Lolled @ unless it's coldquote:Op zondag 12 januari 2014 15:41 schreef Corniel het volgende:
@Pijll: je had dus 188 ook nog moeten proberen. Je moet echt doorgaan tot je niet meer kan.
Verder wilde ik deze even delen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:48 schreef Murmeli het volgende:
Mijlpaal gehaald![]()
10 km binnen het uur gelopen! 59.20
Dan maar een nieuw doel stellen55 min ofzo. Of 15 km op 1,5 uur.
Ik ga er nog even over denken.
Dit was eigenlijk mijn doel voor de cpc, maar ja, iets sneller mag ook. Of iets soepeler, want het kan goed zijn dat ik de volgende keer weer 63 min loop.
Voor nu in ieder geval trots
Woeh! Goed gedaan!quote:Op zondag 12 januari 2014 15:48 schreef Murmeli het volgende:
Mijlpaal gehaald![]()
Dit was eigenlijk mijn doel voor de cpc, maar ja, iets sneller mag ook. Of iets soepeler, want het kan goed zijn dat ik de volgende keer weer 63 min loop.
Uhuh..... Ik bijv....quote:Op zondag 12 januari 2014 13:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
Balen, maar toch nog een tijd waar veel van dromen (hoewel dat voor jou natuurlijk en belachelijk schrale troost is)
Wat klote dat je zo uit je ritme bent gebeukt, maar aan de andere kant ook wel weer hilarisch als ik het zo lees.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Gemengde gevoelens. Positief: streeftijd vrijwel exact gelopen (1:57:28 vs 1:57:30) en alles wat geblesseerd was is heel gebleven. Negatief: tussen 3,5km en 18km volledig uit mijn ritme door een onoplettende toeschouwer. Aan het begin van het strand stonden de toeschouwers tussen de lopers en het water. In een poging een aanrollende golf te ontwijken gooide deze meneer zijn 100+kg vol tussen de lopers. Stipstreep was de klos en kreeg de volle klap. Omdat ik wat meer snelheid had won ik op punten. Gevolg: stipstreep uit zijn ritme met een pijnlijke enkel en de toeschouwer verdween voor een gratis zwemles languit in de golf die hij had willen ontwijken.
Yesssss! Gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 12 januari 2014 13:17 schreef Reflectionne het volgende:
5 km aan een stuk geluktWilde weten of ik 't kon.. Nu door met een Evy schema voor 10 km
Oh dat is wel een bummer jaquote:Op zondag 12 januari 2014 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Gemengde gevoelens. Positief: streeftijd vrijwel exact gelopen (1:57:28 vs 1:57:30) en alles wat geblesseerd was is heel gebleven. Negatief: tussen 3,5km en 18km volledig uit mijn ritme door een onoplettende toeschouwer. Aan het begin van het strand stonden de toeschouwers tussen de lopers en het water. In een poging een aanrollende golf te ontwijken gooide deze meneer zijn 100+kg vol tussen de lopers. Stipstreep was de klos en kreeg de volle klap. Omdat ik wat meer snelheid had won ik op punten. Gevolg: Stipstreep uit zijn ritme met een pijnlijke enkel en de toeschouwer verdween voor een gratis zwemles languit in de golf die hij had willen ontwijken.
Dank U!quote:Op zondag 12 januari 2014 16:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Guard en Semtex: jullie zijn toegevoegd.
Ghe. Wij doen dus lekker beidequote:Op zondag 12 januari 2014 15:41 schreef Corniel het volgende:
@Pijll: je had dus 188 ook nog moeten proberen. Je moet echt doorgaan tot je niet meer kan.
Verder wilde ik deze even delen:
[ afbeelding ]
Toegevoegd. Zou je de volgende keer de code-tags willen gebruiken? Dat kopieert net even wat makkelijker.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:12 schreef raimen het volgende:
En nog een keer![]()
12 Juli - Team Trail des Pins (Houffalize)
• raimen - 15 kilometer
Geen pretje, dan was het toch een goede meting.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:44 schreef pijll het volgende:
[..]
De 188 lukte mij dus echt niet meer.
't Is wel goed zo. Kan je omslagpunt veranderen? Want dan zou ik over een paar maanden weer moeten meten. Is geen pretje.
Oef, dat is vervelend, van die toeschouwer. En van je enkel. Nog last van?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Gemengde gevoelens. Positief: streeftijd vrijwel exact gelopen (1:57:28 vs 1:57:30) en alles wat geblesseerd was is heel gebleven. Negatief: tussen 3,5km en 18km volledig uit mijn ritme door een onoplettende toeschouwer. Aan het begin van het strand stonden de toeschouwers tussen de lopers en het water. In een poging een aanrollende golf te ontwijken gooide deze meneer zijn 100+kg vol tussen de lopers. Stipstreep was de klos en kreeg de volle klap. Omdat ik wat meer snelheid had won ik op punten. Gevolg: Stipstreep uit zijn ritme met een pijnlijke enkel en de toeschouwer verdween voor een gratis zwemles languit in de golf die hij had willen ontwijken.
Sorry. Ik heb gewoon die regel copy paste gedaan. Maar ik begrijp dat het niet goed is. Ben ook zo'n noob daarin.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Toegevoegd. Zou je de volgende keer de code-tags willen gebruiken? Dat kopieert net even wat makkelijker.
W00t! Heel netjes en gefeliciteerd met het behalen van je doel!quote:Op zondag 12 januari 2014 15:48 schreef Murmeli het volgende:
Mijlpaal gehaald![]()
Ha, dan lag 'ie daar net goed! Moet 'ie maar niet dicht bij het water gaan staan, dan kun je zoiets verwachtenquote:Op zondag 12 januari 2014 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
quote:
10quote:Op zondag 12 januari 2014 16:45 schreef Nirak het volgende:
Murmeli, goed gedaan die 5 km
En stipjestreepje en daywalker: goede tijden! Jammer van die toeschouwer stipjestreepje.. Nog pijn aan je enkel?
Bad karma voor de ontwijker dusquote:Op zondag 12 januari 2014 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lekker dan, gevalletje ten onder gaan aan je eigen succes of is het zover nog niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef Quoi het volgende:
Nu pas bij auto in Heiloo en op de terugweg![]()
Uur in kou op een pendelbus gewacht...![]()
Eind vd wereld hier.
Nou, ik weet waar ik iig nooit aan mee zou doenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef Quoi het volgende:
Eind vd wereld hier.
Hé, wat een bekend gebiedquote:Op zondag 12 januari 2014 15:16 schreef pijll het volgende:
[..]
Nou, ik heb dit protocol wel heel letterlijk genomen.
Heb net een rondje gelopen hier door de Eempolder, heb 15 minuten warmgelopen (omdat hardlopen nu eenmaal wat intensiever is dan fietsen), en ben daarna begonnen op 153. Iedere 5 minuten 5 slagen omhoog. Bij 183 kwam ik een beetje in de problemen, 178 kon ik nog redelijk uitlopen.
170 dus. Misschien een of twee slagen meer, want ik heb de 183 wel uitgelopen.
http://connect.garmin.com/activity/428686253
Het is wel lastig om je hartslag een beetje constant te houden.
Lekker weer trouwens! Heerlijk zonnetje.
Dat was t enige minpuntje, die verplichte bussen. En de enorme rij bij de enige normale wc, als je vergeten bent om zelf papier mee te nemen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef Quoi het volgende:
Eind vd wereld hier.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:14 schreef Levitas het volgende:
Even 40 kilometer als warming up doen en dan vervolgens de halve marathon in Egmond lopen. Ik vind het bizar
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)alve+marathon+Egmond
Als je zijn hogere doel ziet, snap ik hem welquote:Hoewel Schrama traint voor een loop van 80 kilometer in Duitsland dit jaar en een van 150 kilometer door Spanje,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb jammergenoeg geen goede weergave van km 6 vorig jaar, want autopauze gooide toen roet in het eten. Dit jaar ging ie in 7:48![]()
Netjes. Mosterd nog gevonden?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:23 schreef abraham het volgende:
Zo, ook weer thuis en schoon gedouched na Egmond. Heerlijk weer écht niet mijn ondergrond. Volgend jaar misschien weer
Daar moet ik nog een paar jaartjes voor doorlopen!quote:Op zondag 12 januari 2014 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Netjes. Mosterd nog gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |