Je moet veel janken bij de mods, dan krijg je iemand geband.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat moet je hier eigenlijk precies uithalen om een ban te krijgen? Hoor regelmatig dat er mensen digitaal gedeporteerd zijn, maar zie nooit iemand over de schreef gaan.
Religie is fictie?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Degene die die grap met die foto probeerde te maken slaat maar liefst twee keer de plank mis.
Kan de gehele Oostenrijkse school bij. Die hebben ook weinig op met wetenschap.quote:
A) Kritiek hebben op Joden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat moet je hier eigenlijk precies uithalen om een ban te krijgen? Hoor regelmatig dat er mensen digitaal gedeporteerd zijn, maar zie nooit iemand over de schreef gaan.
Nee, het vloeit er wel uit voort, helaas.quote:
Klopt, dat is non-fictie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat boek van Keynes nou net niet.
Dat was nou ook de "garp".quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:57 schreef remlof het volgende:
[..]
De schuldenberg is er het bewijs van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is geen fictie en het is niet religieus. Wederom blijkt dat rechtsen een bijzonder slecht ontwikkeld gevoel voor humor hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was nou ook de "garp".
Linkse hippie humor.
In dit fascistenhol mag alles gezegd worden, swa.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
A) Kritiek hebben op Joden.
B) Kritiek hebben op Danny
C) Kritiek hebben op de FP.
Keynes religieuze fictie noemen lijkt me niet echt iets wat rechtsen zouden doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is geen fictie en het is niet religieus. Wederom blijkt dat rechtsen een bijzonder slecht ontwikkeld gevoel voor humor hebben.
Mijn leraar economie op de Havo was een grote fan van Keynes. En een bijzonder sympathieke en kundige leraar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:02 schreef De_Guidance het volgende:
Ik weet niet zoveel over Keynes, maar het zijn meestal de nare mensen die hem haten. Dus ik mag 'm wel.
Dat lijken me prima redenen. Al vond ik nu bij Koos dat EG het soms ook wel erg zit uit te dagen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jup of nare dingen als ongewenst privé gegevens delen van users of opmerkingen over pedofiele icm kinderen van users.
De reden voor Koos z'n laatste ban was weer een doodsverwensing.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat lijken me prima redenen. Al vond ik nu bij Koos dat EG het soms ook wel erg zit uit te dagen.
Leugens tata.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:01 schreef waht het volgende:
[..]
In dit fascistenhol mag alles gezegd worden, swa.
Zo'n veto bij onderhandelingen levert dan toch nog best een aardige vetpot opquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:48 schreef remlof het volgende:
Saoedi-Arabië maakte onlangs bekend dat het drie miljard dollar uittrekt voor de versterking van de Libanese strijdkrachten. Het leeuwendeel van dat bedrag moet worden besteed in Frankrijk, zo is er in Riad bijgezegd.
Zo hey.
Ja, niet handig maar de aanleiding valt ook wat over te zeggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:04 schreef remlof het volgende:
[..]
De reden voor Koos z'n laatste ban was weer een doodsverwensing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |