Ik moet me inhouden tegen Kano denk ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
ik was al aan het wachten op kano die binnen kwam stormen
Volgens mij ben jij echt zo`n feministische teef. Die komen bij mij de deurmat nog niet eens over.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:58 schreef Laura.b het volgende:
Nee, vind dat ik bij de hagelslag ruzie nog best lief was
ze kunnen wel je deurmat over komenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo`n feministische teef. Die komen bij mij de deurmat nog niet eens over.
Jammer dat Msacras hier niet meer post anders had ik nu nachtvulling gehad.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo`n feministische teef. Die komen bij mij de deurmat nog niet eens over.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze kunnen wel je deurmat over komen
maar jij zit toch verstopt in de kast haha
Volgens mij ben jij zo'n figuur die hier een grote bek heeft maar in het echt normaal/stilletjes is. Zoals de meeste figuren hier, krijg ik het idee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom maar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:01 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo'n figuur die hier een grote bek heeft maar in het echt normaal/stilletjes is. Zoals de meeste figuren hier, krijg ik het idee.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat Msacras hier niet meer post anders had ik nu nachtvulling gehad.
Klopt. Ik krijg ook altijd wel een stijfje als mensen mij stoer vinden op internet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:01 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo'n figuur die hier een grote bek heeft maar in het echt normaal/stilletjes is. Zoals de meeste figuren hier, krijg ik het idee.
Niet biggie doen tegen Inso.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:02 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij ook zo'n kneusje. Doe je niks aan.
Ik geloof wel dat je een grotere bek hebt op inet dan in real life met je respectloze gelul.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ik krijg ook altijd wel een stijfje als mensen mij stoer vinden op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |