beviel de sextape die ik je stuurde ja?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inso heeft best een leuke vriendin hoor
ohquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat kan niet, die kun je alleen zelf upgraden omdat je al een abo hebt. Je krijgt alleen een verlenging van hetzelfde als iemand je het cadeau doet.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beviel de sextape die ik je stuurde ja?
fucking geilquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beviel de sextape die ik je stuurde ja?
In jullie ogen wel!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inso heeft best een leuke vriendin hoor
is goedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fucking geil
de volgende keer wil ik hem graag weer
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
In jullie ogen wel!
Als ik 1 ding hier heb geleerd is het dat de lelijke vrouwen hier als mooi/leuk worden bestempeld
Nonou. Jammer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat een slechte belediging ik ben niet eens een beetje boos
'kanjer'quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
tjacka kanjer op met je uit ik word misselijk
Oke, tijd voor het viva-forum. doei doeiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
In jullie ogen wel!
Als ik 1 ding hier heb geleerd is het dat de lelijke vrouwen hier als mooi/leuk worden bestempeld maar dat ze dat in het echte leven niet zijn. Echt geleerd hier.
Daan en Johannes hebben dagen zonder reinigingsslang geleefdquote:
neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
nog wensen tjacka dat doe ik voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daan en Johannes hebben dagen zonder reinigingsslang geleefd
In US zitten best wel een paar mooie vrouwen, die zijn imo echt niet lelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:12 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Maar eerlijk: het is wel echt zo. Kijk maar in US.
picsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.Ze hebben het reuzegezellig met z'n alle.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
haha kijk wat ik net vind
mijn sollicitatie voor vbl
hahaZolderkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
haha kijk wat ik net vind
mijn sollicitatie voor vbl
hahaWat een baas ben je toch ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |