signalen ging doen. 'Ja ik kan niets voor u betekenen meneer, ik ga de signalen wel bespreken met mijn leidinggevende'. Ik gaf toen aan dat ik zelf wel de leidinggevende wilde spreken (normaal gesproken ben ik helemaal niet zo assertief, maar ik had het even gehad) - al die mensen achter mij: 'JA GOED ZO! ZEG HET ZE! LAAT ZIEN DAT ZE EEN STELLETJE EIKELS ZIJN. IK GENIET HIERVAN. NEEM JE TIJD. Leidinggevende kwam, stelde zich netjes voor, werd naar een privékamertje geloodst, ze nam het formulier in. Keek in het systeem. Zag dat de woning nog niet vrijgegeven was, wat vreemd is, want er is dus al een huisnummer e.d. Bleek dat het systeem het een en ander niet correct had verwerkt. Maandag komen de bouwinspecteurs langs om het huis 'vrij te geven' - puur ter controle en dan zal ze er meteen voor zorgen dat de adreswijziging wordt doorgevoerd.
Zucht..... true story bro.
Efficiëntie is dan ook een begrip dat ze niet kennen. Evenals "klantvriendelijkheid". Zo gaat dat, als je monopolist bentquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De leidinggevende kwam met het argument 'we hebben te weinig personeel' - dus daarom moet voor alles een afspraak gemaakt worden. Het is een non-argument, want ik kom alleen een FORMULIER afgeven.
Die tijd die het duurt om een formulier af te geven is toch aardig wat minder dan een afspraak, een gesprek met een leidinggevende, en ruzie met een baliemedewerkster. Maar goed, als zij daar meer personeel voor nodig hebben, oke dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De leidinggevende kwam met het argument 'we hebben te weinig personeel' - dus daarom moet voor alles een afspraak gemaakt worden. Het is een non-argument, want ik kom alleen een FORMULIER afgeven.
Dan moet er out of the box worden gedacht. En dat is gaat niet gebeuren, want werkinstructies.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach gewoon een teken dat de gemeente nog te rijk is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan moet er out of the box worden gedacht. En dat is gaat niet gebeuren, want werkinstructies.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Uit het woelige leven van Cheyenne van Duren:Ik kan alleen een beetje lachen om het feit dat er 'faal' in de naam van het niet getoonde plaatje staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen. Daarna huilen. Maar eerst lachen, dus.![]()
In de preview deed hij het gewoonquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan alleen een beetje lachen om het feit dat er 'faal' in de naam van het niet getoonde plaatje staat
Gaat hier niet om een bouwvergunning, want die was al verstrekt. Maar in het systeem moet ook bekend zijn wanneer zo'n gebouw klaar is - anders kan je als burger dus jezelf niet inschrijven op dat specifieke adres.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:46 schreef arjan1112 het volgende:
in de plaats waar ik woon kan je gewoon gaan bouwen zonder vergunning... dan komt de gemeente kijken en krijg je die vergunning gewoon, moeilijk doen ze niet
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:50 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo inschrijven je hebt toch al een paspoort
PVV-volkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In de preview deed hij het gewoon
Dan maar zonder hotlink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |