quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
haha kijk wat ik net vind
mijn sollicitatie voor vbl
hahadie staat nog in mijn pm geloof ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch wel steker dan mijn treinen sollicitatie
O ja, de gemiddelden qua uiterlijk die eruitzien zoals de meeste personen (als je gewoon leeft dan weet je dat), worden hier als Gods gift bestempeld.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:14 schreef bondage het volgende:
[..]
In US zitten best wel een paar mooie vrouwen, die zijn imo echt niet lelijk.
Ja anders krijg je ban. In KPD is het nog erger.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:17 schreef Laura.b het volgende:
[..]
O ja, de gemiddelden qua uiterlijk die eruitzien zoals de meeste personen (als je gewoon leeft dan weet je dat), worden hier als Gods gift bestempeld.
Nee jij dan met je hoofd. ga huilen dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:17 schreef Laura.b het volgende:
[..]
O ja, de gemiddelden qua uiterlijk die eruitzien zoals de meeste personen (als je gewoon leeft dan weet je dat), worden hier als Gods gift bestempeld.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:17 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, ach nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan met je hoofd. ga huilen dan.
Je kunt ook gewoon niet reageren op een foto die je niet aanstaat, werkt net zo goed eigenlijk. Sommige mensen hebben echter niet zo'n hoge pet op van zichzelf en vinden alles wat mooier is dan hunzelf goddelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja anders krijg je ban. In KPD is het nog erger.
Uhm nee, het zijn gewoon wanhopige mongolen die er een slaatje uit willen slaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet reageren op een foto die je niet aanstaat, werkt net zo goed eigenlijk. Sommige mensen hebben echter niet zo'n hoge pet op van zichzelf en vinden alles wat mooier is dan hunzelf goddelijk.
Hosselen bedoel je?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nee, het zijn gewoon wanhopige mongolen die er een slaatje uit willen slaan.
ahahah gvdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
ik haat mijzelf ik moest weer lachen
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nee, het zijn gewoon wanhopige mongolen die er een slaatje uit willen slaan.
En Tjak, neem een andere UI, alsjeblieft
Ik denk het ja, ik zou er bij geen enkele meid die daar post aan moeten denken maar goed. als hun daar blij van worden.quote:
gozer tyf een eind op echt tyfusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
gozer tyf een eind op echt tyfus
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
ik haat mijzelf ik moest weer lachen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Dit vind hij juist leuk.
Ik ben een nerdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:31 schreef Tjacka het volgende:
inso
wat vind jij een koel nummer van the opposites
hey djquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:31 schreef Tjacka het volgende:
inso
wat vind jij een koel nummer van the opposites
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |