Dank je, ik vind het ook leuk om in elkaar te zettenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef Kally het volgende:
Deze al wel op de radio inderdaad
Maar echt top ja
leuk dit Muis
Eensquote:
Neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft er iemand toevallig een bad waar ik in mag plaatsnemen?
Lolwut?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
Dit klinkt fout, maar mag ik mee?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
Jij altijdquote:
Headhunterz, nee wordt een topquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
17. United Kids of the World - Headhunterz ft. Krewella
[ afbeelding ]
Ik denk/hoop flop
Jammerquote:
Ja ik dus ook!quote:
Nou ja zeg, wat is er nou mis met z'n 2en badderen? We zijn toch geen pubers meer?quote:
Ik voorspel dat dit nummer gebruikt gaat worden bij de volgende pesten campagne van de overheid.quote:
* Uccie geeft Vinnieee vast tissuesquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik voorspel dat dit nummer gebruikt gaat worden bij de volgende pesten campagne van de overheid.
Zo goed kunnenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik voorspel dat dit nummer gebruikt gaat worden bij de volgende pesten campagne van de overheid.
Lolquote:
Omdat het nummer over pesten op school gaat. Best een aardige clip trouwens.quote:
Ah, right.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat het nummer over pesten op school gaat. Best een aardige clip trouwens.
Jammer, 4x top en 3x flop, dus wordt een topperquote:
Eens met ToTquote:
Dan nog.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:31 schreef Kally het volgende:
Volgens mij vergeten jullie dat pubertjes de top 40 bepalen
Ja, zet jij je kind eens naast de speaker...dan voorspellen we denk ik een stuk beterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:31 schreef Kally het volgende:
Whehe die vinden dit leuk hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zet jij je kind eens naast de speaker...dan voorspellen we denk ik een stuk beter
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zet jij je kind eens naast de speaker...dan voorspellen we denk ik een stuk beter
Niet esquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:31 schreef Kally het volgende:
Ja daaromquote:
Niet waarquote:
Zwembad ook goed ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
Maar niemand een bad ter beschikking dus? Jammer
Top, al vind ik het nou ja, laat ik het netjes zeggen, teringmuziekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
13. Komodo (Hard Nights) - R.I.O. ft. U-Jean
[ afbeelding ]
Ik denk Top
Daar ga ik morgen al heenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zwembad ook goed ?
Ik stel het IJ ter beschikking aan je hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
Maar niemand een bad ter beschikking dus? Jammer
Ik ga meequote:
IJ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik stel het IJ ter beschikking aan je hoor
Heulemaal nietquote:
Beetje tsunami moe sinds SRquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
Ik vind hem wel lekker, beter dan Tsunami hoor Zook.
quote:
Mag het niet ?quote:
Zoek maar op google mapsquote:
Dat kan het ook wel zijn en zit ook een stukje anthem 2012 in, WIll.I.AM'scream and shout herken ik ookquote:
vaag iets over gehoord...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef ToT het volgende:
Trouwens, al gehoord/gelezen dat muziek downloaden binnenkort waarschijnlijk illegaal gaat worden?
Ja, ik zat al te luisteren, kwam er niet opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat kan het ook wel zijn en zit ook een stukje anthem 2012 in, WIll.I.AM'scream and shout herken ik ook
Nou zegquote:
nou enquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik gok ook dat het niet echt dichtbij is voor je
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef ToT het volgende:
Trouwens, al gehoord/gelezen dat muziek downloaden binnenkort waarschijnlijk illegaal gaat worden?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef Kally het volgende:
Nee dit wordt een top, heb het aan de kids gevraagd
Dit is ook geen muziekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef ToT het volgende:
Ze doen er ook gewoon echt geen moeite voor om hier muziek van te maken.
Je voorlopige Top had ik niet meegeteldquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had mijn voorlopige Top toch veranderd in een Flop, op het laatst.
Niet naar luisterenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef Kally het volgende:
Nee dit wordt een top, heb het aan de kids gevraagd
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:41 schreef ToT het volgende:
Echt een nummer voor de herstart van De Grote Meneer Kaktus show, dit!
Maar de Flop ook niet!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je voorlopige Top had ik niet meegeteld
OK, Don Diablo. was 5x Top en 1x Flopquote:
Ah ninja edit!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, Don Diablo. was 5x Top en 1x Flop
Ja TOP heerlijk nummer ditquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
11. Yeah Yeah - Sam Means
[ afbeelding ]
Klopt nummer is volgens mij uit 2004quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:43 schreef Kally het volgende:
Is al een vrji oud nummer, maar nu pas uitgebracht door de youtube van Muis
Ja, was vanmiddag toevallig op de radio, ik vind het helemaalquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt nummer is volgens mij uit 2004
En ik denk dat het ook Top wordt
Vond ik al voor ze überhaupt begon te zingen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
9. I Belong to you - Caro Emerald
[ afbeelding ]
Top, want Caro
Je hebt wel gelijk, maar ik vind het zo afschuwelijk, dat ik het weiger toe te geven.quote:
quote:
Ze heeft idd wel sterkere nummers, maar toch Top omdat Caro!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:45 schreef Kally het volgende:
Sorry, ik ben dol op Caro, maar dit nummer
Flop
Ja dat heb ik ook wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer een heel erg James Bondachtige sfeer oproepen.
Zo goed verkoopt ze anders niet onder de jeugd in nederlandquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft idd wel sterkere nummers, maar toch Top omdat Caro!
zwaai zwaaiquote:
quote:
Nee okee, maar er zijn ook nog wel mensen die WEL smaak hebben!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo goed verkoopt ze anders niet onder de jeugd in nederland
Ze straalt geen sympathie uit, maar dat geeft ze zelf ook toe. Dat is dan wel weer tof.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo goed verkoopt ze anders niet onder de jeugd in nederland
quote:
Klopt, ze is op zich wel een leuk mensquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze straalt geen sympathie uit, maar dat geeft ze zelf ook toe. Dat is dan wel weer tof.
Met dit nummer heeft ze dus wél gewonnenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:48 schreef ToT het volgende:
Jezus hoe nietszeggend kan een nummer zijn zeg???
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met dit nummer heeft ze dus wél gewonnen
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:49 schreef Kally het volgende:
GVD
Jongste vertelt net, vanmiddag werd zijn fiets afgepakt en oen hij er wat van zei, werd hij geslagen, uiteraard marrokanen![]()
Wel melden bij politiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:49 schreef Kally het volgende:
GVD
Jongste vertelt net, vanmiddag werd zijn fiets afgepakt en oen hij er wat van zei, werd hij geslagen, uiteraard marrokanen![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:49 schreef Kally het volgende:
GVD
Ik haal de FOK knokploeg erbijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:49 schreef Kally het volgende:
GVD
Jeetjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:49 schreef Kally het volgende:
GVD
Kraantje Pappie is bij de jeugd wel populairquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:50 schreef ToT het volgende:
Het heeft wel iets, maar het is niet echt bijzonder of zo.
Dit zit wel goed in elkaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kraantje Pappie is bij de jeugd wel populair
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:51 schreef Kally het volgende:
Nou ja, directeur van school heeft ingegrepen, en ouders gebeld, die waren ook niet vrolijk, maar hij zei ik heb terug geslagen
Ik ja duhh dat mag ik hopen, en hij zei ik sloeg harder
Nou ja, directeur van school heeft ingegrepen, en ouders gebeld, die waren ook niet vrolijk, maar hij zei ik heb terug geslagen
jaquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:52 schreef Uccie het volgende:
Ben ik de enige die dit wel een lekker nummer vind
Goed gedaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:51 schreef Kally het volgende:
Welnee, hij mag nooit beginnen, maar terug slaan welquote:
Zei mijn moeder ook altijd hoor, 25 jr geleden al.quote:
Ja ik moet wel toegeven dat er een bepaalde flow in zit die allerlei kanten uit gaat en toch weer mooi in elkaar komt.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, hij mag nooit beginnen, maar terug slaan wel
Duidelijk een verschil in het oosten en het westen van het land!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zei mijn moeder ook altijd hoor, 25 jr geleden al.
Als hij begint moet hij de consequenties ervaren, maar hij hoeft zich niet te laten slaan, hop terug meppen. Zo ben ik ook groot gewordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk een verschil in het oosten en het westen van het land!
quote:
Ja mij is altijd enorm ingehamerd dat ik altijd maar de minste moet zijn, want zo krijg je de minste problemen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Als hij begint moet hij de consequenties ervaren, maar hij hoeft zich niet te laten slaan, hop terug meppen. Zo ben ik ook groot geworden
Nou nooit boos worden werkt bij hem sowieso nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mij is altijd enorm ingehamerd dat ik altijd maar de minste moet zijn, want zo krijg je de minste problemen!Nooit boos worden, nooit ruzie maken, de ander altijd maar gelijk geven enz.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nooit boos worden werkt bij hem sowieso niet
En ik doe ook niet aan de andere wang toekeren.
Ja en anders ga ik van de week zelf wel evenquote:
quote:
Ik werd op de basisschool continu in elkaar gemept, en 1x kwam de directeur ook doodleuk toekijken hoe er op me ingebeukt werd door de jongen die bovenop me zat. Hij zei alleen tegen hem: "Niet in zijn gezicht he!", voor hij rustig weg liep.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:57 schreef Zokunen. het volgende:
Toen iemand mijn een bloedneus sloeg en ik in de reactie daarop de jas van die jongen sloopte en die moeder aan de deur kwam om verhaal te halen flikkerde mijn ouders de deur gewoon dicht.
Groot gelijk ook wel imho.
Echt ik voel de 16-jarige meisjes dit downloaden...legaal dus.quote:
We wachten welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:01 schreef Kally het volgende:
Ik wilde zeggen zal ik er in knallen, maar heb nog SAM niet geinstalleerd
Nee geen zin om alles goed te zettenquote:
Eergisteren ook pas besloten dat ik toch aan deze show ging beginnen. Ik liep al een tijd met het ideequote:
Ohquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee geen zin om alles goed te zetten
ja leuk, ik ben wel benieuwd naar de voorspellende gave van R49.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eergisteren ook pas besloten dat ik toch aan deze show ging beginnen. Ik liep al een tijd met het idee
En er gaan er zeker meer komen, met een terugblik
Ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja leuk, ik ben wel benieuwd naar de voorspellende gave van R49.
Volgende keer moet Melting er eigenlijk bij zijn als r538 (al dan niet gedwongen) luisteraar.
Gelukkig met muziek waarbij ik mijn overbelaste oortjes weer even rust kan gunnenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze binnenkort een deel 2.
Ik ben nu aan het draaien.
Jonge Simpele Geestenquote:
Succesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
Ben ff vragen uitschrijven voor morgen, luister nog wel mee alleen even wat minder posten
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope: Tu tu du du, tu tu du du, tu tu du du du du du du!
Ow, alleen maar tu's dus!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Kally het volgende:
Ik luister hoor, maar zit even te babbelen met de jongens.
Merk er weinig vanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Kally het volgende:
Ik luister hoor, maar zit even te babbelen met de jongens.
En het nummer klinkt veel doffer dan ik mij kan herinnerenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:14 schreef ToT het volgende:
YOOOOOOOOOOOW!!!! Vette kraak hier doorheen!!!!
Ik hoor géén gekraak op de stream hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:15 schreef ToT het volgende:
Christus, ik hoor echt alleen maar gekraak hier!
quote:
Met of zonder hartebrekers?quote:
Nee. Overstuurd alsof ze door het bereik van de boxen wilquote:
Ik sluit VDJ ff na dit nummer en probeer het opnieuw.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee. Overstuurd alsof ze door het bereik van de boxen wil
Mooi...plaspauzequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik sluit VDJ ff na dit nummer en probeer het opnieuw.
Het ligt aan het mengpaneel in combinatie met VDJ, dat is duidelijk.
Nee, daar houd ik van hè...nee volle blaasquote:
Voor wat ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben jullie daar in Friesland geen machine daarvoor?
shit te laatquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ToT poste hier al dat hij weer terug was voordat de oude stream bij mij weg was
Ben heul geen Sinatraquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |