Ok...geen Duran Duran map hebben....ik ga even niet meer tegen je pratenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef ToT het volgende:
Hierna deze übermannelijke heren:
[ afbeelding ]
Je weet waarom de chevrons naar beneden wijzen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef ToT het volgende:
Hierna deze übermannelijke heren:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok...geen Duran Duran map hebben....ik ga even niet meer tegen je praten
omdat ik moet schrijven...maar goed...toch
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet waarom de chevrons naar beneden wijzen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het water blijft erin hangen
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
[..]
[..]
Je weet waarom de chevrons naar beneden wijzen?Vandaar dat ik soms langer moet nadenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
[..]
Je weet waarom de chevrons naar beneden wijzen?Achter de ellebogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Snel, drag and dropquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:34 schreef ToT het volgende:
Overigens zie ik dat ik nummers van artiesten in deze map heb staan, waar ik WEL een eigen mapje voor heb!
Van Björk heb ik bijvoorbeeld wat losse nummers in deze map, maar haar Debut album heb ik helemaal.
Hehehe die losse nummers die ik van haar in deze map heb staan, komen al regelmatig in mijn shows!quote:
Doeiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Kally het volgende:
ToT sorry maar ik ga even met de jongens film kijken
Bedankt voor het draaien.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Kally het volgende:
Afbranden?quote:
Time has not been kindquote:
Niet eens een apart Tears for Fears mapjequote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet eens een apart Tears for Fears mapje
Ja dat ook...en ik ben net klaar met mijn laatste setje vragen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet eens een apart Tears for Fears mapje
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat ook...en ik ben net klaar met mijn laatste setje vragen.
Zit alleen te denken of ik nog een categorie erbij bedenk.
Volgens mij vind ik vragen maken leuker dan de quiz
Niet eens een apart Genesis mapjequote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:46 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
En ik schaam me diep dat ik geen eigen map voor hen heb!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehehe!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet eens een apart Genesis mapje
Maar ik ben blij dat je tenminste nu de jonge goden post ipv de oude verlepte kerels
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet eens een apart Genesis mapje
Maar ik ben blij dat je tenminste nu de jonge goden post ipv de oude verlepte kerels
Whehehe ja ach ik denk dat ik de komende dagen maar flink ga downloaden, nu het nog legaal is!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit inderdaadvan alle bands die ToT nu draait heb ik echt hele verzamelingen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja ach ik denk dat ik de komende dagen maar flink ga downloaden, nu het nog legaal is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik No Son of Mine...maar die zit in het zelfde bestand denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik had gehoopt op Land of Confusion (maar waarschijnlijk moet ToT die eerst nog legaal downloaden)
Geeft niet, er komt een deel 2 en waarschijnlijk een deel 3 t/m 26quote:
Hehehe nee mooi nummer, maar dit is mijn favoriet van hen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik had gehoopt op Land of Confusion (maar waarschijnlijk moet ToT die eerst nog legaal downloaden)
Weinig mensen. Tim Kuik zal sowieso wel kapitalen binnen gaan graaien!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:53 schreef Koen66 het volgende:
ben benieuwd wie zih laten tegenhouden door een verbod
gaat een goede tijd worden voor proxiesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Weinig mensen. Tim Kuik zal sowieso wel kapitalen binnen gaan graaien!
Heb je weinig aan met torrentjes aan, geloof ik?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat een goede tijd worden voor proxies
Ik heb maar heel erg weinig illegaal spul hier. Ik denk dat ongeveer 98% wat ik download ik ook in een of andere vorm al legaal heb. En door downloaden heb ik ook DVD's en CD's gekocht die ik níet gekocht had als ik die niet eerst illegaal gezien had.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:53 schreef Koen66 het volgende:
ben benieuwd wie zih laten tegenhouden door een verbod
geen idee eigenlijk of er proxies zijn die dat toestaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je weinig aan met torrentjes aan, geloof ik?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb maar heel erg weinig illegaal spul hier. Ik denk dat ongeveer 98% wat ik download ik ook in een of andere vorm al legaal heb. En door downloaden heb ik ook DVD's en CD's gekocht die ik níet gekocht had als ik die niet eerst illegaal gezien had.
Niet meer downloaden, betekend dan voor mij niet meer kopen, dus gederfde inkomsten voor de acteurs/artiesten etc.
dat dusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:57 schreef Zokunen. het volgende:
Er zijn zelfs EU eigen onderzoeken die zeggen dat downloaden goed is voor de muziekindustrie.
Downloaden is voor mij nu de vervanger van het cassettebandje.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:00 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]GODVER! Weer geruis en gekraak hier!!!!
Tarjaquote:
Zet je microfoon eens uit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:00 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]GODVER! Weer geruis en gekraak hier!!!!
quote:
quote:
Al helemaal gedaan. het enige wat ik nog kan doen is de USB-kabel er uit trekken, maar dan crasht VDJ.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
Ik weet dat je fan bent ToT, maardit is wel een kermisversie
quote:
Ja zelf vind ik hem ook minder geslaagd hoor, maar ik weet dat er hier mensen zitten die het WEL mooi vinden!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
Ik weet dat je fan bent ToT, maardit is wel een kermisversie
Ik heb haar mooiere dingen horen makenquote:
Truequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb haar mooiere dingen horen maken
Ja maar van Nightwish heb ik dus WEL een eigen map!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb haar mooiere dingen horen maken
Dat mag ik hopen van welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar van Nightwish heb ik dus WEL een eigen map!
Via het oranje mic knopje?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Al helemaal gedaan. het enige wat ik nog kan doen is de USB-kabel er uit trekken, maar dan crasht VDJ.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
Ah, gelukkig het enige goede nummer wat ie heeft uitgebracht, ik was al even bang voor een van zijn kerstliedjes
Dit is volgens mij het enige dat ik ken...zo kitsch dat het geweldig is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
Ah, gelukkig het enige goede nummer wat ie heeft uitgebracht, ik was al even bang voor een van zijn kerstliedjes
Oei, die ontbreekt ook nog in mijn Franse collectiequote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is volgens mij het enige dat ik ken...zo kitsch dat het geweldig is.
Heeft ie hele LP's mee volgekrastquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is volgens mij het enige dat ik ken...zo kitsch dat het geweldig is.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:10 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
En daarna weer wat vlottere muziek!
Zelfs ik wordt er onrustig doorquote:
quote:
Ja vind je het gek dat ik pas op m'n 25e voor het eerst een vriendin had, als ik dit soort dingen zo langs me heen laat gaan!quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:13 schreef ToT het volgende:
Schijt, ik skip het rustige nummer gewoon.
Tot vorig jaar had ik nog nooit van ze gehoordquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
Ook wel rustig, maar wel wat minder zoetsappig!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
Ook wel rustig, maar wel wat minder zoetsappig!
Ik weet niet wat je gaat draaien en ik vind veel van ze en ken nooit titelsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een KIPPENVELnummer!!!!!
Dat zingt ie echt niet?!quote:
Radiohead kon niet missenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:19 schreef ToT het volgende:
Change of mind: hierna komt:
[ afbeelding ]
Dat nummer past perfect na deze!
Dat hoort ie wél te doenquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef ToT het volgende:
En om de overgang niet te heftig te maken, komt hierna:
[ afbeelding ]
Hallonquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Babyfoto van inso zijn Viking
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Babyfoto van inso zijn Viking
Zijn FB heeft meerderequote:
Ja gaat wel lekker eigenlijk. Met jou?quote:
Topic starter Ucciequote:
Ow, ik doe niet aan facebookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zijn FB heeft meerdere
Hier ook wel!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:26 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker eigenlijk. Met jou?
linkje in dm?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zijn FB heeft meerdere
Hoi Bubbeltjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:29 schreef xBubbles het volgende:
Blij voor Inso, eindelijk z'n kleine Viking
Steigerpijpquote:
Nee sorryquote:
Iedere man heeft een steigerpijp....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wat een naam
steigerpijp
Alleen bij sommige steigert-ie niet meer zo!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:31 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Iedere man heeft een steigerpijp....![]()
Bij sommige niet maar daar heb ik geen last van.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen bij sommige steigert-ie niet meer zo!
Jaquote:
Oh, ik dacht dat je het over de kleine viking hadquote:
Neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over de kleine viking had
Dacht ik eerst ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over de kleine viking had
Welkom terugquote:
Welkom Terug!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:36 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
WT is iemand anders toch?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:36 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
WT is iemand anders toch?
Die gasten hadden hun kleren wel mogen aanhoudenquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:38 schreef Uccie het volgende:
ToT ik haak even af, mijn hoofd trekt dit niet zo.
Ga ik even vraagjes bedenken...kom zo nog wel even buurten
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die gasten hadden hun kleren wel mogen aanhouden
Tot zoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:38 schreef Uccie het volgende:
ToT ik haak even af, mijn hoofd trekt dit niet zo.
Ga ik even vraagjes bedenken...kom zo nog wel even buurten
watquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik haak af. ToT bedankt voor de muziekjes
Al beterquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
latersquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ja ik hoor nu gupquote:
quote:
Echt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Welkom Terug
Ik heb eens moeten vragen wat BIW betekende
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:48 schreef ToT het volgende:
Ff gereconnect hier._O- Blijkbaar was Gup het dus met Muis eens!
Idiote nederlanders die gerespecteerde internet acroniemen ook gaan vernederlandsenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:49 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Echt?
Wie niet. In het begin hebben we dat allemaal minstens 1x gedaan.
wat is de engelse variant van BIW eigenlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Idiote nederlanders die gerespecteerde internet acroniemen ook gaan vernederlandsen
Backquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is de engelse variant van BIW eigenlijk
BRB.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ib meestal gewoon.quote:
IBquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik woon in Nederland, post op een Nederlandse site dus waarom die idiote engelse acroniemen gebruiken? Nederland verengelst toch al veul te veul....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Idiote nederlanders die gerespecteerde internet acroniemen ook gaan vernederlandsen
Vaak genoeg gezien hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Heb ik nog nooit gezien!Alleen "Back".
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vaak genoeg gezien hoor
Zeg als Nederlander op een Engels forum níet IAB want dat betekend I Am Bored
Eensch ik denk met weemoed terug aan de tijd dat we nog spraken over op het trottoir lopen, en je portemonnaie uit je zak halenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:53 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Ik woon in Nederland, post op een Nederlandse site dus waarom die idiote engelse acroniemen gebruiken? Nederland verengelst toch al veul te veul....
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch ik denk met weemoed terug aan de tijd dat we nog spraken over op het trottoir lopen, en je portemonnaie uit je zak halen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:58 schreef Zokunen. het volgende:
Zal ik dan nog even een uurtje?
Heb niks voorbereid, dus kan echt alles worden
dan kan ik zelfs zometeen nog wat meeluisterenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:58 schreef Zokunen. het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:58 schreef Zokunen. het volgende:
Is goedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:58 schreef Zokunen. het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch ik denk met weemoed terug aan de tijd dat we nog spraken over op het trottoir lopen, en je portemonnaie uit je zak halen
Neequote:
Er staat 1D inquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
Deze moet weer snel terug in de Top49
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
Deze moet weer snel terug in de Top49
quote:Onlangs heb je via een 0900-nummer telefonisch contact met ons opgenomen.
Om technisch redenen heeft jouw provider meer dan de door ons gemelde maximum van ¤ 7,00 aan telefoonkosten in rekening gebracht.
De teveel berekende kosten zijn gecorrigeerd op jouw klantnummer. Dit kun je terug vinden onder “mijn Administratie” .
Ontstaat er daardoor een tegoed, dan storten wij dat zo snel mogelijk aan je terug.
Onze excuses voor de gemaakte fout.
Met vriendelijke groet
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
ToT Bedankt
![]()
@Zook, probeer het nog eens
0900-nummers bellenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:01 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
Te netjes dit!
[..]Bazen actie van Wehkamp aangezien ik zelf nog van niets wist.
Pfff, de tijd dat kerels 06 nummers beldenquote:
Netjesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:01 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
Te netjes dit!
[..]Bazen actie van Wehkamp aangezien ik zelf nog van niets wist.
Het 0900-Alternatief voor wehkamp, die het 0900 nummer 0900 9809 met het tarief van ¤ 0.20 per minuut gebruikt om bereikbaar te zijn is gevonden. 0900-Alternatief is 038 4973897.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:03 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Klantenservice van de Wehkamp.
Eminem - Rap Godquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:04 schreef Zokunen. het volgende:
Oké verzoekjes zijn altijd welkom, scheelt mij weer speurwerk in de lijsten
Genre ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:04 schreef Zokunen. het volgende:
Oké verzoekjes zijn altijd welkom, scheelt mij weer speurwerk in de lijsten
Hallonquote:
Kun je alweer Dmen ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:08 schreef BredeBroeder het volgende:
Verzoekje: Bang Data - Bang Data
Zanger is Bang Data
Nopequote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Kun je alweer Dmen ?
Ow in dat geval:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:08 schreef Zokunen. het volgende:
Genre maakt niks uit vandaag, ga lekker kris kros door de muziek heen.
Als in dataneuker? Monzy - Kill dash nine gebeuren?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:08 schreef BredeBroeder het volgende:
Verzoekje: Bang Data - Bang Data
Zanger is Bang Data
Vond ik ook ja!quote:
Whehehehe, ik koop zelden of nooit bij hun maar bedankt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het 0900-Alternatief voor wehkamp, die het 0900 nummer 0900 9809 met het tarief van ¤ 0.20 per minuut gebruikt om bereikbaar te zijn is gevonden. 0900-Alternatief is 038 4973897.
Dit is níet de LP versiequote:
Ik hoor het jaquote:
Ik zit al heel diep te graven of ik deze überhaupt wel hebquote:
Wel een leuk nrquote:
Vast welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit al heel diep te graven of ik deze überhaupt wel heb
quote:
Die heb ik ookquote:
Ow, ja toen kroop ik nog rondquote:
Forum Opties | |
---|---|