zak in elkaar joh gekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:03 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je een grotere bek hebt op inet dan in real life met je respectloze gelul.
die heb jij eruit gehaald joh gekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
waar zijn al die UI`s in de OP gebleven?
Nee, serieus nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die heb jij eruit gehaald joh gek
ik ben er wel een voorstander vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
waar zijn al die UI`s in de OP gebleven?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben er wel een voorstander van
nu kunnen we niemand meer buiten sluiten
quote:
Ik heb genoeg aan Tjackaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Uhu. Hoe voelt het om bang te zijn voor vrouwen eigenlijk?
slecht elke keer met angst erover heen moeten gaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Uhu. Hoe voelt het om bang te zijn voor vrouwen eigenlijk?
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
GC / [GRTD #3486] tompouce
het is supersofs schuld
quote:Bericht 68% gewijzigd door kanovinnie op 10-01-2014 16:31:17
Sorry, Sof is de laatste geweest voor de komende tijd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:07 schreef Toto69 het volgende:
Wie heeft een drie sterren abo voor mij over
Het lijkt mij inderdaad vervelend om de lelijke, autistische vrouwen te moeten 'doen'. Traumatisch, natuurlijk is het soort zoekt soort, maar toch.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slecht elke keer met angst erover heen moeten gaan
Dat kan niet, die kun je alleen zelf upgraden omdat je al een abo hebt. Je krijgt alleen een verlenging van hetzelfde als iemand je het cadeau doet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:07 schreef Toto69 het volgende:
Wie heeft een drie sterren abo voor mij over
wat een slechte belediging ik ben niet eens een beetje boosquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad vervelend om de lelijke, autistische vrouwen te moeten 'doen'. Traumatisch, natuurlijk is het soort zoekt soort, maar toch.
inso heeft best een leuke vriendin hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad vervelend om de lelijke, autistische vrouwen te moeten 'doen'. Traumatisch, natuurlijk is het soort zoekt soort, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |