Dat soort rap vind ik wel leuk nog. Deels door nostalgie en nu stop ik echt met letten op mijn posts. Ik stop dus maar met FOK!.quote:
Slaap lekker knijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat soort rap vind ik wel leuk nog. Deels door nostalgie en nu stop ik echt met letten op mijn posts. Ik stop dus maar met FOK!.
dag
doeiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat soort rap vind ik wel leuk nog. Deels door nostalgie en nu stop ik echt met letten op mijn posts. Ik stop dus maar met FOK!.
dag
dag LRquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dag
blauwe wutquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet je wat een koel scheldwoord is
blauwe
Fak jou patjakkerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet je wat een koel scheldwoord is
blauwe
Een blauwe was oorspronkelijk een scheldwoord voor iemand van Indonesische afkomst. Men heeft dit echter omgebogen in een geuzennaam. Dit is mede te danken aan de popgroep The Blue Diamonds. De term komt door mongolenvlekken die veelal aanwezig zijn bij baby's van Aziatische afkomst.quote:
je bent zelf schitterend op je uiterlijk en persoonlijkheid na xDquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
The Godfather voor het eerst gezienSchitterend
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
je bent zelf schitterend op je uiterlijk en persoonlijkheid na xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |