Niet doenquote:
97 woorden in 15 seconden!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
Dat tempo
En nog gewoon verstaanbaar blijven
Hij is terecht een Rap God
quote:In het couplet dat begint op 4:26,[11] rapt Eminem 97 woorden in 15 seconden een gemiddelde van 6.5 woorden per seconde dat hij zelf omschrijft als "supersonic speed
quote:
De volgende keer zal ik de stopwatch gebruiken bij het nummerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:22 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
97 woorden in 15 seconden!
In het couplet dat begint op 4:26,[11] rapt Eminem 97 woorden in 15 seconden een gemiddelde van 6.5 woorden per seconde dat hij zelf omschrijft als "supersonic speed
Stopwatch en heeeeel snel tellen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik de stopwatch gebruiken bij het nummer
Is gewoon een verdraaid goed nummer, en Eminem is gewoon een verdomd goede rapper
En JA, ook weer muziek die ik niet had leren waarderen als ik R49 niet had leren kennen
Maar busta rhymes heeft 3 longen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:30 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Stopwatch en heeeeel snel tellen.![]()
Voor mij is hij de beste ooit.
Maar 2Pac heeft ook niet echt de kans gekregen om een rap god te wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:30 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Stopwatch en heeeeel snel tellen.![]()
Voor mij is hij de beste ooit.
quote:
Hij is al een legende dus waarom nog een god wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar 2Pac heeft ook niet echt de kans gekregen om een rap god te worden
Al had ie er 4 red ie dat tempo niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar busta rhymes heeft 3 longen.
Beter een levende legende dan een dode godquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hij is al een legende dus waarom nog een god worden
Ben nog steeds niet weg van die nieuwe "rap", het is geen rap, het is een of andere dubstep beat met wat rijm.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:32 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Beter een levende legende dan een dode god
quote:
Hey maf zequote:
Karmaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:35 schreef Zokunen. het volgende:
Hmm muis je verzoekje komt nog maar hij skipte hem net
Dat heeft ie wel. Hij heeft er alleen zelf voor gekozen om te stoppen. Al is dat niet te bewijzen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar 2Pac heeft ook niet echt de kans gekregen om een rap god te worden
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:35 schreef Zokunen. het volgende:
Hmm muis je verzoekje komt nog maar hij skipte hem net
Is dat BNW of TRU materiaal? Hij heeft er zelf voor gekozen om doorzeefd te wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:35 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Dat heeft ie wel. Hij heeft er alleen zelf voor gekozen om te stoppen. Al is dat niet te bewijzen.
geen idee wat dat is...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat BNW of TRU materiaal? Hij heeft er zelf voor gekozen om doorzeefd te worden
Ik versta het gewoon?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
onverstaanbaar in tegenstelling tot Eminem
Dus gewoon bagger
Ik kan dit beter verstaan dan Eminem.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
onverstaanbaar in tegenstelling tot Eminem
Dus gewoon bagger
Rapt ook verdomd snel!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:41 schreef Zokunen. het volgende:
Dit komt dus uit een mapje met allemaal anime etc. muziek
Duidelijk wél jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan dit beter verstaan dan Eminem.
Nogal subjectief dit.
Jammer voor hem dat hij dan dus toch overleden isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
geen idee wat dat is...
Nee, hij heeft zn dood zelf in scene gezet om ooit een magistrale comeback te maken. Dat is iig een theorie die uit zijn teksten gehaald kan worden volgens sommige.... Heeft met een boek van Niccolò Machiavelli te maken waar 2pac vaak aan refereerde in zn latere werk.
Osama leeft ook nog hoor, die zit gewoon koffie te eten met de talibammersquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer voor hem dat hij dan dus toch overleden is
Freestyle is mooi ja maar zegt ook niet veel. 9 van de 10 freestyles tegenwoordig hebben dagen lange voorbereiding en men noemt dat dan freestyle....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Heb wel meer respect voor een mooie freestyle dan hoe snel je kan rappen..
Klopdokter, die met Raymzterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Heb wel meer respect voor een mooie freestyle dan hoe snel je kan rappen..
Dan is het geen freestylequote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:47 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Freestyle is mooi ja maar zegt ook niet veel. 9 van de 10 freestyles tegenwoordig hebben dagen lange voorbereiding en men noemt dat dan freestyle....
Dat vragen veel mensen zich dus af.... Naar aanleiding van zijn teksten. Is hij wel dood?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer voor hem dat hij dan dus toch overleden is
Dat begrijp ik ook ja. Toch word men er flink in genept op t internet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan is het geen freestyleIk doel dus op een echte freestyle
Hij is officiëel wel dood verklaard dus van de royalties van zijn songs kan hij niet meer leven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:48 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Dat vragen veel mensen zich dus af.... Naar aanleiding van zijn teksten. Is hij wel dood?
Die in scene gezette 101barz sessies zijn ook wel lache, net doen alsof het allemaal geinspireerd is, maar toch gewoon een blaadje hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:49 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook ja. Toch word men er flink in genept op t internet.
Verzoekje van mijquote:
quote:
quote:
Vandaag nog niet gehoord is Duitsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:59 schreef Zokunen. het volgende:
FF kijken wat hebben we nog niet gehad qua genre vandaag.... oh genoeg, we knoeien nog ff door
Ik heb wel iets Duits gezien geloof ik . . .quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vandaag nog niet gehoord is Duits
Matthias Reim komt naar boven, maar ook Nena of Kraftwerk
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik gean nei bêd![]()
Bedankt zook.
Truste! xquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik gean nei bêd![]()
Bedankt zook.
Je hebt een half uur naar het portret van een Duitse voetballer zitten staren?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb wel iets Duits gezien geloof ik . . .
In het tweede couplet gaf de klop raymzter er zooo hard van langs hè.quote:
Ik waardeer wel meer dingen nietquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:11 schreef Zokunen. het volgende:
brennenden sand levert ook niet veel op
En van Rene and his Alligatorsquote:
Daar staat Zook toch ook voor garantquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En van Rene and his Alligators
En dan blijkt het opeens dat de Duitse versie origineel is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Bestaat er eigenlijk een duitse versie van Brandend Zand
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan blijkt het opeens dat de Duitse versie origineel is.
Heb er helaas niet meer kunnen vinden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Waarom verbaast mij dat niet. Maar ik ga nu gewoon op zoek naar alle versies van Brandend Zand die ik maar kan vinden zodat Zook zich niet hoeft te vervelen
Al op de vage japanse karaoke sites gezochtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb er helaas niet meer kunnen vinden.
En Oh Malaya natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al op de vage japanse karaoke sites gezocht
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:19 schreef Zokunen. het volgende:
Iets te vaak op enter rammen is niet handig
Ik zie hier een uitdaging voor mij liggenquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zie hier een uitdaging voor mij liggen
Uurtje vol krijgen moet toch wel lukkenquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uurtje vol krijgen moet toch wel lukken
Staat klaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
Doe je nog steeds verzoekjes Zook?
Mag ik dan wa wa wa waanzinnig gedroomd KvK1
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien is er ook wel een russische/chinese/arabische versie.
Zou erg baas zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Oei, ik ga mijn Russische/Chinese/Arabische/Koreaanse collega's ook inschakelen bij de zoektocht
Een noord koreaanse versie zou ik wel heel ergvinden
Humor niet begrijpenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ga slapen, carnaval is nog niet
Jij bent nooit jong geweest?quote:
Wat is KvK dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bent nooit jong geweest?
Zelfs ik ben opgegroeid met KvK
Kinderen voor Kinderenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat is KvK dan?
Kamer van Koophandel?
Heb je recentelijk het plaatje gezien wat Ruler gepost had van Amy, Kelly en Shellyquote:
Hmmm, dan is er toch iets mis gegaan in je opvoedingquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord, maar nooit wat van gehoord..
quote:
Ik heb teletubbies dood gekekenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, dan is er toch iets mis gegaan in je opvoeding
Je kent wél de Teletubbies of Bob de Bouwer?
Ik mag niet eens meer kopen in de winkelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:37 schreef Zokunen. het volgende:
Morgen denk ik maar lomp veel bier inslaan
Het is nu nog in de aanbieding voor de prijs van vorig jaar, zal na de accijnsverhoging wel de laatste keer zijn en het is nog steeds tering duur, nog even en ik ga echt naar Duitsland. Mag 110 liter invoeren per keer zonder problemen dat loont dan wel.
Ahum, ik hier in de randstand overweeg ook al voortaan te gaan tanken in Duitsland en daar sigaretten en drank in te slaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:37 schreef Zokunen. het volgende:
Morgen denk ik maar lomp veel bier inslaan
Het is nu nog in de aanbieding voor de prijs van vorig jaar, zal na de accijnsverhoging wel de laatste keer zijn en het is nog steeds tering duur, nog even en ik ga echt naar Duitsland. Mag 110 liter invoeren per keer zonder problemen dat loont dan wel.
Mijn mannetje dat geregeld naar België moet voor zijn werk en niet rookt en dus af en toe een slof voor me mee bracht komt er bijna niet meerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ik hier in de randstand overweeg ook al voortaan te gaan tanken in Duitsland en daar sigaretten en drank in te slaan
Dat is al een paar jaar zo hoor, en de overheid maar klagen over tegenvallende accijnsinkomsten en roepen dat het accijnsbeleid wél verminderde gezondheidskosten met zich mee brengt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:42 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Mijn mannetje dat geregeld naar België moet voor zijn werk en niet rookt en dus af en toe een slof voor me mee bracht komt er bijna niet meer
Maar scheelde ¤ 25 euro op een slof ofzo.
Mafketels in de politiek hier. Ontmoedigen is goed, maar er is echt weer sprake van dranksmokkel nu schijnt het. En met peuken gaat het net zo.
Geloof dat het nu maar 100 miljoen per jaar kost wat geregistreerd is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is al een paar jaar zo hoor, en de overheid maar klagen over tegenvallende accijnsinkomsten en roepen dat het accijnsbeleid wél verminderde gezondheidskosten met zich mee brengt.
Ja, blijf lekker doorslapen
En met de open grenzen kunnen ze je ook niet meer pakken voor accijnsontduiken als je met 2 sloffen uit luxemburg terugkomtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:45 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Geloof dat het nu maar 100 miljoen per jaar kost wat geregistreerd is.
Nadat ik hem hoorde was het vinden niet heel eenvoudigquote:
En zelfs zakelijk heb je 2 dagen om aangifte te doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En met de open grenzen kunnen ze je ook niet meer pakken voor accijnsontduiken als je met 2 sloffen uit luxemburg terugkomt
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
Wel jammer dat we even niet meer kunnen zien hoeveel luisteraars er nog zijn
WT nog, BB, en ikke in ieder geval geloof ik
Gaat inmiddels wel de moeite waard worden om het rekensommetje eens te gaan maken. Een keer per maand van Amsterdam naar Belgie of Duitsland rijden, daar tanken, drank inslaan en sigaretten kopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:50 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
En zelfs zakelijk heb je 2 dagen om aangifte te doen
Jij bent net terugquote:
het is dat het zoveel tijd kost anders zou ik regelmatig naar Duitsland rijden om boodschappen te doen, naast alcohol zijn ook boodschappen er goedkoperquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat inmiddels wel de moeite waard worden om het rekensommetje eens te gaan maken. Een keer per maand van Amsterdam naar Belgie of Duitsland rijden, daar tanken, drank inslaan en sigaretten kopen.
ik moest ff werken en zat met collega te chatten, maar stream stond nog opquote:
heb je een thema?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:53 schreef Zokunen. het volgende:
Koen nog een verzoekje? de rest mag ook uiteraard, maar in dit geval last in first served
Beide kanten op kost mij minimaal 1,25 uur maar eerder 1,5 uur enkele reis, dus ja 3 uur reizen om geld uit te sparen heeft de overheid mazzel mee dat ik in Amsterdam woon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is dat het zoveel tijd kost anders zou ik regelmatig naar Duitsland rijden om boodschappen te doen, naast alcohol zijn ook boodschappen er goedkoper
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest ff werken en zat met collega te chatten, maar stream stond nog op
Ook die "herrie"?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest ff werken en zat met collega te chatten, maar stream stond nog op
Autobahn van Kraftwerk lijkt mij wel toepasselijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:53 schreef Zokunen. het volgende:
Koen nog een verzoekje? de rest mag ook uiteraard, maar in dit geval last in first served
het is dat je dan Duitse flessen en statiegeld hebt etc, maar zaken als cola is ook een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beide kanten op kost mij minimaal 1,25 uur maar eerder 1,5 uur enkele reis, dus ja 3 uur reizen om geld uit te sparen heeft de overheid mazzel mee dat ik in Amsterdam woon.
Begrijpelijk, hoewel er een lijn in zat was het er wel een lijn die getekend werd door iemand met parkinson, die duizelig was, dronken was en en blinddoek om had terwijl hij/zij zweepslagen kreeg.quote:
Op sterke drank zit toch geen statiegeld?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is dat je dan Duitse flessen en statiegeld hebt etc, maar zaken als cola is ook een stuk goedkoper
die heb ik al lang niet gehoordquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Autobahn van Kraftwerk lijkt mij wel toepasselijk
Het heeft mij wat moeite gekost om de TT op orde te krijgenquote:
klopt, dat heeft meer nutquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op sterke drank zit toch geen statiegeld?
Ik snap nog steeds niet dat jij Klaatu hadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:01 schreef Zokunen. het volgende:
Ik wou echt dat ik minder muziek had, want nu is het kiezen zo moeilijk
Vroeguh had ik een vriendje in Duitsland wonend dus ging daar maandelijks langs, en door werk ook iedere maand in Belgie of Frankrijk. Genoeg goedkoop ingeslagen toen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:01 schreef Koen66 het volgende:
Laatst een fles behoorlijk smakende rum meegenomen uit Duitsland bij nota bene de Lidl, minder dan Eur 5
de EP van Autobahn is pas lang, die is geloof ik 12 minutenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:03 schreef Zokunen. het volgende:
Of "zo" dit is al een lang nummer, de volgende iets langer
Ik dacht aan Supertramp - Take the long way homequote:
Deze versie 9:26quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de EP van Autobahn is pas lang, die is geloof ik 12 minuten
klopt, oogkleppen voorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:06 schreef Zokunen. het volgende:
Op een 50 liter fust bespaar je nu ¤20, gek dat het minder legaal gaat.
Benzine idem...
Sukkels denken dat duurder maken meer oplevert.
Je helpt enkel een hoop winkels/tankstations om zeep.
Was er niet iets met een laffercurve?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:06 schreef Zokunen. het volgende:
Op een 50 liter fust bespaar je nu ¤20, gek dat het minder legaal gaat.
Benzine idem...
Sukkels denken dat duurder maken meer oplevert.
Je helpt enkel een hoop winkels/tankstations om zeep.
Dat is het alquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was er niet iets met een laffercurve?
Hoe dan ook, ik ga maar eens slapen. Morgen is het weer zaterdag!
die moeten ze idd de regering eens uitleggenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar mag je mij morgen als je uitgeslapen bent wat meer over vertellenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar mag je mij morgen als je uitgeslapen bent wat meer over vertellen
Slaap lekker WT
Muis checkt....quote:
En af en toe gijzel je een paar topicstarters voor ransom, geloofwaardig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Muis checkt....
Géén ban, R49 netjes betaald, abo netjes betaald, ok af en toe download ik iets wat ik nog niet legaal heb, duspiraat
Je vergeet je houten pootjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Muis checkt....
Géén ban, R49 netjes betaald, abo netjes betaald, ok af en toe download ik iets wat ik nog niet legaal heb, duspiraat
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En af en toe gijzel je een paar topicstarters voor ransom, geloofwaardig.
Omdat die spruit van je zijn bek niet kon houden en in mijn pootje zettequote:
Gevaarlijk monster jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat die spruit van je zijn bek niet kon houden en in mijn pootje zette
QFT !!!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hou van R49 en de DJ's en de luisteraars
Gewoon de enige radio waar alles (bijna dan) gedraaid kan worden
Nageltjes knippen een optie?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:16 schreef Zokunen. het volgende:
Maar zo heeft zij meer grip en ik minder last van mijn armen.
Liep eerder altijd in t-shirt thuis, maar dat is gewoon niet fijn
Nagels zijn niet te lang of te scherp, maar als ze niet direct grip heeft gaat ze "trappelen" en fladderen om te corrigeren. En ze is nog erg jong. En ook omdat ze zo tam is zoekt ze me wel op en dat is leuk, maar voorlopig gewoon even lange mouwen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nageltjes knippen een optie?
Een van mijn katers vind het fijn om in mijn nek te gaan liggen, maar neemt dan wel de moeilijke en voor mij pijnlijke weg door via mijn rug omhoog te klimmen
Sweet Dreams.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
Zook bedankt voor het draaienWas weer een leuke afwisselende show en je hebt mij echt verrast door Klaatu te kunnen draaien
![]()
Ik ga mijn meurbaal in
trustequote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
Zook bedankt voor het draaienWas weer een leuke afwisselende show en je hebt mij echt verrast door Klaatu te kunnen draaien
![]()
Ik ga mijn meurbaal in
Truste! xquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ik ga mijn meurbaal in
Geen idee ik haal het ook maar uit je lijstquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is degene ja. Weet niet wat die V2 is, 2e versie? nooit een eerste gezien.
Ja ik weet het. Zo heet het nr.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:29 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Geen idee ik haal het ook maar uit je lijst
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:33 schreef BredeBroeder het volgende:
wat gaan we nou voor geesten oproepen dan
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De gillende vrouw door de muziek heen ging een beetje raar doen
4 jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die thunderdome komt dan ook uit eind 80 denk ik. Dat is 4? IV.
Ik word altijd helemaal leip van dit, omdat ik zo weer die tribunes van Ahoy en Beursgebouw eindhoven op z'n voegen zie trillen 10 jaar terug.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:48 schreef Zokunen. het volgende:
Ik kak nu echt zo in
Altijd rustig geworden van hardcore
Op feestjes ging ik wel los, maar ik had altijd hardcore opstaan als ik wou gaan slapen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik word altijd helemaal leip van dit, omdat ik zo weer die tribunes van Ahoy en Beursgebouw eindhoven op z'n voegen zie trillen 10 jaar terug.
Ik gebruik dit om m'n trips op de oppervlakte te houden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:53 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Op feestjes ging ik wel los, maar ik had altijd hardcore opstaan als ik wou gaan slapen.
Dus misschien ook wel daarom dat het voor mij echt ontspannende muziek is.
Omdat het stiekem toch wel heel simpel is?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik gebruik dit om m'n trips op de oppervlakte te houden.
Nee, omdat het tempo heeft... zo simpel is hardcore niet, t geeft vooral energie dan, zeker sochtends als het al licht wordt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:55 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Omdat het stiekem toch wel heel simpel is?
succes ouwe.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:09 schreef Zokunen. het volgende:
Ik ga zo naar bed.
Geniet van uw aller dromen. Tot morgen, of later.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Iedereen slaapt nog?
quote:
eyquote:
Zo de kip zit in de pan...ik herhaal...de kip zit IN de panquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |