Ok...geen Duran Duran map hebben....ik ga even niet meer tegen je pratenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef ToT het volgende:
Hierna deze übermannelijke heren:
[ afbeelding ]
Je weet waarom de chevrons naar beneden wijzen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef ToT het volgende:
Hierna deze übermannelijke heren:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok...geen Duran Duran map hebben....ik ga even niet meer tegen je praten
omdat ik moet schrijven...maar goed...toch
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet waarom de chevrons naar beneden wijzen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het water blijft erin hangen
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
[..]
[..]
Je weet waarom de chevrons naar beneden wijzen?Vandaar dat ik soms langer moet nadenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
[..]
Je weet waarom de chevrons naar beneden wijzen?Achter de ellebogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Snel, drag and dropquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:34 schreef ToT het volgende:
Overigens zie ik dat ik nummers van artiesten in deze map heb staan, waar ik WEL een eigen mapje voor heb!
Van Björk heb ik bijvoorbeeld wat losse nummers in deze map, maar haar Debut album heb ik helemaal.
Hehehe die losse nummers die ik van haar in deze map heb staan, komen al regelmatig in mijn shows!quote:
Doeiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Kally het volgende:
ToT sorry maar ik ga even met de jongens film kijken
Bedankt voor het draaien.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Kally het volgende:
Afbranden?quote:
Time has not been kindquote:
Niet eens een apart Tears for Fears mapjequote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet eens een apart Tears for Fears mapje
Ja dat ook...en ik ben net klaar met mijn laatste setje vragen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet eens een apart Tears for Fears mapje
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat ook...en ik ben net klaar met mijn laatste setje vragen.
Zit alleen te denken of ik nog een categorie erbij bedenk.
Volgens mij vind ik vragen maken leuker dan de quiz
Niet eens een apart Genesis mapjequote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:46 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
En ik schaam me diep dat ik geen eigen map voor hen heb!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehehe!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet eens een apart Genesis mapje
Maar ik ben blij dat je tenminste nu de jonge goden post ipv de oude verlepte kerels
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet eens een apart Genesis mapje
Maar ik ben blij dat je tenminste nu de jonge goden post ipv de oude verlepte kerels
Whehehe ja ach ik denk dat ik de komende dagen maar flink ga downloaden, nu het nog legaal is!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit inderdaadvan alle bands die ToT nu draait heb ik echt hele verzamelingen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja ach ik denk dat ik de komende dagen maar flink ga downloaden, nu het nog legaal is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik No Son of Mine...maar die zit in het zelfde bestand denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik had gehoopt op Land of Confusion (maar waarschijnlijk moet ToT die eerst nog legaal downloaden)
Geeft niet, er komt een deel 2 en waarschijnlijk een deel 3 t/m 26quote:
Hehehe nee mooi nummer, maar dit is mijn favoriet van hen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik had gehoopt op Land of Confusion (maar waarschijnlijk moet ToT die eerst nog legaal downloaden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |