zak in elkaar joh gekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:03 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je een grotere bek hebt op inet dan in real life met je respectloze gelul.
die heb jij eruit gehaald joh gekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
waar zijn al die UI`s in de OP gebleven?
Nee, serieus nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die heb jij eruit gehaald joh gek
ik ben er wel een voorstander vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
waar zijn al die UI`s in de OP gebleven?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben er wel een voorstander van
nu kunnen we niemand meer buiten sluiten
quote:
Ik heb genoeg aan Tjackaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Uhu. Hoe voelt het om bang te zijn voor vrouwen eigenlijk?
slecht elke keer met angst erover heen moeten gaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Uhu. Hoe voelt het om bang te zijn voor vrouwen eigenlijk?
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
GC / [GRTD #3486] tompouce
het is supersofs schuld
quote:Bericht 68% gewijzigd door kanovinnie op 10-01-2014 16:31:17
Sorry, Sof is de laatste geweest voor de komende tijd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:07 schreef Toto69 het volgende:
Wie heeft een drie sterren abo voor mij over
Het lijkt mij inderdaad vervelend om de lelijke, autistische vrouwen te moeten 'doen'. Traumatisch, natuurlijk is het soort zoekt soort, maar toch.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slecht elke keer met angst erover heen moeten gaan
Dat kan niet, die kun je alleen zelf upgraden omdat je al een abo hebt. Je krijgt alleen een verlenging van hetzelfde als iemand je het cadeau doet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:07 schreef Toto69 het volgende:
Wie heeft een drie sterren abo voor mij over
wat een slechte belediging ik ben niet eens een beetje boosquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad vervelend om de lelijke, autistische vrouwen te moeten 'doen'. Traumatisch, natuurlijk is het soort zoekt soort, maar toch.
inso heeft best een leuke vriendin hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad vervelend om de lelijke, autistische vrouwen te moeten 'doen'. Traumatisch, natuurlijk is het soort zoekt soort, maar toch.
beviel de sextape die ik je stuurde ja?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inso heeft best een leuke vriendin hoor
ohquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat kan niet, die kun je alleen zelf upgraden omdat je al een abo hebt. Je krijgt alleen een verlenging van hetzelfde als iemand je het cadeau doet.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beviel de sextape die ik je stuurde ja?
fucking geilquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beviel de sextape die ik je stuurde ja?
In jullie ogen wel!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inso heeft best een leuke vriendin hoor
is goedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fucking geil
de volgende keer wil ik hem graag weer
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
In jullie ogen wel!
Als ik 1 ding hier heb geleerd is het dat de lelijke vrouwen hier als mooi/leuk worden bestempeld
Nonou. Jammer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat een slechte belediging ik ben niet eens een beetje boos
'kanjer'quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
tjacka kanjer op met je uit ik word misselijk
Oke, tijd voor het viva-forum. doei doeiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
In jullie ogen wel!
Als ik 1 ding hier heb geleerd is het dat de lelijke vrouwen hier als mooi/leuk worden bestempeld maar dat ze dat in het echte leven niet zijn. Echt geleerd hier.
Daan en Johannes hebben dagen zonder reinigingsslang geleefdquote:
neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
nog wensen tjacka dat doe ik voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daan en Johannes hebben dagen zonder reinigingsslang geleefd
In US zitten best wel een paar mooie vrouwen, die zijn imo echt niet lelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:12 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Maar eerlijk: het is wel echt zo. Kijk maar in US.
picsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.Ze hebben het reuzegezellig met z'n alle.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
haha kijk wat ik net vind
mijn sollicitatie voor vbl
hahaZolderkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
[..]
nee
hahaWat een baas ben je toch ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
[..]
nee
hahadie staat nog in mijn pm geloof ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch wel steker dan mijn treinen sollicitatie
O ja, de gemiddelden qua uiterlijk die eruitzien zoals de meeste personen (als je gewoon leeft dan weet je dat), worden hier als Gods gift bestempeld.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:14 schreef bondage het volgende:
[..]
In US zitten best wel een paar mooie vrouwen, die zijn imo echt niet lelijk.
Ja anders krijg je ban. In KPD is het nog erger.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:17 schreef Laura.b het volgende:
[..]
O ja, de gemiddelden qua uiterlijk die eruitzien zoals de meeste personen (als je gewoon leeft dan weet je dat), worden hier als Gods gift bestempeld.
Nee jij dan met je hoofd. ga huilen dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:17 schreef Laura.b het volgende:
[..]
O ja, de gemiddelden qua uiterlijk die eruitzien zoals de meeste personen (als je gewoon leeft dan weet je dat), worden hier als Gods gift bestempeld.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:17 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, ach nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan met je hoofd. ga huilen dan.
Je kunt ook gewoon niet reageren op een foto die je niet aanstaat, werkt net zo goed eigenlijk. Sommige mensen hebben echter niet zo'n hoge pet op van zichzelf en vinden alles wat mooier is dan hunzelf goddelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja anders krijg je ban. In KPD is het nog erger.
Uhm nee, het zijn gewoon wanhopige mongolen die er een slaatje uit willen slaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet reageren op een foto die je niet aanstaat, werkt net zo goed eigenlijk. Sommige mensen hebben echter niet zo'n hoge pet op van zichzelf en vinden alles wat mooier is dan hunzelf goddelijk.
Hosselen bedoel je?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nee, het zijn gewoon wanhopige mongolen die er een slaatje uit willen slaan.
ahahah gvdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
ik haat mijzelf ik moest weer lachen
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nee, het zijn gewoon wanhopige mongolen die er een slaatje uit willen slaan.
En Tjak, neem een andere UI, alsjeblieft
Ik denk het ja, ik zou er bij geen enkele meid die daar post aan moeten denken maar goed. als hun daar blij van worden.quote:
gozer tyf een eind op echt tyfusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
gozer tyf een eind op echt tyfus
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
ik haat mijzelf ik moest weer lachen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Dit vind hij juist leuk.
Ik ben een nerdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:31 schreef Tjacka het volgende:
inso
wat vind jij een koel nummer van the opposites
hey djquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:31 schreef Tjacka het volgende:
inso
wat vind jij een koel nummer van the opposites
Ik heb liever Latijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
ik begin frans stiekem een mooie taal te vinden
even deze bekentenis wegdrinken
Nice. Goeie film?quote:
Jammer dat hij zo lang duurt, verder lijkt die me ook wel chill jaquote:
Vond ik niet jammer. Krijg je nog wat voor je geld.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo lang duurt, verder lijkt die me ook wel chill ja
Sick. Ik ga hem wel downloaden en in 2 keer kijkenquote:
Trustenquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He die ken ik zowaar. Die kwam wel vaak op The Box 10 jaar terug of zo.
Dat soort rap vind ik wel leuk nog. Deels door nostalgie en nu stop ik echt met letten op mijn posts. Ik stop dus maar met FOK!.quote:
Slaap lekker knijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat soort rap vind ik wel leuk nog. Deels door nostalgie en nu stop ik echt met letten op mijn posts. Ik stop dus maar met FOK!.
dag
doeiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat soort rap vind ik wel leuk nog. Deels door nostalgie en nu stop ik echt met letten op mijn posts. Ik stop dus maar met FOK!.
dag
dag LRquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dag
blauwe wutquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet je wat een koel scheldwoord is
blauwe
Fak jou patjakkerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet je wat een koel scheldwoord is
blauwe
Een blauwe was oorspronkelijk een scheldwoord voor iemand van Indonesische afkomst. Men heeft dit echter omgebogen in een geuzennaam. Dit is mede te danken aan de popgroep The Blue Diamonds. De term komt door mongolenvlekken die veelal aanwezig zijn bij baby's van Aziatische afkomst.quote:
je bent zelf schitterend op je uiterlijk en persoonlijkheid na xDquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
The Godfather voor het eerst gezienSchitterend
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
je bent zelf schitterend op je uiterlijk en persoonlijkheid na xD
goed manquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
The Godfather voor het eerst gezienSchitterend
Ik heb vandaag een tekening van Scarlett gemaaktquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga op je zitten hoor geen tekening die je nog kan redden
niks, laat maar.quote:
wat moet je doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:31 schreef xcachet het volgende:
Ik heb geen wekker en moet er om 8.15 uur uit
lekker manquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een tekening van Scarlett gemaakt
Zou ik niet durvenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:40 schreef xcachet het volgende:
Tjacka gaat wel een keer paardrijden.
Daar gaat zijn vurchtbare zaad,quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:40 schreef xcachet het volgende:
Tjacka gaat wel een keer paardrijden.
Ach wel nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar gaat zijn vurchtbare zaad,
ik haat paarden
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
callen mij altijd aan zeker al 3 tshirts opgegeten door die duivelse beesten
Shootquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:45 schreef xcachet het volgende:
Ik heb wel een leuk filmpje voor jullie.
Ze veranderen ook opeens van houdingquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laat de vrouwen je niet klein krijgen bro
Tja dat doe ik liever vaker. Moet ik weer op zoek naar iemand die me digtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Toch mooi gezoend man, niets mis mee.
vrouwen hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze veranderen ook opeens van houding![]()
En nu zit ik in de friendzone godverdomme
quote:
trusten meisquote:
Zenden ze het dan ergens uit?quote:
Je bent zelf een lekkere slaper. Maar, ik slaap vrijwel altijd wel lekker. Waar is die zon dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:31 schreef Jimbo het volgende:
hebben jullie lekker geslapen? Allemaal klaar voor deze zonnige koude gure dag? !
firstrow en natuurlijk foxquote:
Nee, niet op Fox man.quote:
Vorig jaar wel :/quote:
jij bent de zon, jij bent de zee..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Zenden ze het dan ergens uit?
[..]
Je bent zelf een lekkere slaper. Maar, ik slaap vrijwel altijd wel lekker. Waar is die zon dan?
Nee, dat was een stream van dat complex. Lees net dat ze het op Unibet uitzenden, mits je account met geld hebt.quote:
Ah dan komt het nog wel op FRquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, dat was een stream van dat complex. Lees net dat ze het op Unibet uitzenden, mits je account met geld hebt.
shitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:12 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 10 januari 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 593 supersof
002. 432 Jimbo
003. 365 Spongeboss
004. 352 Fok-it
005. 316 Insomnia_
006. 300 Etsu
007. 298 Tjacka
008. 281 Karina
009. 279 waxmask
010. 277 LETMEIN
011. 262 deadprez
012. 237 ToT
013. 223 arjan1112
014. 222 iBenny
015. 219 HiDiHo
016. 211 RVer
017. 206 IrishBastard
018. 202 notturna
019. 196 Rezania
019. 196 Dven
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
Klik hier voor meer stats
hielp ook wel dat ik gisteren tot 4.45 op was. dan heb je de nacht nogquote:
Verschrikkelijke spammerquote:
kuch 2892 kuchquote:
is alsnog veelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hielp ook wel dat ik gisteren tot 4.45 op was. dan heb je de nacht nog
quote:
mijn pr is 756. toen ging ik spammen om in de top500 te komenquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:59 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn pr is 756. toen ging ik spammen om in de top500 te komen
ja nouquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van 1 tot 10 jan sta je toch mooie 2e hoor
ha amateurquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:59 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn pr is 756. toen ging ik spammen om in de top500 te komen
ja hequote:
390 per dagquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van 1 tot 10 jan sta je toch mooie 2e hoor
quote:
ja met jou?quote:
mee, had 1januari nog een ban, 2 mss ook nog welquote:
okequote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:01 schreef JanCees het volgende:
heerhugowaard is een achterlijke plaats
Ik heb dat nog nooit hoeven te gebruikenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:03 schreef supersof het volgende:
nog twee minuten en dan mag ik weer inloggen op digi d
?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:03 schreef supersof het volgende:
nog twee minuten en dan mag ik weer inloggen op digi d
inloggen op overheidsinstanties enzquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit hoeven te gebruikenWat is dat nou?
account zodat je dingen met overheid kan doen ofzoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh ja dat bedoel ikquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:50 schreef supersof het volgende:
inloggen met digidgaat altijd fout bij mij
en dan moet je weer een kwartier wachten
quote:Er is iets misgegaan
Er is een fout in ons systeem opgetreden. De beheerders zijn op de hoogte gesteld. Het probleem wordt zo snel mogelijk verholpen.
schrijf je wachtwoord gewoon opquote:
geen idee lukt bij mij nooit gelijkquote:
ja heb ik ookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
schrijf je wachtwoord gewoon op
oh vreemdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:06 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee lukt bij mij nooit gelijk
Watquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heb ik ook
kreeg ook al een sms met extra code, die ingevoerd en dan krijg ik dat scherm
jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WatHoofdletters enzo wel goed?
Aanmelden voor studies moet ook via Digidquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen dat ik er bijna nooit instaquote:
Oh ja, twee jaar geleden speelden ze ook tegen Basel. Toen was het wel op die stream van die gasten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah dan komt het nog wel op FR
maar vorig jaar was ie gewoon ook op fox te zien toenWeet zeker dat ik die op tv heb zitten kijken vol ergernis
komt omdat je niet bij de elite hoortquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen dat ik er bijna nooit insta
Wow. Bitcherig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:10 schreef supersof het volgende:
[..]
komt omdat je niet bij de elite hoort
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:10 schreef supersof het volgende:
[..]
komt omdat je niet bij de elite hoort
quote:
Feyenoorders zijn geen elite, maar harde werkers.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:11 schreef Muto het volgende:
Bij Feijenoordtopic was ik ook al geen elite.
uh, okequote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof kan best een bitch zijn
wat nouquote:
Ze is eigenlijk best liev, maar ze doet alsof ze dat niet is op FOK!quote:
quote:
quote:
hi ha ho sof is ongesteldquote:
dit klopt wel een beetjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk best liev, maar ze doet alsof ze dat niet is op FOK!
quote:
nee hoorquote:
ja dat zeg je nuquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:14 schreef Muto het volgende:
[..]. Ja duhuu.
Namen jullie mijn antwoord dan serieus?
tmiquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat zeg je nu
anders had je ook wel die pi gebruikt
als ik ja had gezegd was het erger geweestquote:
ja, want anders had ik een nog viezere mental image, brokjes en stukjes enzoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:16 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik ja had gezegd was het erger geweest
maar het is dus nee
dudequote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, want anders had ik een nog viezere mental image, brokjes en stukjes enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |