abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135356309
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Praxeologie verwerpt empirisch bewijs en is niet te falsificeren.
:')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_135356371
Allah Al Watan Al Malik
pi_135356404
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:08 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

:')
Is zo. :6
pi_135356410
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm, "ook"? Volgens mij probeerde Keynes zich nog een beetje aan de wetenschappelijke methode te houden.

Praxeologie verwerpt empirisch bewijs en is niet te falsificeren.
Keynes is inderdaad wel meer van de wetenschappelijke methode. De Oostenrijkse school verzint zoals je zegt een leuke term voor uit je onderbuik blaten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_135356428
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:08 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Hezbollah financieren is dan een prima alternatief inderdaad. :')

Idiote Saudi's.
Ze financieren het leger toch, dat is de opponent van Hezbollah in Libanon. En ook de opponent van Syrië-Iran.
pi_135356437
quote:
The horror.
pi_135356501
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:12 schreef Tem het volgende:

[..]

The horror.
Allah Al Watan Al Malik
pi_135356826
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:49 schreef Tem het volgende:

[..]

Jij zit nu al op het randje.
Dan zal ik proberen de volgende keer meer doodsverwensingen in mijn teksten te verwerken.
pi_135356899
Ben vrij geduldig, maar gister was ik een beetje boos. Stond bij de stadswinkel - wilde een formulier afgeven: doorgeven adreswijziging. Had het eerst geprobeerd online te doen, maar dat ging niet omdat het systeem mijn huisnummer niet kende. Wat op zichzelf al vreemd is, wat het nummer is destijds door de gemeente toegekend. Maar goed via de website van de gemeente moet je dan dus een formulier downloaden - en dan moet je het allemaal handmatig doen. Er staat dan dat je het formulier op de post kunt doen of kan afgeven bij een stadsdeelwinkel. Ik koos voor het laatste, omdat ik op korte termijn 'feitelijk' in de nieuwe woning ga wonen - en als je het te laat doorgeeft, kan je in de penarie komen.

Dus ik formulier ingevuld etc. en naar de Stadswinkel. Na een tijdje wachten spreek ik eindelijk de receptioniste. Geef aan dat ik een adreswijziging wil doorgeven middels het formulier. Ze kijkt me aan en zegt dan dat ik een afspraak moet maken.. Ik zeg afspraak? Hoezo? Ja.. nee, je moet een afspraak maken om het formulier af te geven.. en de eerstvolgende mogelijkheid is over 3 weken. Dus ik keek haar aan en ik maak duidelijk dat op de website toch echt wat anders staat en ik bovendien over een aantal dagen feitelijk ben verhuisd. Nee - toch een afspraak maken, ze bleef volhouden. Ik uitgelegd hoe het juridisch allemaal in elkaar steekt - en dat ik nu door hun toedoen te laat mijn verhuizing moet doorgeven - dat de informatie op de website niet klopt - en dat ik de toegevoegde waarde niet zie van het apart maken van een afspraak om een formulier af te geven. Wat mij wederom tijd kost. En toen vroeg ik wat zij met deze signalen ging doen. 'Ja ik kan niets voor u betekenen meneer, ik ga de signalen wel bespreken met mijn leidinggevende'. Ik gaf toen aan dat ik zelf wel de leidinggevende wilde spreken (normaal gesproken ben ik helemaal niet zo assertief, maar ik had het even gehad) - al die mensen achter mij: 'JA GOED ZO! ZEG HET ZE! LAAT ZIEN DAT ZE EEN STELLETJE EIKELS ZIJN. IK GENIET HIERVAN. NEEM JE TIJD. Leidinggevende kwam, stelde zich netjes voor, werd naar een privékamertje geloodst, ze nam het formulier in. Keek in het systeem. Zag dat de woning nog niet vrijgegeven was, wat vreemd is, want er is dus al een huisnummer e.d. Bleek dat het systeem het een en ander niet correct had verwerkt. Maandag komen de bouwinspecteurs langs om het huis 'vrij te geven' - puur ter controle en dan zal ze er meteen voor zorgen dat de adreswijziging wordt doorgevoerd.

Zucht..... true story bro.
Allah Al Watan Al Malik
pi_135356985
Rotterdam. :')

Ambtenaren. :')

Gemeenteloket. :')

Muttie. :')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_135357036
Vreemd verhaal; wij hebben helemaal niks doorgegeven toen we gingen verhuizen; de gemeente kwam daar uit zichzelf achter toen ze de belastingaanslag opstuurden
pi_135357214
Het is wel irritant dat je nu voor ieder kutdingetje een afspraak moet maken bij die stadswinkels. Ik kan alleen hier altijd wel vrij snel terecht. Laatst moest ik ook voor het erkennen van de nieuwe spruit.
pi_135357330
De roverheid doet dat met goede reden. Stel je voor dat mensen dingen doen zonder dit te overleggen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_135357362
Uit het woelige leven van Cheyenne van Duren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen. Daarna huilen. Maar eerst lachen, dus.
pi_135357369
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:42 schreef waht het volgende:
De roverheid doet dat met goede reden. Stel je voor dat mensen dingen doen zonder dit te overleggen.
De leidinggevende kwam met het argument 'we hebben te weinig personeel' - dus daarom moet voor alles een afspraak gemaakt worden. Het is een non-argument, want ik kom alleen een FORMULIER afgeven.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 11 januari 2014 @ 15:45:30 #196
104871 remlof
Europees federalist
pi_135357395
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:27 schreef Mutant01 het volgende:
Ben vrij geduldig, maar gister was ik een beetje boos. Stond bij de stadswinkel - wilde een formulier afgeven: doorgeven adreswijziging. Had het eerst geprobeerd online te doen, maar dat ging niet omdat het systeem mijn huisnummer niet kende. Wat op zichzelf al vreemd is, wat het nummer is destijds door de gemeente toegekend. Maar goed via de website van de gemeente moet je dan dus een formulier downloaden - en dan moet je het allemaal handmatig doen. Er staat dan dat je het formulier op de post kunt doen of kan afgeven bij een stadsdeelwinkel. Ik koos voor het laatste, omdat ik op korte termijn 'feitelijk' in de nieuwe woning ga wonen - en als je het te laat doorgeeft, kan je in de penarie komen.

Dus ik formulier ingevuld etc. en naar de Stadswinkel. Na een tijdje wachten spreek ik eindelijk de receptioniste. Geef aan dat ik een adreswijziging wil doorgeven middels het formulier. Ze kijkt me aan en zegt dan dat ik een afspraak moet maken.. Ik zeg afspraak? Hoezo? Ja.. nee, je moet een afspraak maken om het formulier af te geven.. en de eerstvolgende mogelijkheid is over 3 weken. Dus ik keek haar aan en ik maak duidelijk dat op de website toch echt wat anders staat en ik bovendien over een aantal dagen feitelijk ben verhuisd. Nee - toch een afspraak maken, ze bleef volhouden. Ik uitgelegd hoe het juridisch allemaal in elkaar steekt - en dat ik nu door hun toedoen te laat mijn verhuizing moet doorgeven - dat de informatie op de website niet klopt - en dat ik de toegevoegde waarde niet zie van het apart maken van een afspraak om een formulier af te geven. Wat mij wederom tijd kost. En toen vroeg ik wat zij met deze signalen ging doen. 'Ja ik kan niets voor u betekenen meneer, ik ga de signalen wel bespreken met mijn leidinggevende'. Ik gaf toen aan dat ik zelf wel de leidinggevende wilde spreken (normaal gesproken ben ik helemaal niet zo assertief, maar ik had het even gehad) - al die mensen achter mij: 'JA GOED ZO! ZEG HET ZE! LAAT ZIEN DAT ZE EEN STELLETJE EIKELS ZIJN. IK GENIET HIERVAN. NEEM JE TIJD. Leidinggevende kwam, stelde zich netjes voor, werd naar een privékamertje geloodst, ze nam het formulier in. Keek in het systeem. Zag dat de woning nog niet vrijgegeven was, wat vreemd is, want er is dus al een huisnummer e.d. Bleek dat het systeem het een en ander niet correct had verwerkt. Maandag komen de bouwinspecteurs langs om het huis 'vrij te geven' - puur ter controle en dan zal ze er meteen voor zorgen dat de adreswijziging wordt doorgevoerd.

Zucht..... true story bro.
Goed zo, POLlers laten niet met zich fucken :D
pi_135357396
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De leidinggevende kwam met het argument 'we hebben te weinig personeel' - dus daarom moet voor alles een afspraak gemaakt worden. Het is een non-argument, want ik kom alleen een FORMULIER afgeven.
Efficiëntie is dan ook een begrip dat ze niet kennen. Evenals "klantvriendelijkheid". Zo gaat dat, als je monopolist bent :P
pi_135357397
quote:

[..]

Die tijd die het duurt om een formulier af te geven is toch aardig wat minder dan een afspraak, een gesprek met een leidinggevende, en ruzie met een baliemedewerkster. Maar goed, als zij daar meer personeel voor nodig hebben, oke dan.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_135357400
quote:

[..]

Dan moet er out of the box worden gedacht. En dat is gaat niet gebeuren, want werkinstructies.
pi_135357405
in de plaats waar ik woon kan je gewoon gaan bouwen zonder vergunning... dan komt de gemeente kijken en krijg je die vergunning gewoon, moeilijk doen ze niet
pi_135357411
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:45 schreef Tem het volgende:

[..]

Dan moet er out of the box worden gedacht. En dat is gaat niet gebeuren, want werkinstructies.
Ach gewoon een teken dat de gemeente nog te rijk is.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 15:46:29 #202
104871 remlof
Europees federalist
pi_135357424
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Uit het woelige leven van Cheyenne van Duren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen. Daarna huilen. Maar eerst lachen, dus.
Ik kan alleen een beetje lachen om het feit dat er 'faal' in de naam van het niet getoonde plaatje staat :')
pi_135357440
Ja, plaatje werkt niet pokkeltje.
pi_135357450
Je moet straks ook een afspraak
maken om een afspraak te maken zeker.
pi_135357464
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:46 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik kan alleen een beetje lachen om het feit dat er 'faal' in de naam van het niet getoonde plaatje staat :')
In de preview deed hij het gewoon :'(

Dan maar zonder hotlink.
pi_135357468
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:46 schreef arjan1112 het volgende:
in de plaats waar ik woon kan je gewoon gaan bouwen zonder vergunning... dan komt de gemeente kijken en krijg je die vergunning gewoon, moeilijk doen ze niet
Gaat hier niet om een bouwvergunning, want die was al verstrekt. Maar in het systeem moet ook bekend zijn wanneer zo'n gebouw klaar is - anders kan je als burger dus jezelf niet inschrijven op dat specifieke adres.
Allah Al Watan Al Malik
pi_135357511
Hoezo inschrijven je hebt toch al een paspoort
pi_135357554
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:50 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo inschrijven je hebt toch al een paspoort
:{
Allah Al Watan Al Malik
pi_135357570
_O-
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_135357575
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:48 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

In de preview deed hij het gewoon :'(

Dan maar zonder hotlink.
PVV-volk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: